Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czy ktos sie zastanawial jak podlaczyc krancowki zeby pokazywlo n fisie otwrte drzwi?

Tak, ja :>

Rzecz banalnie prosta do zrezania.

Jeżeli znajdziesz na słupkach odpowiednie kable od krańcówek to podciągasz do nich przewody od licznika. Jeżeli masz problem ze znalezieniem właściwego przewodu, to ciągniesz kable prawie aż do krańcówek (oprócz drzwi kierowcy).

Przed krańcówką (nie ma znaczenia w jakiej odległości) przecinasz kabel, wstawiasz diodę prostowniczą, za diodą lutujesz kabel, który właśnie doprowadziłeś oraz kabel który właśnie przeciąłeś.

Przy liczniku podpinasz sie pod odpowiedni pin i już wszystko działa :)

(złącze wielostykowe szare 32-pin)

8-Czujnik stykowy drzwi po stronie pasażera

9-Czujnik stykowy drzwi po stronie prawej z tyłu

10-Czujnik stykowy drzwi po stronie lewej z tyłu

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos sie zastanawial jak podlaczyc krancowki zeby pokazywlo n fisie otwrte drzwi?

Tak, ja :>

Rzecz banalnie prosta do zrezania.

Jeżeli znajdziesz na słupkach odpowiednie kable od krańcówek to podciągasz do nich przewody od licznika. Jeżeli masz problem ze znalezieniem właściwego przewodu, to ciągniesz kable prawie aż do krańcówek (oprócz drzwi kierowcy).

Przed krańcówką (nie ma znaczenia w jakiej odległości) przecinasz kabel, wstawiasz diodę prostowniczą, za diodą lutujesz kabel, który właśnie doprowadziłeś oraz kabel który właśnie przeciąłeś.

Przy liczniku podpinasz sie pod odpowiedni pin i już wszystko działa :)

(złącze wielostykowe szare 32-pin)

8-Czujnik stykowy drzwi po stronie pasażera

9-Czujnik stykowy drzwi po stronie prawej z tyłu

10-Czujnik stykowy drzwi po stronie lewej z tyłu

Pozdrawiam

oto mi chodzilo bo z tego co zauwazylem to krancowki sa na jednym kablu i sie zastanawialem wlasnie jak to zrobic . dzieki ArtJG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto mi chodzilo bo z tego co zauwazylem to krancowki sa na jednym kablu i sie zastanawialem wlasnie jak to zrobic . dzieki ArtJG

Drobiazg :wink4:

Od tego jest forum aby sobie pomagać. :good:

Z innej beczki

Czy ktoś ma sposób na pokazywanie temp. oleju w liczniku po lifcie ?

Mam założony czujnik temp./poziomu oleju ale on jest tylko po to aby nie wyświetlało na fisie "sensor". Ten czujnik oczywiście nie jest umieszczony w misce oleju, bo w 1Z-ach nie ma takiej możliwości.

Wcześniej miałem "na chwilę" założone zegary z lat95-97 i tam temp. oleju szła po kablu z czujnika oleju 0-180st, który umieszczony jest na filtrze oleju. Tam pokazywało idealnie.Na tych zegarach (po lifcie) temp oleju stoi na 60 st.

Czy ktoś z was rozwiązał ten problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj też zacząłem podłączać licznik poliftowy z białym podświetleniem do mojego 1Z zgodnie ze schematem kolegi dzoz3f ale brakuje kilku rzeczy (jest też błąd pin nr 23 z niebieskiej 32 pinowej kostki trzeba podpiąć pod 9 z żółtej a nie 9 z niebieskiej :wink4:)

proszę o pomoc

gdzie podpiąć pin 24 z niebieskiej 26 pinowej kostki tj. płyn hamulcowy?

gdzie podpiąć pin 9 z niebieskiej 26 pinowej kostki tj. poduszka bezpieczeństwa?

gdzie podpiąć pin 8 z niebieskiej 26 pinowej kostki tj. abs sygnał bezpośredni?

gdzie podpiąć pin 11 z niebieskiej 26 pinowej kostki tj. abs sygnał zwrotny?

który pin jest od spalonych żarówek?

jak podłączyć kontrolkę świec żarowych która jest oddzielnie? (+do pinu 13 w niebieskiej 32 pinowej kostce, a -na mase???)

jak podłączyć czujnik temperatury zewnętrznej?

