arre Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 misiek547 - wiem, wiem To już ogarne VAGiem a pin bedziesz mial do tego licznika? bez pinu nie dopiszesz kluczykow
bediks Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 A jeśli ma immo 3 to i z jeagera będzie potrzebował a napewno go nie ma i tanio go nie zdobędzie
arre Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 powinien miec immo 2 mialem tak w a4 ze zmienialem ze zjebanego jagera na vdo full fis i mialem ori pin do jagera ale ze ato 07/99 to wystarczylo z vdo pina wyciagnac klucze dopisac i jazda ---------- Post dopisany at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ---------- zreszta nigdy bym nie zmienial z 1/2 na 1/2 ale jak kto lubi
ponczo Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 misiek547 - wiem, wiem To już ogarne VAGiem a pin bedziesz mial do tego licznika? bez pinu nie dopiszesz kluczykow W komplecie z licznikiem jest pin Mój Jaeger jest z 04/2000 więc immo 2 z tego co mi wiadomo. Szczerze to również bym nie zamieniał 1/2 na 1/2 ale w tej chwili muszę mieć auto do jazdy a rezanie full FIS-a dopiero na wiosnę Teraz po wymienię licznika będzie autko do jazdy za małą kwotę - jakbym chciał full FIS na dziś to czeka mnie większa kwota bo każdy licznik który oglądałem ma wyjarany FIS. A fajny VDO z dobrym wyświetlaczem FIS to wiadomo jaki koszt... FISa miałem w poprzedniej B5 2.8q i jakoś nie często na niego zerkałem - częściej zerkałem na temp. oliwy podczas jazdy Więc jak licznik będzie śmigał to dodatkowe gajgerki tylko na plus
bediks Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Ja mam polowe części z początku 2000 r w aucie , pierwsza rejestracja listopad, a się dowiedziałem ze auto opuściło taśmę gdzieś w połowie maja , i mam immo 3 , ale nie uprzedzajmy faktów , przyjdzie to się okaże
szogun0 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Immo 3 wprowadzono w 21 tygodniu 2000 r. Wystarczy w ELSIE uważnie poczytać.
bediks Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jakbym miał dostęp do Elsy darmowy to napewno bym przeczytał
Piteros1 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 a musze wymieniac ten wskaznik ???? moze sam emul wystarczy zrobie tak jak opisal The a4 tylko bez wymiany wskaznika Na liczniku z bialym podswietlaniem nie pokaze temp.oliwy z czujnika w podstawie f.ol.musi byc z przedlifta inaczej bedzie odwrotnie wskazywalo im cieplej tym mniejsza temp pokaze Samego fisa raz mozna przelutowac ale to trzeba miec czym 2raz ktos kumaty nawet sie nie podejmie bo i tak spierd.sie po kilku dniach http://a4-klub.pl/kupie-23/wskaznik-temp-oleju-przedlift-b5-306843/#post3927847 bedzie ok, ??
arre Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 misiek547 - wiem, wiem To już ogarne VAGiem a pin bedziesz mial do tego licznika? bez pinu nie dopiszesz kluczykow W komplecie z licznikiem jest pin Mój Jaeger jest z 04/2000 więc immo 2 z tego co mi wiadomo. Szczerze to również bym nie zamieniał 1/2 na 1/2 ale w tej chwili muszę mieć auto do jazdy a rezanie full FIS-a dopiero na wiosnę Teraz po wymienię licznika będzie autko do jazdy za małą kwotę - jakbym chciał full FIS na dziś to czeka mnie większa kwota bo każdy licznik który oglądałem ma wyjarany FIS. A fajny VDO z dobrym wyświetlaczem FIS to wiadomo jaki koszt... FISa miałem w poprzedniej B5 2.8q i jakoś nie często na niego zerkałem - częściej zerkałem na temp. oliwy podczas jazdy Więc jak licznik będzie śmigał to dodatkowe gajgerki tylko na plus wiesz jak bys mial problem z pinem to daj znac to wyciagne z vdo z walbrzycha do jg nie daleko a co do licznika to dales pupki bo za 100 bys mial z fisem do naprawy a za 100 druga fis naprawiasz i by Cie wyszlo to samo prawie... a manetke w 1/2 masz wiec rezania prawie zadnego... ale jak juz poszlo to nie ma co pisac...
ponczo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 arre - spoko, dzięki Jak się uda zrobić i auto będzie jeździć to w jeleniej chyba będę w czwartek Manetki w 1/2 nie ma Ogarniasz podłączanie manetki itp.? Pytam tak przyszłościowo
arre Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 shit masz racje ja w a4 wymienialem jagera ale full fisa i dlatego manetka byla manetka to pikus 5 kabelkow raptem max 2 godziny roboty z piwem liczac - zalezy jak srubeczki od poduchy sie odkreca...
ponczo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 shit masz racje ja w a4 wymienialem jagera ale full fisa i dlatego manetka byla manetka to pikus 5 kabelkow raptem max 2 godziny roboty z piwem liczac - zalezy jak srubeczki od poduchy sie odkreca... Odkręcą się bez problemu bo zmieniałem kiere na eSkową Jak przyjdzie licznik i okaże się, że nie działa jak powinien to będe szukał już z pełnym FIS-em. W szafie leży jeszcze Jaeger z FISem ale nie będę zmieniał gów** na gówn** Taki Jaeger z pełnym Fisem z polifta to do sprzedania jest?
arre Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 jagera nie kupuj zadnego mam jagera full fisa ale wymienialem bo popsuty byl jakies vdo chyba mam jeszcze na stanie ale obadac musze jakie
ponczo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zerknij, może akurat masz z pełnym FIS-em to podjadę na montaż Teraz właśnie zerkałem i w szafie leży też manetka pod FIS-a...
