Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Ta nie będzie pasować do twojego rocznika jest od trochę nowszego rocznika

Musisz szukać manetki od roku 95 do 97

Tak musi wyglądać tył do podłączenia kostek jak cypek80 pokazał na foto

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.msg318306#msg318306

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

witam wszystkich wlasnie jestem po udanej probie podłaczenia fisu. jednak mam pytanie

czy navigation plus da sie podłaczyc mam a4 97 rok

i jeszcze jedno pytanko takie ze fis nie swieci mi na czerwono tylko na zolto a jak dalem czerwone zarowki to swieci na pomaranczowo . czy wszystko jest ok czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe info.

Jeśli macie liczniki FIS z anglika i musicie wymienić tarcze, to szukajcie oryginału. Nie polecam tarcz z allegro, które wykonywane są wg. wzoru. Są wykonane po prostu słabo, chociaż widać to dopiero jak się przyjrzeć, ale co ważniejsze ich podświetlenie jest bledsze od oryginału... Żałuję zakupu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie koledzy mam mały problem po przełożeniu licznika z fisem jak odpale auto mruga na fisie kontrolka ciśnienia oleju.(już na wolnych obrotach )

Jak założe stary licznik to wszystko jest ok.

Może trzeba przełożyć jakieś piny w kostkach.

Dodam że nowy licznik jest z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem .

Może ktoś wie o co chodzi.

Czy jest ktoś na forum kto mógłby napisać które piny gdzie trzeba przełożyć żeby wszystko było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój elektryk ma problem ze spalaniem. Rok auto 98, licznik z tego samego roku, z wgranym wsadem 8D0 919 880 M. Przekodowane w vagu na 4 cylindry i diesel.

Podłączone wg. tego: "Przewód spalania jest w żółtej (beżowej) kostce pod komputerem (żółty przewód w drugiej kostce licząc od lewego błotnika kierowcy przy ECU) - cienki żółty - taki jest tylko jeden, nie pomylicie się do pinu 1 w czerwonej kostce"

Spalanie ciągle pokazuje 15 litrów, testowane podczas jazdy....

Nie ważne, pojeździłem trochę i samo się naprawiło....

Problem natomiast jest ze wskaźnikiem temp oleju... Czujnik w misie olejowej, 21 pin z zielonej kostki (32pin) połączony z przewodem niebiesko-białym w czarno-fioletowej obok ECU. Czy może w AFN '98 jest inaczej? Czy w vagu można sprawdzić temperature oleju, która ma być wyświetlana na wskaźniku??

Druga sprawa to czy naciskając reset na manetce ekran powinien się włączać/wyłączać??? Nie powinno być jakiejś akcji?

Same problemy z tym podłączaniem licznika... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to czy naciskając reset na manetce ekran powinien się włączać/wyłączać??? Nie powinno być jakiejś akcji?

Same problemy z tym podłączaniem licznika... :wallbash

tak powinno byc powinien sie wlaczyc/wylaczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to czy naciskając reset na manetce ekran powinien się włączać/wyłączać??? Nie powinno być jakiejś akcji?

Same problemy z tym podłączaniem licznika... :wallbash

tak powinno byc powinien sie wlaczyc/wylaczyc

Ekran? U mnie jak np przy srednim spalaniu przytrzymam reset to resetuje sie srednie spalanie, to samo z czasem jazdy, pokazuje 00:00 ale ekran nie wariuje, tzn nie wylacza sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to czy naciskając reset na manetce ekran powinien się włączać/wyłączać??? Nie powinno być jakiejś akcji?

Same problemy z tym podłączaniem licznika... :wallbash

tak powinno byc powinien sie wlaczyc/wylaczyc

Ekran? U mnie jak np przy srednim spalaniu przytrzymam reset to resetuje sie srednie spalanie, to samo z czasem jazdy, pokazuje 00:00 ale ekran nie wariuje, tzn nie wylacza sie.

Ekran czytaj wyświetlacz FIS wyłączy się jak naciśniesz i puścisz przycisk reset to jest normalne po prostu można wyłączyć wyświetlacz jak nas denerwuje (w naszym przypadku raczej tak nie jest - wręcz odwrotnie :decayed:) natomiast kasowanie resetem wykonuje się przyciskając i przytrzymując przycisk reset i wtedy tak jak Marcin. napisałeś można skasować średnie spalanie, czas jazdy, średnią prędkość. [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 20:27_________________________________________________Paweł napisałeś, że jest problem z czujnikiem temperatury oleju ale dokładnie nie napisałeś co się dzieje ?

Jeśli chodzi o przycisk reset to sprawdz jeszcze raz na spokojnie jak przyciśniesz i puścisz (bez przytrzymywania) reset czy wyłączy się wyświetlacz oraz jak przyciśniesz i przytrzymasz reset czy skasujesz np. czas jazdy bo jeśli nie uda Ci się ani jedno ani drugie to może źle podłączony jest reset.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_________________________________________________Paweł napisałeś, że jest problem z czujnikiem temperatury oleju ale dokładnie nie napisałeś co się dzieje ?

