danielom Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 To podpinasz zamiast zmieniarki i z możesz pod to podpiąc MP3, iPhone'a, cokolwiek zakończone wtyczką minijack a żeby info mieć na fisie, no to musisz miec ori radio audi, pewnie masz 1DIN, więc weź sobie concerta z a6 na płyty (no chyba, że chcesz kaseciaka, no to z a4) bo najlepiej podchodzi rozmiarem ramki i podłączasz się do odpowiednich pinów w radiu, potem do licznika (w rozpisce masz już oznaczone które co i jak), prawdopodobnie kodowanie kanałów 60,61 i 62 w liczniku (ale niekoniecznie, powinno bez tego ruszyć) i to tyle :hi:michal_s87 chyba ma u siebie concerta z a6 na płyty i nie wiem czy po canie puszczał czy po dataena clock komunikacje z FISem. Musiałbyś juz jego podpytać Powiem Ci, ze jak na czlowieka ktory z tym robil to sporo bladzisz jednoczesnie wprowadzajac w blad zainteresowanych. Kazde ori radio ktore ma wyjscie na zmieniarke czyli albo concert albo chorus II ma takie wyjscie i mozna je podlaczyc do FISA normalnie i wyswietla, do tego adapter zmieniary nie na jacka bo to slabe ale z usb i slotem na karty, wtedy zarzadza sobie normalnie jak utworami na plycie i ma info na fisie.
oprych Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 A jak się ma tempomat do Fisa - sa jakieś kontrolki
grippen Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 A jak się ma tempomat do Fisa - sa jakieś kontrolki nie ma:decayed:
oprych Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 A jak się ma tempomat do Fisa - sa jakieś kontrolki nie ma:decayed: pytam bo jechalem wczoraj gulfem i jak wlaczyl temp to mu sie pokazala zielona kontroka a wiec tak wychodzilem dzisiaj do autka i podpinac i posprawdzac co mi brakuje do licznika podszedl znajomy podpatrzyc co robie i pyta mnie dlaczego sie swieci kontrolka immo wiec mu mowie ze musze sie z gosciem ustawic na podpiecie a on mowi ze podepnie i to na miejscu bo ma odpiednie kablem przyszedl z kabelkiem i poklikal i dziala dodal 2 kluczyki 15 minut roboty brakuje tylko radia aby na fisie sie pokazywalo co gra kolejny zadowolony z Fis-a z tym czujnikiem od oleju to miales racje Daniel - musze jeszcze czujnik dokupic albo wpiac sie w ECU od ta wtyczke po prawej
danielom Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 mowilem ze immo w tym zegarze to prosta sprawa. Kostke w ECU? a co Ci to da, jak nigdzie nie ma czujnika temp oliwy? ---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 14:10 ---------- https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYUOW7rmlbW3IWl5BoZH5b7ICo93p5y26p9A2H6T3xPDCwZyn_vQ cos tego typu mam wkrecone w glowice zamiast zaślepki, w 1Z bylo to czesto w tym miejscu. Byle czujnik mial zakres od 60 do 160'
oprych Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 dropson dodal manual i tam jest pokazana wtyczka z kablem z czujnika temeratury oleju musze go poszukac czy mam takie ustojstwo
devon00 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 ale musisz miec czujnik albo w misce albo kolo filtra oleju bo co ci po samej kostce jak nie bedzie mialo z kad sygnal brac ? czujnik na allegro dostaniesz za pare zl ja sam montowalem kolo filtra oleju pol godzinki roboty razem z przejsciem z kablami i lutowaniem
danielom Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Toć przeciez mowie od poczatku, czujnik musi byc.
misiek547 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 a jak sie ma czujnik poziomu i temp. oleju bo mam jak narazie licznik z fisem po pierwszym lifcie z analogowym zegarkiem i zmieniam je na poliftowe z białym podświetleniem. z tego co wiem to muszę dołożyć ten czujnik w misie olejowej. i takie pytanie czy jest on wpięty prosto w licznik czy przez sterownik silnika?
danielom Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 a jak sie ma czujnik poziomu i temp. oleju bo mam jak narazie licznik z fisem po pierwszym lifcie z analogowym zegarkiem i zmieniam je na poliftowe z białym podświetleniem. z tego co wiem to muszę dołożyć ten czujnik w misie olejowej. i takie pytanie czy jest on wpięty prosto w licznik czy przez sterownik silnika? masz w aktualnym liczniku dzialajacy zegar od temp oleju?
