Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki wielkie za szybką odpowiedz i mega prezentacje :-) u mnie najprawdopodobniej kabel jest za słaby i łąpie mase od elementów które dotyka.... :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dzieki wielkie za szybką odpowiedz i mega prezentacje :-) u mnie najprawdopodobniej kabel jest za słaby i łąpie mase od elementów które dotyka.... :-/

pociagnij nowy :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiecie jaki silniczek spryskiwaczy kupic zeby na FISie pojawiał się informacje o niskim poziomie...??

nr ori 4A0 955 651A / 4A0955651B ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS z modelu 96 założony do 95, wszystko już działa za wyjątkiem temp. oleju i poziomu płynu w spryskiwaczu:

fis.jpg

Do skończenia :

1. Czujnik poziomy płynu w spryskiwaczy jest montowany w pompce:

nr ori : 4A0 955 651 A

tak to wygląda :

107-282.JPG

2. Temp. oleju, czujnik jest oki tylko coś się dzieje z licznikiem ( temp. sie podnosi do 90st a potem nagle robi się ponad 180 na maxa... sądze ze cos w licznku.... wiec moze minusa tak jak jest pociagac z czujnika a plusa po kluczyku zrobic nowego ...czyli rzeźba licznika...?)

nr ori czujnika: 049 919 563 B

taki czujnik:

854618868

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz jeżeli dobrze rozumie to po ci ci plus po stacyjce, jak ty to podłaczyłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik ORI wkrecony w obudowę filtra oleju tam gdzie wg etki ma być -----> kabelkiem podciągnety sygnał do licznika do kostki 4 pinowej zgodnie z rozpiską tegoż licznika. Czyli wszytko powinno działać.....

a w pewnym momencie wywala max na skali i nie ma 180 tylko poza tak jak by do licznika temp. poszło napięcie 12V , stąd moje pomysły zeby wydzielić/ odłączyć plusa tego co idzie z całych liczników i zrobić sam plus do malutkiego licznika temp. oleju.... (tak myśle ale może ktoś ma inne bardziej prof. rozwiazania lub wie co to może się dziać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie gdy pokazuje max to raczej wskaźnik dostaje pełną mase, możesz też zamiast czujnika wpiąć potencjometr i zobaczyć jak wtedy się będzie zachowywał może zegary są uszkodzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS z modelu 96 założony do 95, wszystko już działa za wyjątkiem temp. oleju i poziomu płynu w spryskiwaczu:

fis.jpg

Do skończenia :

1. Czujnik poziomy płynu w spryskiwaczy jest montowany w pompce:

nr ori : 4A0 955 651 A

tak to wygląda :

107-282.JPG

2. Temp. oleju, czujnik jest oki tylko coś się dzieje z licznikiem ( temp. sie podnosi do 90st a potem nagle robi się ponad 180 na maxa... sądze ze cos w licznku.... wiec moze minusa tak jak jest pociagac z czujnika a plusa po kluczyku zrobic nowego ...czyli rzeźba licznika...?)

nr ori czujnika: 049 919 563 B

taki czujnik:

854618868

mam te czesci u siebie, jak nie masz zbiorniczka pod czujnik to bedzie duuuzo rezania zeby ta pompke wpasowac :good:

PS wymien sobie od razu podswietlenie na biale :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszyscy chcą zmieniać licznik bez FIS na licznik z FIS. i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Ja mam już licznik z pełnym FIS, ale powoli padają piksele. Tak się trafiło, że mam dostęp do licznika z a6 2000/2001 też z pełnym FIS różni się od mojego tym, że ma białe podświetlenie i cyfrowy zegarek. Ja mam czerwone podświetlenie i analogowy zegarek. Teraz pytanie:

Da radę wymieć mój licznik na ten z a6??

Co muszę zrobić??

u mnie nie powinno być problemu z kostkami i pinami, ale mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama podmiana licznika nie powiina stwarzać trudności natomiast problemem jest immo bo jest w liczniku a licznik do licznika z a6 nie zakodujesz swoich kluczyków, ale pewny nie jestem jak co to niech mnie ktoś poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz nowe transpondery, i dodajesz do nowego licznika - tej kwestii nie jestem pewny (bo ja z A6 to wywalałem całkiem immo bo liczniki szły do auta bez immo)

Pływak od paliwa przekładasz "na drugą stronę" lub budujesz inwerter odwracający sygnały,

Sterowanie jeszcze kilku rzeczy jest odwrotnie niż w A4.

Jeśli w swoim liczniku masz juz CAN to lux, jeśli nie to przez vaga wyłączasz w nowych licznikach.

