Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Rozrząd w ASO czy nie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A kto kazał kupować 2,5 chwalisz sie czy żalisz :no:

Opublikowano

A kto kazał kupować 2,5 chwalisz sie czy żalisz :no:

Ani jedno, ani drugie. Stwierdzam fakt

A co do 2,5 TDI, to był świadomy wybór :pali:

Opublikowano

NO to z jakiego powodu walisz głową w mur :mysli:

Opublikowano

ja też stwierdzam fakty strasznie drogi ten 2,5 pod wzgledem rozrzadu a ich własciciele jakos dziwnie reaguja na ceny :wallbash: :wallbash: nie kumam?

Opublikowano

No i w tym problem, że nie czytasz, ze zrozumieniem.

Chodzi o to, że zamiast wywalić na rozrząd w Italii prawie 1400 EUR, mogłem to zrobic w Polsce za 3000 PLN

Capisci ??

Mam nadzieję, że w końcu masz jasność :cool1:

Opublikowano

A ja to rozumiem tak i tak to wygląda że kupilście te 2,5 bez rozeznania jakie sa koszty takich silniczków i nagle :shocked:

Opublikowano

A ja to rozumiem tak i tak to wygląda że kupilście te 2,5 bez rozeznania jakie sa koszty takich silniczków i nagle :shocked:

Dzidziuś. Idź się prześpij. Odpocznij, bo sam juz nie wiesz co piszesz.

Modów sorki za OT

Opublikowano

Możliwe że danecki jest dobry ,ale podarowałem sobie ten zakład ze wzglęu na cene. Za wymiane rozrządu w moim audi 2.4 V6 policzyli sobie 1750zł!!!! :shocked: . W Katowicach wymienili mi od ręki i jest wszystko ok z częsciami za 1300zł. Jak nie wida różnicy to po co przepłacac?:)

Opublikowano

450zl na rozrzadzie to nie tak malo ale i tez nie tak strasznie duzo

Ja tez zaczynam rozkminiac sprawe rozrzadu . Osoba (wiadomo Piotrus :hi: ) ktora na 95% (chyab ze cos wypadnie) bedzie to robic doradza ori. Sprawdzilem ceny czesci wyszlo jakies 3200 z tego co pamietam bez upustu z cennika na ta chwile. Po upuscie moze bedzie jakies 2600 + robocizna. Wychodzi ponad 3k . Na zamiennikach (zestaw przeslany przez jednego z forumowiczow - Conti/Gates + Ina - jakies opinie na ten temat ???) Sprawa wyglada nieco taniej bo o 1k - pytanie tylko czy warto ?? ... Obiecalem sobie nie oszczedzac na rozrzadzie ...ale ... sa sprawy wyzszej wagi niz samochod na ta chwile i kazda zlotowka sie liczy ... :confused4: . Ceny rozrzadu znam od dawna - nie placze nie ma co , samochod nie byl tani to i utrzymanie tanie nie bedzie.

tak czy siak zastanawiam sie podobnie jak kolega jak to rozegrac . Ztym ze ja mam jeszce chwilke czasu ...

p.s. w temacie jest ALL B6 nie tylko 1.9. :naughty:

Opublikowano

Paski conti napinacze INA to bardzo dobry zestaw. Najwyżej bym wymienił następnym razem wcześniej niż oryginał, i co jakiś czas kontrolował stan paska.

Opublikowano

Sam wymieniałem cały rozrząd w moim 2.5 jakiś 1 miesiąc temu.

Nie wiem gdzie wy kupujecie te części. Ja zmieściłem się w 4k zł z wymianą całego rozrządu włącznie z pompą wody wszystkie rolki napinacze, do tego doszło jeszcze tak, uszczelnienie silnika z dołu, wymiana szklanek, dźwigienek i pestek. Górne uszczelki, nowe filtry i olej z układem chłodzenia, czyli wymiana płynów i oczywiście robocizna warsztatu w Gdańsku.

