Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Brems licht i ta żarówka to kontrola żarówek i stopu i cza to dac do masy

Płynu nie wywala ? Tak jak mówiłem jednak poki nie podłączysz nic nie bedzie krzyczeć

Manetka juz na pokładzie ? Wyświetlacz jednak gitara widze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sorry ale albo ja niereformowalny albo ślepy :) Patrząc chociaż by na allegro to zbiornik spryskiwaczy przedliftowy (bo poliftowy ponoć i tak nie pasuje do przed lifta) ma oddzielnie pompkę od spryskiwaczy lamp, szyby no i oddzielnie widać czujnik od poziomu płynu i jest on dwu pinowy. Więc ni cholery nie rozumiem jak może być zintegrowany z pompką. Obecnie pompkę od szyb mam dwu pinowy czyli jak dorwe ten zbiornik z czujnikiem to kostka będzie miała więcej niż dwa piny?

Ja zmieniłem samą pompke nie wymieniając zbiornika, bez czujnika plynu pompka ma 2 piny z czujnikiem plynu 3 :) reset kasuje aktualnie wyświetlaną funkcje (czas jazdy średnie spalanie,srednia prędkość)
Ja dostałem kostkę 3 pinowy do pompki albo do czujnika w każdym bądź razie do czegoś ze spryskiwaczem. A kolory kabli wychodzące z tej kostki to brązowy, czerwono brązowy, fioletowo czyba czarny. To ta pompką sama w sobie ma czujnik poziomu czy dodatkowy czujnik wina się w inne miejsce zbirniczka?

Brems licht i ta żarówka to kontrola żarówek i stopu i cza to dac do masy

Płynu nie wywala ? Tak jak mówiłem jednak poki nie podłączysz nic nie bedzie krzyczeć

Manetka juz na pokładzie ? Wyświetlacz jednak gitara widze

Czyli ten kabel chyba z pinu 19 czerwonej kostki muszę dać do masy bo on jest chyba od kontroli świateł? Spryski nie wywala więc tak jak mówiłeś, póki nie podłączony to nie będzie krzyczał.

Pewnie że manetka już jest. Pierwsze co ją założyłem. Łącznie zajęło mi to 6 godzin roboty.

Pomyłka 16 pin w kostce czerwonej FISa to kontrola żarówek a 19 to braki light. Czyli to też kontrola żarówek hamowania czy to pojawi się duże P w kółeczku na FISie jak zaciągnę ręczny?

Edytowane przez denveco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręczny jest sterowany osobnym czujnikiem pod dźwignią , walisz do masy oba te piny co napisałeś i spokoj , czyli czarne pole :D bo masz nie ori radio :D

Nie zczailem , jeszcze raz , od ręcznego jest w kostce niebieskiej lub żółtej a to od czerwonej jest wiec tak jak piszesz 16 i 19 do masy , pompka na 3 piny ma w sobie juz czujnik poziomu płynu

Voltomierz działa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie musisz zmieniać kostki tej co jest do pompki spryskiwaczy. Przedlift (nawet mój ) ma już oryginalnie 3 piny pociągnięte. Wystarczy Ci więc albo odszukać ten wolny kabel w nogach kierwocy albo (ja tak zrobiłem) 5cm za pompką rozciąłem izolację i wpiąłem się z nowym kablem w ten 3 pin.
Pompka z czujnikiem do przedlifta:
http://allegro.pl/pompka-spryskiwacza-audi-80-100-a4-b5-a6-c4-c5-a8-i5003069646.html
Bez czujnika:
http://allegro.pl/audi-a4-b5-pompka-spryskiwaczy-i4952272540.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek jak zjadę z trasy to podepnę te dwa kable z pinu 16 i 19 do masy to będzie gitara. No ori radia nie mam. Ale na monitorze radia widzę co mam widzieć kto co gra :)

To tak jak kolega wyżej pisał wystarczy że kupię samą pompkę do sprysku 3 pin i będzię gitara.

