Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ktoś z Was robi lub zna kogoś kto potrafi przeprogramować pamięci epromy ze starego licznika do nowego gdzieś najlepiej na śląsku (albo moge wysłać pocztą liczniki :)). Bo tak się niefortunnie stało że licznik stary jest na tyle uszkodzony że przez złącze diagnostyczne nie idzie się juzz nim połączyć i lipa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie kto na ślasku podjąl by sie u mnie zamontowania licznika z fis ?? :) dziekuje pozdrawiam[br]Dopisany: 23 Październik 2009, 21:55_________________________________________________czy ten licznik do mnie podejdzie ??? http://moto.allegro.pl/item791967954_licznik_audi_a4_vdo_z_duzym_fisem_100_sprawny.html .mam rocznik 97 i zegarek mam taki sam ale nie mam wskaznikow ladowania i temp.oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki a powiedzcie mi (bo jestem zielony w tym temacie) mam już licznik z fisem i chce go założyć... :decayed: Teraz powiedzcie mi co trzeba zgrać ze starego licznika przed wyciągnięciem go z kokpitu i co trzeba wgrywać do nowego??? Wiem że trzeba zrobic korekte przebiegu w nowym liczniku....cos jeszcze trzeba wgrywać??? furka z 96r wiec licznik bez immo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kto na ślasku podjąl by sie u mnie zamontowania licznika z fis ?? :) dziekuje pozdrawiam[br]Dopisany: 23 Październik 2009, 21:55_________________________________________________czy ten licznik do mnie podejdzie ??? http://moto.allegro.pl/item791967954_licznik_audi_a4_vdo_z_duzym_fisem_100_sprawny.html .mam rocznik 97 i zegarek mam taki sam ale nie mam wskaznikow ladowania i temp.oleju.

Ten licznik podejdzie, ale lepiej juz wymieniać na taki po II lifcie ('99-'00). Efekt po prostu "zabija". :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scuzz przeczytaj wątek od początku będziesz wiedzieć gdzie się podpiąć ze spalaniem, bo normalnie co chwila pytacie a pare stron wcześniej nie chce się zajrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny uśmiechnięty z powodu zapodania sobie fisa :) Czyli mam fisia teraz :hi:

I jest rewelacja . Zakladalem sobie z roku po 97 czyli musiałem zmieniać kostki na 2x32 + 1x20 .Czas operacyjny na akcje - ok 4 godzin ( mam złamaną rekę prawą i ciężko było zrobić to szybciej ) .Muszę jeszcze manetke kupic żeby bylo wszystko ori :)

Jutro wkleje fotki .

Pozdrawiam wszystkich fisiaków :)

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scuzz przeczytaj wątek od początku będziesz wiedzieć gdzie się podpiąć ze spalaniem, bo normalnie co chwila pytacie a pare stron wcześniej nie chce się zajrzeć

czytałem nie znalazłem odpowiedzi...btw u mnie po podpięciu fisa wszystko działa bez ciągnięcia dodatkowych przewodów do kompa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronie piątej ci piszę, w skrzynce ecu druga kostka od nadkola kolor kabla żółty, i ten kabel podłączasz do licznika. A jak masz podłączone sterownie jak dodatkowych kabli nie ciągnąłeś ?? jak podłączyłeś temperaturę zewnętrzna?? coś tu kręcisz

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c365f43cc991f98c.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mimo że mam klime i czujnik temperatury miedzy zderzakiem a chłodnica musiałem zastosowac dodatkowy czujnik bo na tym orginalnym zle pokazywal mi temperature . Czujnika temperatury oleju jeszcze nie zalozylem ale mam juz podciagniety przewód wiec podczas najblizszej zmiany oleju zajme sie tym dokladnie - a poza tym brakuje mi jeszcze manetki ale tez dam sobie rade.Na razie mam 2 pstryczki elektryczki - reset i góra :)

Pozdrawiam.

krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronie piątej ci piszę, w skrzynce ecu druga kostka od nadkola kolor kabla żółty, i ten kabel podłączasz do licznika. A jak masz podłączone sterownie jak dodatkowych kabli nie ciągnąłeś ?? jak podłączyłeś temperaturę zewnętrzna?? coś tu kręcisz

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c365f43cc991f98c.html

Napisałem ze nie przeciagałem zadnych kabli do ...kompa. Czujnika nie podpinałem bo wczesniej miałem 1/2fisa. A do manetek to przecież logiczne że trzeba ciągnąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, proszę o informację czy Vag`em zmienie kodowanie licznika angielskiego mile na wersję europejska kmh ??/

Jeśli tak to proszę o wskazówki w jaki sposób to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienisz, http://www.a4-klub.pl/smf/kodowanie_sterownikow_w_audi_a4_b5_19952001-t6358.0.htmltu jest wszytko o kodowaniu sterowników, a jakie masz kodowanie starych zegarów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienisz, http://www.a4-klub.pl/smf/kodowanie_sterownikow_w_audi_a4_b5_19952001-t6358.0.htmltu jest wszytko o kodowaniu sterowników, a jakie masz kodowanie starych zegarów?

No Właśnie nie wiem jakie mam.. możesz mi dokładnie napisać jak to sprawdzić i w jaki sposób zmienić.. licznik na 99% mam oryginał, ale trafiła mi się okazja tanio kupić licznik z FIS od benzyny anglika no i nie wiem w jaki sposob przekodować go na europe,

jak zmienić z benzyny na diesla opisane jest w tym wątku, więc z tym nie będę miał problemów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...