kaju Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 To podpinasz zamiast zmieniarki i z możesz pod to podpiąc MP3, iPhone'a, cokolwiek zakończone wtyczką minijack a żeby info mieć na fisie, no to musisz miec ori radio audi, pewnie masz 1DIN, więc weź sobie concerta z a6 na płyty (no chyba, że chcesz kaseciaka, no to z a4) bo najlepiej podchodzi rozmiarem ramki i podłączasz się do odpowiednich pinów w radiu, potem do licznika (w rozpisce masz już oznaczone które co i jak), prawdopodobnie kodowanie kanałów 60,61 i 62 w liczniku (ale niekoniecznie, powinno bez tego ruszyć) i to tyle :hi:michal_s87 chyba ma u siebie concerta z a6 na płyty i nie wiem czy po canie puszczał czy po dataena clock komunikacje z FISem. Musiałbyś juz jego podpytać Powiem Ci, ze jak na czlowieka ktory z tym robil to sporo bladzisz jednoczesnie wprowadzajac w blad zainteresowanych. Kazde ori radio ktore ma wyjscie na zmieniarke czyli albo concert albo chorus II ma takie wyjscie i mozna je podlaczyc do FISA normalnie i wyswietla, do tego adapter zmieniary nie na jacka bo to slabe ale z usb i slotem na karty, wtedy zarzadza sobie normalnie jak utworami na plycie i ma info na fisie. Uważasz że błądze - masz rację i nie masz. Masz dlatego, że to co napisałeś, ma w sobie spory procent prawdy. A nie masz dlatego, że zainteresowany rozpoczął od tego, że chce mieć USB. Fakt - sam miałem rozwiązanie o którym napisałeś, czyli emulator zmieniary. Jednak z tym wyświetlaniem to nie do końca masz racje, nie raz trafiłem, że po podłączeniu nie wyswietlało info, dopiero po zmianie kodowania. Mam na myśli poliftowe blaty. W przedliftach przyznaję szczerze i otwarcie - nie grzebałem i nie miałem z nimi do czynienia, jak widać pomagam jedynie przy rozpiskach pinów. Aha, oczywiście bez spineczki
danielom Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 No wszystko dziala to bedzie dzialac jak odpowiednio piny w kostkach pozmieniasz
misiek547 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 no nie działą zmieniałem i na blacie temperatury nie pokazuje ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- z tego co czytałem to te czujniki działają troszkę inaczej ---------- Post dopisany 09-10-2012 at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2012 at 20:10 ---------- dobra a kto wie w który pin podpiąć sciemnianie podświetlenia deski bo mam potencjometr po prawej stronie licznika a w rozpisce nie znalazłem
Syllwek Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 No i mnie dopadła chęć posiadania fis'u na pokładzie niestety powiązało się to z kilkoma problemami tj: -brak wskazania spalania mimo podłączenia kabla do komputera -brak temperatury mimo podłączenia do czujnika -po chwili jazdy pojawia się kontrolka problemu z układem hamulcowym.Po pierwszym podłączeniu licznika nie było tego problemu dopiero przy odpięciu go i ponownym podłączeniu wyskoczył ten komunikat i za każdym razem po odpaleniu mija 30 sek i pojawia się. Prosił bym o pomoc bo zaczynam być bezradny z tym.
przemciotorun Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 mija 30 sekund niezalaznie czy auto stoi czy jedzie? sprawdziles czy kontrolka nie byla uwalona w starym liczniku?
Syllwek Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Dzięki za szybki odzew ale już chyba nieaktualne bo dorabiana fis'owa kostka odwrotnie była podłączona:kwasny: i świrował po zamianie wszystko gra i buczy.Jedynie nie wiem jak skalibrować licznik bo na teście vagowym zaniża temperaturę i ilość paliwa.Jest jakiś blok w którym można to skalibrować czy tylko młotek i ręczne przekręcanie wskazówek ?
grippen Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 pozostaje ci ręczne ustawianie wskazówek tylko uważaj bo jak masz licznik przedliftowy to tam taśma jest baaaaardzo wrażliwa
roae Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 szybkie pytanie-pewnie jak większość zostawiłem sobie na koniec podpięcie temp oleju, dziś postanowiłem to zrobić, wziąłem z ecu kabelek biały z niebieskim paskiem z beżowej kostki i zapodałem na 21pin zielonej kostki. Ale to chyba nie ten sygnał bo wskazówka ustawia się na 90stopni, i im szybciej jadę tym szybciej ona chodzi prawo lewo, jak się zatrzymam ona też sie zatrzymuje, dodam że mam kostki 2x32. Coś jakby impulsy prędkości auta podałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się