Tak Voltomierz działa. W

Jak przekręcić kluczyk na zapłon to pokazuje 12V jak odpaleniu auto to wskoczy na nieco ponad 14V.

Ciekawe czy da rade w tym FISie zrobić takie przywitanie logiem Audi jak w 15 sekundzie tego filmiku

http://m.youtube.com/watch?v=pg43OPSZYvw

Edytowane przez denveco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie śmiać się :) Ale da radę taki gadżet zrobić? Skoro nie idzie testu zegarów zrobić po odpaleniu auta to może chociaż logo i marka auta zadowoli oko po jego odpaleniu :)

Szukałem właśnie czy w schemacie mojego radia Alpine 511RB jest wyjście kablem rds ale jakoś nie znalazłem.

Czy ja dobrze zauważyłem że ten FIS reaguje na natężenie światła otoczenia?

Ale przyznam że jak podłączyłem licNik to mnie zamurowało jak zobaczyłem przebieg ponad 400 tys. km :)

Aaa pytanie. Wszystko mam podłączone po za temp oleju i spryskiwaczy. Jednak przy teście zegarów VAGiem wszystkie zegary idą do góry prócz oleju. Czy dlatego nie idzie do góry bo nie jest podłączony czy że silniczek jest trafiony? Czy mimo że nie jest podłączony to powinien przy teście iść do góry? No i druga sprawa to jak skasować IN2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie pomimo wszystko przy teście wszystko powinno wstawać, więc raczej silniczek kaput ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej nie drgnie przy tak niskiej temperaturze otoczenia. Widzę że zrobiłem "interes życia" z tym licznikiem. Jak nie 5 linki w pionie zdechło, tak teraz okazuje się że wskaźnik temp oleju bez oznak życia to i jeszcze brzęczek nie działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem, że bediks będzie pamiętał ;P

Kompa z XP nie miałem jak zabrać to nie dałem rady przebiegu zmienić, ale tak to kodowanie było OK, oczywiście większość kanałów niedostępna.

Nie wiem dlaczego, ale nie mogłem zmienić języka.

A co do inspekcji to chwila szukania i :

How to Reset the Service Interval Light (for 1998-99)
When the dealer services your car, they are supposed to reset the oil or service interval warning light that comes on in place of your trip odometer when you start your car. It can be temporarily reset, by pushing the odometer reset. But when the ignition is turned off, the service warning will reappear when you restart your car. To reset it permanently, follow these instructions:
1) Insert your key into the ignition.
2) Push in the odometer reset button, hold it in, and turn the key to the first click.
3) The display should read either "oil" or "service" if it does not, repeat steps #1 and #2.
4) To reset, pull out your instrument light dimmer button at the bottom of the tachometer.
5) Turn the ignition to the off position. When the ignition is turned back on, the display should be back to the trip odometer.
Note: This procedure has been confirmed on '98 and '99 model year A4's.
How to Reset the Service Interval Light (for 2001-?)
When the dealer services your car, they are supposed to reset the oil or service interval warning light that comes on in place of your trip odometer when you start your car. It can be temporarily reset, by pushing the odometer reset. But when the ignition is turned off, the service warning will reappear when you restart your car. To reset it permanently, follow these instructions:
1. Insert your key into the ignition.
2. Push in the odometer reset button, hold it in, and turn the key to the first click.
3. The display should read either "oil" or "service" if it does not, repeat steps #1 and #2.
4. To reset, push the clock adjustment knob the bottom of the tachometer.
5. Turn the ignition to the off position. When the ignition is turned back on, the display should be back to the trip odometer.

Co do output test to w 50 sekundzie jest:


Z tego co mam na zdjęciach to silniczków są tam dwa rodzaje.

Ładowania i oleju jest taki sam i drugi rodzaj to te od prędkości, obrotów, temp płynu i paliwa, więc niestety jeśli wymieniać silniczek to trzeba go wygrzebać z licznika, który ładowanie i olej pokazuje ni i gong to też tylko głośniczek, który mógł się przepalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem, że bediks będzie pamiętał ;P

Kompa z XP nie miałem jak zabrać to nie dałem rady przebiegu zmienić, ale tak to kodowanie było OK, oczywiście większość kanałów niedostępna.

