domjenick Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Poziek Ty sie lepiej przyznaj,co jeszcze ciekawego na sklepie masz...
grubsor Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 ja jeszcze czekam na cenę jaka powiesz. Albo ewentualnie adres gdzie mi to ktoś pospawa
Buba Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 EL-TEC, SSGARAGE i praktycznie kazda firma zajmujaca sie modami
grubsor Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 ale jakie one ceny krzykną chodzi mi bardziej o jakiś rzemieślników którzy nie zedrą ze mnie wszystkich pieniędzy.
Buba Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 to ciezko bedzie bo to nie jest kawalek rurki tylko troche trzeba bedzie sie naj......bac zeby to zrobic a zrobic zle to nie problem.
grubsor Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 najgorzej jest tą redukcje zrobic
gregory Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 ale jakie one ceny krzykną chodzi mi bardziej o jakiś rzemieślników którzy nie zedrą ze mnie wszystkich pieniędzy. to ciezko bedzie bo to nie jest kawalek rurki tylko troche trzeba bedzie sie naj......bac zeby to zrobic a zrobic zle to nie problem. To tak samo jak z kolektorem wydechowym. Każdy narzeka ile to kosztuje. Niech ktoś sam spróbuje taki kolektor pospawać to pogadamy potem, ile się trzeba naj...bać i namęczyć. TIP skomplikowany zaś tak nie jest, ale jeśli ktoś chce gotowy przepis na niego to go raczej nie dostanie. Bo po co jeden ktoś się męczył i dochodził krok po kroku jaka konstrukcja TIP-a jest optymalna na własnej skórze, a drugi ktoś ma dostać gotowy przepis
grubsor Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 no tak ale tip to zadna skomplikowana konstrukcja kolanko 135 i 45 stopni jakaś redukcja i jazda. Zrobie na probe z łączników elastycznych i kawałka rury podlacze vaga i sprawdzę czy jest różnica. A tak wogole czego mozna sie spodziewac po tym TIPie silnik AEB po programie @1bar
domjenick Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Niech ktoś sam spróbuje taki kolektor pospawać to pogadamy potem, ile się trzeba naj...bać i namęczyć. ...i to powiedzial czlowiek,ktory wie cos o tym...
grubsor Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 kolektor to inna bajka wogole nawet bym do takiej sprawy nie podchodzil
Maniusiek28 Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 czy tego TIP'a można założyć pod seryjna puszkę filtra powietrza???czy trzeba koniecznie pod filtr np. pierrcorssa
poziek Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Jak już pisałem u mnie 450 zł z wysyłką i wszystkimi potrzebnymi złączkami.
domjenick Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Jak już pisałem u mnie 450 zł z wysyłką i wszystkimi potrzebnymi złączkami. Poziek,a masz swoja strone internetowa? pytam powaznie...
poziek Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Jak już pisałem u mnie 450 zł z wysyłką i wszystkimi potrzebnymi złączkami. Poziek,a masz swoja strone internetowa? pytam powaznie... stary dopiero udało mi się potwierdzić przyrosty KM kilku sztuk jakie zrobiliśmy w ARSie nawet jeszcze tematu w dziale sprzedam nie otworzyłem przyrosty mocy od 5 do 8KM i od 9 do 17Nm 1
domjenick Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 no to trzeba sie tym zajac...wszystka,co bedzie prowadzic do Twojego "sklepu" pomoze Ci to rozprowadzic...
gregory Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 czy tego TIP'a można założyć pod seryjna puszkę filtra powietrza???czy trzeba koniecznie pod filtr np. pierrcorssa Właśnie o to chodzi, że jeśli komuś nie zależy na dzwięku chce jedynie praktycznie to zakłada tego sztywnego TIP-a pod seryjną puszkę filtra powietrza. Sztywny metalowy TIP nie zmienia średnicy bo się nie zapada pod względem podciśnienia panującego w dolocie do turbo kiedy turbo mocno ssa, jeśli się nie zapada to nie zmienia się średnica wew. rurki, bo zapadnięcie się gumowej rurki powoduje drastyczne zmniejszenie przepływu przez mniejszą średnicę dolotu. Tyle tylko, że ten TIP musi być już wymiarowo wyspawany z myślą pod seryjną puszkę aby pasował doskonale, bo robiąc TIP-a pod stożek np. nie ma potrzeby trzymania się sztywno wymiarów jak pod ori puszkę. Co większa pod TIP-a wyspawanego pod seryjną puszkę trudno założyć stożek bo z przepływką jest tam mało miejsca na porządny stożek. Więc ktoś kto zamawia TIP-a musi być zdecydowany czy pod puszkę czy pod stożek. Pod stożek trzeba ten TIP nieco wydłużyć. A koszta to już zależy od kosztów materiału, jakie się ma dojście, przesyłek, no i kosztów za robocizne ze spawaniem bo TIG też kosztuje. Bo prawdą jest to, że jesli ktoś ma zarobić 50zł na takim TIP-ie to nie opłaca się tym wogóle zajmować :gwizdanie: Zresztą sami zobaczcie ile kosztują takie gotowe TIP-y silikonowe czy nierdzewne w sklepach tuningowych.
domjenick Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 przyrosty mocy od 5 do 8KM i od 9 do 17Nm ...mowimy o TIPie...?
Rekomendowane odpowiedzi