Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Proszę o poradę wymieniłem zegary w swoim Audi sorki, że może odbiegnę trochę od tematu bo wymiana dotyczy zwykłych zegarów na zwykłem ale może będziecie mogli pomóc w rozwiązaniu kilku problemów (brak zapalania się kontrolki Airbag, brak brzęczka od świateł i inne)...

Wczoraj zapodałem temat ale póki co cisza prosiłbym o zerknięcie

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_licznika_nie_swici_kontrolka_airbag_nie_slychac_brzeczka_gongu-t77157.0.html;msg857961#msg857961

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wie ktos jak zrobic zeby pokazywało stare immo w liczniki po 98 (czyli z immo w srodku) bo jak na chwile obecna to mam ''zaslepiona''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomasz-gorz

Podłączyć przewód od sterownika immo do - diody w liczniku i bedzie działać.

pablo_9

Brzęczyk w tych licznikach często pada więc możesz sobie przelutowac ze starego zegara a dla 100% pewności zrób sobie test vagiem i zobacz czy sie odezwie. Jeśli chodzi o kontrolkę air bag to śmieszna sytuacja że wcale się nie zapala a na pewno jest sprawna żarówka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pablo_9

Brzęczyk w tych licznikach często pada więc możesz sobie przelutowac ze starego zegara a dla 100% pewności zrób sobie test vagiem i zobacz czy sie odezwie. Jeśli chodzi o kontrolkę air bag to śmieszna sytuacja że wcale się nie zapala a na pewno jest sprawna żarówka??

Nie wydaje mi się żeby brzęczyk padł, ponieważ nie ma też testu airbag po włączeniu zapłonu (żarówka ok - sprawdzałem), na klimatronku kanał 49 wskazanie -60 no i jeszcze zauważyłem, że pojawia się błąd na klimie pod VAG'iem:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Wskazanie benzyny jest lekko zaniżone a temperatura cieczy chłodzącej na zegarach jest lekko zawyżona.

Po przełożeniu starych zegarów nie ma opisanych problemów, znikają błędy z klimy na VAG'u i na kanale 49 pokazuje temperaturę cieczy chłodzącej.

Macie jeszcze jakieś pomysły ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

jeśli ktoś ma na sprzedaż licznik z fisem do disla z 96roku kostki niebieska i żółta to chętnie kupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie licznik po 2 lifcie będzie pasował bez przeróbki kostek do auta z 98r? Czy kablem VagTacho 1.76 odczytam pin z tego licznika po lifcie i czy trzeba wymieniać kostki immo, jak tak to gdzie można takie kostki kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko czy jak mam diesla to jak kupie licznik od benzyny z fisem i jak przekoduje go na diesla i wymienię tarcze od obrotomierza to nie będzie przekłamania, bo jak czytałem to niektórzy mówią że będzie źle wskazywać a inni że będzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie licznik po 2 lifcie będzie pasował bez przeróbki kostek do auta z 98r? Czy kablem VagTacho 1.76 odczytam pin z tego licznika po lifcie i czy trzeba wymieniać kostki immo, jak tak to gdzie można takie kostki kupić?

o jakie ci kostki chodzi sprecyzuj bardziej swoje pytanie bo nie wiadomo co ci po glowie chodzi w zegarch z 98 to imo masz w liczniku

mam pytanko czy jak mam diesla to jak kupie licznik od benzyny z fisem i jak przekoduje go na diesla i wymienię tarcze od obrotomierza to nie będzie przekłamania, bo jak czytałem to niektórzy mówią że będzie źle wskazywać a inni że będzie dobrze

jak wymoenisz tarcze z benzyn na diesla to bedzie oszukiwal po przekodowaniu, jzk zostawisz tarcze od benzyny i przekodujesz to bedzie ci pokazywal obroty dobrze w skali tarczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzoz3f chodzi mi o tylne kostki w liczniku taka zielona i niebieska,czy w liczniku z 1998 roku są takie same jak w liczniku z 2000r? Druga sprawa to te pestki (kostki) immo, czy też będą pasować te z rocznika 1998, czy też trzeba załatwiać inne, jak tak to skąd je wsiąść? I trzecia sprawa czy kabel VAG Tacho 1.76 da rade z tymi dwoma licznikami (PIN i kilometry)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzoz3f chodzi mi o tylne kostki w liczniku taka zielona i niebieska,czy w liczniku z 1998 roku są takie same jak w liczniku z 2000r? Druga sprawa to te pestki (kostki) immo, czy też będą pasować te z rocznika 1998, czy też trzeba załatwiać inne, jak tak to skąd je wsiąść? I trzecia sprawa czy kabel VAG Tacho 1.76 da rade z tymi dwoma licznikami (PIN i kilometry)

pozdro

kostki sa takie same tylko piny trzeba poprzekladac , szara kostke to na szrocie szukaj ostatnio widzialem tam ich od cholery i ciutciut, imo nie bedzie pasowac jest gdzies na forum poczytaj se , a jak elektryk ci jakis zrobi to hajs dobry scisnie , a vag tacho nie wezmie ci licznika po lifcie, jak sie myle to niech ktos mnie poprawi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie prosiłbym o info gdzie się wpiać żeby na fisie mieć spalanie, wiem ze w ecu tylko który przewód i która kość silnik A4Q 2,8V6 142KW automat, najlepiej jakby ktos miał foto, wiem że były na forum te inf. ale do innych silników, jezeli takowy przewód isynieje to dokad jest z ecu fabrycznie doprowadzony? co jest odbiornikiem sygnału spalania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...