Nie wiem dlaczego, ale nie mogłem zmienić języka.

A co do inspekcji to chwila szukania i :

How to Reset the Service Interval Light (for 1998-99)

When the dealer services your car, they are supposed to reset the oil or service interval warning light that comes on in place of your trip odometer when you start your car. It can be temporarily reset, by pushing the odometer reset. But when the ignition is turned off, the service warning will reappear when you restart your car. To reset it permanently, follow these instructions:

1) Insert your key into the ignition.

2) Push in the odometer reset button, hold it in, and turn the key to the first click.

3) The display should read either "oil" or "service" if it does not, repeat steps #1 and #2.

4) To reset, pull out your instrument light dimmer button at the bottom of the tachometer.

5) Turn the ignition to the off position. When the ignition is turned back on, the display should be back to the trip odometer.

Note: This procedure has been confirmed on '98 and '99 model year A4's.

How to Reset the Service Interval Light (for 2001-?)

When the dealer services your car, they are supposed to reset the oil or service interval warning light that comes on in place of your trip odometer when you start your car. It can be temporarily reset, by pushing the odometer reset. But when the ignition is turned off, the service warning will reappear when you restart your car. To reset it permanently, follow these instructions:

1. Insert your key into the ignition.

2. Push in the odometer reset button, hold it in, and turn the key to the first click.

3. The display should read either "oil" or "service" if it does not, repeat steps #1 and #2.

4. To reset, push the clock adjustment knob the bottom of the tachometer.

5. Turn the ignition to the off position. When the ignition is turned back on, the display should be back to the trip odometer.

Co do output test to w 50 sekundzie jest:

Z tego co mam na zdjęciach to silniczków są tam dwa rodzaje.

Ładowania i oleju jest taki sam i drugi rodzaj to te od prędkości, obrotów, temp płynu i paliwa, więc niestety jeśli wymieniać silniczek to trzeba go wygrzebać z licznika, który ładowanie i olej pokazuje ni i gong to też tylko głośniczek, który mógł się przepalić.

No tak tylko że podałeś opcje od 98 roku w zwyź. A ja mam licznik przed liftem.

Bedix pytał czy jak robiliśmy test FISa to czy miał jakieś plamy czy jakoś tak.

Edytowane przez denveco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie coś mi się wydaje, że wypalony nie jest, tylko 5 linii nie abla.

Już mam.

Pojazdy z lat 1995-1997 i prawdopodobnie niektóre z początku roku 1998.

Numer kanału - Znaczenie kanału - Komunikat na wyświetlaczu - Przykładowa wartość - Wyjaśnienie

05 - Wymiana oleju za "x" km. - OEL - 15 - Wartość "x" wyrażana jest w tysiącach kilometrów. Wpisując jako nową wartość np.15, przypomnienie o wymianie oleju pojawi się za 15.000 km. Podobnie będzie gdy naszą nową wartością będzie 10 - w tym wypadku ustawimy wymianę oleju na 10.000 km. (15x1000=15.000 km)

06 - Inspekcja oznaczona jako IN 01 za "x" km. - IN 01 - 30 - Wartość "x" wyrażana jest w tysiącach kilometrów. Wpisując jako nową wartość np.30, przypomnienie IN 01 pojawi się za 30.000 km. (30x1000=30.000 km)

07 - Inspekcja oznaczona jako IN 01 za "x" dni. - IN 01 - 36 - Wartość wyrażana jest w dziesiątkach dni, tzn. (36x10=360 dni)

08 - Inspekcja oznaczona jako IN 02 za "x" dni. - IN 02 - 36 - Wartość wyrażana jest w dziesiątkach dni, tzn. (36x10=360 dni)

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kwestie inspekcji by się wyjaśniło. Ale dlaczego wciąż języka nie szło zmienić?

Edytowane przez denveco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...