bediks Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Assist mówisz ze masz 980 K czyli angol benzyna i masz wrzucony wsad od ropy Eu i działaa ? Bo ja mam ten sam licznik i wrzucony Eu benz też d13 i działaa jak opisywałem czyli podniesie się za wysoko i opada na właściwą , przy 90 wody pokazuje prawie 90 oleju, podczas jazdy ok 170 pokazuje 100 , jak zwolnie znowu 90 wiec działa Co potwierdza ze wsad ma kolosalna role, Krzysiek musisz kombinować ze wsadami i już albo kup licznik inny
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 spoko z wsadami już chyba nie będę walczył bo wszystkie co znalazłem w internecie to już wgrywałem a i licznika 3-go też nie mam zamiaru kupować więc musi zostać tak jak jest ewentualnie któregoś dnia wrzucę oryginalny wsad z tego angola i zobaczę co się będzie działo
Arkadiush Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 piny pewnie zamienic, ew. inwersja sygnałunr licznika podaj, stary/nowy starego nie mam ;/ a nowy sprawdzę później...
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 @bediks tak, licznik który wstawiłem zamiast 1/2 [920 900 M D55] to 920980k D12 (benz UK), do którego wrzuciłem wsad 920932 fx D13 (tdi EU). Wszystko bangla, tzn.temp oleju zgodna na blacie z tą z klimatronika, żaden sensor/alladyn itd. co 100 km nie wyskakuje. @Krzysiekcalibra kodowanie mam 02140 pzdr. assist
bediks Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Który kanał klimatronika odpowiada za temp oleju ? Tylko nie mów ze 51 ? Widzisz ten sam licznik te same wersje wsadów (d13) a działanie trochę inne
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 49 to temp płynu a 51 olej chyba, ze coś pokręciłem, tak mi tłumacz z gebelsa na nasze przerzucił
bediks Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 49 to płyn a 51 to z d*py wskazanie jakieś A dlaczego prosty test Wchodzisz do zimnego auta dajesz zapłon bez startu motoru włączasz kanał 51 i widzisz jak rzekoma temperatura leci do góry pomimo ze motor nie odpalony i totalnie zimny
kaju Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 49 to płyn a 51 to z d*py wskazanie jakieśA dlaczego prosty test Wchodzisz do zimnego auta dajesz zapłon bez startu motoru włączasz kanał 51 i widzisz jak rzekoma temperatura leci do góry pomimo ze motor nie odpalony i totalnie zimny bo oblicza w obiegu zamkniętym. dziękuję dobranoc. miłej lektury 1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej 2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) 4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) 5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód 6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) 7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109) 8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap) 10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury 11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 12 Specjalna wartość klapy centralnej 13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114) 14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz 15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza 17 Prędkość samochodu (km/h) 18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V) 19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V) 20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V) 21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony 22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się 25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down 26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT) 27 Wartość kodu (Coding value) 28 Prędkość obrotowa silnika (RPM) 29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM) 30 Wersja programu 31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się) 32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury 33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej 34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz 35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza 36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max. 38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?) 45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo) 46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny) 47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC) 48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo) 49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) 50 Czas postoju (min) 51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC 52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8. Zobacz poniżej. 53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz poniżej. 54 Znak sterujący 55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji 56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56) 58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89) 59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód 60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109) 61 Wersja programu (ostatnia) -------------------------------------------------------------------------------- Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC) 00.0 brak błędów 02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej) 02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa 02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie 03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1 03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa 03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie 04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej) 04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1 04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa 04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie 05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej) 05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz poniżej) 05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa 05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz poniżej) 06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1 06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa 06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz poniżej) 07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1 07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa 07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie 08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej) 08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1 08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie 08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej) 08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie 08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana 11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej) 11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1 11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa 11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie 11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej) 11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej) 13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1 13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa 13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie 13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej) 13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej) 15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1 15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa 15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie 15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej) 15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu 18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej) 20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) 22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa 22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej) 29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła 29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła 29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie 29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC): *02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony *04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury *05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury *05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone *06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany, diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza *07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0 *08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie *08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie *11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie *13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?) *15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie *22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551 -------------------------------------------------------------------------------- Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Część warunkowa a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500 c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000 d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000 e1 Funkcje systemu OK f1 Funkcje systemu OK a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna) b2 Niskie napięcie c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max. d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT) e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73) f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118) a3 Wybrany tryb ECON b3 Wybrane OFF c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds) e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC) g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK) Kropka dziesiętna Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON Kropka dziesiętna Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF -------------------------------------------------------------------------------- Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale. Część warunkowa a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji) c1 Zamknięty zawór ogrzewania d1 Przewody dwukierunkowe e1 Kompresor klimatyzacji ON f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON a2 Klapa przepływu powietrza otwarta b2 Klapa przepływu powietrza otwarta c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi" e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi" f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz" a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny" b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny” c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz" d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze" e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze" f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze" g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 nie upieram się, fakt jest faktem, ze wskaznik temp oliwy działa, w zimę ciezko mi było "podniesc" wskazówkę w korku do pracy, teraz idzie duzo szybciej, ostatnio w ciepły dzien po pałowaniu [na autobanie rzecz jasna ] poszła solidnie ponad 100 stopni..
