Dawid0 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 moje liczniki VDO z 95 połowy a nowe VDO z anglika połowa 97 roku. Założyłem stare zegary i błąd był ale dał się skasować.... założyłem spowrotem te angliki i od razu błąd wywala.
bin85 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Czyli już na pewno wiadomo że cały układ poduszek jest ok a problem leży w samych zegarach. Pierwsze co sprawdź to jaka jest kontrolka w starych zegarach czy żarówka czy dioda i tak samo w nowych może jest żarówka innej mocy ja jak przekładałem swoje zegary to nie było kontrolki os silnika i sterownik już wywalał błąd może tu też jest podobnie.
Dawid0 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 jest wszystko, ta sama zarówka.... mozę piny się jednak zmieniły? jakas masa dodatkowa w 96 roku w 1.8T a w 1.6 95 rok np nie ma jej w pinach ?
f16mysliwiec Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 hihi mialem tak samo jak przelozylem licznik z beznyny do diesla ;/
bin85 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Skoro jest tak samo to trzeba by rozebrać liczniki i porównać obwody kontrolki o ile to o kontrolkę chodzi a nie o coś innego
mrogal Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ostrzeżenie o niskim płynie zmieniasz kodowaniem licznika . a chodzi o kodowanie licznika przed czy polifotwego i ktora cyfra sie odnosi do ostrzezenia ?
bin85 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Dodajesz do kodowania +04 obojętnie czy licznik przed czy po lifcie opisane jest to 2 strony wcześniej czyli jeżeli nie masz innych dodatkowych opcji to kodowanie będzie 04xxx gdzie x zostają bez zmian
mrogal Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Dodajesz do kodowania +04 obojętnie czy licznik przed czy po lifcie opisane jest to 2 strony wcześniej czyli jeżeli nie masz innych dodatkowych opcji to kodowanie będzie 04xxx gdzie x zostają bez zmian czyli jesli mialem xx140 zmienilem na xx340(zeby byl gong, wer. kanadyjska) to teraz zeby informowal o pynie spryskiwaczy dac 04340?
Dawid0 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 nie wiecie jakie piny trzeba zamienić zeby nie było błędu airbag? bo podobno moze byc tak ze niebedzie błędu ale bedzie kontrolka świecić jako sprawne[br]Dopisany: 15 Grudzień 2009, 19:11_________________________________________________mam już wstępne info dotyczące problemu palącej się kontrolki poduszki po wymianie fisa" należy dodać masę na jednym pinie(aczkolwiek dokonać konwersji masy na jednym pinie)." ktoś wie na którym pinie na której kostce???
magstar Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witajcie Dzięki Bin85 za pomoc przy moim liczniku wszystko idzie w dobrą stronę juz nie mam powiadomień typu brak płynu i żarówki. Chyba nic odkrywczego nie powiem, jeśli stwierdzę, że do kostki "szarej" pasują idealnie kabelki od PC-ta, ale kabelki audio, które podpinamy od napędu CD do karty muzycznej lub płyty głównej. Z tego, co zrozumiałem z Twoich wcześniejszych porad to wtyki z kostek ISO powinny pasować do kostki w radiu (chodzi o ten RDS) a mam pytanie, jakie wtyki można wpiąć do kostki w manetce?
bin85 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Nie piny z kostki iso (zasilanie radia, głośniki) pasują do wtyczki od manetki, jeżeli chodzi o piny do mini iso w radiu czyli sygnał rds do fisu to kupiłem całą wtyczkę z pinami w sklepie elektronicznym.
magstar Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 No dostałem manetkę nie jest to oryginał ale mam nadzieje że nie padnie. Przynajmniej wszystkie funkcje ma łącznie z tylnym spryskiwaczem i tylną wycieraczką, "reset", "+" i "-" mam kolejne pytanie jaka jest kolejność przy podpięci do kostki ? foto poniżej.
Dawid0 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 co do mojego problemu : w starej wtyczce brakowało masy, wystarczy ja podciągnąć. Niebieska kostka 26 pinów pin 12 masa, JUTRO BEDE TO SPRAWDZAŁ ....
bin85 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 manatka pin1 do pin18 fis manetka pin2 do pin17 fis manetka pin3 na mase manetka pin4 na pin 19 fis
Dawid0 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 już działa AIRBAG :-) pozsotała mi temp. oleju kupiłem czujnik ale pokazuje mi 60-70stC a w pewnym momencie wskakuje na 180stC i nie wiem czy coś nie tak z czujnikiem czy jakąś inwersje trza robic??? ma ktos numer tego czujnika co powinnien być?
f16mysliwiec Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 już działa AIRBAG :-) pozsotała mi temp. oleju kupiłem czujnik ale pokazuje mi 60-70stC a w pewnym momencie wskakuje na 180stC i nie wiem czy coś nie tak z czujnikiem czy jakąś inwersje trza robic??? ma ktos numer tego czujnika co powinnien być? jak naprawiles?
bin85 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Hmm. dziwne z tym czujnikiem nic tam nie trzeba robić po prostu przewód do licznika i już musi działać. Możesz zmierzyć rezystancję czujnika powinien mieć ok. 500Ω w temperaturze pokojowej wraz ze wzrostem temp. rezystancja powinna maleć. Możliwe że kupiłeś zły czujnik nie rezystancyjny tylko ze stykiem czyli jak silnik jest zimny wskaźnik jest na minimum po osiągnięciu pewnej temp. czujnik zaczyna przewodzić i wskaźnik leci na max.
magstar Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam Panowie ! Czy przy zdejmowaniu kierownicy ta największa śruba to torx czy zwykła ? bo manetka idzie w ruch. do bin85 : Kupiłem kostkę ISO i piny do manety są OK ale tej kostki mini iso nie uświadczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się