Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
bo inżynierowie z ingolstadt nam za bardzo nie ułatwiają co szafa to jakieś cyrki

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ----------

no jutro się pobawie. P.s. w $1ED jest coś zwiazane z immo, bo jak edytowałem komórkę to mi rozsynchronizowało się ecu z licznikiem, musiałem adaptować.

Sam chętnie przygarnął bym jakąś szafe na testy i zabawy z wsadami

za każdym razem jak wgrywasz wsad to musisz kodować kluczyki nie wiem czemu tak się dzieje

Co ty gadasz, u mnie wystarczyła adaptacja licznika z ecu :)

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no może ja to robie zawsze commanderem i tam koduje i zawsze hula może sama adaptacja styka

Opublikowano
no jutro się pobawie. P.s. w $1ED jest coś zwiazane z immo, bo jak edytowałem komórkę to mi rozsynchronizowało się ecu z licznikiem, musiałem adaptować.

Sam chętnie przygarnął bym jakąś szafe na testy i zabawy z wsadami

U mnie w liczniku z A6 jest to samo, ale dlatego, że sumy się nie zgadzają i dlatego immo rozłącza. Wystarczy, jak odłączysz licznik do momentu uśpienia CANów, albo odłączysz akumulator. Nie trzeba robić adaptacji.

Opublikowano

a właśnie u mnie przewody canu są ale licznik po canie nie śmiga... Nawet przeglądałem wiązki niby can do sterownika dochodzi itp a jak koduje kanał 60 obrotek nie żyje. No ale ogólnie co do tematu adaptacja pomogła. Wyjmowanie bezpiecznika nie pomogło. Jutro pobawie się z podświetleniem. Kaju dawaj no tu nowinki. :decayed:

Opublikowano

Bo musisz wyjąć wtyczkę/bezpiecznik (co tam wolisz) na długość papierosa. Na kilka sekund fakt - nic to nie daje.

Opublikowano

Ja akurat nie palę, ale wyjmowałem na długość spokojnie wypitego browara więc czasu troche mineło. :wink:

Opublikowano

Wybaczcie :decayed: nie mogłem się powstrzymać :decayed: ale szukałem we wsadzie wskazówek z forum passata i jest tam wzmianka o wartości "02" w adresie $417, ja go znalazłem bodajże w $411, jeśli u kogoś również będzie pod tym adresem 02, to możnaby spróbować w sumie podmienić jak w pasku na 6B i zobaczyć co się wydarzy :eusathink:

Opublikowano

tam był jakis progz do wstawiania logo przy starcie licznika..

ale to po 3LB banglało..

Opublikowano
:hi: A wszelkie zmiany kilometrów w liczniku można zrobić za pomocą vag com'a albo vag commandera, tak? nie, że chcę cofać swój tylko jak ew. kupie licznik czy sam to ogarnę no i druga sprawa, jak wygląda ogarnięcie licznika z anglika, olać tarczki w milach, ale czy licznik kilometrów da się przeskalować vag com'em/commanderem z mil na kilometry?i czy są jeszcze jakieś dodatkowe minusy liczników z anglii? wogole tak sobie pomyślałem, że w tym temacie jest fffpiz*u ciekawych rzeczy opisanych, co trzeba zrobić żeby coś załączyć, rozpiski pinów do różnych liczników do przedliftów poliftów itp, możeby tak ogarnąć jden duży post informacyjny i nie byłoby wtedy tylu pytań o to samo co się przewijało tydzień temu:decayed:
Opublikowano

Minus anglika w przypadku polifta ze brak jest radiowego zegarka

Opublikowano
Minus anglika w przypadku polifta ze brak jest radiowego zegarka

Pierwsze słyszę. Ja np będąc w Anglii swoim autem odbierałem aktualną godzinę.

Opublikowano

To liczniki z anglika maja zegarek sterowny radiowo ? Bo kiedyś tu spis był analogow cyfrowych i radiowych

To angielskie luczniki maja sterowaniw radiowe czy nie ?

