Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mam fisa od dłuższego czasu, ale flustruje mnie brak wyświetlania temperatury, mam klimatronic i czujnik przed chłodnicą, który ma dwie żyły, pod którą żyłę się nie podepne pokazuję np -18 - 30 gdzie temp na dworze jest dodadnia, dodam jeszcze, ze na klimatronicu pokazuje ok, ktoś miał z tym styczność?

Podłązam tylko jeden kabelek do wyjśia od czerwonej wtyczki

ja u siebie mam przedliftowego klimatronika podświetlanego diodowo i wkładałem licznik po II lifcie czyli kostki 3x32 pin..

kabel przeciągnąłem z kostki B z pinu 1 (kabel brązowo żółty) do licznika i działa bez problemu, ładnie pokazuje... właściwą temperaturę.

kabel dolutowałem bezpośrednio w obudowie kostki wchodzącej do klimatronika

możesz mnie tylko oświecić, która to jest kostka B i zaraz się za to zabieram :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam założyłem wczoraj licznik fis do przedlifta i wszystko hula ale nie moge skasować błędu poduszki i wyskakuje mi taki błąd

01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent. I co to oznacza i jak to naprawić??

pany nikt nie pomożę:cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam założyłem wczoraj licznik fis do przedlifta i wszystko hula ale nie moge skasować błędu poduszki i wyskakuje mi taki błąd

01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent. I co to oznacza i jak to naprawić??

pany nikt nie pomożę:cry:

pokazuje Ci błąd związany z kontrolną airbaga, pewnie miałeś airbag na osobnym kablu a teraz jest w płytce albo coś w ten deseń...

albo inaczej, miałeś żarówkę a pewnie teraz jest dioda i dlatego sieje.. masz pełnego polifta czy jakiś po pierwszym lifcie licznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyciagniesz climatronic to zobaczysz kostki sa opisane od tylu

już ogarnąłem, dzięki bronson, wszystko hula :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj może masę dodać powinna się uspokoić... :whistling:

---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 15:02 ----------

Jak wyciagniesz climatronic to zobaczysz kostki sa opisane od tylu

już ogarnąłem, dzięki bronson, wszystko hula :wink:

i co powodowało że inaczej było na fisie a inaczej na klimatroniku?? musiało być to powiązane ze sobą bo inaczej sieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam założyłem wczoraj licznik fis do przedlifta i wszystko hula ale nie moge skasować błędu poduszki i wyskakuje mi taki błąd

01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent. I co to oznacza i jak to naprawić??

pany nikt nie pomożę:cry:

pokazuje Ci błąd związany z kontrolną airbaga, pewnie miałeś airbag na osobnym kablu a teraz jest w płytce albo coś w ten deseń...

albo inaczej, miałeś żarówkę a pewnie teraz jest dioda i dlatego sieje.. masz pełnego polifta czy jakiś po pierwszym lifcie licznik?

Nie miałem fis-u a teraz założyłem fis przedlift właśnie doczytałem że czeba mase podać na wolny pin (12) w kosce niebieskiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj może masę dodać powinna się uspokoić... :whistling:

---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 15:02 ----------

Jak wyciagniesz climatronic to zobaczysz kostki sa opisane od tylu

już ogarnąłem, dzięki bronson, wszystko hula :wink:

i co powodowało że inaczej było na fisie a inaczej na klimatroniku?? musiało być to powiązane ze sobą bo inaczej sieje?

być może do klimatronica dochodzi sygnał po jakimś rezystorze albo coś, ja podawałem bezpośrednio z czujnika i świrowało, 1pin kostki B załatwił sprawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam założyłem wczoraj licznik fis do przedlifta i wszystko hula ale nie moge skasować błędu poduszki i wyskakuje mi taki błąd

01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent. I co to oznacza i jak to naprawić??

pany nikt nie pomożę:cry:

pokazuje Ci błąd związany z kontrolną airbaga, pewnie miałeś airbag na osobnym kablu a teraz jest w płytce albo coś w ten deseń...

albo inaczej, miałeś żarówkę a pewnie teraz jest dioda i dlatego sieje.. masz pełnego polifta czy jakiś po pierwszym lifcie licznik?

U mnie zamieniałem licznik VDO w przedlifcie na VDO po II lifcie... i ABS i AIRBAG poszedł bez bólu, można powiedzieć od pierwszego kopa...

może u ciebie był licznik nie VDO i jest inaczej sterowana kontrolka airbaga....

