gacor Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam.. Czy jest to możliwe,że odczuwalny jest spadek mocy (przejście w awaryjny) w związku z małą ilością paliwa w zbiorniku??? Pewnie to trochę śmieszne,ale po zatankowaniu nagle wszystko jest OK. Nie mam porównania,ponieważ po raz pierwszy zdarzyło mi się wyjeździć zbiornik prawie do zera. Co wy na to??? Podobno w niektórych benzynkach (nie koniecznie Audi) dzieje się tak samo i nawet komp o tym informuje...
Piechol Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 ja kiedyś jechałem jeszcze w B6 jak na Fisie pokazywało mi "0" i nic takiego nie odczułem chociaż delikatnie obchodziłem się z pedałem gazu wtedy
gacor Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 No właśnie. Ja tego gazu nie oszczędzałem..Sam już nie wiem...
antonio Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 ja zawsze jeżdżę do rezerwy i dopiero tankuję nigdy mi sie nie zdarzyło załapać tryb awaryjny z powodu małej ilości paliwa
gacor Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 OK. Tyle,że już sporo na rezerwie jeździłem.FIS pokazywał "20". I tak jak już napisałem,gazu nie szczędziłem. Na 3 tyś. obrotów wchodził.
gacor Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 3000 obrotów i osłabł... A o dziwo po zatankowaniu w tym zakresie obrotów wszystko jest
antonio Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 popałuj go teraz - po zatankowaniu, przekonasz się czy na 100% nie łapie trybu awaryjnego
gacor Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 Kolego antonio. Zatankowałem,wskoczyłem na prostą,i jazda. Nawet przy 3500 obrotów wszystko było OK. Żadnego trybu awaryjnego. [br]Dopisany: 29 Lipiec 2009, 20:04_________________________________________________Jeszcze jedno. Przed tankowaniem zdarzyło mi się to dwa razy (w ciągu jednego dnia). Po tankowaniu jest już dwa dni i nic się nie dzieje. Sam już nie wiem co o tym myśleć
gacor Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 Wyjeżdżę to co zatankowane i obadam sytuację. Jak się coś dowiem to się odezwę.
augustA4 Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Zastanowił bym sie nad pompą paliwa. Jeżlei mamy mały poziom paliwa w baku to pompa ma ciężko zassać paliwo. wydatek spada a więc przy dużych obrotach brakuje mu paliwa więc może dlatego wskakuje w tryb awaryjny. A tak na marginesie to nie jeździ sie do " suchego" baku!. Zasysany jest wtedy cały syf z zbiornika to raz a dwa na ściankach zbiornika skrapla sie woda więc całość przekłada sie na częste sprawdzenie separatora wody i wymianę filtru paliwa
gacor Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 Witam ponownie.Muszę ponowić temat ponieważ znowu dopadła mnie ta sytuacja.Tyle,że w zbiorniku jest połowa stanu. I nie wiem za bardzo teraz od czego zacząć. Może ktoś pomoże.pozdro
Musashi Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 a moze bys tak VAG-a podlaczyl? zupelnie nie rozumiem czego oczekujesz bez dianostyki
truckmaniac Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 a moze bys tak VAG-a podlaczyl? zupelnie nie rozumiem czego oczekujesz bez dianostyki Mocy przybywaj Ciekawe, czy zadziała
OLO_GDA Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Zastanowił bym sie nad pompą paliwa. Jeżlei mamy mały poziom paliwa w baku to pompa ma ciężko zassać paliwo. wydatek spada a więc przy dużych obrotach brakuje mu paliwa więc może dlatego wskakuje w tryb awaryjny. A tak na marginesie to nie jeździ sie do " suchego" baku!. Zasysany jest wtedy cały syf z zbiornika to raz a dwa na ściankach zbiornika skrapla sie woda więc całość przekłada sie na częste sprawdzenie separatora wody i wymianę filtru paliwa w/g mnie to dobra diagnoza. Pompa paliwa przytarła sie (bo jest chlodzona i smarowana paliwem - dlatego nie powinno sie jezdzic do zera), a teraz bedzie juz tylko gorzej. pompa podaje za malo paliwa i nie starcza na obciazony silnik. mechanik powiniene sprawdzic cisnienie jakie daje pompa albo podmienic na inna i zobaczyc czy cos sie zmieni. ale raczej to bedzie to...
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Wydaje mi sie ze był wczesniej zbieg okoliczności i złapał TA z innego powodu a nie z małej ilości paliwa. Pojechałeś zatankowałeś i wróciła wszystko do normy bo po odpaleniu ponownym TA sie kasuje do kolejnego np przeładowania, złego działania jakiegoś zaworu itd. Moze być wiele przyczyn. A więc WAG i do dzieła. A paliwo zostaw w spokoju. Pozdro ZC
gacor Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 Koledzy OLO_GDA i Zimny Chirurg dzięki za sensowne odpowiedzi
jawosz Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 nie umniejszając moim poprzednikom (bo ich diagnozy są prawdopodobnie poprawne) to wg mnie to jest najlepsza diagnoza... a moze bys tak VAG-a podlaczyl? zupelnie nie rozumiem czego oczekujesz bez dianostyki sprawdz VAG bo to moze być klika polaczonych problemow a nie tylko jeden
boseron Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 a ja mysle ze mała ilośc paliwa to przypadek ze akurat wtedy złapał awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się