Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
byłem przed chwila w aucie zeby zalozyc eu tarcze i ringi i moje spostrzezenia ( dla Cwiary)

w obecnym liczniku na wsadzie 8d0 920 930 cx na liczniku pokazuje mój vin auta i kod immo

login do licznika jest taki sam jak od immo i ten sam co był w jeagerze !!!!!!!!!!!!

o co chodzi z ta wersja d11 d12 itp

bo wsad angol licznika 8d0920980 K mial wersje d12 a obecny wsad d11 moze dlatego temp oliwy nie pokazuje musi byc ta sama wersja??

brak mozliwosci wejscia na kanał 19, podswietlenie icznika po zaplonie non stop :facepalm:

cwiara powiedz co myslisz o tym vinie i kod immo , moglem byc w stanie ogarnac to sam??

w któryms kanale pokazywalo wartosc 1025 co wg opisu w vagu w chmurce mówi ze to immo III:shock3:

a wartosc 0000 byla by immo II WTF???

Z tą wersją to całkiem możliwe bo ja jak wgrałem d11 też mi temp. Się nie podniosła a po wgraniu d13 działa. Z kanałem 60 to wiem że ta masz sterowniki jakie po can biegaja między innymi

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Podejrzewam ze jakbysmy skopiowali vin i nr immo ze starego licznika do nowego , i w nowym liczniku sie zalogowali i dopisali klucze to spokojnie by auto odpalilo. Tak jak mowilem Ci wczesniej. Spokojnie do ogarniecia , i to co teraz napisales potwierdzilo moje przypuszczenia. :)

Oczywiscie wsad z nowego licznika musialby dla pewnosci byc zczytany i wgrany lepszym sprzetem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

misiek pytanie czy na d11 wywalalo Ci oil min?? bo narazie przejechalem ponad 100 km i nie wywalilo ale w miedzy czasie otwierałem 2 razy maske na wylaczonym silniku i teraz dla pewnosci musze przejezdzic 100 km bez otwierania zeby byc pewnym ze nie wy***ie sie komunikat

ale powiedz cwiara , do tego zeby w aucie to wszystko zrobic tzn do nowego licznika dopisac vin i immo to trzeba jednak porzadnego sprzetu tak czy inaczej i chyba zwyklym vag comem 311 tego nie zrobie co :kox:

i mówie widzialem jak zczytywał pin z immo z jeagera to sobie go zapisał na kartce i podpisał jako jeager , jak wgrał wsad europejski to zapisał sobie pin od tego wsadu i wiem ze sie na nim logował a ja dzisiaj sie chcialem zalogowac do licznika tym pinem niby z wsadu a tu d*pa , zczytuje pin commanderem a tu ten sam pin co w jeagerze byl:kox: jak to mozliwe?? rozumiem ze to taka magia wasza licznikowo immobilajzerowa :kox:

Opublikowano

Zeby byc w 100% pewnym ze dobrze zczytalismy wsad to trzeba uzyc lepszego sprzetu , np. Magic dasch. Pozniej w hex edytorze zmieniamy vin i nr immo i zmodyfikowany wsad wgrywamy do licznika. A ten wsad co odczytales to jakis podejrzany byl i bylo ryzykiem go wgrywac do licznika. Niestety ale pewny sprzet to podstawa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

chodzi mi o to jak on to zrobil ze bedac w aucie 3 minuty dopisal vin i immo do nowego licznika i jeszcze pin do licznika jest ten sam co immo co zczytal z jeagera

Opublikowano

Ja tak samo robie z licznikami rb4/rb8 w b6/b7. Jest opcja clone immo. Ze starego licznika odczytuje tzw. security block i wpisuje go do nowego licznika. Operacja trwa doslownie 2min. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

no j**aniec ma sprzet i do tego jest cwaniak :facepalm:

zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego na niektórych wsadach ta j**ana temp oleju nie dziala a na innych nie, nawet jesli to wina wersji ze d11 12 czy 13 to przeciez czujnik poziomu temp jest tylko jeden i ten sam , wiec dlaczego to czasami dziala a czasami nie??:facepalm:

