Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No to kiepski temat, musisz poczekać do wieczora może ktoś gdzieś ma, albo spróbuj do Maxa napisać, powinien coś tam mieć w zanadrzu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szmege rege fis już hula :decayed:

czy isntenieje jakiś sposób kalibracji licznika, oszukuje mi prędkościomierz, a liczniki mam z a6 c5:facepalm:

po zniknięciu napisu OK, jest psute pole, czy tylko i wylacznie pojawia się tam info o radio?

imag0501r.th.jpg

imag0500u.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szmege rege fis już hula :decayed:

czy isntenieje jakiś sposób kalibracji licznika, oszukuje mi prędkościomierz, a liczniki mam z a6 c5:facepalm:

po zniknięciu napisu OK, jest psute pole, czy tylko i wylacznie pojawia się tam info o radio?

http://img16.imageshack.us/img16/89/imag0501r.th.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/8238/imag0500u.th.jpg

co do przekłamań to sprawdź jakie masz kodowanie licznika,

co do górnej części fisa, to wyświetlane jest tam info z radia, bądź ori nawigacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szmege rege fis już hula :decayed:

czy isntenieje jakiś sposób kalibracji licznika, oszukuje mi prędkościomierz, a liczniki mam z a6 c5:facepalm:

po zniknięciu napisu OK, jest psute pole, czy tylko i wylacznie pojawia się tam info o radio?

http://img16.imageshack.us/img16/89/imag0501r.th.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/8238/imag0500u.th.jpg

co do przekłamań to sprawdź jakie masz kodowanie licznika,

co do górnej części fisa, to wyświetlane jest tam info z radia, bądź ori nawigacji

mianowicie jak sprawdzić kodowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro się podepne, mam teraz inny problem, zniknęło mi podświetlenie guzików i klimatrnoica, czy to wina sciemniacza, działa tylko na licznik, dodam też, że zmieniałem manetkę:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie kodowanie?! Co ma kodowanie, co przekłamań prędkościomierza?! Obrotomierza jak najbardziej, bo masz 4 lub 6 cylindrów... Prędkościomierz to adaptacja. Niestety nie mam schematów... Arre chyba ma, poczekaj, jak napisze w temacie. A górna część FISa jest aktywna pod warunkiem, że masz ORI radio i pociągnięte sygnały DATA/ENA/CLOCK do radia. Piny 11,12 i 13 w liczniku chyba. Jadę z pamięci, proszę kogoś o potwierdzenie... A na radiu masz rozpisane wszystko :hi:podkreślam, że działa to tylko z ori radiem, w tej części FISa wyświetla Ci też info o niskim poziomie oleju, płynu sprysków, rezerwie paliwa, zużytych klockach i spalonej żarówce, ale z żarówką jest rzeźba, tylko Max to u nas ma.

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ----------

jutro się podepne, mam teraz inny problem, zniknęło mi podświetlenie guzików i klimatrnoica, czy to wina sciemniacza, działa tylko na licznik, dodam też, że zmieniałem manetkę:kwasny:

Całkiem możliwe, prawdopodobnie trzeba podać dodatkowy plus. Tak podejrzewam, nie daje ściąć głowy.

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ----------

A co do przekłamania to się nie dziwie, tak teraz patrzę na foty... Przecież masz licznik z angola... :facepalm: tutaj tylko edycja/wgranie wsadu z europy Cie ratuje, no i podmiana tarczy na europejską. Chyba, że już masz wsad wgrany, to tylko tarcza Ci została.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kupiles ta z czujnikiem w sierodku? zapytaj grippena.... albo nie nie wkur...j juz go.... ja bede zakladal za ok 2 tygodnie, to ja nie zalozysz predzej to dam znac co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Przeczytałem już 100 stron tego wątku, i mozolnie czytam dalej. Już jestem zdecydowany wymieniać licznik i w związku z tym, mam kilka pytań:

Posiadam a4 po 2 lifcie lecz jeszcze z zegarkiem analogowym i czerwonym podświetleniem - czyli immo2.

Mam okazję kupić licznik z a6 ale z białym podświetleniem i zegarkiem cyfrowym - czyli immo3.

Jest jakaś opcja aby połączyć immo3 z licznika z immo2 w ecu? Dodam, że nie chce usuwać na stałe immo.

Czy lepiej się w to nie bawić...

Z góry dziękuję.

