kaju Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 tak poza tematem. jak chcesz mogę Ci sprzedać kompletny swap 4.2v8 Chyba się musimy napić...
bediks Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Właśnie a za ile , z jakim przebiegiem i z jakiego auta , nie żebym chciał kupić ale z czystej ciekawości , automat czy manual
arre Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Szyba i masz racje i nie masz jak jakiego madre pytanie to kazdy stara sie pomoc ale na glupie pytanie czytaj takie gdzie maglowane bylo setki razy albo jest duzo rozpisek itd odpowiadal nie bede koniec tematu
kuba84 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 4.2v8 ASG 300 KM z A6 C5 pracował z automatem, 207przelotu, niemiecki z książką serwisową, siedzi jeszcze w aucie i czeka na dzień kiedy go ktoś zabierze. Arek nie mówię, ze rozwiązanie problemu jest takie jak u mnie, ale widocznie coś musiało w tym być skoro udało się zgasić alladyna i więcej się nie zapalił.
Marcin6 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Sorry, za ot, ale 4.2 już robi meeega robotę w A8... a co dopiero w A4 :decayed:
Polko_V Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 sorry za kolejne OT:wink: ale brat ma takowe w D2 a8 i robi robotę...więc wiem z czym się to je:naughty:
Marcin6 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 bediks, bier i rób swapa nawet do doksów nie będziesz musiał wbijać bo przecież kto Cie skontroluje
xxxSzYbAxxx Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 4.2v8 ASG 300 KM z A6 C5 pracował z automatem, 207przelotu, niemiecki z książką serwisową, siedzi jeszcze w aucie i czeka na dzień kiedy go ktoś zabierze. Arek nie mówię, ze rozwiązanie problemu jest takie jak u mnie, ale widocznie coś musiało w tym być skoro udało się zgasić alladyna i więcej się nie zapalił. a ile chcesz na komplet na swapa?
bediks Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 brat ma v8 w jaguarze xj tyle ze 3,2 i robi robote no co ty v8 na oske :grin::grin: podloge trzeba bylo byz zmienic conajmniej do qqqqq za duzo roboty, pytalem bo czekam na dzien az 1,6 sie rozsypie i tak sie zastanawialem co wsadzic by wtedy a ze suszarek nie lubie to myslalem nad v6 , a skoro v6 to dlaczego nie v8, ale to plany rodem ze star wars jak na razie ---------- Post dopisany 28-06-2013 at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany 27-06-2013 at 11:16 ---------- ma ktos z was emulator zmieniarki na sprzedaz, nie na aux ale na usb sd ?
Marcin6 Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Panowie licznik przebiegu dziennego się resetuje po 1999km ?
kaju Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Panowie licznik przebiegu dziennego się resetuje po 1999km ? Niestety tak.
soulmaster3m Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Już jestem głupi jak czytam taką ilość postów Pacjent to Audi A4 B5 1.8T ANB Avant z 06.1999 MY2000 Według VAGa mam licznik: 8D0 920 900 K - B5-KOMBIINSTR. VDO D07 Coding: 00044, ale dla pewności mogę zajrzeć naocznie. Według wujka google wygląda u mnie to tak: (To też mogę dla pewności jutro pstryknąć.) Co zrobić aby wstawić pełny FIS. Poza zakupem licznika ;P Kabel K+CAN i zwykły mam. PIN i IMMO też już robiłem. Co więcej/mniej pokaże wyświetlacz? Jakich modyfikacji będzie trzeba dokonać aby wszystko działało jak należy. Z góry dzięki za pomoc.
kaju Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Już jestem głupi jak czytam taką ilość postów Pacjent to Audi A4 B5 1.8T ANB Avant z 06.1999 MY2000 Według VAGa mam licznik: 8D0 920 900 K - B5-KOMBIINSTR. VDO D07 Coding: 00044, ale dla pewności mogę zajrzeć naocznie. Według wujka google wygląda u mnie to tak: (To też mogę dla pewności jutro pstryknąć.) http://romatronic.pl/userdata/gfx/86413e2827f9eaa7af7c45cb2879401b.jpg Co zrobić aby wstawić pełny FIS. Poza zakupem licznika ;P Kabel K+CAN i zwykły mam. PIN i IMMO też już robiłem. Co więcej/mniej pokaże wyświetlacz? Jakich modyfikacji będzie trzeba dokonać aby wszystko działało jak należy. Z góry dzięki za pomoc. Licznik, manetka wycieraczek z obsługą FISa, szara wtyczka 32 pin do FISa, kilka metrów kabelka, lutownica, piny, zdolności manualne i trochę chęci, ewentualnie sześciopak browara, jak lubisz pić przy robocie. Szczerze powiedziawszy to robota łatwa i przyjemna, bo 3/4 już Ci fabryka zrobiła - mówię tutaj o sygnale spalania, czy temperaturze oleju. Co więcej pokaże? Spalanie chwilowe, średnie, zasięg na paliwie w zbiorniku, RDS z radia (jeśli masz fabryczne). No i dwa wskaźniki więcej - na prawdę przyjemnie dla oka.