Opublikowano
:hi: A wszelkie zmiany kilometrów w liczniku można zrobić za pomocą vag com'a albo vag commandera, tak? nie, że chcę cofać swój tylko jak ew. kupie licznik czy sam to ogarnę no i druga sprawa, jak wygląda ogarnięcie licznika z anglika, olać tarczki w milach, ale czy licznik kilometrów da się przeskalować vag com'em/commanderem z mil na kilometry?i czy są jeszcze jakieś dodatkowe minusy liczników z anglii? wogole tak sobie pomyślałem, że w tym temacie jest fffpiz*u ciekawych rzeczy opisanych, co trzeba zrobić żeby coś załączyć, rozpiski pinów do różnych liczników do przedliftów poliftów itp, możeby tak ogarnąć jden duży post informacyjny i nie byłoby wtedy tylu pytań o to samo co się przewijało tydzień temu:decayed:

przebieg VAGCommanderem

a z mil na KM przestawisz zwykłym kablem np. KKL z poziomu VAG-COMa np. albo PolskiegoVAGa

jak chciałbyś żeby licznik z anglika pokazywał prędkość tak jak EU czyli 100km/h na godz. 12 to trzeba wsad zmienić i tu kłąnia się też VAGCommander

Opublikowano

Zaczynam walke z licznikiem. Cel: podświtlane wskazówki po zapłonie. :naughty:

I tu lista moich testów (cały czas testuje i będę uzupełniał)

$1DE - wartosć ori 35

bazujemy jedynie na drugiej cyfrze. Efekt po włączeniu zapłonu

5 - ori podświtlenie, podświetlone jedynie wyświetlacze

9 - podświetlona cała szafa, (nie odpalają się wyświetlacze przebiegu po otwarciu drzwi)

D - podświetlona cała szafa, reszta jak ori

6 - podświetla deske rozdzieczą

B - to samo co przy 9

F - to samo co przy D

1 - same wyswietlacze (nie odpalają się wyświetlacze przebiegu po otwarciu drzwi)

2 - to co 1

3- jak 5

coś mi się wydaje że tą komurą tego nie ustawimy... ale mam plan, tylko musze podładować battery

Opublikowano

powiedzcie jakie nr liczników angielskich maja oprócz cyfrowego zegarka równiez radiowy zegarek

ew jakie szafy z a6 maja równiez radiowy

Opublikowano
Pawelwor ma racje nic sie tu dowieciec nie mozna bo to watek widze bardziej pt "Takie tam pierdolenie o Fisie" jest tu pare konkretnych wiesci na temat jak to podlaczyc ale uwierzcie mi nikt nie bedzie czytal 300 stron i w co drugiej stronie znajdzie interesujace jedno zdanie. Sory ze sie wpierdalam ale juz sie gotuje bo pytam sie o manetke czy z regulacja predkosci bedzie dzialac jak nie mialem wczesniej to wy o tym jak wgrac tetrisa na wyswietlacz no szlag moze trafic mam taka propozycje zalozcie sobie osobny watek "Jaki to nie jestem wspanialy wymiatacz w fisie" i tam sie chwalcie ale dajcie tez taki z potrzebnymi info na temat jak ten szajs zalozyc w aucie Sorka ale juz nie moglem pewnie mnie zjebiecie ale mam to w:dziura:

może napisz o jaką regulację prędkości ci chodzi? bo mi nic się w oczy nie rzuciło a staram się na bieżąco czytać

Opublikowano

hans47 jesli pytasz o manetkę,

to wazne jest, czy masz przed czy polifta chodzi o wtyczke,

regulacja predkosci wycieraczek nie ma tu nic do rzeczy.

No chyba ze pytasz o tempo - to juz zupełnie nie ma nic wspólego z fis'em

jesli zgodnie z Twoim profilem - szukaj manetki do sedana przedlift'a

for 1996 to 1997 Cluster 1

you need wiper arm

part# 8D9 953 503 A (sedan)

part# 8D9 953 503 C (Avant)

for 1998 to 2001.5 Cluster 2, and Cluster 3

Part# 4D0 953 503 B (sedan)

part# 8D0 953 503 D (Avant)

tutaj sciągawka:

Understanding differences between Audi A4 clusters and the compatibility issues - AudiWorld Forums

pzdr.

assist

Opublikowano

Edytowałęm na różne sposoby 1ED, 1DE, 1DD i wskazówki nie balangały ;/ więc info o tym musi być gdzieś indziej

Opublikowano
[Audi A4] Modele i zamieniki Zegarów z Fisem tu masz rozpiskę szaf z a4 i tam faktycznie nie ma angielskich szaf z zegarkiem radiowym

a bo ta lista niestety nie zawiera wszystkich liczników z fisem które były montowane

ja na ten przykład mam dwa liczniki, jeden angol i jeden EU, które na naklejce mają jedynie numer i nie mają tej literki na końcu, w Vagu tak samo je wyświetla... bez tej literki na końcu... a widziałem już licznik z końcówką KX czy XK i jego też na liście nie ma...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...