Icetruckkiller Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 Witam panów, czy jest ktoś z was ze śląska kto by mi zrobił FISa? Oczywiscie dogadamy sie bo wiadomo robocizna kosztuje ale oczekuje takiej 'klubowej' ceny a nie jak od profesjonalnego elektryka Priv jc.
Tposejdon Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 Koledzy mam pytanie.. mam licznik z elektronicznym zegarem z polifta 1,8 angol o numerach 8d0920980A zastanawiam się nad założeniem do swojego autka obecnie mam liczniki oryginalny z 97 z pełnym fisem 6 zegarów diesel 1,9. czy ktoś wie jaki wsad będzie pasował??
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Panowie oto efekt mojej tygodniowej pracy
devon00 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 panowie mam pytanie...mam mozliwosc kupienia od kumpla licznika z pelnym fisem tylko ze on mial automat a ja mam manual skrzynie czy to jest jakas roznica jesli chodzi o licznik?
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 z tego co mi się wydaje to kwestia przekodowania automata na manual
devon00 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 duzo z tym roboty majac kabelek do vaga?
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 jeżeli tylko wystarczy przekodować to jest to kwestia jednej cyferki ale niech się wypowie ktoś jeszcze żeby to potwierdzić
devon00 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Krzysiek widze ze jestes z Walbrzycha ewentualnie pomogl bys ogarnac temat montazu oczywiscie nie za darmo do Walbrzycha mam okolo 30 km
bin85 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Bez różnicy automat manual, kodujesz tylko ilość cylindrów i rodzaj silnika
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Powiem ci tak mógł bym ci pomóc i tu nie chodzi o kasę tylko ja sam nie wiem czy sobie z tym poradzę ja u siebie siedziałem tydzień żeby to ogarnąć a ty masz do mnie 30km ale jeżeli kupisz licznik ze zbliżonego rocznika też z benzyny manual czy automat to nie ma zbytnio różnicy chyba, to nie powinieneś mieć problemów ty masz immo poza licznikiem więc z tym nie będziesz miał problemu tylko musisz dorobić kostkę od fisa podłączyć do niej manetkę(oczywiście musisz też ją kupić) dorobić czujnik od spryskiwaczy albo kontrolki od spryskiwacza i swiateł zmasować żeby nie świeciły i po problemie spisz sobie kodowanie ze swojego starego licznika i później wpiszesz do nowego i problem z automatem powinien zniknąć a jak będziesz miał jakieś problemy to pisz do mnie na pw to będę się starał ci pomagać zresztą na forum wszystko jest opisane więc wystarczy przed przystąpieniem do prac trochę poczytać
devon00 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 kostki wszystkie mam kupilem na forum manetke do sedana tez mam zostal tylko licznik
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 kostki wszystkie mam kupilem na forum manetke do sedana tez mam zostal tylko licznik jak kupisz licznik z takiego rocznika jak ty masz lub podobnego to wystarczy tylko dorobić jedną kostkę tą od fisa tylko nie wiem jak to wygląda bo liczniki od połowy chyba 97r lub 98r mają już immo w liczniku więc nie wiem czy ty taki licznik możesz do siebie wsadzić bo ja mając polifta nie mogę wsadzic licznika z przed lifta ale nie wiem jak w drugą stronę
devon00 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 dorobić czujnik od spryskiwaczy albo kontrolki od spryskiwacza i swiateł zmasować żeby nie świeciły i po problemie jak wyglada ten czujnik?
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 czujnik poziomu płynu spryskiwacza Wyniki Szukania w Grafice Google dla http://tomczesci.pl/uploads/15746.jpg
devon00 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 czyli do poprawnego dzialania fisa musze miec ten czujnik tak?
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 ogólnie to do poprawnego działania to nie potrzebujesz ale będzie ci krzyczał że nie masz płynu od spryskiwacza i że nie masz świateł stopu i że masz spalone żarówki od świateł ale wystarczy te 3 przewody od tych rzeczy zmasować i przestanie wyświetlać te kontrolki ale ja dołożyłem ten czujnik spryskiwacza bo jak można to wole żeby był i pokazywał czy mam czy nie płyn od sprysku ale żeby zrobić pozostałe 2 kontrolki trzeba mieć moduł do świateł więc tego nie zrobiłem i poprostu zmasowałem te przewody tak że tylko świateł mi nie bedzie pokazywał reszta działa
kaju Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Mam taki czujnik na sprzedaż jakby co ---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:28 ---------- ogólnie to do poprawnego działania to nie potrzebujesz ale będzie ci krzyczał że nie masz płynu od spryskiwacza i że nie masz świateł stopu i że masz spalone żarówki od świateł ale wystarczy te 3 przewody od tych rzeczy zmasować i przestanie wyświetlać te kontrolki ale ja dołożyłem ten czujnik spryskiwacza bo jak można to wole żeby był i pokazywał czy mam czy nie płyn od sprysku ale żeby zrobić pozostałe 2 kontrolki trzeba mieć moduł do świateł więc tego nie zrobiłem i poprostu zmasowałem te przewody tak że tylko świateł mi nie bedzie pokazywał reszta działa Będzie darł jape, że nie ma niedobór płynu, spaloną którąś żarówkę i zużyte okładziny hamulcowe. Możesz wszystkie trzy razem skręcić i zmasować do budy, wtedy przy zapłonie pokaże Ci się za***iście fajny napis: OK które piny co i jak jest rozpiska w temacie. Wystarczy poszukać
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 zapomniałem dopisać o klockach hamulcowych ale to dlatego że ja mam czujniki to mi nie świeciły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się