Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam po zamontowaniu fisa u mnie mam problem z chwilowym spalaniem tylko jeśli się zatrzymam zawiesi się na rożnej cyfrze wiecie może co nie gra .aa gdy się poruszam normalnie pokazuje .....

Wszystko jest ok komp pokazuje ostatnie chwilowe po zatrzymaniu

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

nie sądzę że pokazuje dobrze ponieważ na luzie powinno z maks do litra pokazywać a nie ze raz tak a raz tak zależności jak komp załapie chwilowe ...

Nie w tym modelu uwierz ze pokazuje cały czas ostatnie chwilowe zresztą pewnie jeszcze ktoś się wypowie

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kamil dobrze mówisz, nie raz i nie osiem to tutaj pisałem - to normalne wskazania w B5/C5 przy puszczeniu auta na luz. To spalanie koło litra jest w nowszych licznikach i jest pokazane spalanie w litrach na godzinę, ale tylko wówczas, gdy silnik pracuje na wolnych obrotach.

Opublikowano
Witam po zamontowaniu fisa u mnie mam problem z chwilowym spalaniem tylko jeśli się zatrzymam zawiesi się na rożnej cyfrze wiecie może co nie gra .aa gdy się poruszam normalnie pokazuje .....

Wszystko jest ok komp pokazuje ostatnie chwilowe po zatrzymaniu

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

nie sądzę że pokazuje dobrze ponieważ na luzie powinno z maks do litra pokazywać a nie ze raz tak a raz tak zależności jak komp załapie chwilowe ...

Nie w tym modelu uwierz ze pokazuje cały czas ostatnie chwilowe zresztą pewnie jeszcze ktoś się wypowie

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

ale rozumiesz o co mi chodzi ......ogólnie dzięki za wypowiedz ...

Opublikowano

Doskonale wiem o co ci chodzi

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Doskonale wiem o co ci chodzi

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

zostało mi jeszcze pociągnięcia instalacji do temp.oleju mam pytanko gdzie oryginalnie występuje czujnik temp oleju i czy znacie numer tego czujnika by zamówić nowy a po za tym czy w każdej pojemności w innym miejscu czy w tej samej słyszałem że niby w chlodniczce oleju ale nie wiem czy to prawda po za tym byłym w sklepie z częściami by mi na schemacie powiedzieli gdzie się znajduje ale nie stety nie mają takiego schematu

Opublikowano

Jak masz licznik poliftowy, to musisz założyć miskę olejową z czujnikiem. Tylko ori HELLA czujnik, żaden inny i sto cztery zdrowaśki, żeby ruszył z licznikiem jak należy :whistling:

Opublikowano

a po za tym miałem przez ten miesiąc akcji z licznikiem po pierwsze kupiłem z szroty działał przez 2 dni rozwalił sie wyświetlacz od alem i zwrócił mi pieniądze a poza tym licznik nie był zakodowany na 6 cylindrowa beznzyne wkurzyłem się zamówiłem od tej samej pojemn. na allegro był jedyny heheh podziałałAL tydz i wyskoczyły linie same później na allegro poszukałem naprawę liczników z fisem znalazł się koleś z okolicy mojej tzn gdańska naprawiał tydz bo niby nie typowy zażyczyłem sobie zaraz wymianę wszystkich żarówek na nowe o raz dałem mu do włożenia ringi aluminiowe odebrałem wsyzkso pięknie działało świeci mega mocno podświetlenie a teraz rozwalił się obrotomierz wiesza się dzwoniłem mówił ze pad silniczek od obrotomierza jutro daje na gwarancje :D

Doskonale wiem o co ci chodzi

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

zostało mi jeszcze pociągnięcia instalacji do temp.oleju mam pytanko gdzie oryginalnie występuje czujnik temp oleju i czy znacie numer tego czujnika by zamówić nowy a po za tym czy w każdej pojemności w innym miejscu czy w tej samej słyszałem że niby w chlodniczce oleju ale nie wiem czy to prawda po za tym byłym w sklepie z częściami by mi na schemacie powiedzieli gdzie się znajduje ale nie stety nie mają takiego schematu

---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Jak masz licznik poliftowy, to musisz założyć miskę olejową z czujnikiem. Tylko ori HELLA czujnik, żaden inny i sto cztery zdrowaśki, żeby ruszył z licznikiem jak należy :whistling:

ojj kolego mam licznik przed liftowy na 26 pin a poliftowy jest na 32 pin jeśli się nie mylę mam na 26 pin ale licznik kupiony był od 2.6 a ten motor był budowany do listopada 1997 od 98 roku zamiast 2.6 wychodziło 2.4

Opublikowano

Aaa, to czujnik wkręcany w podstawę filtra :wink:

