cahe Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Witam, Od razu powiem, może trochę przesadzam z tematem, ale... Byłem dziś na takim fajnym evencie. Spotykają się ludzie na sporym lotnisku, układamy tor z pachołków (ok. 5 km w sumie) i jeździmy. Super. Jestem świeżo po wymianie przednich wahaczy i tylnych tulei i w związku z tym nastawiałem się na super przyjemność z prowadzenia i pełną kontrolę. Niestety... Auto zachowuje się dość podsterownie, nie zmienia chętnie kierunku, przechyla się dosyć mocno. Generalnie nie było tragedii, dopóki nie wsiadłem do Vectry B kolegi. No zupełnie inny samochód! Zmienia kierunek od razu, dużo lepiej trzyma się drogi. Jechało mi się dużo lepiej i mimo różnicy w mocy, wykręciłem niewiele gorszy czas (pare sekund). Gdyby moc była taka sama, myślę, że spokojnie o 10-12 sekund na korzyść Vectry by było. No i teraz pytanie: Czemu do cholery? Przecież moja niuńka miała prowadzić się fantastycznie, a jest po prostu źle! Disclamer: Mieliśmy te same opony (nowe komplety). Nie tutaj jest różnica. Mechanik twierdzi, że amortyzatory są sprawne. Co zrobić, żeby A4 prowadziła się lepiej?
truckmaniac Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Może obniżyć i usztywnić Zauważ, że Audi jest sporo cięższe od Vectry
Frimuś Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Kolego a zawieszenie masz standardowe bez zadnych przerobek??[br]Dopisany: 08 Sierpień 2009, 17:31_________________________________________________Specjalista zemnie rzaden ale zawieszenie zawieszeniu nie rowne, a tym bardziej standard od audi troszku wysoko stoi no i tak sie dzieje ze sie barzdiej przechyla,a widocznie vektra jest ciut sztywniejsza. Jedna rada to obnirzyc zawieszenie i odrazu odczujesz zmiane.!!
Armi Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Ja też to zauważyłem, wszystko mam sprawne a mondeo rocznik 2000 prowadzi się znacznie lepiej. Jest dużo bardziej stabilny.
cahe Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Może obniżyć i usztywnić Zauważ, że Audi jest sporo cięższe od Vectry obniżać bardzo bym nie chciał (polskie drogi), usztywnić proszę bardzo. ale czy to lekarstwo na podsterowność? powiedzmy, że zamontuje bilstein'a b6 na przodzie - będzie znaczna różnica? bo trochę boje się, że wtopię kase, a audi dalej będzie przodem wyjeżdzać. sporo cięższe? moje waży 1220kg. trochę mniej nawet teraz bo odciążyłem. vectra b > 1200[br]Dopisany: 08 Sierpień 2009, 18:00_________________________________________________ Ja też to zauważyłem, wszystko mam sprawne a mondeo rocznik 2000 prowadzi się znacznie lepiej. Jest dużo bardziej stabilny. no o mondeo nawet nie wspominam, bo różnica jest kolosalna.
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Załóż zawieszke 1BE plus jakies dobre amorki, a wtedy zapomnisz o tej vektrze :gwizdanie: a seryjna zawieszka to jak kajak jest na zakrętach
cahe Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 1be to tylko sprężyny, czy coś jeszcze? można w polsce kupić np. modyfikowane tylne sway bary?
Armi Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Właśnie wróciłem z wycieczki focusem'06 mojego braciaka. To jest dopiero prowadzenie Już nie wspominam, że ma auto na 18 firmy ronal. Kowiego w pełni popieram, miałem obniżone zawieszenie i seryjne amortyzatory i było tzn. prowadzenie lepsze ale ciągły strach o to, że o coś się zawadzi. Każda dziura to był zgrzyt.Teraz kupię nowe amortyzatory twardsze o krótszym skoku i może wtedy obniżę. A 1be to -20mm sprężyny i specjalne amortyzatory do nich. Specjalne tj. nieseryjne.
truckmaniac Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 sporo cięższe? moje waży 1220kg. trochę mniej nawet teraz bo odciążyłem. vectra b > 1200 Sorki. Zdawało mi się, że 1.8T powinno być cięższe
cahe Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 sporo cięższe? moje waży 1220kg. trochę mniej nawet teraz bo odciążyłem. vectra b > 1200 Sorki. Zdawało mi się, że 1.8T powinno być cięższe problemem zdaje się być silnik wysunięty strasznie do przodu... no ale jak z tym walczyć.
truckmaniac Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Może spróbuj tył dociążyć Sam nie wiem. Specem nie jestem
Maniusiek28 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 a kolega po wymianie wahaczy zbieżność ustawiał???
migdalek1985 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Załóż rozpórkę miedzy kielichami
Cristoforo Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Załóż rozpórkę miedzy kielichami w przypadku audi za duzo nie pomoże audi i tak ma mocną grodz chyba, że ktoś wyczynowo śmiga na max glebie i beton to wtedy jak najbardziej
truckmaniac Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Załóż rozpórkę miedzy kielichami w przypadku audi za duzo nie pomoże audi i tak ma mocną grodz chyba, że ktoś wyczynowo śmiga na max glebie i beton to wtedy jak najbardziej Też sądzę, że to nie pomoże. Myślę cały czas, że to kwestia miękkiego zawiasu
cahe Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 a kolega po wymianie wahaczy zbieżność ustawiał??? tak. No dobra, to próbujemy w takim razie inne zawieszenie. Dam znać jak poszło
truckmaniac Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 a kolega po wymianie wahaczy zbieżność ustawiał??? tak. No dobra, to próbujemy w takim razie inne zawieszenie. Dam znać jak poszło Myślę, że musi być lepiej
cahe Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 lepiej to za mało. ma być za*** . jak będzie mi mało będziemy dalej kombinować.
truckmaniac Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 lepiej to za mało. ma być za*** . jak będzie mi mało będziemy dalej kombinować. Zapodaj se Quattro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się