misiek547 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 byłem przed chwila w aucie zeby zalozyc eu tarcze i ringi i moje spostrzezenia ( dla Cwiary)w obecnym liczniku na wsadzie 8d0 920 930 cx na liczniku pokazuje mój vin auta i kod immo login do licznika jest taki sam jak od immo i ten sam co był w jeagerze !!!!!!!!!!!! o co chodzi z ta wersja d11 d12 itp bo wsad angol licznika 8d0920980 K mial wersje d12 a obecny wsad d11 moze dlatego temp oliwy nie pokazuje musi byc ta sama wersja?? brak mozliwosci wejscia na kanał 19, podswietlenie icznika po zaplonie non stop cwiara powiedz co myslisz o tym vinie i kod immo , moglem byc w stanie ogarnac to sam?? w któryms kanale pokazywalo wartosc 1025 co wg opisu w vagu w chmurce mówi ze to immo III:shock3: a wartosc 0000 byla by immo II WTF??? Z tą wersją to całkiem możliwe bo ja jak wgrałem d11 też mi temp. Się nie podniosła a po wgraniu d13 działa. Z kanałem 60 to wiem że ta masz sterowniki jakie po can biegaja między innymi Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Gość cwiara Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Podejrzewam ze jakbysmy skopiowali vin i nr immo ze starego licznika do nowego , i w nowym liczniku sie zalogowali i dopisali klucze to spokojnie by auto odpalilo. Tak jak mowilem Ci wczesniej. Spokojnie do ogarniecia , i to co teraz napisales potwierdzilo moje przypuszczenia. Oczywiscie wsad z nowego licznika musialby dla pewnosci byc zczytany i wgrany lepszym sprzetem. Sent from my iPhone using Tapatalk
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 misiek pytanie czy na d11 wywalalo Ci oil min?? bo narazie przejechalem ponad 100 km i nie wywalilo ale w miedzy czasie otwierałem 2 razy maske na wylaczonym silniku i teraz dla pewnosci musze przejezdzic 100 km bez otwierania zeby byc pewnym ze nie wy***ie sie komunikat ale powiedz cwiara , do tego zeby w aucie to wszystko zrobic tzn do nowego licznika dopisac vin i immo to trzeba jednak porzadnego sprzetu tak czy inaczej i chyba zwyklym vag comem 311 tego nie zrobie co i mówie widzialem jak zczytywał pin z immo z jeagera to sobie go zapisał na kartce i podpisał jako jeager , jak wgrał wsad europejski to zapisał sobie pin od tego wsadu i wiem ze sie na nim logował a ja dzisiaj sie chcialem zalogowac do licznika tym pinem niby z wsadu a tu d*pa , zczytuje pin commanderem a tu ten sam pin co w jeagerze byl:kox: jak to mozliwe?? rozumiem ze to taka magia wasza licznikowo immobilajzerowa
Gość cwiara Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Zeby byc w 100% pewnym ze dobrze zczytalismy wsad to trzeba uzyc lepszego sprzetu , np. Magic dasch. Pozniej w hex edytorze zmieniamy vin i nr immo i zmodyfikowany wsad wgrywamy do licznika. A ten wsad co odczytales to jakis podejrzany byl i bylo ryzykiem go wgrywac do licznika. Niestety ale pewny sprzet to podstawa. Sent from my iPhone using Tapatalk
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 chodzi mi o to jak on to zrobil ze bedac w aucie 3 minuty dopisal vin i immo do nowego licznika i jeszcze pin do licznika jest ten sam co immo co zczytal z jeagera
Gość cwiara Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Ja tak samo robie z licznikami rb4/rb8 w b6/b7. Jest opcja clone immo. Ze starego licznika odczytuje tzw. security block i wpisuje go do nowego licznika. Operacja trwa doslownie 2min. Sent from my iPhone using Tapatalk
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 no j**aniec ma sprzet i do tego jest cwaniak zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego na niektórych wsadach ta j**ana temp oleju nie dziala a na innych nie, nawet jesli to wina wersji ze d11 12 czy 13 to przeciez czujnik poziomu temp jest tylko jeden i ten sam , wiec dlaczego to czasami dziala a czasami nie?? a tak btw rozbieram dzisiaj licznik zeby przelozyc tarcze eu i ringi no i wczesniej mnie zastanawialo dlaczego check engina nie pali sie na zaplonie?? mówie zaloze tarcze bede robil test zegarów przy zakladaniu wskazówki to sie okaze ze czy dziala czy spalona czy co zdejmuje tarcze i szooook zarówka od checka zaslepiona kawałkami papieru toaletowego :polew::polew: hahaha dzwonie do goscia co od niego licznik bralem z dobra wiadomoscia ( bo mówil ze kupil auto dla silnika a reszte sprzedaje ) zeby sobie dobrze silnik sprawdzil bo ktos przed sprzedaza profesjolanie usterke naprawil :polew::polew::polew:
