Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam licznik polift a4 i mam 4 stykowe wejscie czarne,czy nie wystarczy wpiac takiego modulu jak ma ten licznik?

http://moto.allegro.pl/licznik-zegar-jaeger-audi-a4-1-8-01r-8d0920900p-i1752888455.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to jager z automatu notabene.. moj pol fis obchodzil sie bez tego zlacza, dodatko mial calkiem inny tyl licznika :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poprzedniej stronie wrzuciłem link z modułem odbiorczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam iż prawdopodobnie nie można dopasować byle jakiego modułu odbiorczego do byle jakiego licznika, swoje przypuszczenia opieram na:

podłączyłem moduł z audi A3 niemiec z licznikiem audi A6c5.... i od godziny 11 brak zmian (palmy nie ma a jaest już 23.25) w tym czasie licznik w innym a6c5 zdazyl sie juz dawno zsynchronizować :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z takim numerem jak na tej aukcji, pierwszy raz jak zamontowałem też myślałem ze nie działa bo 2 dni musiałem czekać, wczoraj odłączałem akumulator i po kilku minutach złapało. Na kanale 19 w liczniku da się synchronizacje wyłączyć ale akurat u siebie ten kanał miałem nieaktywny

-> Channel 19 (Misc)

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active[br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 23:29_________________________________________________

Ja mam z takim numerem jak na tej aukcji, pierwszy raz jak zamontowałem też myślałem ze nie działa bo 2 dni musiałem czekać, wczoraj odłączałem akumulator i po kilku minutach złapało. Na kanale 19 w liczniku da się synchronizacje wyłączyć ale akurat u siebie ten kanał miałem nieaktywny

-> Channel 19 (Misc)

xxxx?: Remote Clock

I z tego co widzę na allegro to wszystkie mają numer 4B0 919 145 B

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra panowie ostatnie pytanie :) 2 problemy, mianowicie swieci sie airbag nadal :( zapala sie po jakis 2 minutach od wlaczenia zaplonu napoczatku miga tak ze prawie tego nie widac ulamki sekund potem zapala sie na stale i swieci a dwa sposob na sensor na fisie zeby nie swiecil?, zegary to poliftowe s4 2001 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra panowie ostatnie pytanie :) 2 problemy, mianowicie swieci sie airbag nadal :( zapala sie po jakis 2 minutach od wlaczenia zaplonu napoczatku miga tak ze prawie tego nie widac ulamki sekund potem zapala sie na stale i swieci a dwa sposob na sensor na fisie zeby nie swiecil?, zegary to poliftowe s4 2001 rok

na pin maski przedniej podaj mase i nie bedzie palil sie sensor,albo zmiana miski.Co do airbag to trzeba zrobic inwenter odezwij sie w czwartek na priv jak wypali to dam Ci namiar kto robi takie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zauważyłem że Temp oleju najpierw rośnie mi do 120-140stopni później w około 1-2sek spada na okolice 90-100 i tak stoi w zależności jak jadę, czasem jednak temp znów skacze na 120-140 stopni bardzo szybko (fizycznie nie ma możliwości podgrzać coś w takim tempie) po czym po jakimś czasie schodzi na 90-100stopni. Dodatkowo zauważyłem że gdy skręcam ostro w lewo to temp spada z tych 120-140 od razu na 90-100 :decayed:

Czujnik w misce czy coś z połączeniem? Zegary ok u znajomego nie robią takich numerów[br]Dopisany: 08 Sierpień 2011, 09:26_________________________________________________jeszcze jeden problem ale u znajomego, jak pisałem wcześniej nie ma on manetki do kompa. manu przerzuca za pomocą guziczków pod deską... no i przyszła pora na reset danych i tu niespodzianka po dotknięciu "resetu" do masy gaśnie czerwona część FISa i nie zapali się do póki nie dotknie jeszcze raz masy tym "resetem" może reset łączy się z plusem czy co? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieczaje jak dac mase na maske ?

chodzi kolego i czujnik który posiadasz jeżeli masz czujnik oleju w misie. Gdy zaświeci ci sie poziom oleju wystarczy że otworzysz maske i licznik już nie wyświetla komunikatu wiec jeżeli podasz na odpowiedni pin w liczniku mase to nie bedzie on wyświetlał konewki informującej o niskim poziomie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego standardowo to masz czujnik spadku ciśnienia oleju w układnie a nie poziomu. Tak jak koledzy pisali musisz podać pod pin odpowiedzialny za czujnik poziomu oleju mase rozpiske pinów nasz klika stron wcześniej. Albo kupić mise z czujnikiem poziomu oleju i temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, napiszę wprost, posiadam licznik z anglika, elektroniczny zegar, fis po naprawie, szukam osoby która mi ogarnie temat wsadu, tak żebym mógł włożyć tarczkę europejską ze starego licznika...

Dosyć pilne, oczywiście się odwdzięczę, nie mam o tym zielonego pojęcia... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...