assist Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 mysle ze po rs-ie nawet ryżowym commanderem nie uwalisz wsadu.
Gość cwiara Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Ale w tym przypadku to nie wina commandera tylko nieprawidlowy wsad , przeznaczony chyba do innego typu pamieci. Kosc pamieci juz zamowiona. Cos cisza dzis w temacie
assist Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 aa takie buty....nie doczytałem co uczynił tak to jest, gdy sie próbuje bolka i lolka w h264 do pamieci licznika załadowac... ulało się deko pzdr. assist
witek1234 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 witam Panowie niech sie wypowie ktos mądry mam auto 95 r włozyłem liczniki 2 lift 2 cyfrowe lcd no i oczywiscie sensor dzis zrobie naczynko z czujnikiem, ale czy to wystarczy bo ten pin 15 zielona kostka ma podac temperature i stan oleju a w naczynku raczej oleju nie bedzie grzało czy to bedzie działało czy jest na to inny myk. Czytałem na innych forach ze ponoc da sie to wykodowac ten sensor , znowu na innych ze mozna zmienic wsad licznika i wtedy podac tak jak w przedlifcie na pin 15 tylko temp. oleju, ale nie wiem czy to są prawdziwe inf. Następna sprawa to czujnik temperatury powietrza zew. zawyza mi 8 stopni podmieniałem czujnik i dalej to samo <byc moze i ten uszkodzony albo gdzies podprodze kabel urwany. Wie ktos moze jak idą te kable od czujnika temp. zewnętrznej jeden na klimatronik kostka B pin1 a drugi na mase ?czy jakos inaczej ? ---------- Post dopisany 23-01-2013 at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany 22-01-2013 at 09:56 ---------- sprawa temp rozwiązana nie było masy na brązowo białym kablu i temp. brał sobie z klimatronika
pawelwor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/montaz-licznika-fis-ii-lifcie-a4-95-97-a-259033/#post3277441 Sprawdźcie czy czegoś nie pojebałem, szczególnie "znane problemy", bo to z głowy pisałem, co kiedyś wyczytałem w tym wątku lub gdzieś tam indziej. Wszelkie dodatkowe uwagi/problemy/rozwiązania dopiszę do dokumentu, jak mi napiszecie na PW, bo w tym wątku, przy tylu powstających stronach na dzień nie zauważę tego ---------- Post dopisany at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ---------- Plik do ściągnięcia: Audi A4 wymiana licznika 95 na 00.doc - a4-klub.pl - pawelwor - Chomikuj.pl
xxxSzYbAxxx Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 dobra robota ! slowa uznania za tutka, tylko mała uwaga, co do zdania - "Najprostszym sposobem jest wgranie odpowiedniego wsadu z A4 (standardowo odsyłam na a4-klub.pl) " - nie polecam tej operacji, niedoświadczonym użytkownikom, bardzo łatwo jest uwalić wsad, wiem po swoim przykładzie, więc pewniejsze będzie wymienienie plywaka.
bronson Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ja już się sam zbierałem do tabelki z połączeniami między starym do 1997 i nowym 2000 ale ostatnio brak czasu żeby dokończyć... piękna robota!!
The a4 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Chlopaki jest taka sprawa do Was ktorzy maja juz zamontowany blat i pokazuje wam temp.oleju mozecie wrzucic jakies foto ,,,, w momencie kiedy wskazowka lezy bez napiecia poprostu bez przekrecania kluczyka i na zimnym po przekreceniu kluczyka takie male ot prosba Nie moge wyskalowac wskazowki PROSZE WAS ..... pozdro:hi:
pawelwor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 dobra robota ! slowa uznania za tutka, tylko mała uwaga, co do zdania - "Najprostszym sposobem jest wgranie odpowiedniego wsadu z A4 (standardowo odsyłam na a4-klub.pl) " - nie polecam tej operacji, niedoświadczonym użytkownikom, bardzo łatwo jest uwalić wsad, wiem po swoim przykładzie, więc pewniejsze będzie wymienienie plywaka. Poprawiłem, jak się zbierze więcej uwag to wrzucę uaktualnioną wersję
xxxSzYbAxxx Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Chlopaki jest taka sprawa do Was ktorzy maja juz zamontowany blat i pokazuje wam temp.oleju mozecie wrzucic jakies foto ,,,, w momencie kiedy wskazowka lezy bez napiecia poprostu bez przekrecania kluczyka i na zimnym po przekreceniu kluczyka takie male ot prosba Nie moge wyskalowac wskazowki PROSZE WAS ..... pozdro:hi: 2mm ponizej 60*C ---------- Post dopisany at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- i tak o jeszcze jednej rzeczy myslę.. chyba do 97 roku kostka od fisa była 20 pinowa czarna, dopiero po 97 albo 98 była czerwona 20 pinowa, ale nie wiem czy one się tylko kolorami różnią, czy zmiana jakaś w pinach tez jest czy nie..
