Gość cwiara Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Nie wykorzystujcie Karola wsadu czasem z uwagi ze jest od zdekryptowany Jak tam Arek, wiadomo już coś w temacie?
arre Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 walcze wlasnie z tym co uwalony jest... a jak u Ciebie?
Gość cwiara Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 bez zmian. podłożylem pamięć i dalej kicha. Czekam aż coś zdziałasz, a jak nic z tego to podmieniam pamięć i procek.
arre Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 wyglada na to za pamiec atmela wyzionela ducha ani odczytu ani zapisu zaraz bede lukal jeszcze czy inny wsad wgram do nowego pacjenta i ruszy i czy ewntualnie wroce do ori
Hans47 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 No i stalo sie trafila sie dzisiaj okazja (zobaczymy jaka jak bedzie wygladal wyswietlacz po podlaczeniu) zakupilem zegary pochodzace z a4 b5 1.8t rocznik 97 naszczescie maja kostki zolta i niebieska wiec nie bede musial pruc instalacji gosc dorzuca za 20 zl kostke teraz brakuje mi tylko manetki to tyl licznika a to link do aukcji LICZNIK Z KOMPUTEREM AUDI A4 B5 (3007286626) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ocencie i ewentualnie zdolujcie ze nie bedzie pasowal wrrrrr:kwasny:
xxxSzYbAxxx Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 będzie pasował, zakodować, pociągnąć parę sygnałów i tyle
Hans47 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Zakodowac ? Szyba jak bede montowal to pomozesz ? Privem ewentualnie gg ?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 nie ma problemu ktory to rok tych zegarow wiadomo? ---------- Post dopisany at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany at 00:30 ---------- nie doczytalem, sorki
Hans47 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 gosc przez telefon mowil ze 97 1.8t ---------- Post dopisany at 01:38 ---------- Poprzedni post napisany at 01:27 ---------- acha cos teraz doczytalem ze byly dwa rodzaje wtyczek do fisa w moich zegarach moze byc czarny wtyk prawda to pytam bo gosc ma jutro spakowac paczke a ja mu powiedzialem o czerwonej wtyczce ze ma uciac zeby mi czegos innego nie wyslal
Fifiński Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 LICZNIK ZEGARY Audi A4 B5 pełny full FIS DIESEL # (2997457284) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy lepiej szukać z cyfrowym zegarkiem ?
grippen Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 gosc przez telefon mowil ze 97 1.8t---------- Post dopisany at 01:38 ---------- Poprzedni post napisany at 01:27 ---------- acha cos teraz doczytalem ze byly dwa rodzaje wtyczek do fisa w moich zegarach moze byc czarny wtyk prawda to pytam bo gosc ma jutro spakowac paczke a ja mu powiedzialem o czerwonej wtyczce ze ma uciac zeby mi czegos innego nie wyslal Dasz sobie rade zmieniasz jedną cyferkę w soft coding aby był od tdi i tyle nic nie musisz robić pociągniesz sobie kabelek od spalania z kostki na podszybiu, od czujnika temp oleju tez jest na podszybiu, kabelek z czujnika tem. zewnetrznej oraz z czujnika poziomu płynu spryskiwaczy. Jeżeli nie masz pompki takiej to nie musisz nic podłączać , jeżeli nie masz ori radia to też nie musisz nic podłączać do kostki od fisa ot cała filozofia roboty na 1h mówie ci ---------- Post dopisany at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany at 09:16 ---------- wtyczka ma być czerwona bo to przedlift ma pasować w gniazdo i tyle
arre Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Panowie by byla jasnosc... 1. Modele przedliftowe kosci 2x26 - jak wstawia sie fis przedliftowy ( imo poza zagerami) to doklada sie manetke, sygnal spalania, temp z klimatronika ( o ile nie bylo zegarka w liczniku ) <= wszystko to do czerwonej 20pin kostki i bangla czas operacyjny 2-3 godzinki na wszystko lacznie ze sciaganiem kiery i prowadzeniem kabelkow i piwem 2. Modele przedliftowe jak chcemy zegary poliftowe to musimy rzezbic kabelkologie - przejscia z 2x26 na 2x32 plus 20 w zegarze analog lub 32 w zegarze cyfrowym z imo nie ma problemu bo przedlifty maja poza zegarami, zaslepiamy tylko diode/zarowke 3. Modele po I lifcie - dokladamy zegary z fisem - trzeba kodowac immo do nowych zegarow i rzezbic kostke 20pin w zegarze analog lub 32 w zegarze z cyfrowym zegarem kodowanie licznika i immo zwyklym kablem ustawianie przebiegow comanderem by dobrze gadaly angolskie zegary trzeba wymienic wsad na EU oraz tarczki w zegarach z a6 bez wymiany wsadu bedzie zle wskazywalo paliwo - odwrotnie w zegarach z a6 jest inne sterowanie wyswietlaniem drzwi na fis - po module komfortu Zegary z 2001+ szczegolnie z a6 - poliftowe (maja ori ringi) maja zacryptowany wsad i grzebanie przy wsadzie comanderem itp grozi uwaleniem licznika!!!! taki maly tutorial