kaju Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Do 130 stopni nie ma się co martwić, ale wyżej jak pójdzie, to wiedz, że coś się dzieje
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 nie, no 130 to jeszcze nie widziałem, myślę ze przy 200 można byłoby się spodziewać po jakimś czasie, ale chyba już wyrosłem pzdr. assist ---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ---------- BTW Kaju, ostatnio uprawiam PSJ czyli do 2 - 2,5 tysia i zmiana biegu, okazuje się, ze da się tym pudłem spaść poniżej 7 po mieście.. tylko strasznie człek rozkojarzony, usnąć można, ale skrzynia 6 cię przy życiu trzyma.. pzdr. assist
kaju Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 No to ładnie przy Q ja bym nie ogarnął takiego czegoś, rozumiem prędkość totalnie patrolową z muzyką na full, ale teraz nie mam czym, więc tego też już nie stosuje
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 @bediks tak, licznik który wstawiłem zamiast 1/2 [920 900 M D55] to 920980k D12 (benz UK), do którego wrzuciłem wsad 920932 fx D13 (tdi EU). Wszystko bangla, tzn.temp oleju zgodna na blacie z tą z klimatronika, żaden sensor/alladyn itd. co 100 km nie wyskakuje. @Krzysiekcalibra kodowanie mam 02140 pzdr. assist No dobra ale 02140 : 02 to oznacza że masz aktywowaną kontrolkę niezapiętych pasów, 1 Kraj : Europa (angielski) 4 cylindry 0 TDI w moim liczniku oryginalnym tym 1/2 fis miałem kodowanie 00040 i takie zawsze wpisuję ale spróbuje jeszcze ten kraj ustawić na europe
bediks Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Kaju wtf ? Bo wkleiłeś kody dla przedlifta chyba i tak bo w polifcie temp płynu pokazuje na 49 a w przedlifcie na 51 , i to ze w polifcie kanał 51 pokazuje h*j do d*py powiedzieli mi u dzika w sklepie wiec chyba wiedza co mówią ale siedzę w aucie teraz ciepłym i zobaczę to sobie jeszcze raz ---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ---------- A i zapomniałem dodać ze kiedyś wsiadłem do zimnego nie odpalalem silnika dałem 51 kanał i doszło w 30 sekund do 90 i niby skąd to ?
kaju Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Kaju wtf ? Bo wkleiłeś kody dla przedlifta chyba i tak bo w polifcie temp płynu pokazuje na 49 a w przedlifcie na 51 , i to ze w polifcie kanał 51 pokazuje h*j do d*py powiedzieli mi u dzika w sklepie wiec chyba wiedza co mówią ale siedzę w aucie teraz ciepłym i zobaczę to sobie jeszcze raz---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ---------- A i zapomniałem dodać ze kiedyś wsiadłem do zimnego nie odpalalem silnika dałem 51 kanał i doszło w 30 sekund do 90 i niby skąd to ? Nigdy tak nie miałem
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Krzychu, te 02 z przodu to z rozpędu, i tak nie ma reakcji, jeśli chodzi o pasy.. przez chwile po kluczyku się pali, później gaśnie. Cos w adnotacji o kodowaniu jest ale nie wnikałem, potrzebna mi ta kontrolka jak w d*pie ząb @kaju chooj nie jazda, ale musiałem sprawdzić, bo po "mojemu" dychę wciągał w zimę Kumpel z którym jeżdżę do pracy, tez mi sapał, ze "rznę" ten samochód.. Myślę, ze do 3 tyś no, może czasami deko więcej to normalna dynamiczna jazda, ale ostatnio PSJ uprawiam.. Starzeje się, czas umierać Chyba zebym miał V6 to moze:)
kaju Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Krzychu, te 02 z przodu to z rozpędu, i tak nie ma reakcji,jeśli chodzi o pasy.. przez chwile po kluczyku się pali, później gaśnie. Cos w adnotacji o kodowaniu jest ale nie wnikałem, potrzebna mi ta kontrolka jak w d*pie ząb @kaju chooj nie jazda, ale musiałem sprawdzić, bo po "mojemu" dychę wciągał w zimę Kumpel z którym jeżdżę do pracy, tez mi sapał, ze "rznę" ten samochód.. Myślę, ze do 3 tyś no, może czasami deko więcej to normalna dynamiczna jazda, ale ostatnio PSJ uprawiam.. Starzeje się, czas umierać Chyba zebym miał V6 to moze:) Ja Was podziwiam, że R4 w dieslu jeździcie... przecież ja jak wsiadłem do sharana szwagra, to po niecałym kilometrze mówie do niego pierrrrdole, zawracaj ja jade swoim
bediks Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Kaju wtf ? Bo wkleiłeś kody dla przedlifta chyba i tak bo w polifcie temp płynu pokazuje na 49 a w przedlifcie na 51 , i to ze w polifcie kanał 51 pokazuje h*j do d*py powiedzieli mi u dzika w sklepie wiec chyba wiedza co mówią ale siedzę w aucie teraz ciepłym i zobaczę to sobie jeszcze raz---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ---------- A i zapomniałem dodać ze kiedyś wsiadłem do zimnego nie odpalalem silnika dałem 51 kanał i doszło w 30 sekund do 90 i niby skąd to ? Nigdy tak nie miałem a mówil Ci ktos kiedys zeby wycpanym nie wchodzic do auta :whistling:
kaju Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 a mówil Ci ktos kiedys zeby wycpanym nie wchodzic do auta :whistling: yebłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się