Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo proste, nie ma co się bać ;) Za pierwszy razem przyda się trochę cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no i zegary już europejskie wszytko gra aż miło...

czas na pozbywanie się błędów typu żarówki, spryskiwacze...

i teraz znów pytanie do was nie mogę znaleźć rozpiski szarej kostki, oraz czy dobrze ponumerowałem piny w tej kostce?

beztytuuxy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 11:59_________________________________________________aha jeszcze ma ktoś rozpiskę :rolleyes:[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 12:21_________________________________________________mam coś takiego ale z A6 nie wiem czy pokrywa się to z A4 :(

connector for multifunction display, 32-pin, grey

1 -Switch menu guide (menu)

2 -Switch menu guide (out A)

3 -Switch menu guide (out B)

4 -Switch menu guide (Enter)

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen)

8 -Door contact, passenger side

9 -Door contact, rear right

10 -Door contact, rear left

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

14 -Brake light

15 -Washer fluid level

16 -Tail lights/dipped beams

17 -On-board computer, left

18 -On-board computer, right

19 -On-board computer reset

20 -not used

21 -not used

22 -not used

23 -Key branch 1 Navigation system

24 -Key branch 2 Navigation system

25 -Key branch Telematics

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -not used

30 -not used

31 -not used

32 -not used

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczki zawsze były oznaczone, jak się przyjrzysz dobrze to powinieneś po rogach przy pinach zobaczyć numery, są bardzo małe. Ewentualnie sprawdź na wtyczce wchodzącej w to gniazdo.

Rozpiska pinów z A6 pokrywa się z A4, także masz dobrą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to że nie mam wtyczki szarej, mam tylko wejście w liczniku w którym nie widzę nr pinów ;) Piny będę łączył pojedynczo gdyż póki co nie mam szarej wtyczki[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 13:58_________________________________________________dorwałem wtyczkę więc wszytko staje się łatwiejsze :decayed:

03082011721.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 16:01_________________________________________________Panowie błędy żarówek robię na masę żeby się nie wyświetlały ale z racji że jutro będę miał pompkę z A4avnt które miało fisa chciał bym podłączyć wskazanie małej ilości spryskiwaczy.

Rozumiem że kabel muszę położyć od podstaw bo u mnie nie ma go?

PIN15 łącze z pompką.... tylko gdzie? :blink:

03082011721.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aju, jeśli chodzi o podłączenie manetki, to podsunę Ci, że na bodajże 122 lub 123 stronie masz jak to podłączyć z szarą kostką, bo od manetki musisz też wyprowadzić masę ;) a, no i zajrzyj na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega nie ma manetki, dlatego podłączenie jej jest mi zbędne.

Chodzi mi tylko o te spryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli czujnik jest oddzielnie to idą do niego dwa przewody: masa i drugi który podłączasz pod pin 15 szarej kostki.

Jeśli czujnik jest zintegrowany z pompką to masz masę, plus do pinu 15 z czujnika i plus gdzieś do przekaźnika (jeśli robisz tak jak ori). Więcej o tym w temacie o podłączeniu spryskiwaczy reflektorów, czy jakoś tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli łatwiej kupić taki czujnik za 25zł "wydziarać" dziurę w zbiorniczku na ten czujnik, oczywiście to uszczelnić.

Później masa do jednego pinu tego czujnika a drugi pin łączyć z pinem 15 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wydziarania dziury to lepiej, żebyś to zrobił bardzo dokładnie, u mnie lekko mi nie poszło i musiałem pół rękawiczki rumowej zużyć, żeby to jakoś uszczelnić na jakiś czas. :decayed:

Do A4 polifta na allegro są takie zbiorniczki na dwie pompki, prościej w te stronę ;)

Tak u siebie podłączałem niedawno czujnik poziomu płynu, masę gdzieś w środku podłączyłem a drugi bezpośrednio pod odpowiedni pin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schemat po II lifcie 99-01 PL

Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie

1 - Zacisk 15

2 - Zużycie klocków hamulcowych

3 - Wyjście prędkościomierza 1

4 - Niewykorzystane

5 - Czujnik poziomu paliwa

6 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa OBD 2

7 - Zacisk 31 (masa czujnika)

8 - Temperatura płynu chłodzącego

9 - Zacisk 31 (masa obciążająca)

10 - Ciśnienie oleju 2 (wysokie)

11 - Sygnał liczby obrotów

12 - Wyłączenie klimatyzacji

13 - Elektroniczny układ sterowania mocą silnika / kontrola rozgrzewania świec żarowych

14 - Regulacja poziomu

15 - Zacisk 58d

16 - Kierunkowskaz przyczepy

17 - Światła drogowe

18 - Kierunkowskaz lewy

19 - Niewykorzystane

20 - Zacisk 58s

21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy

22 - Niedobór płynu chłodzącego

23 - Zacisk 30

24 - Zacisk 31 (masa obciążająca)

25 - Sygnał zużycia

26 - Światło postojowe po prawej stronie

27 - Światło postojowe po lewej stronie

28 - Wejście prędkościomierza

29 - Hamulec

30 - Styk S

31 - Wyjście prędkościomierza 2

32 - ESP/ASR

Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone

1 - Czujnik stykowy drzwi (wszystkie drzwi)

2 - Transponder 1

3 - Niewykorzystane

4 - Niewykorzystane

5 - Przewód W

6 - Pokrywa tylna

7 - Kierunkowskaz prawy

8 - Niewykorzystane

9 - Niewykorzystane

10 - Poduszka bezpieczeństwa

11 - Komunikat o czasie postoju

12 - Zacisk 61 / kontrola ładowania

13 - Hamulec postojowy/BRAKE

14 - CHECK

15 - Poziom oleju / temperatura oleju

16 - Niewykorzystane

17 - Transponder 2

18 - Magistrala CAN high speed napędu (+)

19 - Magistrala CAN hjgh speed napędu (–)

20 - Magistrala CAN high speed napędu, ekranowanie

21 - ABS

22 - Magistrala CAN low speed Komfort (+)

23 - Magistrala CAN low speed Komfort (–)

24 - Magistrala CAN low speed Komfort, ekranowanie

25 - Pokrywa przedziału silnikowego

26 - Niewykorzystane

27 - Zamek pasa bezpieczeństwa

28 - Przewód K

29 - Wejście temperatury zewnętrznej

30 - Niewykorzystane

31 - Wskaźnik zakresów przełączania

32 - Niewykorzystane

Złącze wielostykowe 32-stykowe, szare

1 - Przełącznik menu

2 - Przełącznik menu (out A)

3 - Przełącznik menu (out B)

4 - Przełącznik menu (Enter)

5 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (+)

6 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (–)

7 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz - ekranowanie

8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie przedniego pasażera

9 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z prawej strony

10 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z lewej strony

11 - Uaktywnienie

12 - Clock

13 - Data

14 - Światło hamowania

15 - Poziom płynu do mycia

16 - Tylne światło/światła mijania

17 - Komputer samochodowy z lewej strony

18 - Komputer samochodowy z prawej strony

19 - Komputer samochodowy - Reset

20 - Niewykorzystane

21 - Niewykorzystane

22 - Niewykorzystane

23 - Gałąź przycisków 1 nawigacji

24 - Gałąź przycisków 2 nawigacji

25 - Gałąź przycisków systemu Telematik

26 - Niewykorzystane

27 - Niewykorzystane

28 - Niewykorzystane

29 - Niewykorzystane

30 - Niewykorzystane

31 - Niewykorzystane

32 - Niewykorzystane

Wersja eng

32-pin, blue

1 - Terminal 15

2 - Brake pad wear

3 - Tachometer output 1

4 - not occupied

5 - Tank sensor

6 - Tank warning OBD 2

7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND))

8 - Coolant temperature

9 - Terminal 31 (load Ground (GND))