xxxSzYbAxxx Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 gosc przez telefon mowil ze 97 1.8t---------- Post dopisany at 01:38 ---------- Poprzedni post napisany at 01:27 ---------- acha cos teraz doczytalem ze byly dwa rodzaje wtyczek do fisa w moich zegarach moze byc czarny wtyk prawda to pytam bo gosc ma jutro spakowac paczke a ja mu powiedzialem o czerwonej wtyczce ze ma uciac zeby mi czegos innego nie wyslal Dasz sobie rade zmieniasz jedną cyferkę w soft coding aby był od tdi i tyle nic nie musisz robić pociągniesz sobie kabelek od spalania z kostki na podszybiu, od czujnika temp oleju tez jest na podszybiu, kabelek z czujnika tem. zewnetrznej oraz z czujnika poziomu płynu spryskiwaczy. Jeżeli nie masz pompki takiej to nie musisz nic podłączać , jeżeli nie masz ori radia to też nie musisz nic podłączać do kostki od fisa ot cała filozofia roboty na 1h mówie ci ---------- Post dopisany at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany at 09:16 ---------- wtyczka ma być czerwona bo to przedlift ma pasować w gniazdo i tyle chyba się nie zgodzę do 98 roku była czarna wtyczka do fisa, powyzej 98 czerwona ---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 10:51 ---------- poprawka, do roku 97 wg elsy... więc poleciłbym sprawdzenie jaka tam jest wtyczka, czarna czy czerwona, bo moze być suprise...
Hans47 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 wlasnie mam dylemat i wydaje mi sie ze chyba czarna bo gniazdo na czerwona ma takie wyzlobienie na ta szyjke w ktorej ida kable a w moich zegarach ztylu nie ma takie wyzlobienia i jeszcze jedno szukam na google roznych pomocy tutkow i w nich pisza ze ja powinienem miec jakas kostke czarna bo mam wyswietlacz temperatury w swoich prawda to ? licznik w moim aucie ma dodatkowy wyswietlacz temp i wskaznik temp oleju no i mam benzyne 1.8 wiec chyba nic nie bede musial programowac.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 wlasnie mam dylemat i wydaje mi sie ze chyba czarna bo gniazdo na czerwona ma takie wyzlobienie na ta szyjke w ktorej ida kable a w moich zegarach ztylu nie ma takie wyzlobienia i jeszcze jedno szukam na google roznych pomocy tutkow i w nich pisza ze ja powinienem miec jakas kostke czarna bo mam wyswietlacz temperatury w swoich prawda to ?licznik w moim aucie ma dodatkowy wyswietlacz temp i wskaznik temp oleju no i mam benzyne 1.8 wiec chyba nic nie bede musial programowac. jeżeli masz wyświetlacz temp zewnętrznej, to na pewno masz 10 pinową czarną kostkę, w niej idą kable do temp i do automatycznej skrzyni biegów, jak masz tylko temperaturę, to sa wykorzystane w niej 3 kable - masa, plus po zapłonie i sygnał temperatury, przy przeróbce na FIS`a wykorzystujesz tylko jeden kabel czyli sygnałowy - bodajże pin 3 w tej czarnej kostce.
Hans47 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 acha no tak dobra to juz wiem bedzie latwiej a jesli mam ten wskaznik temp oleju to nie musze nic ciagnac ? Dzwonilem teraz do gostka juz spakowal i wysyla zarzekal sie ze kostka jest 20 pin czerwona. Narazie dam wam spokoj bo i tak musze manetki szukac bo bez tego poco wkladac te zegary Szyba manetka nie moze byc z polifta takie najtaniej i najlatwiej dostac ? Co, nie bedzie wogole dzialac ?
arre Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Hans47 czerwona jest napewno 20 pin do fisa przedlifta manetke mozesz dac z polifta ale wtedy trzeba przerabiac kostki do podlaczenia manetki
Hans47 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 ale trzeba przerabiac kostke od wyciaraczek tak w przed lifcie jest chyba taka duza brazowa a w polifcie mala czarna ma ktos moze rozpiski tych pinow ? ---------- Post dopisany at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ---------- znalazlem za***isty poradnik pdf nie ma zadnych praw autorkich moze wrzucic do dzialu garaz pomocny jest Dokumenty - HANS47 - Chomikuj.pl
xxxSzYbAxxx Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Hans47 czerwona jest napewno 20 pin do fisa przedliftamanetke mozesz dac z polifta ale wtedy trzeba przerabiac kostki do podlaczenia manetki no a czarna do fisa Arku wtedy do czego jest? do ery kamienia łupanego ? manetkę można wsadzić liftową, ale kostke musisz mieć, bo są całkiem inne w przed i po.. odezwij się do Kaja bo on ma chyba poliftowy pająk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się