Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Czy jednostka 3.0 TDI z przebiegiem 200 tysi jest ok ??


Leman

Rekomendowane odpowiedzi

Witqa

Mam szybkie pytanko - znajomy chce kupić A6 (w manualu) z 3.0 TDi 200 tysi nalatane- jaka jest żywotność tych jednostek

czy wśród 3.0 są takie psikusy jak BLB w 2.0 ? :wink4:

czy pchać się w taki przebieg w tym silniku ??

proszę o opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w słabszym 3.0 (koło 200KM) były jakieś problemy, które już nie występowały w mocniejszym (230KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leman to tylko moje zdanie oczywiscie ale wydawac ponad 60K na auto z przebiegiem 200 tys :rolleyes: dla mnie to lekka ekstrawagancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nic zlego z nim nie bedzie.

w manualu moze byc wylatane kolo dwumasowe,

i w pierwszych wypustach byly padajace wtryski i napinacz rozrzadu...

ale jak ktos duzo jezdzi to wolalbym dolozyc to co ewentualnie na powyzsze naprawy trzeba miec i kupic cos z miejszym przebiegiem. 200 to jeszcze mozenie duzo ale jak ktos robi 50, 60 tys rocznie to za dwa lata bedzie grubo ponad 300 i co wtedy z tym autem?

chyba ze znowu mu zrobic 200:D:D :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik BKN 204 km

- padajace wtrsyki 6x ok 600-700 zł /szt

- napinacze rozrządu sztuka to koszt w ASO 600 zł brutto

- Dwumas koszt w ASO ok 5 tyś zł

reszta OK :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie nie przesadzajcie już ,że 200 kkm to jest jakis wielki wysiłek dla 3.0 TDI. Wiadomo ,że najlepiej znależc auto z przebiegiem niewielkim,ale to jest raczej mało prawdopodobne. Każdy z nas wie jakie sa realia.Rynek nie jest próżny i dlatego większośc aut od 2-8 lat mają przebiegi 1xx kkm. 200 kkm to nie jest nawet duży przebieg na 1.9 TDI. 3.0 jest o wiele mniej wysiloną jednostka , nie ma jakiś poważnych dolegliwości,więc nawet 2x taki przebieg nie powinien stanowić najmniejszego problemu,jeżeli była odpowiednio użytkowana i serwisowana na czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nic zlego z nim nie bedzie.

w manualu moze byc wylatane kolo dwumasowe,

i w pierwszych wypustach byly padajace wtryski i napinacz rozrzadu...

ale jak ktos duzo jezdzi to wolalbym dolozyc to co ewentualnie na powyzsze naprawy trzeba miec i kupic cos z miejszym przebiegiem. 200 to jeszcze mozenie duzo ale jak ktos robi 50, 60 tys rocznie to za dwa lata bedzie grubo ponad 300 i co wtedy z tym autem?

chyba ze znowu mu zrobic 200:D:D :gwizdanie:

Nie no, dwa razy cofac :polew:

W sumie 200tkm to duzo i malo, zalezy jakie przebiegi bedziesz robil rocznie, tak jak kolega OLO_GDA jak nastukasz rocznie 60tkm to po trzech latach znowu wymiana auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik BKN 204 km

- padajace wtrsyki 6x ok 600-700 zł /szt

- napinacze rozrządu sztuka to koszt w ASO 600 zł brutto

- Dwumas koszt w ASO ok 5 tyś zł

reszta OK :wink4:

Dlatego warto by sprawdzić co z tych elementów które Cuber wymienił było już wymienione :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik BKN 204 km

- padajace wtrsyki 6x ok 600-700 zł /szt

- napinacze rozrządu sztuka to koszt w ASO 600 zł brutto

- Dwumas koszt w ASO ok 5 tyś zł

reszta OK :wink4:

Podałeś ceny części bez wymiany :rolleyes:

a do wymiany jednego z tych napinaczy to trzeba silnik wyciągać :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leman napisz moze jeszcze gdzie ten przebieg byl zrobiony.Czy auto krajowe czy moze sprowadzone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto ma być sprawne , czasami samochody z przebiegiem 100k są bardziej wytyrane niż te które nalatały 250k.

Jeśli wszystko sprawne to bierz , wtryski nie psują się z dnia na dzień , jeśli trzyma parametry i będziesz je serwisował to będzie służyło bezawaryjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja A4 ( 2005)miała 190 tys jak ją kupowałem ponad rok temu. Szukałem jej bardzo dlugo i generalnie ciezko było znaleźć auto z mniejszym RZECZYWISTYM przbebiegiem potwierdzonym w ASO , były bez historii serwisowej w ASo albo z cofnientym licznikiem ( pomijam te z przygodami czyli walone ;kulane itd). Poźniej szukając A4 pytałem przez telefon o nr vin i przebieg i jak znalezłem pierwszy samochód z przebiegiem odpowiadającym historii z ASO po sprawdzeniu w ASO kupiłem go i jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , nie porównujcie silników 1.9 TDi do 3,0 TDI przecież to zupełnie inna bajka :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma książkę serwisową i nie jest wyhuśtana to można brać, ale bezwzględnie musi ona być. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...