sasza Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 bo inżynierowie z ingolstadt nam za bardzo nie ułatwiają co szafa to jakieś cyrki---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ---------- no jutro się pobawie. P.s. w $1ED jest coś zwiazane z immo, bo jak edytowałem komórkę to mi rozsynchronizowało się ecu z licznikiem, musiałem adaptować. Sam chętnie przygarnął bym jakąś szafe na testy i zabawy z wsadami za każdym razem jak wgrywasz wsad to musisz kodować kluczyki nie wiem czemu tak się dzieje Co ty gadasz, u mnie wystarczyła adaptacja licznika z ecu
misiek547 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 no może ja to robie zawsze commanderem i tam koduje i zawsze hula może sama adaptacja styka
kaju Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 no jutro się pobawie. P.s. w $1ED jest coś zwiazane z immo, bo jak edytowałem komórkę to mi rozsynchronizowało się ecu z licznikiem, musiałem adaptować. Sam chętnie przygarnął bym jakąś szafe na testy i zabawy z wsadami U mnie w liczniku z A6 jest to samo, ale dlatego, że sumy się nie zgadzają i dlatego immo rozłącza. Wystarczy, jak odłączysz licznik do momentu uśpienia CANów, albo odłączysz akumulator. Nie trzeba robić adaptacji.
sasza Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 a właśnie u mnie przewody canu są ale licznik po canie nie śmiga... Nawet przeglądałem wiązki niby can do sterownika dochodzi itp a jak koduje kanał 60 obrotek nie żyje. No ale ogólnie co do tematu adaptacja pomogła. Wyjmowanie bezpiecznika nie pomogło. Jutro pobawie się z podświetleniem. Kaju dawaj no tu nowinki.
kaju Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Bo musisz wyjąć wtyczkę/bezpiecznik (co tam wolisz) na długość papierosa. Na kilka sekund fakt - nic to nie daje.
sasza Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Ja akurat nie palę, ale wyjmowałem na długość spokojnie wypitego browara więc czasu troche mineło.
kaju Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Wybaczcie nie mogłem się powstrzymać ale szukałem we wsadzie wskazówek z forum passata i jest tam wzmianka o wartości "02" w adresie $417, ja go znalazłem bodajże w $411, jeśli u kogoś również będzie pod tym adresem 02, to możnaby spróbować w sumie podmienić jak w pasku na 6B i zobaczyć co się wydarzy
assist Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 tam był jakis progz do wstawiania logo przy starcie licznika.. ale to po 3LB banglało..
SebaMC Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 A wszelkie zmiany kilometrów w liczniku można zrobić za pomocą vag com'a albo vag commandera, tak? nie, że chcę cofać swój tylko jak ew. kupie licznik czy sam to ogarnę no i druga sprawa, jak wygląda ogarnięcie licznika z anglika, olać tarczki w milach, ale czy licznik kilometrów da się przeskalować vag com'em/commanderem z mil na kilometry?i czy są jeszcze jakieś dodatkowe minusy liczników z anglii? wogole tak sobie pomyślałem, że w tym temacie jest fffpiz*u ciekawych rzeczy opisanych, co trzeba zrobić żeby coś załączyć, rozpiski pinów do różnych liczników do przedliftów poliftów itp, możeby tak ogarnąć jden duży post informacyjny i nie byłoby wtedy tylu pytań o to samo co się przewijało tydzień temu:decayed:
bediks Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Minus anglika w przypadku polifta ze brak jest radiowego zegarka
kaju Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Minus anglika w przypadku polifta ze brak jest radiowego zegarka Pierwsze słyszę. Ja np będąc w Anglii swoim autem odbierałem aktualną godzinę.
bediks Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 To liczniki z anglika maja zegarek sterowny radiowo ? Bo kiedyś tu spis był analogow cyfrowych i radiowych To angielskie luczniki maja sterowaniw radiowe czy nie ?
