Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Twoich Twoich we wspolpracy ze mna :decayed:

bo chyba Cie pamiec nie myli kto CI powiedzial gdzie co zmieniac :whistling:

To akurat było grzebanie z wyświetlaniem drzwi, co się posrałem w gacie przez telefon, że nie odpala :whistling: segmenty sam robiłem po kolei screeny po zmianie wartości w 19 i porównywałem, praktycznie w tym samym momencie znalazł to misiek, potem były próby u niego, sasza chyba tak samo próbował walczyć z tym i piz*a wychodziła. U Ciebie poJszlo egJelancko, ale u reszty nawaliło. I masa energii psu w d*pę

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palko

zapomniala? :wink::cygaro:

a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne :buhaha:

Opublikowano

A myślisz, że ja nie? :grin: stary, synek mi chciał pampersa pożyczyć :polew:

Opublikowano
ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palko

zapomniala? :wink::cygaro:

a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne :buhaha:

Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam.

Opublikowano
ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palko

zapomniala? :wink::cygaro:

a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne :buhaha:

Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam.

Przyjedź do mnie w niedziele, to coś pokminimy.

Opublikowano
ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palko

zapomniala? :wink::cygaro:

a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne :buhaha:

Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam.

Nie uruchamialem kanalu 19, hexami zmienilem co chcialem i gada

licznik PRAWIE TAKI SAM, fizycznie moze identyczny ale wsad juz zupelnie inny :whistling:

co a6 to a6, co a4 to a4... niestety

Dziekuje dobranoc :hi:

Opublikowano
Obroty na 3k równe, a prędkościomierz na takie 103-105km/h. Wskazówki odpalisz tylko na blacie C5 po lifcie, WELCOME tylko po spięciu z RNS-E - jeszcze tego nie rozpracowaliśmy i chyba już temat odpuściła reszta chłopaków też, bo cisza na ten temat :whistling:

I tu sie mastah mylisz

POLIFTOWY LICZNIK Z C5 to ten z ringami

a ja mam minilifta - biale podswietlenie cyfra zegar - ori bez ringow i tez gada podswietlenie :whistling:

:guma:

a temp oleju nie:doh::decayed:

Miałem taki wsad kiedyś u siebie w liczniku ze po zapłonie licznik się cały zaswiecal bez świateł, kanał 19 był niedostępny a skąs to się brało

Opublikowano

No to mówie, że któryś z chłopaków podświetlenie całego blatu znalazł jak zmieniał wartości w odpowiednich komórkach. Nie pamiętam już kto i nie pamiętam jakie wartości. Ale samych wskazówek nie ruszysz, to je amelinium i tego nie pomalujesz.

Opublikowano

Ale zeby było śmieszniej to jak wciskalem lewa wajche do sprawdzenia km do kolejnego serwisu to pokazywało 247000 km :polew:

Ktoś miał ostro na bani bawiąc się licznikiem skąd był wsad :kox:

Opublikowano
ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palko

zapomniala? :wink::cygaro:

a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne :buhaha:

Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam.

Przyjedź do mnie w niedziele, to coś pokminimy.

Wiedz o tym że w niedzielę jestem u ciebie. Tylko jak dojde do siebie bo teściowa w sobotę robi imprezę.

Opublikowano
ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palko

zapomniala? :wink::cygaro:

a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne :buhaha:

Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam.

Przyjedź do mnie w niedziele, to coś pokminimy.

Wiedz o tym że w niedzielę jestem u ciebie. Tylko jak dojde do siebie bo teściowa w sobotę robi imprezę.

No to żebyś faktycznie doszedł do siebie, bo nie chce znowu w kościole śpiewać ulubioną nutę Arka, czyli Anielski orszak niech mą dusze niesie :whistling::polew:

Opublikowano

Spokojnie. Po południu powinno być dobrze. Najwyżej Arleta będzie prowadzić jak będzie chciała jechać.

Opublikowano

:hi:

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ----------

W piątej sekundzie fura naszego forumowego kolegi Maciusia Szyby :guma:

Opublikowano

Ok, Pany jest bomba ;) ale mam pytanie - kolejne.

Zakodowałem licznik prawie tak samo jak ten co miałem i pojawiła się ciekawostka.

Wcześniej miałem 00044 czyli:

00xxx - no Extra Options

xx0xx - Germany (D)

xxx4x - 4-Cylinder

xxxx4 - Turbo-Engine (from MY 2000)

Teraz sobie wrzuciłem 02144 czyli:

02xxx - Seatbelt warning active coby mnie ładnie i kulturalnie świeciło i przypominało o pasach

xx1xx - Rest of World (left hand steering - RoW) (from MY 2000) - bo po cholerę mi te niemce jak jesteśmy reszta świata

xxx44 - tak jak było.

Z tym, że komunikat o przepalonej żarówce stopu dalej pokazuje jako BREMS LICHT.

Myślałem, że wybierając reszta świata zrobi się chociaż angielski a tu dalej po Niemiecku. Nie daje się tego, już nie mówię spolszczyć, ale chociaż zangielszczyć?