10 - Oil pressure 2 (high)

11 - RPM signal

12 - A/C shut-off

13 - E-Gas/glow plug control

14 - Level control

15 - Terminal 58d

16 - Trailer turn signal

17 - High beam

18 - Left turn signal

19 - not occupied

20 - Terminal 58s

21 - Driver door contact

22 - Low coolant

23 - Terminal 30

24 - Terminal 31 (load Ground (GND))

25 - Consumption signal

26 - Right parking light

27 - Left parking light

28 - Tachometer input

29 - Brake

30 - S-contact

31 - Tachometer output 2

32 - ESP/ASR

32-pin, green

1 - Door contact (all doors)

2 - Transponder 1

3 - not occupied

4 - not occupied

5 - W-wire

6 - Tailgate

7 - Right turn signal

8 - External buzzer

9 - External gong

10 - Airbag

11 - Stand-still time output

12 - Terminal 61

13 - Parking brake/BRAKE

14 - CHECK

15 - Oil level/oil temperature

16 - not occupied

17 - Transponder 2

18 - CAN high speed (powertrain) (high +)

19 - CAN high speed (powertrain) (low -)

20 - CAN high speed (powertrain) (screen)

21 - ABS

22 - CAN low speed (comfort) (high +)

23 - CAN low speed (comfort) (low -)

24 - CAN low speed (comfort) (screen)

25 - Engine lid

26 - not occupied

27 - Belt buckle

28 - K-wire

29 - Outside temperature -input

30 - not occupied

31 - Selector range display

32 - not occupied

32-pin, grey

1 - Menu selection switch (menu)

2 - Menu selection switch (out A)

3 - Menu selection switch (out B)

4 - Menu selection switch (Enter)

5 - CAN high speed display (high +)

6 - CAN high speed display (low -)

7 - CAN high speed display (screen)

8 - Passenger door contact

9 - Right rear door contact

10 - Left rear door contact

11 - Enable

12 - Clock

13 - Data

14 - Brake light

15 - Windshield washer fluid level

16 - Rear lights/low beams

17 - Left board computer

18 - Right board computer

19 - Board computer, reset

20 - not occupied

21 - not occupied

22 - not occupied

23 - Button branch 1 navigation

24 - Button branch 2 navigation

25 - Button branch Telematic

26 - not occupied

27 - not occupied

28 - not occupied

29 - not occupied

30 - not occupied

31 - not occupied

32 - not occupied

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - Przełącznik menu

2 - Przełącznik menu (out A)

3 - Przełącznik menu (out B)

4 - Przełącznik menu (Enter)

:mysli: co to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i zegary już europejskie wszytko gra aż miło...

czas na pozbywanie się błędów typu żarówki, spryskiwacze...

i teraz znów pytanie do was nie mogę znaleźć rozpiski szarej kostki, oraz czy dobrze ponumerowałem piny w tej kostce?

beztytuuxy.jpg

Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych zestawu wskaźników - samochody do modelu roku 1997

