KOval81 2 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Kolego - ten wydech wisi już od prawie pół roku, więc raczej go nie chce sprzedać osobno , ani taniej. Wystawia go od czasu, jak ja zacząłem szukać swojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Wydaje mi się, że jedyna różnica między wydechem z benzyny albo diesla (oczywiście cały czas mówimy o FWD) to katalizator - inna konstrukcja dla danego rodzaju paliwa. Ale przecież kat nas nie obchodzi - niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale przecież tłumiki w środku są puste... W związku z tym wszystko powinno podejść PNP (zaczepy muszą pasować bo przecież wszyscy korzystamy z tej samej płyty podłogowej - nie dotyczy Q). Hmm... nawet lepiej bo jesli dorwiecie od benzynki to macie już proste końcówki (tyle że ori mogą okazać się za małe ) Hmm zastanawiam się czy nie zmienić tematu na podmiankę wydechu na 2x w ALL FWD tłumiki nie sa w srodku puste-w srodku jest duzo przegrod,kanałów i otworów OK, Mariusz ale poza tym nic więcej tam nie ma. Czy mogą być jakieś różnice między tłumikiem diesla a benz - inaczej ułożone komory i przegrody o których napisałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Wydaje mi się, że jedyna różnica między wydechem z benzyny albo diesla (oczywiście cały czas mówimy o FWD) to katalizator - inna konstrukcja dla danego rodzaju paliwa. Ale przecież kat nas nie obchodzi - niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale przecież tłumiki w środku są puste... W związku z tym wszystko powinno podejść PNP (zaczepy muszą pasować bo przecież wszyscy korzystamy z tej samej płyty podłogowej - nie dotyczy Q). Hmm... nawet lepiej bo jesli dorwiecie od benzynki to macie już proste końcówki (tyle że ori mogą okazać się za małe ) Hmm zastanawiam się czy nie zmienić tematu na podmiankę wydechu na 2x w ALL FWD tłumiki nie sa w srodku puste-w srodku jest duzo przegrod,kanałów i otworów OK, Mariusz ale poza tym nic więcej tam nie ma. Czy mogą być jakieś różnice między tłumikiem diesla a benz - inaczej ułożone komory i przegrody o których napisałeś? dynamika gazow bedzie inna w dieslu i benzynie ale czy tlumi wewnatrz sie roznia to nie mam pojecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuyaet 0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam Dzisś otrzymałem wydech http://moto.allegro.pl/item724313271_tlumiki_komplet_audi_a4_b6_2_5_tdi_v6_01_05_r.html Tłumik Srodkowy numer 8E0 253 411 AC Końcowe 8E0 253 611 CP i 8E0 253 611 CN Dla informacji koncówki tłumików były robione na prosto widać spawy. NUmery są inne niż w artykule co sądzicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Numer bazowy jest OK, końcówkami literowymi się nie przejmuj - najprawdopodobniej masz wydech ze starszego rocznika (2002?). Z tego co pamiętam KOval81 miał ten sam numer tłumika środkowego w swojej instalce - powinieneś dopasować bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuyaet 0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Chciałbym sie spytać czy rozstaw tylnich wydechów (koncówek) jest taki sam w zwykłej dokładce na dwa wydechy, dokładce s-line i S4. W tym tłumiku mam już koncówki, na zime bym juz je zostawił . Koleś do tłumika dżucił mi wszystkie uchwyty i osłony termiczne na dwa tylnie wydechy i oczywiście dostarczony do domu . Tak na marginesie jak ktos kupuje wydech może sie spytać o tą osłone zwykle chetnie dorzucają . Całość z dostarczeniem do domu kosztowała mnie 550 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Rozstaw tłumików jest identyczny - korzystają z tych samych uchwytów co ori więc pasują zarówno do standardowego spojlera jak i S-Line. Jeśli chodzi o temat osłon - masz rację można pytać, sprzedający pewnie dorzuci je gratis. W moim przypadku leżały obok wydechu ale tak powyginane że dałem sobie spokój. Niestety na allegro tego nie trafisz - przynajmniej mnie się nie udało. Zostaje ASO a szkoda po