Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to ogarnij i powiedz czy łatwo tą pompkę wymienić. Kuźwa ja też do Przema pytania na pw wale a nie mam czasu zacząć. Tak z ciekawości sobie sprawdziłem błędy i wyszedł mi jakiś błąd w liczniku 661 :decayed: ale to chyba ma związek że nie mam połączonego czujnika temperatury zewnętrznej jeszcze. Ale chyba dziś się w końcu zabioręę za to wszystko

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

grippen pompke bede robil dopiero jak wroce z urlopu bo w tedy podjade sobie do kumpla na podnosnik i na spokojnie wyciagne zbiorniczek od dolu bo od gory nie ma szans zeby wyszedl,ja juz sobie pociagnelem przewod od samego licznika do zbiorniczka zeby po raz 50 nie wyjmowac licznika...i tak czeka mnie jeszcze rozbieranie kierownicy bo chyba przeskoczyla o jeden zabek i kierunek w prawo odbija normalnie a w lewo nie chce :) ale to na szczescie juz tylko kosmetyka

Opublikowano

Ściągasz koło, nadkole, zbiorniczek od góry odkręcasz i dołem Ci schodzi :wink:

Opublikowano
:banan:
Opublikowano

To może w polifcie też trzeba zmienić jakiś pin żeby pokazywało temperaturę oleju?

Opublikowano

sprawdz wszystkie po kolei jest ich tylko 4 wiec duzo roboty nie ma...kaju mniej wiecej taka byla moja reakcja jak wskazowka poszla do przodu

Opublikowano

Marcin tylko licznik poliftowy jest inny i chyba tej kostki czarnej tam nie ma nie wiem. Pucek masz tą kostkę czarną

Opublikowano

jak bym audi jechal na urlop to bym na spokojnie ogarnal sobie te spryskiwacze ale audi zostaje w garazu a jade sharanem ale pod koniec miesiaca zrobie podmianke i bedzie projekt zakonczony...teraz szukam sobie nowego zajecia w audi...poliftowe kratki sa roleta w tylnej polce jest teraz chyba czas na konsole 1 lub 2 din :)

Opublikowano

W poliftowym chyba w zielonej wtyczce jest gdzieś sygnał do temperatury oleju, nie pamiętam, a nie mam rozpisek przed sobą.

Opublikowano

Tak, ja wiem, ale nie wiadomo która prawidłowa, prawidłowe są gdzieś dalej i dobrze przetłumaczone. Gdzieś je nawet sam wrzucałem, ale nie dojdę teraz która strona od kiedy przeszliśmy na nowy silnik forum, całkiem inaczej to jest poukładane. grippen, w poliftach kwestia jest tego typu, że czujnik masz w misce, a nie tak jak w przedliftach w podstawie. I albo masz miskę z czujnikiem, albo bez. Jeśli masz miskę z czujnikiem, to po prostu wpinasz licznik z wyświetlaczem i on Ci działa. Bynajmniej w moim przypadku tak było, po podpięciu od razu mi banglał.

Opublikowano

to jesli ma taka opcje ze ma czujnik w misce nie latwiej bedzie dojsc po przewodzie gdzie on idzie ewentualnie w okolicach dobrze dostepnych probowac wpiac sie z przewodem od licznika? w tym przypadku zostaje tylko metoda prob i bledow :)

Opublikowano

Jeśli ma czujnik w misce, to we wtyczce zielonej ma już poprowadzony przewód, zostaje mu tylko podpiąć wtyczkę do licznika :) a jeśli nie, no to miska z czujnikiem i ciągnięcie druta do zielonej wtyczki licznika.

Opublikowano

No więc tak, w misce jest sobie czujnik, był tam od zawsze, jest wtyczka bodajże 4 piny, licznik miałem 1/2 fis bez tych dodatkowych wskaźników, podłączyłem taki z pełnym fisem i woltomierz od razu zadziałał a temperatura oleju działa tylko po przekręceniu kluczyka na około 10 sekund, potem wskazówka leci na zero

Jeżeli czujnik był by zły to nawet na te parę chwil nie pokazywał by temperatury, więc to na pewno kwestia podłączenia, tylko jak :decayed:

Opublikowano

Pucek, czujnik ma 3 piny. Jeden to 12V po zapłonie, drugi masa, a 3 idzie do licznika.

Też przechodziłem z 1/2 fisa, wiązkę mam ori,

Wszytko sprawdzone, masa, napięcie jest, a 3 kabelek leci do licznika. Mimo to mi nie działa. Sytuacja taka sama jak u Ciebie. Po przekręceniu zapłonu chwile pokazuje ok, a potem opada

Opublikowano

Witam koledzy a co zrobic jesli nie mam czujnika w misce tylko ten w filtrze oleju 1 przewod jest jakas opcje zeby dzialalo to ustrojstwo

mam licznik z a6 c5 biale podsw.jeszcze nie wmontowalem ale wiem ze jest z tym problem i czy da sie jakos cos gdzies wpiac zeby pokazywalo temp.oleju czy tylko wymiana michy ale to bez sensu

Prosze o odp.

Opublikowano
Witam koledzy a co zrobic jesli nie mam czujnika w misce tylko ten w filtrze oleju 1 przewod jest jakas opcje zeby dzialalo to ustrojstwo

mam licznik z a6 c5 biale podsw.jeszcze nie wmontowalem ale wiem ze jest z tym problem i czy da sie jakos cos gdzies wpiac zeby pokazywalo temp.oleju czy tylko wymiana michy ale to bez sensu

Prosze o odp.

Uzupełnij profil, bo nie wiemy o jakim aucie piszesz.

Jak masz przedlifta, to w podstawie filtra oleju jest miejsce na czujnik. Wkręcasz, podłączasz jeden przewód i tyle.

Opublikowano

Wlasnie w filtrze mam czujnik z 1 przewodem moj jest z 98 wiec imo 2 a zegary mam z a6 c5 niby 00 biale podswietlanie i chyba imo 3 to juz tez rozkmina ale inna nie wiem czy podejdzie

a co do temp.oleju podobno w tych zegarach zeby dzialal wskaznik temp.oleju musi byc podpiety pod 3lub 4ro pinowy czujnuik ten ktory jest w misce bo z tego z filtra nie da rady w a6 c5 jest to inaczej rozwiazane tak jak i z podswietlaniem np.brak potencjometru jesli ktos to przerabial taka zmiane to prosze o podrzucenie gdzie jest to opisane

do a4 98 z a6c5 00

Opublikowano

witam , mam pytanie posiadam licznik z a6 c5 z 2002 roku , działa już z 2 lata ale chce zrobić w końcu by pokazywał otwarte drzwi , istnieje możliwość wgrania wsadu do tego licznika z jakiegoś od a4 by problem się rozwiązał ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...