Złącze wielostykowe, 26-stykowe, niebieskie

1 - Niewykorzystane

2 - Zadziałanie brzęczyka

3 - Zacisk 15

4 - Zacisk 15

5 - Niewykorzystane

6 - Zacisk 61

7 - Hamulec ręczny/zakłócenie działania hamulca

8 - ABS, sygnał bezpośredni

9 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał bezpośredni

10 - CAT

11 - ABS, sygnał zwrotny

12 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał zwrotny

13 - Światło postojowe po prawej stronie

14 - Wyłącznik zapłonu styk S

15 - Niewykorzystane

16 - Niewykorzystane

17 - Zadziałanie gongu

18 - Ciśnienie oleju 1,8 bar

19 - Zacisk 58d

20 - Poziom płynu chłodzącego

21 - Kierunkowskaz prawy

22 - Światła drogowe

23 - Wejście prędkościomierza

24 - Płyn hamulcowy

25 - Klocek hamulcowy

26 - Światło postojowe po lewej stronie

Złącze wielostykowe 26-stykowe, żółte

1 - Zacisk 58

2 - Zacisk 58

3 - Sygnał liczby obrotów

4 - Sprężarka układu klimatyzacji

5 - Wyświetlanie godziny

6 - Sygnał prędkości 1

7 - Sygnał prędkości 2

8 - Czujnik stykowy drzwi kierowcy

9 - Zacisk 30

10 - Zacisk 30

11 - Niewykorzystane

12 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa

13 - Kierunkowskaz lewy

14 - Niewykorzystane

15 - Niewykorzystane

16 - Przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa

17 - Niewykorzystane

18 - Zacisk 31

19 - Zacisk 31

20 - Przewód diagnostyczny

21 - Niewykorzystane

22 - Niewykorzystane

23 - Lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec

24 - Immobiliser

25 - Czujnik poziomu paliwa

26 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego

Złącze wielowtykowe 20-wtykowe, czarne

1 - Sygnał zużycia

2 - Niewykorzystane

3 - Niewykorzystane

4 - Niewykorzystane

5 - Temperatura zewnętrzna

6 - Wskazanie zakresu

7 - Niewykorzystane

8 - Niewykorzystane

9 - Poziom płynu chłodzącego

10 - Ciśnienie hydrauliczne

11 - Komputer samochodowy - Reset

12 - Radio/telefon - Clock

13 - Radio/telefon - Data

14 - Komputer samochodowy z lewej strony

15 - Radio/telefon - Enable

16 - Tylne światło/światła mijania

17 - Przekaźnik świec żarowych

18 - Komputer samochodowy z prawej strony

19 - Światło hamowania

20 - Niewykorzystane

Złącze wielowtykowe 4-wtykowe, czarne

1 - Czujnik temperatury oleju

2 - Niewykorzystane

3 - Niewykorzystane

4 - Niewykorzystane

-----------------------------------------------------------------------------------

Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych zestawu wskaźników - samochody od modelu roku 1998

Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie

1 - Zacisk 15

2 - Kierunkowskaz prawy

3 - Prędkościomierz, wyjście 1

4 - Niewykorzystane

5 - Czujnik poziomu paliwa

6 - Poduszka bezpieczeństwa

7 - Zacisk 31 (masa czujnika)

8 - Temperatura płynu chłodzącego

9 - Zacisk 31 (masa obciążająca)

10 - Przełącznik ciśnienia oleju

11 - Sygnał liczby obrotów

12 - Zacisk 61

13 - Kontrola rozgrzewania świec żarowych lub CAT

14 - Regulacja poziomu

15 - Zacisk 58d

16 - Kierunkowskaz przyczepy/zakłócenie działania układu elektrycznego silnika

17 - Światła drogowe

18 - Kierunkowskaz lewy

19 - ABS

20 - Zacisk 58s

21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy

22 - Niedobór płynu chłodzącego

23 - Zacisk 30

24 - Zacisk 31 (masa obciążająca)

25 - Przewód K

26 - Światło postojowe po prawej stronie

27 - Światło postojowe po lewej stronie

28 - Wejście prędkościomierza

29 - Poziom i ciśnienie płynu hamulcowego

30 - Styk S

31 - Zamek pasa bezpieczeństwa

32 - System ESP

Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone

1 - Niewykorzystane

2 - Transponder 1

3 - Niewykorzystane

4 - Immobiliser

5 - Przewód W

6 - Pokrywa tylna (tylko wersja Lowline)

7 - Klocek hamulcowy (tylko wersja Highline)

8 - Niewykorzystane

9 - Niewykorzystane

10 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa - sygnał wyjściowy sterownika silnika (tylko 6-cyl. silnik TDI i samochody dla USA)

