Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja nawet nie chce myslec ile mnie to siana i nerwów przedewszystkim pochłonęło , wiec nie masz najgorzej

Gdzie ty robisz ze o tej godzinie wstajesz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie fakt podłączenie tego wszystkiego nie było trudne i sądzę że nawet po lifcie FISa dało by radę ogarnąć bez większych problemów.

A no TIRem śmigam i tak z nudów siedzę na tel na forum :) A Ty co służba nocna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :D i tak jeżdzę po miescie i szukam gdzie twoja fura stoi, zeby te brewki zerwać , jak nie znajde to gdzies tu twoje tablice w temacie zach pom były na focie ze spotu to sobie ustale gdzie mieszkasz :D

Mówisz ze proste , a chciało by Ci sie miskę zmieniać po to zeby miec temp oleju ? Zamki w drzwiach by wyświetlalo otwarcie drzwi ? Choć to mozna podłączyć inaczej poprzez wpiecie sie w lampki w boczkach , problem z kontrolka immo zeby działała jak w ori chyba jeszcze nikt nie wymyślił :D reszty juz nie pamietam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w nagrodę za pomoc to Ci przykleje brewki i będziemy elita haha. Choć byś szukał to i tak nie znajdziesz :) A adres zameldowania jest inny niż zamieszkania :) Co prawda jeszcze tylnego zderzaka od S4 nie założyłem ale pewnie i tak będę się rzucał w oczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z ustawieniem wskazówki od prędkościomierza. Co rozbiore i ustawie to po kilkuset kilometrach znowu wraca na swoją pozycje wyjściową, czyli pokazuje 15km/h kiedy powinna 0. Próbowałem ją dociskać i wyciągać i wkładać inaczej i ciągle kur#@ to samo. Mam ją wkleić czy jak? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kleisz, wskazówki są na wcisk i to wszystko. A test zegarów robiłeś VAGiem?

Które piny i w jakich kostkach odpowiadają za podświetlenie zegarów czyli plus i minus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy czy ktoś był by mi w stanie napisać co dokładnie muszę zrobic u siebie aby zmienić 1/2 fis na pełnego fisa licznika jaki obecnie posiadam w swoim audi to 1/2 fis Jaeger

n3a52dj7.jpg

a taki licznik nabyłem z pełnym fisem od anglika VDO 8DO 920 980 A i manetkę oczywiście też mam

9a7tav3h.jpg

licznik teraz wysyłam do naprawy wyświetlacza ponieważ na zdjęciach widać co się dziej.

Czy kostka zielona i niebieska będą pasowały bez żadnych zmian kabelków od razu do tego licznika czy trzeba będzie cos zmieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No k***a jaki len !!!!!

Pierwszy post jest poradnik na chomiku soulmastera jak przejść z 1/2 na pełny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No k***a jaki len !!!!!

Pierwszy post jest poradnik na chomiku soulmastera jak przejść z 1/2 na pełny

Hahaha... prawie posikałem się ze śmiechu :) Coś chyba ciężka służba że Pan władza taki nerwowy :)

To ja się zdrzaźniłem na swojego FISa ale kolega to już w ogóle durszlak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No k***a jaki len !!!!!

Pierwszy post jest poradnik na chomiku soulmastera jak przejść z 1/2 na pełny

sory tego z chomikuj nie zauważyłem jak przeglądałem bo temat wymiany 1/2 fis na pełny tego kolegi widziałem ale tam same fotki praktycznie bez opisu i dlatego się zapytałem ale teraz już pobieram to z chomikuj i mam nadzieję że jakoś to mi pomoże ogarnąć temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wolne panie tylko siedze juz w tym temacie ze 3 lata prawie i duzo spamu jest fakt ale po to jest pierwszy post gdzie jest pigułka wiedzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie wścieklizna bo nikomu niebieskimi nie poświecił :)

No wesz zanim ja zacząłem załapywać o co w tym wszystkim chodzi to też było multum pytań :)

Mam nadzieję że jak przyjdzie licznik to w końcu go założę i będzie radocha ze sprawnego FISa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a jak to jest jeżeli fis będzie pokazywał spalanie na benzynie i jaki dystans jeszcze pozostał na baku to jak to sie ma do instalacji gazowej czy po przejściu na gaz nic nie będzie pokazywało czy będzie działać normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa normalnie tylko pokazuje ile zużyłby benzyny a nie zużycie LPG ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał. Pokazuje: spalanie, dystans do przejechania etc. na paliwie.

Wczoraj zakładałem licznik bo już do mnie doszedł. I mierził mnie ten czujnik temp oleju i... coś dojrzałem ale ledwo co może będzie widać:

6gvj25q4.jpg

Przypatrzyłem się też zbiorniczka witaj od spryskiwaczy a raczej pompce która jest widoczna i tutaj chyba kolejne odkrycie, jest ona 3 pinowa... pytanie tylko gdzie idzie ta wiązka...

3qfgmzuk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori pompka bez poziomu ma 2 piny kostka jest 3 pinowa i ten 3 kabelek konczy sie w wiazce przed licznikiem musial bys odwinac ori izolacje i tam go poszukac ale znajac zycie pompka i tak do wymiany

Wysłane z mojego LT18i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w której wiązce niby ten kabelek od spryskiwaczy powinien być niebieska czy żólta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...