bronson Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 A wszelkie zmiany kilometrów w liczniku można zrobić za pomocą vag com'a albo vag commandera, tak? nie, że chcę cofać swój tylko jak ew. kupie licznik czy sam to ogarnę no i druga sprawa, jak wygląda ogarnięcie licznika z anglika, olać tarczki w milach, ale czy licznik kilometrów da się przeskalować vag com'em/commanderem z mil na kilometry?i czy są jeszcze jakieś dodatkowe minusy liczników z anglii? wogole tak sobie pomyślałem, że w tym temacie jest fffpiz*u ciekawych rzeczy opisanych, co trzeba zrobić żeby coś załączyć, rozpiski pinów do różnych liczników do przedliftów poliftów itp, możeby tak ogarnąć jden duży post informacyjny i nie byłoby wtedy tylu pytań o to samo co się przewijało tydzień temu:decayed: przebieg VAGCommanderem a z mil na KM przestawisz zwykłym kablem np. KKL z poziomu VAG-COMa np. albo PolskiegoVAGa jak chciałbyś żeby licznik z anglika pokazywał prędkość tak jak EU czyli 100km/h na godz. 12 to trzeba wsad zmienić i tu kłąnia się też VAGCommander
sasza Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Zaczynam walke z licznikiem. Cel: podświtlane wskazówki po zapłonie. I tu lista moich testów (cały czas testuje i będę uzupełniał) $1DE - wartosć ori 35 bazujemy jedynie na drugiej cyfrze. Efekt po włączeniu zapłonu 5 - ori podświtlenie, podświetlone jedynie wyświetlacze 9 - podświetlona cała szafa, (nie odpalają się wyświetlacze przebiegu po otwarciu drzwi) D - podświetlona cała szafa, reszta jak ori 6 - podświetla deske rozdzieczą B - to samo co przy 9 F - to samo co przy D 1 - same wyswietlacze (nie odpalają się wyświetlacze przebiegu po otwarciu drzwi) 2 - to co 1 3- jak 5 coś mi się wydaje że tą komurą tego nie ustawimy... ale mam plan, tylko musze podładować battery
bediks Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 powiedzcie jakie nr liczników angielskich maja oprócz cyfrowego zegarka równiez radiowy zegarek ew jakie szafy z a6 maja równiez radiowy
misiek547 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Pawelwor ma racje nic sie tu dowieciec nie mozna bo to watek widze bardziej pt "Takie tam pierdolenie o Fisie" jest tu pare konkretnych wiesci na temat jak to podlaczyc ale uwierzcie mi nikt nie bedzie czytal 300 stron i w co drugiej stronie znajdzie interesujace jedno zdanie. Sory ze sie wpierdalam ale juz sie gotuje bo pytam sie o manetke czy z regulacja predkosci bedzie dzialac jak nie mialem wczesniej to wy o tym jak wgrac tetrisa na wyswietlacz no szlag moze trafic mam taka propozycje zalozcie sobie osobny watek "Jaki to nie jestem wspanialy wymiatacz w fisie" i tam sie chwalcie ale dajcie tez taki z potrzebnymi info na temat jak ten szajs zalozyc w aucie Sorka ale juz nie moglem pewnie mnie zjebiecie ale mam to w:dziura: może napisz o jaką regulację prędkości ci chodzi? bo mi nic się w oczy nie rzuciło a staram się na bieżąco czytać
assist Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 hans47 jesli pytasz o manetkę, to wazne jest, czy masz przed czy polifta chodzi o wtyczke, regulacja predkosci wycieraczek nie ma tu nic do rzeczy. No chyba ze pytasz o tempo - to juz zupełnie nie ma nic wspólego z fis'em jesli zgodnie z Twoim profilem - szukaj manetki do sedana przedlift'a for 1996 to 1997 Cluster 1 you need wiper arm part# 8D9 953 503 A (sedan) part# 8D9 953 503 C (Avant) for 1998 to 2001.5 Cluster 2, and Cluster 3 Part# 4D0 953 503 B (sedan) part# 8D0 953 503 D (Avant) tutaj sciągawka: Understanding differences between Audi A4 clusters and the compatibility issues - AudiWorld Forums pzdr. assist
misiek547 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 [Audi A4] Modele i zamieniki Zegarów z Fisem tu masz rozpiskę szaf z a4 i tam faktycznie nie ma angielskich szaf z zegarkiem radiowym
sasza Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Edytowałęm na różne sposoby 1ED, 1DE, 1DD i wskazówki nie balangały ;/ więc info o tym musi być gdzieś indziej
bronson Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 [Audi A4] Modele i zamieniki Zegarów z Fisem tu masz rozpiskę szaf z a4 i tam faktycznie nie ma angielskich szaf z zegarkiem radiowym a bo ta lista niestety nie zawiera wszystkich liczników z fisem które były montowane ja na ten przykład mam dwa liczniki, jeden angol i jeden EU, które na naklejce mają jedynie numer i nie mają tej literki na końcu, w Vagu tak samo je wyświetla... bez tej literki na końcu... a widziałem już licznik z końcówką KX czy XK i jego też na liście nie ma...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się