Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany jak do przedlifta się pakuje licznik z polifta to immo nawet mnie nie interesuje? Nie muszę nic kombinować? Bo mam poza licznikiem. Czy trzeba wyłączyć to w liczniku?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Musisz zaslepic taśma od spodu zeby nie migalo :decayed:

Ktoś tu coś robił ze podpinal kabel od licznika do puszki immo pod kierownicą zeby się zapalala i gasla jak ori ale nie wiem czy wyszło

Opublikowano

dobra teraz pytania za milion punktow: :decayed:

wgralem wsad dodalem klucze odpala

mam immo 2 czy 3?

bo mam te h...jowe kropki przed vinem

jak nadpisac vin?

i co sie stanie jak mam immo 3 a dodaje klucze tylko jak przy immo2 i nic pozatym?

Opublikowano

Tzn ze masz immo 2 , możesz wejść w kanał 50 i wpisać orginalny pin immo ze sterownika silnika czyli z ten z pierwszego licznika , masz go ?

Opublikowano

masz

---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 23:10 ----------

Bo ori wsad z auta mam

ale nie bangla z licznikiem tym co mam

tzn wsio oki procz wywalania komunikatu co 100km o oil min i brak temp oil

a teraz wgralem inny wsad od kumpla co tyz ma 1.8T eu

Opublikowano

Zaloguj się do licznika obecnym pinem , następnie wchodzi w kanał 50 i tam wpisujesz org pin i ok, w okienku w górnym lewym rogu powinien się pojawić twój vin wtedy, jak wyjdzie to musisz na nowo dodać klucze i wio

Opublikowano

i myslisz ze kropeczki znikna? :naughty:

Opublikowano

A jak się vin nie pojawi a np napis malfunction to od razu wy***rdalaj z auta bo wybuchnie w przeciągu 10 sekun:decayed:

---------- Post dopisany at 23:16 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ----------

No mi znikły i vin się pojawił ale ja mam na stówę immo 3 i bez tego bym auta nie odpalił nawet co na początku doświadczyłem :decayed:

Opublikowano

dobra

tylko pytanie

immo mam w liczniku

i teraz originalny pin to wg Ciebie:

pin na jakim auto wyszlo z fabryki

czy pin licznika jaki zostal oryginalnie wgrany?

Opublikowano

Z fabryki , ten który był w orginalnym liczniku czyt zamontowanym w fabryce

Opublikowano

gut :decayed:

podziekowal serdecznie Dobry Kolego :hi:

powalcze z tym jutro

i dam znac jakie efekty i co daly

ide w kime bo jade jutro eSe ogladac :guma:

Opublikowano
Musisz zaslepic taśma od spodu zeby nie migalo :decayed:

Ktoś tu coś robił ze podpinal kabel od licznika do puszki immo pod kierownicą zeby się zapalala i gasla jak ori ale nie wiem czy wyszło

Spoko to wiem bo akurat u siebie tak robiłem. Kontrolke podłączyłem i działa. Ale ja swój licznik wysłałem do cwiary. A z kontrolka airbag ktoś już coś wymyślił?

Opublikowano

witam,

orientuje sie ktoś czy w okolicy Wrocławia nie ma kogoś kto bawi sie w montaż od A do Z pełnego FIS'a?

Opublikowano
witam,

orientuje sie ktoś czy w okolicy Wrocławia nie ma kogoś kto bawi sie w montaż od A do Z pełnego FIS'a?

Cwiara, kolega do Ciebie :grin:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Zaloguj się do licznika obecnym pinem , następnie wchodzi w kanał 50 i tam wpisujesz org pin i ok, w okienku w górnym lewym rogu powinien się pojawić twój vin wtedy, jak wyjdzie to musisz na nowo dodać klucze i wio

a ja tez to musze robic? wsadzilem do przedlifta licznik polift ? vin widzialem chyba pokazuje ale przed tym mam xxxxxxxx

Opublikowano

nie pojdzie to raczej ale sprobowac mozesz

Opublikowano
witam,

orientuje sie ktoś czy w okolicy Wrocławia nie ma kogoś kto bawi sie w montaż od A do Z pełnego FIS'a?

Zależy jakiej okolicy? Ja bede niedługo robił kolejną operację u kumpla.,

Opublikowano

Kto podpowie jak zmienic kodowanie licznika na 1.9 gdzie i jak to sie wklikuje

Wysyłane z mojego HUAWEI Y300-0100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Ostatnio podłączałem u siebie w przedlifcie zegary z fisem (z przedlifta), przy podłączeniu czujnika temperatury zewnętrznej (nie mam klimy:kwasny: czujnik dokładałem) wywala mi błąd- nie pamiętaj dokładnie jaki ale coś w stylu zwarcie do plusa- błąd sporadyczny. Wszystkie polutowane kable były ładnie poizolowane opaskami termokurczliwymi, także nie wiem co jest nie tak:kwasny: Zauważyłem to, gdy przy odpalaniu samochodu była jakaś dana temperatura a po chwili jazdy temperatura rosła o kilka stopni w górę. Czujnik przyczepiłem na trytytke do lewego odboju zderzaka, jest on delikatnie schowany w belkę. No i podłączyłem 1 pin do licznika a drugi do masy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...