The a4 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Pawelwor fajny opis gratulacje nareszcie cos w 1 miejscu ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ---------- Dzieki Maciek u mnie przy takim ustawieniu to mi pokazuje 125 a w to nie wieze H,,, wie jak toto teraz skalibrowac ? Sensor dziala jesli jakos to ustawie to mam wsio oprocz drzwi i klapy ale to juz mniejsze zlo jak sie cieplej zrobi to rozkminie albo wsad inny
pawelwor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zmotywowało mnie przeczytanie prawie 200 stron do tego:decayed: Bronson poruszył dobrą kwestię (pozwolę sobie wkleić tutaj treść): "Tak na szybko - Pin 6 Zielonej kostki 32pin tylna klapa - zamknięta klapa - obwód otwarty, otwarta klapa obwód zamknięty do masy" hmmm Czy jest jakaś różnica między licznikiem z S4 (2000r, taki montowałem) a normalnymi? Bo nic nie masowałem pod tym pinem i klapa nie wyświetla się na FISIE. Kiedyś gdzieś widziałem poruszany z tym problem? O co z tym chodziło? "Kontrolka AIRBAG jeśli przedlift był VDO to bez problemu na tym nowym VDO z 2000r. działa bez bólu i bez migania.." Wymieniałem VDO na VDO i kontrolka AIRBAG lekko się żarzy/mruga, ktoś w temacie zamieszczał nawet filmik, więc jednak jakiś problem mam z tym, jakiś sposób na to jest o którym nie wiem? Co do kostek to nie wiem, dopiszę, że była też czarna, ale wydaje mi się, że piny te same, bo do swojego czerwoną kostkę robiłem właśnie wg. tej rozpiski a mam 98 rok
The a4 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ja juz probowalem z ta klapa roznie i nie moge jej skasowac moze cos we wsadzie jest nie halo nie wiem drzwi pewnie bedzie tez ciezko zrobic wsad to wsc 00592 o ile to jakis nr wsadu?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 co do poduszki, to ja zamieszczałem filmik, i ogarnąłem to tak że po prostu zastąpilem diodę żarówką, mozna dać kondensator ale trzeba dobierać wartości aby nie mrugała...
kaju Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Na początku przyszłego tygodnia ja dorzucę jeszcze tutka do zmiany licznika w polifcie wraz z fotkami
pawelwor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Może Cię to zmotywuje do szybszego ukończenia tutka :decayed:
xxxSzYbAxxx Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Pawelwor fajny opis gratulacje nareszcie cos w 1 miejscu ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ---------- Dzieki Maciek u mnie przy takim ustawieniu to mi pokazuje 125 a w to nie wieze H,,, wie jak toto teraz skalibrowac ? Sensor dziala jesli jakos to ustawie to mam wsio oprocz drzwi i klapy ale to juz mniejsze zlo jak sie cieplej zrobi to rozkminie albo wsad inny a masz oryginalny sensor czy nie??
Polko_V Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 no i wreście się rozwiąże problem szukania np. rozpiski PINów wśród 233 stron:shock3:
kaju Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Pawelwor fajny opis gratulacje nareszcie cos w 1 miejscu ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ---------- Dzieki Maciek u mnie przy takim ustawieniu to mi pokazuje 125 a w to nie wieze H,,, wie jak toto teraz skalibrowac ? Sensor dziala jesli jakos to ustawie to mam wsio oprocz drzwi i klapy ale to juz mniejsze zlo jak sie cieplej zrobi to rozkminie albo wsad inny a masz oryginalny sensor czy nie?? U mnie pokazuje różnie w czasie jazdy, nie raz trzyma cały czas 80-95 stopni olej, a nie raz i nie osiem skoczy do 120-130, ale momentalnie chłodniczka jak schłodzi, to w 3-4 sekundy za***rdala wskazówka spowrotem na 80. Prawidłowa temperatura rozgrzania oleju waha się właśnie w przedziale 80-130 stopni, więc bez stresu.
Polko_V Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Pawelwor fajny opis gratulacje nareszcie cos w 1 miejscu ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ---------- Dzieki Maciek u mnie przy takim ustawieniu to mi pokazuje 125 a w to nie wieze H,,, wie jak toto teraz skalibrowac ? Sensor dziala jesli jakos to ustawie to mam wsio oprocz drzwi i klapy ale to juz mniejsze zlo jak sie cieplej zrobi to rozkminie albo wsad inny a masz oryginalny sensor czy nie?? U mnie pokazuje różnie w czasie jazdy, nie raz trzyma cały czas 80-95 stopni olej, a nie raz i nie osiem skoczy do 120-130, ale momentalnie chłodniczka jak schłodzi, to w 3-4 sekundy za***rdala wskazówka spowrotem na 80. Prawidłowa temperatura rozgrzania oleju waha się właśnie w przedziale 80-130 stopni, więc bez stresu. a...to jak piłowałem swoje ałdi z V-max i miałem 125*C to może być, tak ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się