czy kabelki od czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy i spalonych żarówek można podłączyć do pinu 7 w niebieskiej 32 pinowej kostce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym drugim pliku masz kable ktore sa w kostkac po rozcieciu siatki poza kostka zobaczysz ze te kablenigdzie nie ida , co do czujnika plynu do spryskiwaczy i zarowek spalonych mase podalem i nie krzyczy , a reszte sprawdze jak bede w domu , napewno brakowalo 1 masy na zacisku 31 ztego co pamietam, a czujnik kupilem drugi bo niby nie mozna pod ten sam podlaczac i pociagnelem kabel do licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już wcześniej ściągnąłem ten plik z rozpiską pinów, rozebrałem kostki i ponumerowałem kabelki, co do braków w opisie to pin nr 24 z niebieskiej 32 pinowej kostki trzeba połączyć z pinem 9 w tej samej kostce, brakuje też połączenia pin nr 3 (wejście prędkościomierza 1) z niebieskiej 32 pinowej kostki do pinu nr 6 z żółtej 26 pinowej kostki

ale dalej nie wiem jak podłączyć te piny co opisałem wyżej ponieważ niektóre są inaczej podpisane w tych rozpiskach np pin 24 (płyn hamulcowy) z 26pin niebieskiej kostki to z którym trzeba połączyć w kostce 32pin niebieskiej z 29 (hamulec)???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plyn hamulcowy pod 29 w niebieskiej bo pamietam ze z rospiski po angielsku tez patrzylem i jest to break fluid, w pracy mam troche poprawionych kartek z tymi opisami wiec to co tu wrzucilem to troche nie aktualne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czyli dobrze kombinowałem :) jak byś mógł to wrzuć te aktualne rozpiski

a jak będzie z abs'em, w kostce 32pin zielonej pin 21 oznaczony jako ABS to z którym trzeba połączyć z kostki 26pin niebieskiej, z pinem 8 (abs sygnał bezpośredni) czy z pinem 11 (abs sygnał zwrotny)???

jeszcze mam pytanie co do czujnika poziomu/temp. oleju czy taki będzie dobry?

http://allegro.pl/item592540561_czujnik_temperatury_oleju_audi_a4_a6_a8_passat.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=571917305 to jest czujnik ten ale nie wiem czy podepniesz go bo on idzie do misy olejowej, a kolega ArtJG pisal ze jest problem i ze podpial go by na fisie sensor sie nie palil , ja co do czujnika to kombinuje wymienic mise olejowa na taka z czujnikiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, nie ma problemu z podłączeniem tego czujnika oleju. Jedyny problem to BRAK możliwości zamontowania ów czujnika w misce olejowej. Ale to nie problem, bo wystarczy go gdzieś przymocować przy silniku. Oczywiście taki sposób zainstalowania nie będzie "pokazywał" poziomu oleju. Nam jednak chodzi o to aby nie wyświetlało "SENSOR" - i nie wyświetla :>

Dla zainteresowanych podaję opis podłączenia:

1- +12V

2- masa

3- "do licznika" 32zielona pin15

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem, zalozylem licznik z fis'em i nie resetuje sie mi czas jazdy.... po dluzszym postoju (nawet dzien) dalej kontynuuje mi i pokazuje ten czas wczesniejszy. Wie ktos moze jak to zrobic ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też tak jest, ale to chyba normalne.

Jak chcesz zresetować czas to długo przytrzymaj przycisk reset (ten od spodu).

Jak go krótko przytrzymasz to się fis wyłączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo

Po dłuższym postoju resetuje się tylko alarm o przekroczeniu 2h ciągłej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pełen fis czy dało by rade przekodować licznik tak aby pokazywał mi otwarcie drzwi czy tylko po lifcie pokazuje na fisie

Wszystko zależy od licznika jaki posiadasz a nie od rocznika auta. Ja mam 95r. i mi drzwi wyświetla.

co do sensora oleju to podalem mase na pin 25 w kostce zielonej i nie krzyczy (bez kupowania sensora)

Ja też tak próbowałem ale i tak to nic nie dało a Vag wywalił błąd "przerwa lub zwarcie do masy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pełen fis czy dało by rade przekodować licznik tak aby pokazywał mi otwarcie drzwi czy tylko po lifcie pokazuje na fisie

Wszystko zależy od licznika jaki posiadasz a nie od rocznika auta. Ja mam 95r. i mi drzwi wyświetla.

co do sensora oleju to podalem mase na pin 25 w kostce zielonej i nie krzyczy (bez kupowania sensora)

Ja też tak próbowałem ale i tak to nic nie dało a Vag wywalił błąd "przerwa lub zwarcie do masy"

Kolego - gdy montujesz licznik z fisem sam, to jasne - można zrobić wyświetlanie otwartych drzwi. Chodziło o seryjnie zamontowany fis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...