bediks Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Ale ktoś to robił pamiętam bo prosił o zdjęcie w jakiej pozycji jest wskazowka w spoczynku zeby założyć bo test zegarów ten wskaźnik juz nie uruchamiał albo mogę myslic wpisy
arre Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Z tego co pamietam nikt tego nie robil kukalem przed chwila i analog ma 3 nozki i cyfrowy ma 3 nozki przynajmniej tak jest w a6 w przedliftowym i poliftowym wychodzi na to ze sygnal w liczniku jest na analogowy przerabiany i wystarczy pod odpowiednia nozke dac sygnal z czujnika analogowego z podstawy w filtrze Teoretycznie
Sqizzy Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 no to będę kombinował, liczników analogowych w garażu ze cztery się znajdzie także będziem działać
arre Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 podlacz analoga zmierz miernikiem pod ktore piny idzie plus i minus do wskaznika a do trzecieko pinu daj sygnal z czujnika jednopinowego co sie w podstawe filtra wkreca... jak to bedzie gadac to w cyfrowym liczniku wystarczy wtedy podmienic wskazniki i nozki sygnalowej nie wlutowywac do licznika tylko podac sygnal tam i tyle ja tak mialem w planach ale nie mam czujnika analogowego luznego
skubiii89 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 panowie tak czytam te wasze wypowiedzi że odechciało mi się fisa, chyba że u mnie bedzie łatwiej??? mam polifta z pół fisem jak to wygląda w takim przypadku?
assist Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 masz czujnik w misce olejowej? jesli tak, to kodujesz immo, dokładasz manetkę, trzy przewody z szarego gniazda licznika do masy, i tyle.. pzdr. assist
skubiii89 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 czyli nie tak źle, czy mam czujnik tego nie wiem, dzieki za szybką i rzeczową odp a idzie to jakoś spr???
assist Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 trza by sie pod auto wybrac, ew. zdjąć osłonę i zobaczyć
bediks Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Jeśli masz polfisa to na stówę masz czujnik w misce bo te liczniki normalnie obsługują sensor Problem może być z immo jesli masz 3 generacji to będziesz potrzebował pin z obecnego licznika a tak to bajka w podlaczeniu
bidzio1 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Panowie kontrolki w moimi liczniku z a6 sterowane są plusem czy minusem?
Łepski Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Czy adaptacja w kanałach 60,61,62 jest tylko w licznikach poliftowych Bo drze ryja Alladyn i nie działa obrotek, a na powyższych kanałach mam error A i licznik jest na 2x32pin:wink:
maq Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Witam. Mam pytanko jeśli wymienię u siebie ten licznik jagera 1/2 fis ( dwie wtyczki zielona i niebieska ) na licznik z pełnym fis vdo to czy będę w stanie podpiąć concerta II bez modułu CANBUS ? Z tego co wyczytałem na forum jager 1/2 fis w przeciwieństwie do VDO nie mają CAN. Jeśli to prawda to proszę również o info czy czy wymiana na pełny fis i licznik z CAN też może być bardzij kłopotliwa niż gdybym miał np 1/2 fis VDO?
bediks Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Kłopot może być w odczytaniu pinu immo z tego licznika jeśli go nie masz
machina Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 O ile będzie potrzebny, ja odczytałem u znajomego w warsztacie za free a i tak okazało się że był niepotrzebny:wink:
maq Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 No gość powiedział że kluczyki doda bez problemu. A wiecie co z tym concertem? Będzie rds wyświetlał bez canbusa jak podlacze pod szarą wtyczkę licznika pod can? Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 No więc postanowiłem sprawdzić jak jest u mnie z tym CAN em i odkręciłem zegary. Nie chciałem wyciągać na siłę zielonej wtyczki bo kabel dość krótki i musiałbym się namocować z tym, ale .... z zielonej wtyczki właśnie wychodzą dwa kabelki pomarańczowy z czarnym paskiem skręcone ( z tego co wiem CAN jest na skrętce)
bediks Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 O ile będzie potrzebny, ja odczytałem u znajomego w warsztacie za free a i tak okazało się że był niepotrzebny:wink: no wlasnie zalezy czy ma sie immo 2 czy 3 , przelom maja i czerwca jakos bylo z tego co pamietam zmiania generacji no wlasnie z 1/2 fis vdo zczytasz bez problemu zwyklym commanderem a z jeagera juz nie
assist Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 maq203 czy ten concert ma 3LB? (data, enable,clock) ja u siebie zmieniałem z 1/2 jaeger'a na full VDO z tym, ze radio mam symphony.. do tej pory nie wiem czy bangla po can'ach, czy 3lb przy podłączaniu, łączyłem 3LB i can (odcinałem sygnały przy radiu, łączyłem bezpośrednio z fisem) potem kodowanie i poszło. pzdr. assist
Sqizzy Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 No więc tak panowie... do czego doszedłem z tym wskaźnikiem temperatury oleju... Po pierwsze to to że w rozpisce MaxteRRa dla aut z 98' jest jakiś fuckup ponieważ gdy wsadzimy samą niebieską wtyczkę w licznik (bez zielonej w której znajduje się sygnał z czujnika) i przekręcimy kluczyk to na wskazówka na zegarze temp. oleju podnosi się i pokazuje temperaturę czegośtam, jeszcze nie ustaliłem czego ale będę kombinował. Sprawdziłem na starszych zegarach i żeby wskaźnik ruszył trzeba mu podać sygnał do nóżki wysuniętej najbliżej rogu płyty licznika. Poza tym oba mechanizmy w liczniku z białym podświetleniem i wcześniejsze są takie same więc to sam licznik z białym podświetleniem musi zamieniać sygnał z czujnika. Jednym słowem do ogarnięcia tylko czasu troszkę potrzeba
kris-07 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 No więc tak panowie... do czego doszedłem z tym wskaźnikiem temperatury oleju... Po pierwsze to to że w rozpisce MaxteRRa dla aut z 98' jest jakiś fuckup ponieważ gdy wsadzimy samą niebieską wtyczkę w licznik (bez zielonej w której znajduje się sygnał z czujnika) i przekręcimy kluczyk to na wskazówka na zegarze temp. oleju podnosi się i pokazuje temperaturę czegośtam, jeszcze nie ustaliłem czego ale będę kombinował. Sprawdziłem na starszych zegarach i żeby wskaźnik ruszył trzeba mu podać sygnał do nóżki wysuniętej najbliżej rogu płyty licznika. Poza tym oba mechanizmy w liczniku z białym podświetleniem i wcześniejsze są takie same więc to sam licznik z białym podświetleniem musi zamieniać sygnał z czujnika. Jednym słowem do ogarnięcia tylko czasu troszkę potrzeba bacznie sie bede przygladał co ustaliles. czekam az ktos ogarnie ten temat. mam wskaznik od oleju (licznik z bialym podswietlaniem ) , czujnik w filtrze na jeden kabel i tez mi nie dziala wskaznik
Sqizzy Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Na bank jest to do ogarnięcia i ja to zrobię :-) tylko czasu u mnie jak na lekarstwo :-) wysłane z kanapki z szynką przez Tapatalk 2.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się