Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kaju czym teraz jezdzisz poka poka,

Samochodem :wink::decayed:

Powiedz tylko, czy 3.0TDI się k**ewsko dobrze odpycha czy tylko bardzo dobrze :decayed::banan:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
kaju czym teraz jezdzisz poka poka,

Samochodem :wink::decayed:

Powiedz tylko, czy 3.0TDI się k**ewsko dobrze odpycha czy tylko bardzo dobrze :decayed::banan:

Po sofcie jest o wiele przyjemniej niż w boeingu 737-800 przy starcie :decayed:

Opublikowano
soulmaster3m, jeszcze jedno, jakby Ci się fest nudziło, to byś mógł znaleźć kabelek, który sprawia że po otwarciu zamków pilotem (kluczykiem też) światło się robi w kabinie :decayed:

Można by wtedy fajny Leaving Home zrobić na fabrycznych pomysłach :wink:

A to podejrzewam, że są piny:

T10/6 BR/WS w ZV bo na nim jest oświetlenie wnętrza (-) równolegle z nim jest chyba T10/10.

Plus już w lampkach jest, więc pewnie sterowany jest tym minusem.

Ale, że co chcesz dokładnie wykonać? Comming Home na oświetleniu wnętrza?

Opublikowano
Comming Home na oświetleniu wnętrza?

No nie wiem, tak tylko myślę:

owy sygnał puścić również do dodatkowego przekaźnika, że otworzyłem zamek, wtedy on uruchamia przednie przeciwmgłowe, a gdy już otworzę drzwi to gasną :wink:

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

Właśnie chodzi tylko o ten sygnał po otwarciu zamków, żeby to nie działało gdy sam włączę światło w kabinie albo otworzę drzwi :wink:

Opublikowano

A to wnętrza bez sensu.

Ja mam na LEDach a i tak przez pewien czas mam jasno w środku zaraz po zamknięciu. Absolutnie nic to nie oświetla na zewnątrz.

Lepiej już przekaźnik 456, czyli ori do Comming Home zamontować i już, ale nie w oświetleniu wnętrza a w którychś zewnętrznych.

Opublikowano

Nie rozumiesz :facepalm::grin:

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ----------

Wnętrze już teraz się rozświetla po otwarciu z pilota zamków ;) (z tego co kojarzę we wszystkich poliftach tak jest)

A teraz chodzi o to, by np. zewnętrzne lampy - przednie przeciwmgłowe się też zaświeciły jak otworzę zamek... no już prościej się nie da... CLH to CLH.

Opublikowano

Bo to jest właśnie wyższość treści werbalnej nad czytaną.

Opublikowano
Comming Home na oświetleniu wnętrza?

No nie wiem, tak tylko myślę:

owy sygnał puścić również do dodatkowego przekaźnika, że otworzyłem zamek, wtedy on uruchamia przednie przeciwmgłowe, a gdy już otworzę drzwi to gasną :wink:

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

Właśnie chodzi tylko o ten sygnał po otwarciu zamków, żeby to nie działało gdy sam włączę światło w kabinie albo otworzę drzwi :wink:

No to sygnał zamykający poprowadź do czerwonych lampek. Otworzysz drzwi, lampka się zapala, halogJen gaśnie. Przy otwieraniu nie powinny się halogJeny zaświecać, bo z jakiej racji - dopiero jak z pilota strzelisz po zamknięciu drzwi. Comming miałbyś rozwiązany, ale Leaving żeby wyrzeźbić, to już musisz jakiś układ scalić, czyli praktyczniej będzie faktycznie jakiś moduł zapodać, który te funkcje obsługuje :whistling:

Opublikowano

Nie mylmy pojęć:

Comming Home - WYJście z auta

Leaving Home - PRZYjście do auta

Ale to nie ważne.

Wiem, to by tylko załatwiło LH - na tym najbardziej przecież zależy... bo jak przyjeżdżamy na miejsce to widzimy co jest przed nami... a potem jak przychodzimy do auta to różnie może być :decayed:

Właśnie czytam o tym przekaźniku 456 - VW MK4: Coming Home po przekaźniku 456 i nawet to jest fajnie, CH by rozwiało :wink:

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ----------

Pewnie to gdzieś leci od pompki centralnego... znajdę kiedyś czas to poszukam schematów, może na coś wpadnę.

Zazdroszczę wszystkim właścicielom B7 (czy tam nawet B6) z xenonami... mają w standardzie CLH (i DRL):decayed: ale jakieś przewagi muszą być :grin:

Opublikowano

Już kumam jak wyjaśniłeś, że są dwie opcje. Ja takich rzeczy nie mam i jest to dla mnie nowość jak doświetlanie zakrętów przez przeciwmgłowe.

