Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Spadek mocy..dziwny przypadek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.. Czy jest to możliwe,że odczuwalny jest spadek mocy (przejście w awaryjny) w związku z małą ilością paliwa w zbiorniku??? Pewnie to trochę śmieszne,ale po zatankowaniu nagle wszystko jest OK. Nie mam porównania,ponieważ po raz pierwszy zdarzyło mi się wyjeździć zbiornik prawie do zera. Co wy na to??? Podobno w niektórych benzynkach (nie koniecznie Audi) dzieje się tak samo i nawet komp o tym informuje...

Opublikowano

ja kiedyś jechałem jeszcze w B6 jak na Fisie pokazywało mi "0" i nic takiego nie odczułem :wink4: chociaż delikatnie obchodziłem się z pedałem gazu wtedy :decayed:

Opublikowano

ja zawsze jeżdżę do rezerwy i dopiero tankuję

nigdy mi sie nie zdarzyło załapać tryb awaryjny z powodu małej ilości paliwa

Opublikowano

OK. Tyle,że już sporo na rezerwie jeździłem.FIS pokazywał "20". I tak jak już napisałem,gazu nie szczędziłem. Na 3 tyś. obrotów wchodził.

Opublikowano

3000 obrotów i koniec? :mysli:

Opublikowano

popałuj go teraz - po zatankowaniu, przekonasz się czy na 100% nie łapie trybu awaryjnego

Opublikowano

Kolego antonio. Zatankowałem,wskoczyłem na prostą,i jazda. Nawet przy 3500 obrotów wszystko było OK. Żadnego trybu awaryjnego. [br]Dopisany: 29 Lipiec 2009, 20:04_________________________________________________Jeszcze jedno. Przed tankowaniem zdarzyło mi się to dwa razy (w ciągu jednego dnia). Po tankowaniu jest już dwa dni i nic się nie dzieje. Sam już nie wiem co o tym myśleć :wallbash:

Opublikowano

jeżeli jest spokój to jeździć

Opublikowano

Zastanowił bym sie nad pompą paliwa. Jeżlei mamy mały poziom paliwa w baku to pompa ma ciężko zassać paliwo. wydatek spada a więc przy dużych obrotach brakuje mu paliwa więc może dlatego wskakuje w tryb awaryjny.

A tak na marginesie to nie jeździ sie do " suchego" baku!. Zasysany jest wtedy cały syf z zbiornika to raz a dwa na ściankach zbiornika skrapla sie woda więc całość przekłada sie na częste sprawdzenie separatora wody i wymianę filtru paliwa

Opublikowano

Witam ponownie.Muszę ponowić temat ponieważ znowu dopadła mnie ta sytuacja.Tyle,że w zbiorniku jest połowa stanu. I nie wiem za bardzo teraz od czego zacząć. Może ktoś pomoże.pozdro

Opublikowano

a moze bys tak VAG-a podlaczyl?

zupelnie nie rozumiem czego oczekujesz bez dianostyki :disgust::cool1:

Opublikowano

a moze bys tak VAG-a podlaczyl?

zupelnie nie rozumiem czego oczekujesz bez dianostyki :disgust::cool1:

Mocy przybywaj

b271a246e799ead2med.jpg

Ciekawe, czy zadziała :naughty:

Opublikowano

Zastanowił bym sie nad pompą paliwa. Jeżlei mamy mały poziom paliwa w baku to pompa ma ciężko zassać paliwo. wydatek spada a więc przy dużych obrotach brakuje mu paliwa więc może dlatego wskakuje w tryb awaryjny.

A tak na marginesie to nie jeździ sie do " suchego" baku!. Zasysany jest wtedy cały syf z zbiornika to raz a dwa na ściankach zbiornika skrapla sie woda więc całość przekłada sie na częste sprawdzenie separatora wody i wymianę filtru paliwa

w/g mnie to dobra diagnoza. Pompa paliwa przytarła sie (bo jest chlodzona i smarowana paliwem - dlatego nie powinno sie jezdzic do zera), a teraz bedzie juz tylko gorzej.

pompa podaje za malo paliwa i nie starcza na obciazony silnik. mechanik powiniene sprawdzic cisnienie jakie daje pompa albo podmienic na inna i zobaczyc czy cos sie zmieni. ale raczej to bedzie to...

Gość Zimny Chirurg
Opublikowano

Wydaje mi sie ze był wczesniej zbieg okoliczności i złapał TA z innego powodu a nie z małej ilości paliwa. Pojechałeś zatankowałeś i wróciła wszystko do normy bo po odpaleniu ponownym TA sie kasuje do kolejnego np przeładowania, złego działania jakiegoś zaworu itd. Moze być wiele przyczyn. A więc WAG i do dzieła. A paliwo zostaw w spokoju.

Pozdro

ZC

Opublikowano

nie umniejszając moim poprzednikom (bo ich diagnozy są prawdopodobnie poprawne) to

wg mnie to jest najlepsza diagnoza...

a moze bys tak VAG-a podlaczyl?

zupelnie nie rozumiem czego oczekujesz bez dianostyki :disgust::cool1:

sprawdz VAG bo to moze być klika polaczonych problemow a nie tylko jeden

Opublikowano

a ja mysle ze mała ilośc paliwa to przypadek ze akurat wtedy złapał awaryjny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...