Jeśli chodzi o przycisk reset to sprawdz jeszcze raz na spokojnie jak przyciśniesz i puścisz (bez przytrzymywania) reset czy wyłączy się wyświetlacz oraz jak przyciśniesz i przytrzymasz reset czy skasujesz np. czas jazdy bo jeśli nie uda Ci się ani jedno ani drugie to może źle podłączony jest reset.

Czujnik temp oleju po prostu nie działa, wskazówka stoi w miejscu. Czujnik mam w podstawie filtra oleju, jeden styk niebieski, podłaczony, z kostki zielonej pin 21 poprowadziłem przewód do kostki czarno-fioletowej przewód niebiesko-biały. I nic się nie dzieje...

Jeśli chodzi o reset to po prostu moja niewiedza :embarrassed: Myślałem, że coś źle podłączyłem, że się wyłacza, a po prostu wystarczy przytrzymać :)

Jeszcze jedna rzecz mi doszła niestety...

Po podłaczeniu nowego licznika mam błąd:

00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Licznik jest z benzyny, z wsadem od diesla, działa jak należy, poza wcześniej wymienionymi problemami i właśnie tym błędem, co skutkuje, że nie świeci się kontrolka grzania świec żarowych. Gdzie szukać problemu? Dioda się przepaliła???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_________________________________________________Paweł napisałeś, że jest problem z czujnikiem temperatury oleju ale dokładnie nie napisałeś co się dzieje ?

Jeśli chodzi o przycisk reset to sprawdz jeszcze raz na spokojnie jak przyciśniesz i puścisz (bez przytrzymywania) reset czy wyłączy się wyświetlacz oraz jak przyciśniesz i przytrzymasz reset czy skasujesz np. czas jazdy bo jeśli nie uda Ci się ani jedno ani drugie to może źle podłączony jest reset.

Czujnik temp oleju po prostu nie działa, wskazówka stoi w miejscu. Czujnik mam w podstawie filtra oleju, jeden styk niebieski, podłaczony, z kostki zielonej pin 21 poprowadziłem przewód do kostki czarno-fioletowej przewód niebiesko-biały. I nic się nie dzieje...

Jeśli chodzi o reset to po prostu moja niewiedza :embarrassed: Myślałem, że coś źle podłączyłem, że się wyłacza, a po prostu wystarczy przytrzymać :)

Jeszcze jedna rzecz mi doszła niestety...

Po podłaczeniu nowego licznika mam błąd:

00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Licznik jest z benzyny, z wsadem od diesla, działa jak należy, poza wcześniej wymienionymi problemami i właśnie tym błędem, co skutkuje, że nie świeci się kontrolka grzania świec żarowych. Gdzie szukać problemu? Dioda się przepaliła???

Co do czujnika to jeśli masz wszystko OK podpięte to może czujnik uwalony (nowy masz ten czujnik), rozumiem, że pojeździłeś trochę bo od razu to temperatury on Ci nie pokaże.

Nie wiem jak to jest dokładnie z tą diodą albo żarówką ale jak licznik z benzyny to nie wiem czy tam jest ta żarówka sprawdź bo błąd wskazuje na przepaloną żarówkę od świec tylko nie wiem jak dokładnie jest z licznikiem od benzyny w dieslu, może ktoś jeszcze się wypowie[br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 22:51_________________________________________________

witam czy da sie podlaczyc jakos sygnalizacje otwartych dzwi na fisu

poczytaj w tym wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=20853.msg241525#msg241525

i w aktualnym wątku też poczytaj bo wydaje mi się że chyba coś było na temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam stary typ licznika (bez immo), załóżmy że mam FIS'00 ale bez PINU. Czy pin będzie mi w ogóle do czegoś potrzebny bo nie wiem czy brać taki licznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie pin nie będzie potrzebny bo immo nie masz w liczniku tylko poza, dojdzie tylko zmiana kostek bo masz 26 pinowe a w nowym są 32 no i oczywiście dorobienie kostki 20 pinowej pod FIS

mam nadzieje, że dobrze przestudiowałem temat jak coś to poprawcie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie pin nie będzie potrzebny bo immo nie masz w liczniku tylko poza, dojdzie tylko zmiana kostek bo masz 26 pinowe a w nowym są 32 no i oczywiście dorobienie kostki 20 pinowej pod FIS

mam nadzieje, że dobrze przestudiowałem temat jak coś to poprawcie :gwizdanie:

Ja właśnie też przeczytałem cały wątek i wyszło mi, że muszę popodpinać czujniki i zmienić kostki. Myślę, ze jak dałem radę ze zmianą wtyczek (rozpiska z forum ni jak się miała do moich starych lamp) przy wymianie lamp zespolonych to i z FISem dam radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem info kolegi ArtJG który montował u siebie taki licznik zerknij:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.msg780407#msg780407

Spokojnie dasz radę z podpięciem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czujnika to jeśli masz wszystko OK podpięte to może czujnik uwalony (nowy masz ten czujnik), rozumiem, że pojeździłeś trochę bo od razu to temperatury on Ci nie pokaże.

Czujnik nowy, tak pojeździłem dosyć długo i nic.

Jak taki czujnik sprawdzić poza licznikiem, albo licznik bez czujnika, np. podgrzewając coś. Pamiętam, że kiedyś ktos sprawdzał to, ale nie pamiętam gdzie o tym było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...