Macej okazało się jak wizje lokalną w komorze silnika robiłem że czójnik mam wkręcony w aluminiowej podstawie filtra (chłodnica oleju)... i kabel biegnie...

a przy liczniku zapiąłem kabel ze starej wtyczki co opisany był jako oil presure 1.8T do nowego licznika... więc ten problem z głowy...

a poziom i temp. oleju to mi krzyczy tylko w Vagu że odłączony czy zwarty do masy jakoś tak... a na zegarach cisza... jedynie zaraz po przekręceniu kluczyka wyświetla napis Service!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam założyłem wczoraj licznik fis do przedlifta i wszystko hula ale nie moge skasować błędu poduszki i wyskakuje mi taki błąd

01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent. I co to oznacza i jak to naprawić??

pany nikt nie pomożę:cry:

pokazuje Ci błąd związany z kontrolną airbaga, pewnie miałeś airbag na osobnym kablu a teraz jest w płytce albo coś w ten deseń...

albo inaczej, miałeś żarówkę a pewnie teraz jest dioda i dlatego sieje.. masz pełnego polifta czy jakiś po pierwszym lifcie licznik?

U mnie zamieniałem licznik VDO w przedlifcie na VDO po II lifcie... i ABS i AIRBAG poszedł bez bólu, można powiedzieć od pierwszego kopa...

może u ciebie był licznik nie VDO i jest inaczej sterowana kontrolka airbaga....

Macej okazało się jak wizje lokalną w komorze silnika robiłem że czójnik mam wkręcony w aluminiowej podstawie filtra (chłodnica oleju)... i kabel biegnie...

a przy liczniku zapiąłem kabel ze starej wtyczki co opisany był jako oil presure 1.8T do nowego licznika... więc ten problem z głowy...

a poziom i temp. oleju to mi krzyczy tylko w Vagu że odłączony czy zwarty do masy jakoś tak... a na zegarach cisza... jedynie zaraz po przekręceniu kluczyka wyświetla napis Service!

to masz w ogóle dziwny licznik, z chłopakami przebany został temat sensora.. ten jednopinowy który Ty masz powinien siać w zegarach po II lifcie, co więcej nie powinien pokazywać temperatury oleju.. trzeba jakiś myk zastosować z przełożeniem przedliftowego silniczka by było ok.. :whistling:

co do AIRBAG`a.. widziałeś moje przeboje z airem? miałem air na żarowce jak to przedlift, teraz dioda w liczniku... i co? i sobie mrygała... nic nie szło zrobić więc wyrzuciłem, zastąpilem żarówką.. :whistling: Karol też jak chyba Mefju instalował FIS`a to miał jakis przebój... dziwne, że tak to wygląda u Ciebie, choć tylko sie cieszyć :decayed:

ciekawe jak sytuacja będzie wyglądała po zmianie licznika... :whistling:

a co do servisu, to sobie ustaw Vagiem i po problemie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba vagiem service'u ściągać. Wystarczy guzikami na liczniku i kluczykiem, ale to muszę poszukać procedury, bo zapomniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik z 2000r założony do 96, jednak...

Miał ktoś może problem ze złym wskazaniem zewnętrznej temperatury powietrza, ale i na FISie i na klimatroniku kanał 55? Temperaturę pokazują tak samo. Po włączeniu zapłonu temperatura jest ileś tam na plusie i sobie powoli spada.

Jakieś rozwiązanie problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/kasowanie-inspekcji-in1-in2-oil-2641/ :whistling:

---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ----------

licznik z 2000r założony do 96, jednak...

Miał ktoś może problem ze złym wskazaniem zewnętrznej temperatury powietrza, ale i na FISie i na klimatroniku kanał 55? Temperaturę pokazują tak samo. Po włączeniu zapłonu temperatura jest ileś tam na plusie i sobie powoli spada.