Ale to właśnie przez ten przekaźnik można zrobić najprawdopodobniej podłączając właśnie do lampki podsufitki.

---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ----------

Coming & Leaving Home, czyli oświetlanie drogi z/do auta

Automatyczne działanie układów. To jest to co kocham w elektronice:

Moduł oprócz dwóch wyjść wymienionych wyżej posiada pięć wejść:

- wejście czujnika światła (fotorezystor), aby światła zapalały się tylko po zmroku,

- wejście sygnału zamykania z pilota (sterowanie masą),

- wejście sygnału otwierania z pilota (sterowanie masą),

- wejście sygnału otwartych drzwi (sterowanie masą),

- wejście napięcia po przekręceniu stacyjki (+12V).

Opublikowano

Właśnie nie chciałbym zbyt skomplikowanych układów ładować tam koło skrzynki... tam ma być czysto i schludnie, jak ori :decayed:

W mojej koncepcji przybyłby tylko jeden najzwyklejszy przekaźniczek mały :wink:

No ale nic, nie o tym temat, jak kiedyś coś wymodzę to dam znać.

Opublikowano

Myślę, że ciężko będzie samym przekaźnikiem a jeśli już to będzie on kosztował tyle samo ;)

DOŚWIETLANIE DROGI DO DOMU COMING LEAVING HOME (3392387032) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ----------

A może mi ktoś napisać jak zczytać i wgrać WSAD?

Opublikowano
Myślę, że ciężko będzie samym przekaźnikiem a jeśli już to będzie on kosztował tyle samo ;)

DOŚWIETLANIE DROGI DO DOMU COMING LEAVING HOME (3392387032) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ----------

A może mi ktoś napisać jak zczytać i wgrać WSAD?

Vag commandera potrzebujesz.

Opublikowano

Będzie problem podłączyć się pod lampkę z tym. Bo by było tak że przy każdym włączeniu lampki wewnątrz świeciły by światła na zewnątrz. Jak już to lampki w lusterkach by można tak zrobić jak mają passaty czy Nowe mondeo. Ja ta funkcję mam na przekazniku 456 i działa bez problemu.

Opublikowano

Vag commandera potrzebujesz.

Domyślałem się. Mam kabel i program K+CAN comm. Bardziej mi chodzi co i gdzie.

---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ----------

Tak samo jak to jest w przypadku odczytywania PIN z licznika? To samo okno z eepromem.

Tam było:

- Read

- Write

- Save to file

- Load from file

Opublikowano

soul master potwierdz mi

nr wtyczki do czujnika sprysków to 1J0 973 202 ?

nr czujnika 7M0919376 ?

nr oringa 7M0919382?

Opublikowano

Vag commandera potrzebujesz.

Domyślałem się. Mam kabel i program K+CAN comm. Bardziej mi chodzi co i gdzie.

---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ----------

Tak samo jak to jest w przypadku odczytywania PIN z licznika? To samo okno z eepromem.

Tam było:

- Read

- Write

- Save to file

- Load from file

Dokładnie to samo okno. Angielski ogarniasz? To powinieneś dać radę z tymi okienkami :wink: jedyna schiza, to jak się kończy wgrywanie wsadu i w trakcie jak się przywiesi to nie waż się czegokolwiek robić - czekasz aż wgra się sam do końca i stanie na komórce 7F0 coś tam chyba - dawno tego nie robiłem i nie pamiętam - postęp wgrywania masz na dole okienka po lewej stronie :hi:

Opublikowano

moge sie wyzalic ?? w peugocie 406 starszego z 98 r lusterka sa na pałąki ale sensor deszczu w szybie jest :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano
moge sie wyzalic ?? w peugocie 406 starszego z 98 r lusterka sa na pałąki ale sensor deszczu w szybie jest :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Tak? u mojej starej w golfie trzy są lusterka elektryczne, a szyby na korbe!:facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano
soul master potwierdz mi

nr wtyczki do czujnika sprysków to 1J0 973 202 ?

nr czujnika 7M0919376 ?

nr oringa 7M0919382?

Nie wiem jak to na zdjęciach widać, więc przeczytam i napiszę jak to widzę na elementach wraz ze spacjami jakie są.

1) WTYCZKA inna jak większość bo tamte trzeba odchylić wkrętakiem a ta ma zatrzaski ściskane palcami z obu stron, więc łatwo zdjąć ją ręcznie.

(VW) 1 J0 973 202

2) Uszczelka/oring. Ważna rzecz bo wszędzie sprzedają sam czujnik a o uszczelce zapominają.

7M0919 382 95VW100985AA

3) Czujnik, czyli dwa pręty wystające z wtyczki :decayed:

95 VW17 K 656 AA

7M0 919 376

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...