11 - Komunikat o czasie postoju

12 - Wyłączenie klimatyzacji

13 - Hamulec postojowy

14 - Elektroniczny układ sterowania mocą silnika

15 - Światła obrysowe

16 - Niewykorzystane

17 - Transponder 2

18 - Niewykorzystane

19 - Niewykorzystane

20 - Niewykorzystane

21 - Temperatura oleju

22 - Niewykorzystane

23 - Niewykorzystane

24 - Niewykorzystane

25 - Niewykorzystane

26 - Niewykorzystane

27 - Niewykorzystane

28 - Niewykorzystane

29 - Zacisk 58d (zewnętrzny potencjometr przyciemniania oświetlenia)

30 - Prędkościomierz, wyjście 2

31 - Niewykorzystane

32 - Niewykorzystane

Złącze wielostykowe 20-stykowe, czerwone

1 - Sygnał zużycia

2 - Niewykorzystane

3 - Niewykorzystane

4 - Niewykorzystane

5 - Temperatura zewnętrzna

6 - Wskazanie położenia dźwigni przełączania zakresów

7 - Niewykorzystane

8 - Niewykorzystane

9 - Niedobór płynu do mycia

10 - Ciśnienie hydrauliczne

11 - Komputer samochodowy - Reset

12 - Sygnał Clock wskazania częstotliwości radia

13 - Sygnał Data wskazania częstotliwości radia

14 - Komputer samochodowy z lewej strony

15 - Sygnał Enable wskazania częstotliwości radia

16 - Tylne światło / światła mijania (kontrola żarówek)

17 - Przekaźnik świec żarowych (w przypadku silników TDI w czasie rozgrzewania świec żarowych kontrola zbyt niskiego napięcia w zestawie wskaźników zostaje wstrzymana)

18 - Komputer samochodowy z prawej strony

19 - Światło hamowania

20 - Niewykorzystane

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przyporządkowanie styków złączy wielostykowych w zestawie wskaźników w samochodach od 2000 roku

Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie

1 - Zacisk 15

2 - Zużycie klocków hamulcowych

3 - Wyjście prędkościomierza 1

4 - Niewykorzystane

5 - Czujnik poziomu paliwa

6 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa OBD 2

7 - Zacisk 31 (masa czujnika)

8 - Temperatura płynu chłodzącego

9 - Zacisk 31 (masa obciążająca)

10 - Ciśnienie oleju 2 (wysokie)

11 - Sygnał liczby obrotów

12 - Wyłączenie klimatyzacji

13 - Elektroniczny układ sterowania mocą silnika / kontrola rozgrzewania świec żarowych

14 - Regulacja poziomu

15 - Zacisk 58d

16 - Kierunkowskaz przyczepy

17 - Światła drogowe

18 - Kierunkowskaz lewy

19 - Niewykorzystane

20 - Zacisk 58s

21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy

22 - Niedobór płynu chłodzącego

23 - Zacisk 30

24 - Zacisk 31 (masa obciążająca)

25 - Sygnał zużycia

26 - Światło postojowe po prawej stronie

27 - Światło postojowe po lewej stronie

28 - Wejście prędkościomierza

29 - Hamulec

30 - Styk S

31 - Wyjście prędkościomierza 2

32 - ESP/ASR

Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone

1 - Czujnik stykowy drzwi (wszystkie drzwi)

2 - Transponder 1

3 - Niewykorzystane

4 - Niewykorzystane

5 - Przewód W

6 - Pokrywa tylna

7 - Kierunkowskaz prawy

8 - Niewykorzystane

9 - Niewykorzystane

10 - Poduszka bezpieczeństwa

11 - Komunikat o czasie postoju

12 - Zacisk 61 / kontrola ładowania

13 - Hamulec postojowy/BRAKE

14 - CHECK

15 - Poziom oleju / temperatura oleju

16 - Niewykorzystane

17 - Transponder 2

18 - Magistrala CAN high speed napędu (+)

19 - Magistrala CAN hjgh speed napędu (–)

20 - Magistrala CAN high speed napędu, ekranowanie

21 - ABS

22 - Magistrala CAN low speed Komfort (+)