---------- Post dopisany at 00:51 ---------- Poprzedni post napisany at 00:49 ----------

Czy może:

-> Kanal 04 (Sprache)

Die im Zusammenhang mit dem Navigationssystem angezeigte Sprache lässt sich wie folgt einstellen:

00001 - Deutsch (German)

00002 - Englisch (English)

00003 - Französisch (French)

00004 - Italienisch (Italian)

00005 - Spanisch (Spanish)

00006 - Portugiesisch (Portuguese)

Opublikowano

Kanał czwarty i jedziesz z koksem.

Opublikowano

Widzę właśnie w temacie "Kodowanie sterowników w Audi A4 (B5 - 1995-2001)", że jest tego spooro. Muszę to sobie na ojczysty przetłumaczyć.

Ale pierw obrobię zdjęcia z dnia dzisiejszego i pewnie już nie będzie mi się chciało lecieć o tej porze :D

Opublikowano
:guma:
Opublikowano
:hi:

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ----------

W piątej sekundzie fura naszego forumowego kolegi Maciusia Szyby :guma:

ale poruchal chociaż sobie ?

Tak nawiasem z przedlifta na e60 swap tzn ze wkoncu przestal ćpać a zaczął rozrabiać i sprzedawać :polew:

Brema Licht jest od stopów a je podlaczales też ?

Opublikowano

Pacjenci:

Wyżej, kupiony anglik FullFIS, niżej mój 1/2FIS.

9355764774_f2289f6b51.jpg

Mnie najlepiej rozkładało się obudowy wykorzystując pociętą wizytówkę.

Podważamy zatrzaski, wkładamy paski i później to już wystarczy pociągnąć ew. rozpoławiać śrubokrętem naokoło obudowy.

9355764634_35b139f136.jpg

Ciekawość wygrała, musiałem sprawdzić co się tam kryje.

9355764574_636abab64b_n.jpg9352988351_70fee73883_n.jpg

Jak już mamy rozpołowione obudowy czas na zabawę i zamianę tarcz prędkościomierza.

9352988055_c2df2c40bf.jpg

Pyk i gotowe.

9355764178_bccc1e7388.jpg

Zostało tylko złożyć obudowy.

9355764022_cd69199b2b.jpg

Kalibracja.

Jeszcze do poprawek bo mój pedantyzm nie wytrzyma.

9352987637_98e4a03ed5_n.jpg9355763562_b90f886cac_n.jpg9352987139_c03094af32_n.jpg9355763716_615024e12a_n.jpg9352986953_1def89ae10_n.jpg

9352986807_f331a9440b_n.jpg

Niektóre już poprawiałem, ale na stole jest ok a w teście znowu pół milimetra nie tak.

W teście wyszło też jak świeci FIS. Pójdzie do wymiany/naprawy, ale to jeszcze nie teraz. Ogólnie jest OK. Poza kilkoma liniami to praktycznie wszystko dobrze widać. Zdjęcia jednak nie pokazują rzeczywistości zwłaszcza, że matryce nie lubią czerwonego światła i wariują.

9352986589_742f1d5aab.jpg

Efekt podłączenia licznika do radia.

9352986471_2437f901ce.jpg9355762616_d7d242aa13.jpg9352986181_0b17b1f64a_n.jpg

Drzwi.

Oczywiście wszystkie działają jak powinny ;)

9355762274_9c92c56f2e.jpg9355762202_8901145fc1.jpg9355762146_a8d93b0c60.jpg

Klapa bagażnika.

Jako, że klapa bagażnika miga to ciężko jest ją uchwycić na zdjęciu.

9355762076_581d62a71d.jpg9355762024_923c72c68d.jpg

Żarówki.

Sprawdzałem wszystkie możliwe.

Jako, że podłączone mam pozycyjne z tyłu, mijania i stopy to każde daje taki efekt jak na zdjęciu, poza stopem oczywiście. Tutaj też widać lepiej klapę.

9352985699_7ca8a7d9ed.jpg

STOP.

Z oczywistych powodów błąd pokazuje się dopiero jak naciśnie się hamulec. Jeszcze do zmiany język na taki bardziej zrozumiały.

9355761888_d85ae15280.jpg

Sprysk.

Wyjmowałem wtyczkę i fontanna również ładnie tryska.

9355761716_c6616e81b7.jpg

Finito.

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc, wskazówki, porady i słowa uznania. Mam nadzieję, żę uda mi się napisać tutka to i przyszli majsterkowicze będą mieć oparcie z mojej strony.

Szczególnie dziękuję bediksowi za helpdesk ;)

9355761630_28b7b1cb1d.jpg

* Mam jeszcze filmiki, ale jadę na mobilnym a nie chcę wytracić resztek transferu na wysyłkę kilkuset megowych filmików. Będę przy stałym złączu to wyślę i pokażę.

Wielki szacun dla tych, którzy przeszli całą drogę i dokonali takich samych zmian. Wielki szacun również dla tych co pospinali masę gdzie trzeba :wink: bo i tyle co zrobili to kawał dobrej roboty.

Opublikowano

Nie ma tragedii , przejezdzisz zimę i sobie wymienisz, dlaczego na każdym zdjęciu przebieg jest zamazany ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...