a tak btw rozbieram dzisiaj licznik zeby przelozyc tarcze eu i ringi no i wczesniej mnie zastanawialo dlaczego check engina nie pali sie na zaplonie?? mówie zaloze tarcze bede robil test zegarów przy zakladaniu wskazówki to sie okaze ze czy dziala czy spalona czy co

zdejmuje tarcze i szooook

zarówka od checka zaslepiona kawałkami papieru toaletowego :polew::polew::polew::polew:

hahaha dzwonie do goscia co od niego licznik bralem z dobra wiadomoscia ( bo mówil ze kupil auto dla silnika a reszte sprzedaje ) zeby sobie dobrze silnik sprawdzil bo ktos przed sprzedaza profesjolanie usterke naprawil :polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Opublikowano
misiek pytanie czy na d11 wywalalo Ci oil min?? bo narazie przejechalem ponad 100 km i nie wywalilo ale w miedzy czasie otwierałem 2 razy maske na wylaczonym silniku i teraz dla pewnosci musze przejezdzic 100 km bez otwierania zeby byc pewnym ze nie wy***ie sie komunikat

ale powiedz cwiara , do tego zeby w aucie to wszystko zrobic tzn do nowego licznika dopisac vin i immo to trzeba jednak porzadnego sprzetu tak czy inaczej i chyba zwyklym vag comem 311 tego nie zrobie co :kox:

i mówie widzialem jak zczytywał pin z immo z jeagera to sobie go zapisał na kartce i podpisał jako jeager , jak wgrał wsad europejski to zapisał sobie pin od tego wsadu i wiem ze sie na nim logował a ja dzisiaj sie chcialem zalogowac do licznika tym pinem niby z wsadu a tu d*pa , zczytuje pin commanderem a tu ten sam pin co w jeagerze byl:kox: jak to mozliwe?? rozumiem ze to taka magia wasza licznikowo immobilajzerowa :kox:

No właśnie nie jeździłem na tym d11 i nie wiem czy wyskakuje błąd

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Opublikowano

ogólnie efekt koncowy

WP_000120_2.jpg

i jak robiłem test zegarów co oznacza ten wentylatorek i takie fale nad nim ??

WP_000119_2.jpg

Opublikowano

W realu rzeczywiście różnica jest spora , wieksza niż na zdjęciach , ogólnie im dłużej licznik w samochodzie tym mniej tych link martwych, obecnie nie ma juz żadnej i wygląda jak perfekt ale na teście zegarów podczas testu święcenia to nie wygląda to już zbyt dobrze , kawałek floresa widać na drugim ww zdjeciu

Opublikowano

bediks a ty chcesz wsad do twojego licznika może dam co ten co ja mam bo widzę licznik z a4 masz

Opublikowano

Na nic mi wsad jeśli nie będę potrafił ogarnąć immo bo jak widzisz po moich wpisach z moim przypadkiem to dla mnie magia dopisac von i immo do nowego licznika, nie chce sięe nawet tego podejmować, w przyszłym tygodniu pojadę do tego typa co mi to robił i pogadam z nim o wsadach co on na to bo narazie jest moim jedynym wyjściem

Opublikowano
Na nic mi wsad jeśli nie będę potrafił ogarnąć immo bo jak widzisz po moich wpisach z moim przypadkiem to dla mnie magia dopisac von i immo do nowego licznika, nie chce sięe nawet tego podejmować, w przyszłym tygodniu pojadę do tego typa co mi to robił i pogadam z nim o wsadach co on na to bo narazie jest moim jedynym wyjściem

Pamiętaj o mnie co Ci tam kiedyś napomknąłem temat :wink:

Opublikowano

Pamiętam i pytam ale narazie nikt nic konkretnego nie mówi, cos było ale nie pamięta , i takie tam, ale cały czas pytam ;-)

Opublikowano

a ty masz ten licznik full fis jagera?

Opublikowano

Nie , vdo, org nr 8do 920 980 K d12

obecnie wsad 8d0 920 930 cx d11

i nie mogę znaleźć od czego ten wsad jest bo w etce nie ma tego nr

Opublikowano

a no widzisz mam ten sam licznik 8do 920 980 K d12 tylko że wsad mam wgrany 8D0920932GX_D13 a nie masz kogoś w pobliżu kto by ci to ogarnął

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...