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 misiek pytanie czy na d11 wywalalo Ci oil min?? bo narazie przejechalem ponad 100 km i nie wywalilo ale w miedzy czasie otwierałem 2 razy maske na wylaczonym silniku i teraz dla pewnosci musze przejezdzic 100 km bez otwierania zeby byc pewnym ze nie wy***ie sie komunikatale powiedz cwiara , do tego zeby w aucie to wszystko zrobic tzn do nowego licznika dopisac vin i immo to trzeba jednak porzadnego sprzetu tak czy inaczej i chyba zwyklym vag comem 311 tego nie zrobie co i mówie widzialem jak zczytywał pin z immo z jeagera to sobie go zapisał na kartce i podpisał jako jeager , jak wgrał wsad europejski to zapisał sobie pin od tego wsadu i wiem ze sie na nim logował a ja dzisiaj sie chcialem zalogowac do licznika tym pinem niby z wsadu a tu d*pa , zczytuje pin commanderem a tu ten sam pin co w jeagerze byl:kox: jak to mozliwe?? rozumiem ze to taka magia wasza licznikowo immobilajzerowa No właśnie nie jeździłem na tym d11 i nie wiem czy wyskakuje błąd Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 ogólnie efekt koncowy i jak robiłem test zegarów co oznacza ten wentylatorek i takie fale nad nim ??
Gość cwiara Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 ogólnie efekt koncowy http://s12.postimage.org/g71gz4dqx/WP_000120_2.jpg i jak robiłem test zegarów co oznacza ten wentylatorek i takie fale nad nim ?? http://s22.postimage.org/6ovnhp9wt/WP_000119_2.jpg To jak masz ogrzewanie postojowe Webasto
czorny_07 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 ogólnie efekt koncowy http://s12.postimage.org/g71gz4dqx/WP_000120_2.jpg i jak robiłem test zegarów co oznacza ten wentylatorek i takie fale nad nim ?? http://s22.postimage.org/6ovnhp9wt/WP_000119_2.jpg satynowe ringi dają uroku
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 W realu rzeczywiście różnica jest spora , wieksza niż na zdjęciach , ogólnie im dłużej licznik w samochodzie tym mniej tych link martwych, obecnie nie ma juz żadnej i wygląda jak perfekt ale na teście zegarów podczas testu święcenia to nie wygląda to już zbyt dobrze , kawałek floresa widać na drugim ww zdjeciu
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 bediks a ty chcesz wsad do twojego licznika może dam co ten co ja mam bo widzę licznik z a4 masz
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Na nic mi wsad jeśli nie będę potrafił ogarnąć immo bo jak widzisz po moich wpisach z moim przypadkiem to dla mnie magia dopisac von i immo do nowego licznika, nie chce sięe nawet tego podejmować, w przyszłym tygodniu pojadę do tego typa co mi to robił i pogadam z nim o wsadach co on na to bo narazie jest moim jedynym wyjściem
kaju Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Na nic mi wsad jeśli nie będę potrafił ogarnąć immo bo jak widzisz po moich wpisach z moim przypadkiem to dla mnie magia dopisac von i immo do nowego licznika, nie chce sięe nawet tego podejmować, w przyszłym tygodniu pojadę do tego typa co mi to robił i pogadam z nim o wsadach co on na to bo narazie jest moim jedynym wyjściem Pamiętaj o mnie co Ci tam kiedyś napomknąłem temat
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Pamiętam i pytam ale narazie nikt nic konkretnego nie mówi, cos było ale nie pamięta , i takie tam, ale cały czas pytam ;-)
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Nie , vdo, org nr 8do 920 980 K d12 obecnie wsad 8d0 920 930 cx d11 i nie mogę znaleźć od czego ten wsad jest bo w etce nie ma tego nr
misiek547 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 a no widzisz mam ten sam licznik 8do 920 980 K d12 tylko że wsad mam wgrany 8D0920932GX_D13 a nie masz kogoś w pobliżu kto by ci to ogarnął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się