bediks Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Biała d*pa licznika znaczą firmę jaeger , ty masz vdo czyli d*pa czarna Juz nie będę pisał pw tylko tu Potrzebny Ci licznik zaczynający się na nr 8D0 920 93... 8D0 920 98.. będzie angol, ujdzie w tłoku ale ciężko znaleźć orginalne tarcze europejskie i jak nas nauczyło doświadczenie mogą być problemy z doborem wsadu , możliwy braka wskazania temp oleju Dlatego osobiście szukałbym licznika europejskiego w orginale, manetke jutro Ci podam jaki nr z etki ma , od sedana nie podejdzie , reszta z górki , nic więcej poza tym co napisałeś nie będzie potrzebne no chyba ze chcesz rezac np sygnalizowanie spalonej żarówki to graty do tego trzeba uzbierać , albo jak nie potrzebne to do masy
soulmaster3m Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Licznik, manetka wycieraczek z obsługą FISa, szara wtyczka 32 pin do FISa, kilka metrów kabelka, lutownica, piny, zdolności manualne i trochę chęci, ewentualnie sześciopak browara, jak lubisz pić przy robocie. Szczerze powiedziawszy to robota łatwa i przyjemna, bo 3/4 już Ci fabryka zrobiła - mówię tutaj o sygnale spalania, czy temperaturze oleju. Co więcej pokaże? Spalanie chwilowe, średnie, zasięg na paliwie w zbiorniku, RDS z radia (jeśli masz fabryczne). No i dwa wskaźniki więcej - na prawdę przyjemnie dla oka. 1) Licznik to tak rozumiem, że coś z tych co pokazuje ETKA: 8D0 920 901 X - 1.8-2.8L 260Kph 8D0 920 932 MX - 1.8-2.8L 260Kph 8D0 920 932 GX - 1.8-2.8L 260Kph 8D0 920 932 X - 1.8-2.8L 260Kph 8D0 920 932 KX - 1.8-2.8L 160Mph 8D0 920 950 HX - 1.8-2.8L 160Mph 8D0 920 980 KX - 1.8-2.8L 160Mph 2) Manetkę mam z sedana, ale widzę, że nie ma problemów przełożyć same przyciski bo wszystko się ładnie rozkłada. 3) Szara wtyczka, ale widzę, że to wszystko jest na goldpinach, więc jakbym nie znalazł wtyczki to można samemu wtyczkę zrobić. 4) Kabli Ci u mnie dostatek 5) Lutownicę to u mnie obowiązkowe narzędzie. 6) Piny - ale to do wtyczki czy jakieś inne? 7) U mnie zdolności idą odwrotnie proporcjonalnie do ilości wypitych piw, ale za to po robocie chętnie wypiję browca na oblanie sukcesu. 8) A z tego co widzę to jeszcze mam kontrolkę zużytych okładzin hamulca, też to pokaże czy trzeba pobawić się aby to zadziałało? Czujnika poziomu płynu spryskiwaczy nie mam, ale chętnie bym pobawił się tym. Nie mam pojęcia czy mój pokazywał spaloną żarówkę bo tego nie sprawdzałem, jutro zobaczę. Biała d*pa licznika znaczą firmę jaeger , ty masz vdo czyli d*pa czarna Juz nie będę pisał pw tylko tu Potrzebny Ci licznik zaczynający się na nr 8D0 920 93... 8D0 920 98.. będzie angol, ujdzie w tłoku ale ciężko znaleźć orginalne tarcze europejskie i jak nas nauczyło doświadczenie mogą być problemy z doborem wsadu , możliwy braka wskazania temp oleju Dlatego osobiście szukałbym licznika europejskiego w orginale, manetke jutro Ci podam jaki nr z etki ma , od sedana nie podejdzie , reszta z górki , nic więcej poza tym co napisałeś nie będzie potrzebne no chyba ze chcesz rezac np sygnalizowanie spalonej żarówki to graty do tego trzeba uzbierać , albo jak nie potrzebne to do masy To zdjęcie jest przykładowe jakie znalazłem w sieci a faktycznie mam VDO, więc muszę jutro zobaczyć co faktycznie mam i jak wygląda od środka. Postanowiłem za Twoją namową napisać post bo chciałem kiedyś mieć pełnego FISa, ale kupił się bez i tak robię co mogę powoli Zaczynając całą zabawę muszę pierw wszystko ładnie ogarnąć co i jak powinno być Z tego co widzę to wsad mam D07, chyba to o to chodzi. Rozpiska ewentualnych PINów do podłączenia tutaj gdzieś jest i jest uniwersalna do wszystkich FISówych czy muszę szukać do konkretnego?
bediks Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Jak mnie ktoś nie uprzedzi to Ci jutro powrzucam rozpiski bi gdzieś mam i na chomiku są i kaju ma , bo teraz w robocie jestem i z telefonu pisze Generalnie stary licznik możesz później sprzedać jeśli jest vdo bo z jeagera pożytku by juz nie było
soulmaster3m Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Zostaje mi szukać jakiegoś sensownego licznika.
bediks Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 No na ta chwile tak , mowie lepiej ori Eu bo będzie fart i radiowy zegar będzie bo angole go nie maja
soulmaster3m Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 A nie ma znaczenia czy licznik jest z automata czy manuala?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się