kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Twoich Twoich we wspolpracy ze mna bo chyba Cie pamiec nie myli kto CI powiedzial gdzie co zmieniac To akurat było grzebanie z wyświetlaniem drzwi, co się posrałem w gacie przez telefon, że nie odpala segmenty sam robiłem po kolei screeny po zmianie wartości w 19 i porównywałem, praktycznie w tym samym momencie znalazł to misiek, potem były próby u niego, sasza chyba tak samo próbował walczyć z tym i piz*a wychodziła. U Ciebie poJszlo egJelancko, ale u reszty nawaliło. I masa energii psu w d*pę
arre Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palko zapomniala? a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 A myślisz, że ja nie? stary, synek mi chciał pampersa pożyczyć
bidzio1 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palkozapomniala? a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam.
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palkozapomniala? a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam. Przyjedź do mnie w niedziele, to coś pokminimy.
arre Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palkozapomniala? a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam. Nie uruchamialem kanalu 19, hexami zmienilem co chcialem i gada licznik PRAWIE TAKI SAM, fizycznie moze identyczny ale wsad juz zupelnie inny co a6 to a6, co a4 to a4... niestety Dziekuje dobranoc
bediks Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Obroty na 3k równe, a prędkościomierz na takie 103-105km/h. Wskazówki odpalisz tylko na blacie C5 po lifcie, WELCOME tylko po spięciu z RNS-E - jeszcze tego nie rozpracowaliśmy i chyba już temat odpuściła reszta chłopaków też, bo cisza na ten temat I tu sie mastah mylisz POLIFTOWY LICZNIK Z C5 to ten z ringami a ja mam minilifta - biale podswietlenie cyfra zegar - ori bez ringow i tez gada podswietlenie a temp oleju nie:doh: Miałem taki wsad kiedyś u siebie w liczniku ze po zapłonie licznik się cały zaswiecal bez świateł, kanał 19 był niedostępny a skąs to się brało
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 No to mówie, że któryś z chłopaków podświetlenie całego blatu znalazł jak zmieniał wartości w odpowiednich komórkach. Nie pamiętam już kto i nie pamiętam jakie wartości. Ale samych wskazówek nie ruszysz, to je amelinium i tego nie pomalujesz.
bediks Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Ale zeby było śmieszniej to jak wciskalem lewa wajche do sprawdzenia km do kolejnego serwisu to pokazywało 247000 km Ktoś miał ostro na bani bawiąc się licznikiem skąd był wsad
bidzio1 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palkozapomniala? a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam. Przyjedź do mnie w niedziele, to coś pokminimy. Wiedz o tym że w niedzielę jestem u ciebie. Tylko jak dojde do siebie bo teściowa w sobotę robi imprezę.
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 ale o zmianie wartosci w 19 ja CI przez koma mowilem palkozapomniala? a za te posranie to sie kiedys musimy napic bo bede to wnuka opowiadal zapewne Dobra to ty mnie powiedz jak to uruchomić w minilifcie z c5 kanał 19 nie dostępny a licznik praktycznie taki sam. Przyjedź do mnie w niedziele, to coś pokminimy. Wiedz o tym że w niedzielę jestem u ciebie. Tylko jak dojde do siebie bo teściowa w sobotę robi imprezę. No to żebyś faktycznie doszedł do siebie, bo nie chce znowu w kościole śpiewać ulubioną nutę Arka, czyli Anielski orszak niech mą dusze niesie
bidzio1 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Spokojnie. Po południu powinno być dobrze. Najwyżej Arleta będzie prowadzić jak będzie chciała jechać.