Opublikowano
a po za tym miałem przez ten miesiąc akcji z licznikiem po pierwsze kupiłem z szroty działał przez 2 dni rozwalił sie wyświetlacz od alem i zwrócił mi pieniądze a poza tym licznik nie był zakodowany na 6 cylindrowa beznzyne wkurzyłem się zamówiłem od tej samej pojemn. na allegro był jedyny heheh podziałałAL tydz i wyskoczyły linie same później na allegro poszukałem naprawę liczników z fisem znalazł się koleś z okolicy mojej tzn gdańska naprawiał tydz bo niby nie typowy zażyczyłem sobie zaraz wymianę wszystkich żarówek na nowe o raz dałem mu do włożenia ringi aluminiowe odebrałem wsyzkso pięknie działało świeci mega mocno podświetlenie a teraz rozwalił się obrotomierz wiesza się dzwoniłem mówił ze pad silniczek od obrotomierza jutro daje na gwarancje :D
Doskonale wiem o co ci chodzi

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

zostało mi jeszcze pociągnięcia instalacji do temp.oleju mam pytanko gdzie oryginalnie występuje czujnik temp oleju i czy znacie numer tego czujnika by zamówić nowy a po za tym czy w każdej pojemności w innym miejscu czy w tej samej słyszałem że niby w chlodniczce oleju ale nie wiem czy to prawda po za tym byłym w sklepie z częściami by mi na schemacie powiedzieli gdzie się znajduje ale nie stety nie mają takiego schematu

---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Jak masz licznik poliftowy, to musisz założyć miskę olejową z czujnikiem. Tylko ori HELLA czujnik, żaden inny i sto cztery zdrowaśki, żeby ruszył z licznikiem jak należy :whistling:

ojj kolego mam licznik przed liftowy na 26 pin a poliftowy jest na 32 pin jeśli się nie mylę mam na 26 pin ale licznik kupiony był od 2.6 a ten motor był budowany do listopada 1997 od 98 roku zamiast 2.6 wychodziło 2.4

Albo gościu źle go poskladal i za mocno wcisnol wskazówkę od obrotomierza i teraz ociera o tarczę obrotki

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Aaa, to czujnik wkręcany w podstawę filtra :wink:

no to mistrz masZ piwo u mnie ...teraz pytanko czy taka podstawę filtra zamówią mi w motoryzacyjnym czy po prostu jest taka możliwość że jest u mnie już przygotowane miejsce a czujnik też hella musi być.... może dokładny schemat ;lub zdjęcie dokładnego miejsca gdzie powinien znajdować sie czujnik w podstawie

---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ----------

a po za tym miałem przez ten miesiąc akcji z licznikiem po pierwsze kupiłem z szroty działał przez 2 dni rozwalił sie wyświetlacz od alem i zwrócił mi pieniądze a poza tym licznik nie był zakodowany na 6 cylindrowa beznzyne wkurzyłem się zamówiłem od tej samej pojemn. na allegro był jedyny heheh podziałałAL tydz i wyskoczyły linie same później na allegro poszukałem naprawę liczników z fisem znalazł się koleś z okolicy mojej tzn gdańska naprawiał tydz bo niby nie typowy zażyczyłem sobie zaraz wymianę wszystkich żarówek na nowe o raz dałem mu do włożenia ringi aluminiowe odebrałem wsyzkso pięknie działało świeci mega mocno podświetlenie a teraz rozwalił się obrotomierz wiesza się dzwoniłem mówił ze pad silniczek od obrotomierza jutro daje na gwarancje :D
Doskonale wiem o co ci chodzi

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

zostało mi jeszcze pociągnięcia instalacji do temp.oleju mam pytanko gdzie oryginalnie występuje czujnik temp oleju i czy znacie numer tego czujnika by zamówić nowy a po za tym czy w każdej pojemności w innym miejscu czy w tej samej słyszałem że niby w chlodniczce oleju ale nie wiem czy to prawda po za tym byłym w sklepie z częściami by mi na schemacie powiedzieli gdzie się znajduje ale nie stety nie mają takiego schematu

---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Jak masz licznik poliftowy, to musisz założyć miskę olejową z czujnikiem. Tylko ori HELLA czujnik, żaden inny i sto cztery zdrowaśki, żeby ruszył z licznikiem jak należy :whistling:

ojj kolego mam licznik przed liftowy na 26 pin a poliftowy jest na 32 pin jeśli się nie mylę mam na 26 pin ale licznik kupiony był od 2.6 a ten motor był budowany do listopada 1997 od 98 roku zamiast 2.6 wychodziło 2.4

Albo gościu źle go poskladal i za mocno wcisnol wskazówkę od obrotomierza i teraz ociera o tarczę obrotki

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

nie moja sprawa mam roczną gwarancje nic nie będe grzebał ..niech walczy :D ZA DUŻO SIANA MNIE TO KOSZTOWAŁO ...ale pięknie świeci aż razi w oczy wrzucę później fotę jak naprawi obrot.