To gdzie tu drogo w porównaniu z 1.9

Opublikowano

Ja dzisiaj byłem na wymianie razrzadu w aso cena całego rozrzadu i pompa wody była ustalona+robicizna wyszło 800 drozej bo doszly inne rolki i paski i napinacz,a na te zeczy ceny nie ustalałem z nimi to w pierwszej wersi miałem dopłacic 1tyś.ale te 800 to i tak przepłaciłem.Tak ze nie ma co liczyc na wymianwe samego rozrzadu bo zawsze cos moze wyjsc ja pewnie bym poskładał na tym co było i za jakis czas trzeba by rozdzierac przod :confused4:

Dali gwarancje wpis do książki i sprawdzili za free serwis auta,a i jeszcze jedno dowiedziałem sie ze moje auto objete jest jakims serwisem bezplatnym dwie zeczy mają mi jeszcze zrobic czyszczenie podszybia i montaz osłony sprzegła

W sumie wyszło mnie to 1800 troche zal było ale jest takie przysłowie ze chytry dwa razy traci

Opublikowano

Ja dzisiaj byłem na wymianie razrzadu w aso cena całego rozrzadu i pompa wody była ustalona+robicizna wyszło 800 drozej bo doszly inne rolki i paski i napinacz,a na te zeczy ceny nie ustalałem z nimi to w pierwszej wersi miałem dopłacic 1tyś.ale te 800 to i tak przepłaciłem.Tak ze nie ma co liczyc na wymianwe samego rozrzadu bo zawsze cos moze wyjsc ja pewnie bym poskładał na tym co było i za jakis czas trzeba by rozdzierac przod :confused4:

Dali gwarancje wpis do książki i sprawdzili za free serwis auta

W sumie wyszło mnie to 1800 troche zal było ale jest takie przysłowie ze chytry dwa razy traci

około 1800 to jest normalna cena w aso za kompletny rozrząd z napinaczem, pompą itd. Bez pasków klinowych do alternator itd.

Opublikowano

no mi wymienili tez pasek alternatora :)

Opublikowano

Ja za kompletny rozrząd + pompa wody + zimeringi + pasek alternatora i klimy + nowy plyn chlodzący i wspomagania zapłaciłem 1250zł. Wszystko na ori częściach. Całą robote wykonałem w serwisie www.auto-danecki.pl.

Nigdy w życiu nie pojechał bym na taką wymiane do ASO bo juz nie raz mnie oszukali, a po drugie po co przepłacać jak nie widać różnicy.

Opublikowano

Ja za kompletny rozrząd + pompa wody + zimeringi + pasek alternatora i klimy + nowy plyn chlodzący i wspomagania zapłaciłem 1250zł. Wszystko na ori częściach. Całą robote wykonałem w serwisie www.auto-danecki.pl.

Nigdy w życiu nie pojechał bym na taką wymiane do ASO bo juz nie raz mnie oszukali, a po drugie po co przepłacać jak nie widać różnicy.

To jest rozsądna cena, ja szukam warsztatu gdzie zrobić rozrząd i wypadnie chyba na SSerwis koło Rybnika - już raz u nich byłem i dobrze się spisali więc chyba im dam tę robotę. Wycenili to na 1175 z czego 750 to części

Opublikowano

chłopaki ostatnio w ASO Seata wymienieli-można zapytaćjak macie gdzieś blisko domu.

Opublikowano

Stalowa Wola VW Autorud

Rzeszów VW AUDI Król-Knapik

Opublikowano

Co do 2.5 V6 AKE, orientowałem się, bo mnie czeka niedługo wymiana. Jakby kogoś to interesowało to za:

-pasek rozrządu Conti

-pasek pompy wtryskowej Conti

-napinacz paska rozrządu INA

-napinacz paska pompy wtr. INA

-rolka prowadząca INA

-ramię napinacza INA

-tłumik drgań paska INA

-pompa wody z uszczelką SKF

-pasek alternatora Conti

-pasek klimy Conti

-rolki pasków osprzętu ( 4 sztuki)

-termostat z uszczelką Wahler (ori)

wychodzi ~1600-1650 zł.

To chyba nie tak źle plus robocizna i wymiana płynu.

Można części kupic samemu i na wymiane pojechac do ASO. U mnie w SKODA/VW powiedzieli mi 500 zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...