Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ogolnie co by nie bylo zakodowane w liczniku annie bd sterownika od automatu podpietego ro linijka z biegami sie nie wyswietla i mozesz miec zakodowane kurde same 99999 i nie bd linijki. Jedyna roznica jest taka ze jak sie jezdzi manualem z zakodowanym automatem bd wysypywalo bledami braku komunikacji ze sterownikiem. Wiem sam tak mialem przerabialem dziekuje dobranoc :hi:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale nijak się to ma do tego:

-> Channel 60 (CAN data bus) (from MY 2000)

+00001 - Engine electronics

+00002 - Auto Transmission

+00004 - ABS Brakes

+00008 - Klima-/Heizungselektronik

+00032 - ADR

+01024 - Instrument luster

Z resztą, większość kanałów nie pokrywa się. A licznik na bank był z automata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak sie kierwa nie pokrywa :facepalm:

Wartosc wyjsciowa przedlifta jest 1024, w polifcie +1, jak byk napisane +2 dla automatu, daje jaka wartosc? 1027.. brawo udalo sie, toz to nie matematyka wyzsza ludzie :facepalm:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi, że podpowiedzi z VCDS i VAG-COM nie pokrywają się z tym co mam na liście. Mniejsza o samą treść. Może ktoś rozszerzył na liście a dymek w programie już olał to.

Szyba, inaczej. Ja tego kanału nie edytowałem, licznik z automata pochodzi, więc co?

Ktoś jeździł na automacie bez tego w kanale? Samo się zmieniło?

Czyli wychodzi na to, że powinienem sobie wpisać.

+ 00001 - Engine electronics

+ 00004 - ABS Brakes

+ 00008 - Klima-/Heizungselektronik

+ 01024 - Instrument luster

= 01037

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi, że podpowiedzi z VCDS i VAG-COM nie pokrywają się z tym co mam na liście.

Czyli wychodzi na to, że powinienem sobie wpisać.

+ 00001 - Engine electronics

+ 00004 - ABS Brakes

+ 00008 - Klima-/Heizungselektronik

+ 01024 - Instrument luster

= 01037

---------- Post dopisany at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ----------

Szyba, inaczej. Ja tego kanału nie edytowałem, licznik z automata pochodzi, więc co?

Ktoś jeździł na automacie bez tego w kanale? Samo się zmieniło?

Tak powinienes zakodowac 1037.

Sa 2 opcje, albo sprzedajacy przekodowal licznik przed sprzedaza na inna wartosc czyli 1025 albo poprostu jezdzil automatem bez linijki innej opcji nie ma. Chyba ze to stary zegar przed drugim liftem to tam sygnaly od automatu szly inaczej.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na polfis mialem 1025 w orginale i na fullu też to co zle zakodowany niby

Dobrze zakodowany ale do jasnej cholery zrozumcie ze wtedy nie czyta wszystkich informacjibze sterownikow. Np obecnie wiem po dokladaniu klimy ze 7 kabli idzie do licznika i trzeba to zakodowac tak samo jak od czasowych wycieraczek idzie kabel predkosci i przy zakodowaniu na 1025 bd wszystko dzialalo ale np wzrost predkosci nie bd powidowal przyspieszenia wycieraczek a przy odp kodowaniu bd dzialalo.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko się denerwujesz :decayed: multiselectu do Policji byz nie zdał :decayed:

A jest takie kodowanie zeby szybciej działały wycieraczki to ino podaj Panie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko się denerwujesz :decayed: multiselectu do Policji byz nie zdał :decayed:

A jest takie kodowanie zeby szybciej działały wycieraczki to ino podaj Panie:wink:

Nie denerwuje sie tylko id 3 stron klepiemy to samo łopatologiczne to jest.. nie znam jeszcze kodowania ale studiuje i jak bd mial to sie podziele :wink:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo było trzeba zacząć, że wiesz, że kody są jakie są a program pokazuje co pokazuje, ale jest to dokładnie to samo :P

Jak do dziecka co uczy się pisać trzeba podejść :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a emulator temp oleju sie podlacza pod jaki pin 15? bo ja tam mam ten od temp oleju ze swojego starego to co mam go odlaczyc ? bo nie czaje tego mi temp oleju pokazuje normalnie do momentu az jakis czujniczek nie wyrzuci bledu, skoro temp oleju dziala to nie da sie samego tego czujniczka zagluszyc??? bo rozumiem ze w momencie zalozenia emula nie bedzie temp dzialac, u was tez tak bylo ze czasami temo pleju normalnie chodzila ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, więc tak to wyszło z tym kodowaniem 1037.

Bez problemu daje się wpisać, ale !

1025 mam teraz i jest ok. Jak dodałem + 00004 - ABS Brakes to nic się zasadniczego nie stało.

Po dodaniu + 00008 - Klima-/Heizungselektronik na FISie na żółto wyskoczył komunikat jakiego wcześniej nie widziałem. KIEROWNICA trójramienna i WYKRZYKNIK OBOK.

power-steering-warning-light.jpg

Poza tym wywaliło błędy:

Address 17: Instruments

3 Faults Found:

01315 - Transmission Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01316 - ABS Control Module

49-00 - No Communications

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-10 - No Communications - Intermittent

Po powrocie do 1025 błędy nie wracają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany szybkie pytanie

mam wsad z pinem

wgrywam

i teraz by zgasic immo - odpalic

loguje sie starym pinem gdzie? w kompie?

ktos ma lopatoligiczna instrukcje?

dzieki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, właśnie sobie zamontowałem Concerta II (cd) do mojego sztrucla... polecam każdemu kto ma ciągle mało profitów w związku z full fisem poliftem :decayed::decayed:

CANy działają bdb.

:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arre a masz immo 2 ? Czy 3 ? Przy 2 logujesz się nowym pinem w liczniku normalnie a potem w adaptacje kanał 21 i tam dopisujesz klucze

A co juz zapomniales ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany szybkie pytanie

mam wsad z pinem

wgrywam

i teraz by zgasic immo - odpalic

loguje sie starym pinem gdzie? w kompie?

ktos ma lopatoligiczna instrukcje?

dzieki :hi:

Arek co sie z Toba dzieje :grin:

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany hehe to ze sie wsadami bawilem nie znaczy ze odpalalem na roznych auto ;)

a teraz ejst taka opcja ze nie wiem co mam za immo a potrzebuje wsad sprawdzic bo mam :naughty::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo 3 było od ok polowy 2000 bynajmniej w a4 a w a6 to huk wi , jak nie odpali normalnie jak napisałem to w kanale 50 licznika wpisujesz stary pin najpierw oczywiście najpierw logujesz się nowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...