Klepnięte z mojego GCA971 CM9 przy pomocy Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kupiles ta z czujnikiem w sierodku? zapytaj grippena.... albo nie nie wkur...j juz go.... ja bede zakladal za ok 2 tygodnie, to ja nie zalozysz predzej to dam znac co i jak...

a co z grippenem aż tak źle? Kupiłem pompkę już z wyjściem na kompa jeszcze przed wyjazdem na wakacje. Wyjście z niej jest na kostkę 3 pinowa a nie wiem na ile jest w ori audi ktoś się orientuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie prawdopodobnie bedzie na 3, takze przerobisz lekko zbiornik, dolaczysz kabel i powinno byc oki a jak nie to:

pin 1 - masa

pin 2 - pompka +

pin 3 - czujnik poziomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EEEEeeeeeee fachury co z ta oliwa bo nie wiem ktory licznik wkladac z 4 czy 6

moze tak......czy po zmianie licznika wogole komus to dziala ???????

tylko konkretnie odp.prosze podawac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EEEEeeeeeee fachury co z ta oliwa bo nie wiem ktory licznik wkladac z 4 czy 6

moze tak......czy po zmianie licznika wogole komus to dziala ???????

tylko konkretnie odp.prosze podawac

Najpierw zmieniałem licznik z fisem i zegarkiem analogowym, czujnik w podstawie filtra oleju już był i działało wszytko ok bez problemów, później zmieniłem na licznik z cyfrowym zegarkiem zmieniłem również miskę olejową na tą z czujnikiem i tez wszytko działało bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie kodowanie?! Co ma kodowanie, co przekłamań prędkościomierza?! Obrotomierza jak najbardziej, bo masz 4 lub 6 cylindrów... Prędkościomierz to adaptacja. Niestety nie mam schematów... Arre chyba ma, poczekaj, jak napisze w temacie. A górna część FISa jest aktywna pod warunkiem, że masz ORI radio i pociągnięte sygnały DATA/ENA/CLOCK do radia. Piny 11,12 i 13 w liczniku chyba. Jadę z pamięci, proszę kogoś o potwierdzenie... A na radiu masz rozpisane wszystko :hi:podkreślam, że działa to tylko z ori radiem, w tej części FISa wyświetla Ci też info o niskim poziomie oleju, płynu sprysków, rezerwie paliwa, zużytych klockach i spalonej żarówce, ale z żarówką jest rzeźba, tylko Max to u nas ma.

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ----------

jutro się podepne, mam teraz inny problem, zniknęło mi podświetlenie guzików i klimatrnoica, czy to wina sciemniacza, działa tylko na licznik, dodam też, że zmieniałem manetkę:kwasny:

Całkiem możliwe, prawdopodobnie trzeba podać dodatkowy plus. Tak podejrzewam, nie daje ściąć głowy.

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ----------

A co do przekłamania to się nie dziwie, tak teraz patrzę na foty... Przecież masz licznik z angola... :facepalm: tutaj tylko edycja/wgranie wsadu z europy Cie ratuje, no i podmiana tarczy na europejską. Chyba, że już masz wsad wgrany, to tylko tarcza Ci została.

gdzie ten plusik podpiąć?:wink:

jaka kasa za wgranie wsadu EU? to sie robi vagiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E panowie aż tak wkurwio... nie jestem:decayed: Przemo, Marcin, jak założycie pompkę to dajcie znać czy działa ja założyłem i powiem tak jak masz zbiornik wyciągnięty i jest koło samochodu tak aby ta pompka stała w pionie w zbiorniku to jest ok chodzi ładnie pokazuje stan mało na fisie itp. A jak zamontujesz do samochodu to ta pompka nie jest w pionie tylko po skosie i co pływak się zawiesza. I teraz tak albo ja trafiłem na wadliwą pompkę. Bo faktycznie ten pływak w tej pompce u mnie dość ciężko chodzi słychać to po ruszaniu pompką w ręce że tak z oporem. I przez kilka dni musiałem śrubokrętem pukać w pompkę aby się pływak odwiesił. Efektem tego było to że mi nerwy puściły i dziś ten kabelek odciąłem. Jak zdacie relacje że u was wszystko ok to efektem będzie wadliwa pompka u mnie . A kabel bodajże to jest czerwony najlepiej sprawdź przymierzając starą pompkę i ten który nie będzie połączony z bolcami to go ucinasz :decayed:

---------- Post dopisany at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:59 ----------

a może ktoś napisze że po co przecinać kabel wystarczy zmienić kodowanie z 04140 na 00140 w moim przypadku nic nie dawało zmiana kodowania i na jednym jak i na drugim darł ryja o płynie a ciągłe pukanie w pompkę śrubokrętem aby pływak się odwiesił nie było sensu :decayed:. Możecie sprawdzić jak zachowuje się pływak w pompce jak macie w ręce czy chodzi luźno czy z oporem, jak ciężko to pewnie nie będzie chodzić :naughty:.Jak się okaże że wasze pompki chodzą bez problemu to kupię nową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który pin we wtyczce poliftowego licznika steruje poswietelniem wnetrza, sciemniaczem

---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:54 ----------

probem rozwiązany, pin 17 z nowej niebieskiej kostki do starej niebieskiej pin 22(oczywiście mam wyrezaną przejsciówke, nie sugerujcie się kolorami kabli bo nie zawsze są zgodne) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...