bediks Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Jak będziecie klikać ok to rzuć tekstem jestem hardcorem , a jak pojdzie to dodasz i mam na to certyfikaty
Gość cwiara Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Ok Marcin Za 10-15 min jestem. "cwiara" jak by co będziemy mobilnie na forum i będziemy pytać co i jak w razie wątpliwości. Działamy z tym licznikiem i pytanie, jaki ma być "Baudrate" w programie VAG eprom programem? Qrde nie pamietam. A co nie chce sie połączyć?
denveco Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 No właśnie nie bardzo. Przy czytaniu licznika pokazuje Not found ECU albo wrong baud rate.
Gość cwiara Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Odczytajcie wsad commanderem i pózniej ten plik otwórzcie w programie eeprom Programmer.
denveco Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Ok. Odłączenie aku nic nie dało. Przebiegu nie zmieniło. Jest 16 linijek kodu w epromie.
Gość cwiara Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Podeslij mi go : [email protected]
Gość cwiara Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Mam. Jaki tam stan licznika jest teraz? I nr licznika jeszcze
denveco Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Stan mamy 4km. A numer licznika jest w załączniku txt. 8D0 913 033 PX
soulmaster3m Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Stan 0km a dzienny 4km a miało być 234500. Nie wiem czemu, ale żaden kabel, ani wersje 1.3 czy 1.8 nie chcą czytać, jedynie k+can odczytał, to ten co na maila poszedł. Błędów też nasiało Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 907 473 D Component: 2,6l V6 MPFI HS D05 Coding: 00083 Shop #: WSC 06317 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Readiness: N/A Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D00 Coding: 01022 Shop #: WSC 33977 2 Faults Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 32-10 - Resistance too High - Intermittent 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 033 P Component: B5-KOMBIINSTRUMENT__D11 Coding: 04162 Shop #: WSC 25700 2 Faults Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00667 - Ambient Temperature Signal 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0S2276740 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00750 - Warning Lamp 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent End ------------------------------------------------------- Edytowane 12 Lutego 2015 przez soulmaster3m
Gość cwiara Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Odesłałem przerobiony. Wgrajcie go.
soulmaster3m Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Dzięki wielkie. To już jutro sprawdzimy. -2 na dworze, d*pa odmarza a ja jeszcze chory.
Gość cwiara Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Spoko wsad jest prawidłowy. W tych pierwszych rocznikach jest taki krotki bo tam bardzo mało informacji jest zawartych. Akurat ten nr licznika był w moim kalkulatorze wiec przebieg powinien wskoczyć
soulmaster3m Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Podejrzewałem, że może być taki skoro tam tylko kilka kanałów jest czynnych.
Gość cwiara Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Daj znać jutro czy poszło. Jak coś to jest jeszcze opcja zamiana bajtów to sie poprawi jak będzie coś nie tak.
denveco Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Bartek, chciałeś zobaczyć filmik z testu zegarów to tutaj jest. Ale nie wiem czy coś będzie widać. Jak co to może za dnia będzie lepiej...
bediks Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Jest git , ale czemu podczas testu olej nie wstaje ? Trzeba podłączyć ?
denveco Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Nie mam pojęcia dlaczego. Niby silniczek od oleju jest sprawny.
bediks Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Napisz do tego typa co ci taśmę robił moze powie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się