kaju Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ---------- W piątej sekundzie fura naszego forumowego kolegi Maciusia Szyby
soulmaster3m Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Ok, Pany jest bomba ale mam pytanie - kolejne. Zakodowałem licznik prawie tak samo jak ten co miałem i pojawiła się ciekawostka. Wcześniej miałem 00044 czyli: 00xxx - no Extra Options xx0xx - Germany (D) xxx4x - 4-Cylinder xxxx4 - Turbo-Engine (from MY 2000) Teraz sobie wrzuciłem 02144 czyli: 02xxx - Seatbelt warning active coby mnie ładnie i kulturalnie świeciło i przypominało o pasach xx1xx - Rest of World (left hand steering - RoW) (from MY 2000) - bo po cholerę mi te niemce jak jesteśmy reszta świata xxx44 - tak jak było. Z tym, że komunikat o przepalonej żarówce stopu dalej pokazuje jako BREMS LICHT. Myślałem, że wybierając reszta świata zrobi się chociaż angielski a tu dalej po Niemiecku. Nie daje się tego, już nie mówię spolszczyć, ale chociaż zangielszczyć? ---------- Post dopisany at 00:51 ---------- Poprzedni post napisany at 00:49 ---------- Czy może: -> Kanal 04 (Sprache) Die im Zusammenhang mit dem Navigationssystem angezeigte Sprache lässt sich wie folgt einstellen: 00001 - Deutsch (German) 00002 - Englisch (English) 00003 - Französisch (French) 00004 - Italienisch (Italian) 00005 - Spanisch (Spanish) 00006 - Portugiesisch (Portuguese)
soulmaster3m Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Widzę właśnie w temacie "Kodowanie sterowników w Audi A4 (B5 - 1995-2001)", że jest tego spooro. Muszę to sobie na ojczysty przetłumaczyć. Ale pierw obrobię zdjęcia z dnia dzisiejszego i pewnie już nie będzie mi się chciało lecieć o tej porze
bediks Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ---------- W piątej sekundzie fura naszego forumowego kolegi Maciusia Szyby ale poruchal chociaż sobie ? Tak nawiasem z przedlifta na e60 swap tzn ze wkoncu przestal ćpać a zaczął rozrabiać i sprzedawać Brema Licht jest od stopów a je podlaczales też ?
soulmaster3m Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Pacjenci: Wyżej, kupiony anglik FullFIS, niżej mój 1/2FIS. Mnie najlepiej rozkładało się obudowy wykorzystując pociętą wizytówkę. Podważamy zatrzaski, wkładamy paski i później to już wystarczy pociągnąć ew. rozpoławiać śrubokrętem naokoło obudowy. Ciekawość wygrała, musiałem sprawdzić co się tam kryje. Jak już mamy rozpołowione obudowy czas na zabawę i zamianę tarcz prędkościomierza. Pyk i gotowe. Zostało tylko złożyć obudowy. Kalibracja. Jeszcze do poprawek bo mój pedantyzm nie wytrzyma. Niektóre już poprawiałem, ale na stole jest ok a w teście znowu pół milimetra nie tak. W teście wyszło też jak świeci FIS. Pójdzie do wymiany/naprawy, ale to jeszcze nie teraz. Ogólnie jest OK. Poza kilkoma liniami to praktycznie wszystko dobrze widać. Zdjęcia jednak nie pokazują rzeczywistości zwłaszcza, że matryce nie lubią czerwonego światła i wariują. Efekt podłączenia licznika do radia. Drzwi. Oczywiście wszystkie działają jak powinny Klapa bagażnika. Jako, że klapa bagażnika miga to ciężko jest ją uchwycić na zdjęciu. Żarówki. Sprawdzałem wszystkie możliwe. Jako, że podłączone mam pozycyjne z tyłu, mijania i stopy to każde daje taki efekt jak na zdjęciu, poza stopem oczywiście. Tutaj też widać lepiej klapę. STOP. Z oczywistych powodów błąd pokazuje się dopiero jak naciśnie się hamulec. Jeszcze do zmiany język na taki bardziej zrozumiały. Sprysk. Wyjmowałem wtyczkę i fontanna również ładnie tryska. Finito. Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc, wskazówki, porady i słowa uznania. Mam nadzieję, żę uda mi się napisać tutka to i przyszli majsterkowicze będą mieć oparcie z mojej strony. Szczególnie dziękuję bediksowi za helpdesk * Mam jeszcze filmiki, ale jadę na mobilnym a nie chcę wytracić resztek transferu na wysyłkę kilkuset megowych filmików. Będę przy stałym złączu to wyślę i pokażę. Wielki szacun dla tych, którzy przeszli całą drogę i dokonali takich samych zmian. Wielki szacun również dla tych co pospinali masę gdzie trzeba bo i tyle co zrobili to kawał dobrej roboty.
bediks Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Nie ma tragedii , przejezdzisz zimę i sobie wymienisz, dlaczego na każdym zdjęciu przebieg jest zamazany ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się