Piteros1 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 czy moglby mi ktos zobrazowac podlaczenie emulatora i czujnika temp oleju do wskaznika, tyle co kumam to ze emul idzie pod 15 niebieskie i jeszcze tam mase i plus, a ten kabelek co idzie teraz pod 15 czyli czujnik z podstawy filtra idzie gdzie? jak go podlaczyc pod wskaznik
kris-07 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Sluchajta ludzie Do kazdego przedlifta (chyba ze sie myle) da sie zaadoptowac poliftowy z bialym podswietlaniem i wszystko dziala Oliwe zeby miec z bialym nie kupujemy miski za 170 plus robota tylko potrzeba wymienic w liczniku z bialym podsw.wskaznik (kupic mozna na allegro albo szrocie uwalony licznik)oliwy na przedliftowy pare groszy i emulator 20-30zl i dziala nam temperatura oleju i nie swieci sie sensor Jak do Was dotrzec zebyscie zrozumieli to jest proste jak drut :hi:ja tak mam z czerwonego z 98 najubozszy na biale podswietlanie full fis dzrwi spryskiwacz dziala i ten kolorek bialt i czerwone wskazowki az milo popatrzec Bez sensu wymieniac z przedlifta tylko dla fisa - dle tego kontrastu warto i dziala wsio jak trzeba Czytac czytac ze zrozumieniem Pozdro ---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ---------- kto tu ogarnia wsady, potrzebuje przerobić benzyna na diesla - licznik od polo 9n Grzanek 85 Kaju Cwiara itd itd itd ale czy beda chcieli pytaj zacznij od tych co tu najwiecej rezali to co trzeba dokladnie zrobic zeby to latalo? wystarczy wylutowac w tym nowym zegarze wskanik i wlutowac stary ? czy trzeba jakies przerobki stosowac typu wyprowadzanie kabli dodatkowych z licznika itd.
Piteros1 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Sluchajta ludzie Do kazdego przedlifta (chyba ze sie myle) da sie zaadoptowac poliftowy z bialym podswietlaniem i wszystko dziala Oliwe zeby miec z bialym nie kupujemy miski za 170 plus robota tylko potrzeba wymienic w liczniku z bialym podsw.wskaznik (kupic mozna na allegro albo szrocie uwalony licznik)oliwy na przedliftowy pare groszy i emulator 20-30zl i dziala nam temperatura oleju i nie swieci sie sensor Jak do Was dotrzec zebyscie zrozumieli to jest proste jak drut :hi:ja tak mam z czerwonego z 98 najubozszy na biale podswietlanie full fis dzrwi spryskiwacz dziala i ten kolorek bialt i czerwone wskazowki az milo popatrzec Bez sensu wymieniac z przedlifta tylko dla fisa - dle tego kontrastu warto i dziala wsio jak trzeba Czytac czytac ze zrozumieniem Pozdro ---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ---------- kto tu ogarnia wsady, potrzebuje przerobić benzyna na diesla - licznik od polo 9n Grzanek 85 Kaju Cwiara itd itd itd ale czy beda chcieli pytaj zacznij od tych co tu najwiecej rezali to co trzeba dokladnie zrobic zeby to latalo? wystarczy wylutowac w tym nowym zegarze wskanik i wlutowac stary ? czy trzeba jakies przerobki stosowac typu wyprowadzanie kabli dodatkowych z licznika itd. narazie tyle ile mi sie udalo wyciaganac, to to ze treba zmienic w polifcie wskaznik temp oleju na przedlift odciac dotychczasowo dochodzacy sygnal, pod pin 15Nib podpiac emul, a w nowym wskazniku pod jedna nozke sygnal z czujnika, a pod druga plus, a gdzie znalesc plus po stacyjce ???
grippen Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 misiek547 - ok, dziękuje Licznik zamówiony - w tygodniu montaż i dam znać co z tego wyszło jeżeli to ten z tej zakończonej aukcji Licznik AUDI A4 1/2 FIS VDO (3741808007) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to po co żeś zamówił 1/2 fis nie trza było pełnego fisa wsadzić zmaściłeś trochę
ponczo Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 misiek547 - ok, dziękuje Licznik zamówiony - w tygodniu montaż i dam znać co z tego wyszło jeżeli to ten z tej zakończonej aukcji Licznik AUDI A4 1/2 FIS VDO (3741808007) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to po co żeś zamówił 1/2 fis nie trza było pełnego fisa wsadzić zmaściłeś trochę Tak, to ten... Okazuje się, że licznik nie jest sprawny... Jakby ktoś miał to szukam VDO z pełnym FISem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się