23 - Magistrala CAN low speed Komfort (–)

24 - Magistrala CAN low speed Komfort, ekranowanie

25 - Pokrywa przedziału silnikowego

26 - Niewykorzystane

27 - Zamek pasa bezpieczeństwa

28 - Przewód K

29 - Wejście temperatury zewnętrznej

30 - Niewykorzystane

31 - Wskaźnik zakresów przełączania

32 - Niewykorzystane

Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone

1 - Przełącznik menu

2 - Przełącznik menu (out A)

3 - Przełącznik menu (out B)

4 - Przełącznik menu (Enter)

5 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (+)

6 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (–)

7 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz - ekranowanie

8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie przedniego pasażera

9 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z prawej strony

10 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z lewej strony

11 - Uaktywnienie

12 - Clock

13 - Data

14 - Światło hamowania

15 - Poziom płynu do mycia

16 - Tylne światło/światła mijania

17 - Komputer samochodowy z lewej strony

18 - Komputer samochodowy z prawej strony

19 - Komputer samochodowy - Reset

20 - Niewykorzystane

21 - Niewykorzystane

22 - Niewykorzystane

23 - Gałąź przycisków 1 nawigacji

24 - Gałąź przycisków 2 nawigacji

25 - Gałąź przycisków systemu Telematik

26 - Niewykorzystane

27 - Niewykorzystane

28 - Niewykorzystane

29 - Niewykorzystane

30 - Niewykorzystane

31 - Niewykorzystane

32 - Niewykorzystane

Złącze wielostykowe 4-stykowe, czarne, zegara sterowanego falami radiowymi

1 - Zegar sterowany falami radiowymi, sygnał (dane)

2 - Zegar sterowany falami radiowymi 5V

3 - Niewykorzystane

4 - Zegar sterowany falami radiowymi, masa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - Przełącznik menu

2 - Przełącznik menu (out A)

3 - Przełącznik menu (out B)

4 - Przełącznik menu (Enter)

:mysli: co to jest

Dodatkowe menu w którym, można zdefiniować które funkcje ma pokazywać fis, czy zegarek ma pokazywać datę i czy ma byś wyświetlane info z radia i chyba co ś jeszcze ale nie pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszytko ogarnięte, jednak zastanawia mnie... da się jakoś prosto podłączyć kontrole żarówek? :mysli:

bo póki co "hamulce" i "lampy" mam podłączone pod masę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej rozpoznać po liczniku wersje auta :wink4:

94 - 97 zegarek w liczniku bez numeracji skali, kostki 2x26 1x20

97 - 99 zegarem w liczniku z numeracją skali, kostki 2x32 1x20

99 - 01 zegarek cyfrowy, radiowy, kostki 3x32

Oczywiście zostaje jeszcze kwestia z którego miesiąca ale po liczniku możemy rozpoznać

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z racji pytań na PW co gdzie połączyłeś napisze to tutaj:

Wersja dla auta bez manetki (możliwość przełączania menu)

SZARA KOSTKA

PIN 17 - z guzikiem kupionym w sklepie elektronicznym (taki który nie blokuje się w pozycji ON) guzik podłączony do masy /MENU UP/

PIN 19 - z guzikiem kupionym w sklepie elektronicznym (taki który nie blokuje się w pozycji ON) guzik podłączony do masy /RESET/

PIN 14,16 - masa (błąd żarówek i hamulców zniknie)

PIN 15 - kabel do czujnika wklejonego w zbiornik spryskiwaczy, czujnik podłączony do masy (czujnik kupiłem jakiś ze skody, dziurę wywierciłem, czujnik wkleiłem na silikon)

PIN 9 - drzwi prawy tył z czujnikiem tych drzwi (wyciągacie go z pod gumki, przykładacie kabelek i patrzycie na którym kablu zapali się otwarcie drzwi na fis)

PIN 10 - analogicznie do 9 tylko lewy tył

dziś obadam czy można jakoś inaczej podłączyć pin 14 i 16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...