podnosi to cenę moda o jakieś 200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 ja własnie tez swoją czarnulke na dwie rurki przerobilem, pozdro i dzieki za swap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Dodałem do tutoriala opis montażu osłony termicznej baku - no teraz to już naprawdę koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Panowie przy dopasowaniu koncówek polecam dorobic sobie dystans ja zrobiłem z plastiku grubosci 2 cm i wyciałem w nim najpierw otwur fi 12 cm bo tyle ma dokładka od 1.8t i pozniej otwur fi 8 cm bo byle mialy moje koncowki zakładamy na koncówki i szybko sprawnie nie da sie wspawac nie równo :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Panowie przy dopasowaniu koncówek polecam dorobic sobie dystans ja zrobiłem z plastiku grubosci 2 cm i wyciałem w nim najpierw otwur fi 12 cm bo tyle ma dokładka od 1.8t i pozniej otwur fi 8 cm bo byle mialy moje koncowki zakładamy na koncówki i szybko sprawnie nie da sie wspawac nie równo :> dobry pomysl ja to robilem na oko z tlumikarzem i tez udalo sie rowno ale bylo kilka poprawek na koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Panowie przy dopasowaniu koncówek polecam dorobic sobie dystans ja zrobiłem z plastiku grubosci 2 cm i wyciałem w nim najpierw otwur fi 12 cm bo tyle ma dokładka od 1.8t i pozniej otwur fi 8 cm bo byle mialy moje koncowki zakładamy na koncówki i szybko sprawnie nie da sie wspawac nie równo :> Rzeczywiście z dopasowaniem końcówek jest najwięcej babrania się... Dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal 2 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Bart-S świetna robota. Jestem pełen podziwu. AUto z dwoma rurami wygląda za***iście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Panowie mam pytanie... do ilu stopni sie nagrzewa rura przed srodkowym tłumikiem i zaraz za nim?? wie ktos?? spawałęm rure sam a kazdy tłumik miałem osobno bo przesyłka strasznie była droga i no taka troche partyzantka te spawy a kupiłem taka tasme zeby to zamaskowac ale obawiam sie czy wytrzyma jest do 200 stopni...jak myslicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Panowie mam pytanie... do ilu stopni sie nagrzewa rura przed srodkowym tłumikiem i zaraz za nim?? wie ktos?? spawałęm rure sam a kazdy tłumik miałem osobno bo przesyłka strasznie była droga i no taka troche partyzantka te spawy a kupiłem taka tasme zeby to zamaskowac ale obawiam sie czy wytrzyma jest do 200 stopni...jak myslicie?? odpowiedz jest prosta -to maja byc porzadne spawy a nie partyzantka urwie ci sie rura ,wbije do srodka autka i wstedy bedzie partyzantka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 ale masz wyobraznie , z ta rura w srodku samochodu, wstyd jak h*j, jak kuplowi w Oplu urawal sie tlumik i musial na srodku maista po niego dybac 50m za samochod to tez nie byl zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 nie wiecie czy w b7 tez trzeba sciagac zderzak przy wymianie dolnej dokładki .. chce zmienic wydech na podwójny, ale przeraza mnie demontaz całej tapicerki, lamp i zderzaka;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 nie wiecie czy w b7 tez trzeba ściągać zderzak przy wymianie dolnej dokładki .. chce zmienić wydech na podwójny, ale przeraza mnie demontaż całej tapicerki, lamp i zderzaka;/ To naprawdę nie jest takie trudne mi zeszło godzinkę ciągnąc zderzak wymienić dokładkę i założyć go na nowo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 ja juz raz sciaglem jeden boczek tapicerki w bagazniku i mialem problem z jego załozeniem... (chodzi o założenie boczku u góry przy samej szybie na taka jakby szyne ;/ PS. moze w sedanie jest troszke prościej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Jak ściągniesz i założysz kilka razy - nabierzesz wprawy Wkładaj rękę pod tapicerkę przy zakładaniu i naprowadzaj spinki na otwory w karoserii, będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się