Jakieś rozwiązanie problemu?

a połączone to masz z kostką B klimatronika?? bo chłopaki włąsnie dziś to przerabiali stronę wcześniej... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do servisu, to sobie ustaw Vagiem i po problemie :wink:

Ale u mnie nie wyświetla na wyświetlaczu od kilometrów tylko na wyświetlaczu FISa...

a Inspekcje pokasowałem VAGiem jak miałem podpięte, ale jeszcze sprawdze jak będzie mi się do garażu chciało iść... narazie lenia dostałem...

a czujnik w podstawie filtra to od ciśnienia oleju jest więc temperatury mi nie pokazuje... wskazówka lezy bezczynnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do servisu, to sobie ustaw Vagiem i po problemie :wink:

Ale u mnie nie wyświetla na wyświetlaczu od kilometrów tylko na wyświetlaczu FISa...

a Inspekcje pokasowałem VAGiem jak miałem podpięte, ale jeszcze sprawdze jak będzie mi się do garażu chciało iść... narazie lenia dostałem...

a czujnik w podstawie filtra to od ciśnienia oleju jest więc temperatury mi nie pokazuje... wskazówka lezy bezczynnie

no tak na fisie, więc ustaw servis na 15 000 km i po problemie, nie będzie się darł że masz servis robić, tylko bedzie Ci odliczał ile do kolejnego :wink:

olej wymien i ustaw sobie będzie najlepiej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do servisu, to sobie ustaw Vagiem i po problemie :wink:

Ale u mnie nie wyświetla na wyświetlaczu od kilometrów tylko na wyświetlaczu FISa...

a Inspekcje pokasowałem VAGiem jak miałem podpięte, ale jeszcze sprawdze jak będzie mi się do garażu chciało iść... narazie lenia dostałem...

a czujnik w podstawie filtra to od ciśnienia oleju jest więc temperatury mi nie pokazuje... wskazówka lezy bezczynnie

no tak na fisie, więc ustaw servis na 15 000 km i po problemie, nie będzie się darł że masz servis robić, tylko bedzie Ci odliczał ile do kolejnego :wink:

olej wymien i ustaw sobie będzie najlepiej :decayed:

Nie wiem właśnie jak to jest. Zczytywałem wsad, to miałem 3400 - tak się w sumie pokazało nawet Arkowi jak wrzucił do siebie. Przejechałem 700km spadło na 2700 - super, ekstra, ale przejechałem kolejne 400km nie oszczędzając jej, wręcz wstawiając ile wlezie (oczywiście na ciepłym) i patrze co mi pokazuje? 1300 :shock3: tylko proszę Was, nie próbujcie mi powiedzieć, że jest inteligentny system, jak stosują w mercedesach... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki wywalilo mi blad 00626 i nie moge skasowac zmienialem jezyk w adaptacjach i padla mi bateria w lapku moze to byc przez to co z tym zrobic? moglo sie cos w pamieci pojeb ale jezyka nie zmienilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do servisu, to sobie ustaw Vagiem i po problemie :wink:

Ale u mnie nie wyświetla na wyświetlaczu od kilometrów tylko na wyświetlaczu FISa...

a Inspekcje pokasowałem VAGiem jak miałem podpięte, ale jeszcze sprawdze jak będzie mi się do garażu chciało iść... narazie lenia dostałem...

a czujnik w podstawie filtra to od ciśnienia oleju jest więc temperatury mi nie pokazuje... wskazówka lezy bezczynnie

no tak na fisie, więc ustaw servis na 15 000 km i po problemie, nie będzie się darł że masz servis robić, tylko bedzie Ci odliczał ile do kolejnego :wink:

olej wymien i ustaw sobie będzie najlepiej :decayed:

Nie wiem właśnie jak to jest. Zczytywałem wsad, to miałem 3400 - tak się w sumie pokazało nawet Arkowi jak wrzucił do siebie. Przejechałem 700km spadło na 2700 - super, ekstra, ale przejechałem kolejne 400km nie oszczędzając jej, wręcz wstawiając ile wlezie (oczywiście na ciepłym) i patrze co mi pokazuje? 1300 :shock3: tylko proszę Was, nie próbujcie mi powiedzieć, że jest inteligentny system, jak stosują w mercedesach... :facepalm:

no u mnie też pokazywał 3400.. :whistling: wszystko możliwe z tymi inzynierami w ingolstadt :facepalm::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że niedziela ale musiałem luknąć do licznika i tak podałem mase na pin (12)kostka niebieska , miejsce było puste i kasuje błąd i wszystko gra i bucy:banan:

ino pytanie czy poduszka działa teraz prawidłowo? w razie dzwona odpali czy ja ją odpale jak wyje... głową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...