Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

licznik po 98r.

który pin odpowiada za gong otwartych drzwi kiedy mamy włączone światła?

wydaje mi się, że jest to pin:

niebieska kostka 32-pin

21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy

ale zalazłem jeszcze takie coś, co to jest?

Green 32-pin

8 - Input for outside buzzer actuation (currently vacant)

9 - Input for outside gong/chime actuation (currently vacant)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wszytko ogarnięte, jednak zastanawia mnie... da się jakoś prosto podłączyć kontrole żarówek? :mysli:

bo póki co "hamulce" i "lampy" mam podłączone pod masę

Aby podłączyć kontrola żarówek trzeba dołożyć osobny moduł który mierzy spadek napięcia na obwodzie żarówki co wiąże się z przerobieniem instalacji do świateł. Moduł ten to jest w takiej samej obudowie jak przekaźnik od wycieraczek.

Tu jest wszystko opisane http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38404

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego, to to odpuszczam

Za to zapomniałem podłączyć drzwi pasażera ale przód :blink: Panowie jak to podłączaliście bo w odróżnieniu od tyłu nie ma tego czujnika :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego jeszcze nie ogarniałem u siebie, bo chcę zrobić na początku porządek z wsadem, ale nawet na to ciężko chwilę znaleźć, a jak już jest chwila, to mój magik zajęty... Generalnie jak rozkminiałem temat z Gwertym, to on u siebie w prawym słupku gdzieś pod nogami miał już kable puszczone pasażera przód i pasażerów lewa/prawa strona, niestety nie pamięta kolorów kabli. Podłączył je tylko pod odpowiednie piny i mu na fisie wszystko zabanglało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny problem... nie mam "palemki" czyli zegara radiowego, jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w tematach z vagiem, powinno gdzieś to być...[br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 20:37_________________________________________________Ale ale... Podstawowe pytanie. Ile czasu masz podłączony licznik? Bo on bodajże 2 lub 3 razy w ciągu dnia się atualizuje, więc tak od razu Ci się palemka z poprawną godziną nie pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poprzednim liczniku miałem palmę i synchronizował się sam.... licznik w aucie chodzi już jakieś 10godzin bez odłączania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poprzednim liczniku miałem palmę i synchronizował się sam.... licznik w aucie chodzi już jakieś 10godzin bez odłączania

Czy w liczniku jest jeszcze puste 4 pinowa złącze? Ja u siebie mam palmę ale musiałem dożyć moduł odbiorczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie ma żadnego dodatkowego złącza, tak samo jak w starym liczniku nie było takiego, dawca licznika to AJM czyli jak mój i rocznik też ten sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest numer tego licznika, może po prostu niema synchronizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8d0 920 980[br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 22:20_________________________________________________ale wiadomo że wsad jest z europejczyka, tylko nie pamiętam z jakiego nr licznika, jutro zerknę :mysli: chyba że to nie chodzi o wsad a o soc mechanicznego :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8d0 920 980

Jest to licznik z anglika i według informacji jakie znalazłem nie posiada on funkcji synchronizacji, w ogóle to z tego ci widzę to żaden anglik takiej funkcji nie posiada :mysli: Czy ktoś może to potwierdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na podwórku mam a4 z anglii z palmą przy godzinie (pół fis) :decayed:

Aha :) na pewno fizycznie licznik musi mieć moduł odbiorczy, ewentualnie 4 pinowe złącze na zewnętrzny odbiornik i po mojemu wsad raczej też musi być z licznika który ma synchronizację

Tak wygląda zewnętrzny odbiornik http://allegro.pl/modul-odbiorczy-zegara-4b0919145b-audi-a3-a4-a5-a6-i1665983271.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś wie jak ten moduł wewnątrz zegarów wygląda :mysli: lub jak to sprawdzić?

Dodam iż pewnie za parę nie będę na to zwracał uwagi ale dziś mnie to"gniecie"

[br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 22:38_________________________________________________zewnętrzny to pewnie musi być dodatkowa wtyczka a ja miałem tylko dwie kostki, nie było nawet tej od fisa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem licznik z A6 z zamiarem zamontowania ale go spaliłem :> i różnił się tym od a4 że chyba miał wbudowany ten moduł to była cewka z rdzeniem ferrytowym coś takiego jak antena fal długich w radiu, bo właśnie na takich jest nadawany sygnał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie mogę w tym wątku znaleźć gdzie mam podczepić kabel do drzwi przednich pasażera :mysli:

ktoś pomoże? tył zrobiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie mogę w tym wątku znaleźć gdzie mam podczepić kabel do drzwi przednich pasażera :mysli:

ktoś pomoże? tył zrobiłem

Musisz szukać w kostkach przy nogach pasażera, będzie to przewód brązowo-biały w kostce żeńskiej czyli tej w którą wkładasz kostkę z drzwi. (Nie wiem jaki kolor ma przewód który idzie w drzwiach.) Ogólnie to szukaj przewodu opisanego wyżej.

W moim roczniku tak jest, nie wiem jak u ciebie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...