Troche ławiej było by kupić i zamontować liczniki z A4 z 2000 roku.....

a jeśli chcesz to mozemy Ci twoje stare liczniki naprawić, pisałem w dziale rabaty i promocje o tym, tylko ze blakniecie = wymiana bo regeneracja to tylko chwilowe efekty daje..... przy blaknieciu.

A tak BTW jestem w trakcie tworzenia małego pdfa o wymianie liczników na FIS, czyli moja wiedza plus wiedza zebrana z forum, także nie długo wrzuce wersje beta i ocenicie co poprawić :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Wracam do tematu RDS-a na FIS-ie podłączyłem kabelki zgodnie z opisanymi pinami - niestety nie wypiąłem starych pinów bo miałem problemy z wypięciem starych więc wlutowałem się w stare przewody które już tam były (nie odcinając tych starych) no i niestety RDS się nie wyświetla. Czy myślicie że jak odetnę te stare przewody wchodzące do (ena, data,clock) to coś się zmieni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche ławiej było by kupić i zamontować liczniki z A4 z 2000 roku.....

ja mam ten licznik za darmo bo znajomy przywitał się z łosiem i bardzo nie ma co naprawiać, z combi zrobił cabrio. (jemu nic się nie stało :decayed:

A tak BTW jestem w trakcie tworzenia małego pdfa o wymianie liczników na FIS, czyli moja wiedza plus wiedza zebrana z forum, także nie długo wrzucę wersje beta i ocenicie co poprawić :-)

to ja poczekam na pdf i popatrzymy co z tego wyjdzie[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 17:02_________________________________________________

Witam wszystkich.

Wracam do tematu RDS-a na FIS-ie podłączyłem kabelki zgodnie z opisanymi pinami - niestety nie wypiąłem starych pinów bo miałem problemy z wypięciem starych więc wlutowałem się w stare przewody które już tam były (nie odcinając tych starych) no i niestety RDS się nie wyświetla. Czy myślicie że jak odetnę te stare przewody wchodzące do (ena, data,clock) to coś się zmieni ?

według mnie zmieni, bo starymi przewodami idzie jakiś sygnał a Ty poprzez wlutowanie się w stare przewody dodałeś inny sygnał, czyli na pinach będziesz miał sumę dwóch sygnałów: starego i nowego, co za tym idzie nie będzie to rozpoznawane w RDS. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Wracam do tematu RDS-a na FIS-ie podłączyłem kabelki zgodnie z opisanymi pinami - niestety nie wypiąłem starych pinów bo miałem problemy z wypięciem starych więc wlutowałem się w stare przewody które już tam były (nie odcinając tych starych) no i niestety RDS się nie wyświetla. Czy myślicie że jak odetnę te stare przewody wchodzące do (ena, data,clock) to coś się zmieni ?

Ja wcześniej miałem tak podłaczone i działało - wpiąłem się w ori wiązkę nie odcinając jej myśle że te ori przewody nie są do niczego podłaczone bo przecież do czego miały by być, a nie chciałem pruć wiązki żeby odszukać dokąd idą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy może ktoś wie do czego służą piny w liczniku z FIS do roku 1998:

Pin nr. 30- Styk S (w niebieskiej wtyczce)

Pin nr. 5- przewód W (w zielonej wtyczce)

Mam licznik z 1997 roku anglik, narazie podłączyłem go na stole w domu w celu jego sprawdzenia oraz modyfkacji.

Połączyłem zasilanie w niebieskiej wtyczce masę do 9 a +12V do 1 i 23 no i coś tam świeci na wyświetlaczu a dokładnie parę ikon które cały czas w koło są wyświetlane.

Podłączając vag-a za pomocą 3 przewodów masa, +12V i linię K (linia K pin 25 niebieska wtyczka) przekodowałem mile na km itd.

Podłączyłem też te trzy przyciski w manetkach lecz nie można nic nimi zrobić (cały czas wyświetlane są te duże ikony) jedyne co zaobserwowałem to włączająca i wyłączająca się dolna pozioma czerwona linia co trzecie naciśnięcie przycisku reset.

Chodzi mi o uzyskanie na wyświetlaczu napisu OK, i chyba wtedy można będzie przełączać przyciskami w manetce wyświetlane funkcje jak spalanie itp.

I tu właśnie nie wiem dlaczego nie wyskakuj OK czy z powodu że immo. nie może sczytać kodu czy powodem są piny 30- Styk "S" lub 5- przewód "W" czy może jeszcze coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...