Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak oszukać drugą sondę lambda po wycięciu katalizatora - rozwiązanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A w AVJ są dwie lambdy?

Opublikowano

Taka tulejkę mam jakieś 5 miesięcy i powiem, że sprawdzałem 3 rodzaje długości i żadna nie działała odpowiednio. dopiero w najdłuższą włożenie bardzo minimalnej ilości wełny mineralnej pomógł, gdyż temperatura spalin docierających do sondy spadła, i ilośc syfu docierającego również:)

Opublikowano

A w AVJ są dwie lambdy?

Tak

Opublikowano

No i jak OLO? Działa, nie działa? Ile $ jak działa, ile jak nie? :kox: :kox: żartowałem...

Napisz coś na temat tych Twoich tulejek...

Opublikowano

No i jak OLO? Działa, nie działa? Ile $ jak działa, ile jak nie? :kox: :kox: żartowałem...

Napisz coś na temat tych Twoich tulejek...

no kolega mówi ze działa.

totalny brak czasu tylko mam zeby ogranąć temat do konca...

ale w najblizszych dniach sie tym zajme...

Opublikowano

Witam niedawno kupiłem a4 2005 bęzyna 2 litry 130km. z junkersem własnie mam taki sam problem przez 2 sonde zapala mi sie ta żółta kontrolka.Mechanior podpioł i wyskoczył mu błąd skaczące napiecie na 2 sondzie (poprostu sterowanie gazu jest za wolne do tego auta instalacja zenit sekwencja,, i kat za duzo mial do dopalania mieszanki i przez to zaczoł szwankowac twierdził jeszcze ze wymiana kata nie do konca wykluczy bład bo te sondy sa bardzo czule i delikatne odchylenie od normy zaraz wywala bład . Nie chce pakowac wiecej kasy do niego . a katalizator oreginalny to duzy wydatek stad moje pytanie czy mozna jakos to obejsc i czy przypadek wyzej wymieniony zadziala w 100% pozdrawiam i byłbym wdzieczny za odp .

Opublikowano

szukaj kata z sondami

ostatnio kolega z forum kupił z alledrogo kpl za 300pln :oklaski: :oklaski: :oklaski:

w Twoim przypadku zrobiłbym dokładna dioagnostyke silnika a potem regulację gazu

jezeli masz uszkodzoną sondę to niestety musisz ja wymienic poniewaz uszkodzenie którejkolwiek

powoduje znaczny wzrost zuzycia paliwa (nawet o 100%)

Opublikowano

poniewaz uszkodzenie którejkolwiek

powoduje znaczny wzrost zuzycia paliwa (nawet o 100%)

uszkodzenie pierwszej sondy owszem

uszkodzenie 2 sondy nie wpływa na spalanie bo 2 sonda nie bierze udziału w ustalaniu składu mieszanki :wink4:

Opublikowano

tutaj akurat jestes w błedzie

druga sonda jest tak samo wazna jak pierwsza, inaczej nie byłoby jej

równiez uszkodzenie katalizatora z dwiema sondami powoduje takie same objawy

czyli zalewanie paliwem

przykro mi Kolego nie myle sie ani trochę przerabiałem to już wiele razy

najczęsciej w seicento MPi zasilanymi LPG, temperatura na wydechu jest tak wysoka poprzez zubazanie mieszanki

że wypala kata a sondy dostają ostro w d.....

Opublikowano

seicento MPI to nie audi :naughty:

2 sonda w audi jest sondą WYŁĄCZNIE diagnostyczną

to jest fakt, który potwierdzi każdy tuner benzyn w Polsce a nie podejrzenie na podstawie obserwacji fiatów na LPG :decayed:

Opublikowano

owszem śmierdzace SC MPi to nie audi ale zasada działania silnika z dwiema sondami jest niestety taka sama

podałem tutaj tylko przykład auta z EOBD

tuner zajmuje sie typowo "poprawianiem" mocy i Nm a rzadko kiedy naprawą

odłacz prosze 2 lambde i zobacz co sie dzieje

Opublikowano

odłacz prosze 2 lambde i zobacz co sie dzieje

naprawdę nie masz racji

jeździłem z odpiętą sondą ba są osoby które jeżdżą z podpiętą sondą do wtyczki a sonda sobie dynda na trytytce w komorze silnika i nie ma żadnych sensacji ze spalaniem :wink4:

jedyny efekt uboczny to check engine na desce

Opublikowano

W każdym razie patent działa, zrobiłem już jakies 9000 km i narazie spokój.

Jakis czas temu wywaliło mi błąd 17522 - nie jestem pewien, ale chyba sonda padła.

Trzeba się jeszcze zastanowić jak zredukować wspomnianą już temperaturę i syf - ten sposób w wełną mineralną sprawdził się?

Opublikowano

Witam . Mam ostrzeżenie dla posiadaczy amerykanskich wersji A4. Pod żadnym pozorem nie wyrzucajcie kata jesli macie instalacje LPG!!!!! Na 100% pojawi się wam check . Temat osobiście przerabiałem mimo zapewnień Pozka po czym finał był taki że kat wrócił na swoje miejsce a ja zostałem biedniejszy o 800zł . Wszystko w firmie El-Tec. Właściciel sam stwierdził że amerykańce są chyba bardziej czułe na temperature itp. Stosowali różne położenia drugiej sondy ..niestety to nie pomagało...wróciła fabryka . Dokładnie chodzi o silnik AMB 170KM. Pozdrawiam wszystkich

Opublikowano

dziwne, ja nie mam wprawdzie instalacji, ale kata też nie mam i wprawdzie błąd jest w pamięci jak podepne vaga ale check sie nie pojawia na blacie, :mysli:

Opublikowano

Jak komuś wyskakuje check mimo tulejki to nie pozostaje nic innego jak wyłączenie 2 sondy w sofcie :gwizdanie: :naughty:

Opublikowano

Jak komuś wyskakuje check mimo tulejki to nie pozostaje nic innego jak wyłączenie 2 sondy w sofcie :gwizdanie: :naughty:

to jest najlepszym rozwiazaniem :good: :good: :good: :good:

Opublikowano

Jeżdrzę z tulejką i wełną mineralną w środku od paru miesięcy i jest OK. Jedynie raz wydmuchało mi wełnę i odrazu check wyskoczył. A co do spalania to kurcze jak pali się check chociaż nie powinien to chyba pali więcej:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...