Opublikowano

wlasnie to mnie razi tylko w fisie ze nie pokazuje chwilowego na postoju

w octavce I gdzie wskazania takie jak na fisie u nas pokazywane sa w okienku zegarka takze przelaczane manetka takie chwilowe na postoju ladnie pokazuje i l/h tez pokazuje

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
wlasnie to mnie razi tylko w fisie ze nie pokazuje chwilowego na postoju

w octavce I gdzie wskazania takie jak na fisie u nas pokazywane sa w okienku zegarka takze przelaczane manetka takie chwilowe na postoju ladnie pokazuje i l/h tez pokazuje

licznik_903.jpg

No właśnie znajomy co mam Octavię dziwił się co ja robię i ile przy tym roboty aby zobaczyć jak portfel się opróżnia :P

U niego wszystko pokazywane jest na LCD zegarka z lewej strony. Sam LCD może nie jest ładnym rozwiązaniem, ale na bank tańszym w naprawie i żywotniejszym.

Co mnie u mnie zdziwiło to to, że wszystko pokazywał fajnie i sprawnie. Jechałem to w miarę szybko pokazywał chwilowe. Wrzucałem i jechałem na luzie to też całkiem sprawnie pokazywał. Jechałem na biegu bez gazu to pokazywał coraz mniej aż pokazywał 0,00.

Dziś jechałem przez miasto i jakoś strasznie topornie mu to szło. Z jakiego dystansu zczytuje chwilowe? Ze 100 metrów? Na bank nie na bieżąco.

---------- Post dopisany at 01:12 ---------- Poprzedni post napisany at 01:01 ----------

na szybko

1/2 fis tarcze pasuja od vdo bo jesli od jaegera to nie beda pasowac , mozesz tro zaznaczyc bo jednak wiekszosc ludzi ma 1/2 fis jaeger i beda przekladac a tu zonk

tak wyglada od jeragera

http://imageshack.us/a/img507/2521/p1150304.jpg

mozesz znalezc takie zdjecie i wsadzic

generalnie mozna od przedlifta wsadzic tego o 97-99 bo te same rozmiary ale wyglad ikonek inny wiec to mozna przelknac, mozna tez tarcze od A6 zalozyc bo te same

---------- Post dopisany at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ----------

i w sumie moglbys dodac dodawanie kluczy jak i adaptacje vin z kanalu 50 bo w 2000 r bylo zarowno immo 2 i immo 3

o i nawet moje 2 zdjecia sie ostały :dancing:

Różnice tarcz dopisałem.

Kodowanie kluczy w sensie dodanie ich do IMMO? Muszę poszukać do tego zdjęć bo własnych nie mam.

Ale adaptacji VIN nie napiszę bo tego nie robiłem.

Siedziałem, przeglądałem zdjęcia i myślałem jakie to Twoje zdjęcia użyłem. Patrzę i zrozumiałem co mi nie pasowało pisząc. Przecież ja mam gumowy dywanik a nie materiałowy :D A ciągle mnie to gryzło co to za dywanik ;P Zwłaszcza, że kolor karoserii się zgadzał :D

---------- Post dopisany at 03:13 ---------- Poprzedni post napisany at 01:12 ----------

Temat dodany:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/zamiana-licznika-pol-fis-pelny-fis-ostatnim-lifcie-pelna-opcja-281792/

Czy jest na sali jakiś mod?

Opublikowano

Mod-y tu nie zagladaja juz od dawna ;)

Opublikowano

I dobrze bo nas wycieli w pień :decayed:

Napisz do moda od działu zrób to sam to doda to do spisu tematów zeby było łatwiej znaleźć bo podwiescic raczej nie podwiesi

Opublikowano

A mógłby podwiesić bo się napracowałem :P

Już napisałem do moda.

Opublikowano

Jutro prosze nad ranem tam pod szczecinem a6 w avancie na ciemnych szybach przepuszczac bo na miedzyzdroje lece :polew:

Opublikowano

Akurat mam rano , masz pecha kolczatke sie jebnie:polew:

Opublikowano

No trudno to wrzuce kmp gum zimowych w bagaznik :polew:

albo jakimis wiochami bokiem przelece :guma:

Opublikowano
Akurat mam rano , masz pecha kolczatke sie jebnie:polew:

Jak koledze się spieszy to jeszcze byś mu jakąś eskorte załatwił :D

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

He he Dzieki Misiek :hi:

nie spieszy mi sie akurat :naughty:

no chyba ze slonce bedzie od rana to piwo trza na plazy jak najwczesniej by wiecie sie nie zgrzalo :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...