robert0 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 jakie są najlepsze i najsłabsze strony tej jednostki waszym zdaniem?
garmin Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 najsłabszą stroną tego silnika jest to że jak juz masz to chcesz 4,2 :)Ale bardzo polecam.
tomwi Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Auto dynamiczne i elastyczne, duży plus za przebieg krzywej momentu, już od 2000 obr. czuć, że auto przyśpiesza. Bardzo dobre hamulce. Jak na 200 KM auto jest oszczędne, oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy (nie kupuje się 2.0TFSI dla oszczędności ale dla przyjemności z jazdy). Przy zakupie celuj w Q dla FWD 200KM to już granica przyczepności. Ja miałem drobny problem z zaworem upustowym w układzie doładowania (nie trzymał ciśnienia i auto straciło na mocy), zawiodła gumowa uszczelka (jeżeli dobrze pamiętam to koszt 200-300 zł z wymianą). Poza tym autko super i tak jak koledzy pisali jak jest 200KM to chciałoby się więcej.
Madas Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 jakie są najlepsze i najsłabsze strony tej jednostki waszym zdaniem? ale pytasz o B7 czy B8
KmK Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 elastyczny, relatywnie oszczędny no i za słaby do tej masy
Flyer Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Sam o nim mysle czasami [b7 lub A3 8P]... jak wyglada realne spalanie trasa/miasto? Oczywiscie interesuje mnie tylko Q :gwizdanie:
Wandej Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Sam o nim mysle czasami [b7 lub A3 8P]... jak wyglada realne spalanie trasa/miasto? Oczywiscie interesuje mnie tylko Q :gwizdanie: wiedzialem ze po przygodzie z 2,5 TDI przekonasz sie do turbo beznzyniaków JA szukam juz b6 z 1.8T A 2.0TFSI nie miałem ale cieżko znaleźć o nich złe opnie
KmK Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Realnie 10-? w mieście, w moim przypadku 10.5-12. Realnie na trasie 7.5-?, generalnie ~10, jednak to raczej wesoła jazda mój znajomy ma A3 2.0T fwd dsg, różnica w masie powoduje, że a3 jest zdecydowanie bardziej zwinne i zrywne. w przypadku benzyny to w mojej ocenie jeden z lepszych wyborów do a4, nawet względem mocniejszych wolnossaków
tomwi Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 U mnie spalanie w mieście waha się w granicach 10-12L przy normalnej spokojnej ale dynamicznej jaździe, jeżeli mówimy o sportowej jeździe to górnej granicy nie ma. W trasie wyniki oscylują pomiędzy 7-9L. Oczywiście można zejść niżej, ale po co? I należy pamiętać, że producent zaleca Pb98
audiomaniak Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Podobno są cztery rodzaje 2.0 TFSI, BWT,BWE,BPG i BGB ktoś wie czym one się różnią i który wybrać? Sorki, że nie na temat, ale nie wiem czy jest sens zakładać nowy pozdrawiam
bajk Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Podobno są cztery rodzaje 2.0 TFSI, BWT,BWE,BPG i BGB ktoś wie czym one się różnią i który wybrać? Sorki, że nie na temat, ale nie wiem czy jest sens zakładać nowy pozdrawiam tutaj trochę różnic..
michal_g84 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 tutaj trochę różnic.. dziwne w tabeli pisze FSI a moce są z TFSI
ajax Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 tutaj trochę różnic.. przecież to porównanie chyba silników FSI a nie TFSI??? Wystarczy spojrzec na moc w tabeli i juz wszystko wiadomo! TFSI
michal_g84 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 no już to teraz widzę :gwizdanie:
bajk Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 tutaj trochę różnic.. dziwne w tabeli pisze FSI a moce są z TFSI "jest napisane" turbo to turbo, a sposób wtrysku paliwa to sposób wtrysku paliwa - FSI
audiomaniak Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Podobno są cztery rodzaje 2.0 TFSI, BWT,BWE,BPG i BGB ktoś wie czym one się różnią i który wybrać? Sorki, że nie na temat, ale nie wiem czy jest sens zakładać nowy pozdrawiam tutaj trochę różnic.. dzięki za info, myślałem że któryś jest bardziej awaryjny, ale z tego co czytam na temat tych silników raczej większość sobie chwali
wypsiu Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Też się zastanawiałem nad tym motorkiem ale jak ja robię 200 km dziennie to jednak mój wół roboczy będzie chyba tańszy w eksploatacji.
Madas Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Też się zastanawiałem nad tym motorkiem ale jak ja robię 200 km dziennie to jednak mój wół roboczy będzie chyba tańszy w eksploatacji. Ty masz tak dobry motor że nie ma co zmieniać skoro robisz takie kilometry dziennie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się