Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak będziecie klikać ok to rzuć tekstem jestem hardcorem , a jak pojdzie to dodasz i mam na to certyfikaty :D

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ok Marcin Za 10-15 min jestem.

"cwiara" jak by co będziemy mobilnie na forum i będziemy pytać co i jak w razie wątpliwości.

Działamy z tym licznikiem i pytanie, jaki ma być "Baudrate" w programie VAG eprom programem?

Qrde nie pamietam. A co nie chce sie połączyć?

Opublikowano

No właśnie nie bardzo. Przy czytaniu licznika pokazuje Not found ECU albo wrong baud rate.

Opublikowano

Odczytajcie wsad commanderem i pózniej ten plik otwórzcie w programie eeprom Programmer.

Opublikowano

Ok. Odłączenie aku nic nie dało. Przebiegu nie zmieniło.

Jest 16 linijek kodu w epromie.

Opublikowano

Oki chwila

Poszło

Opublikowano

Mam. Jaki tam stan licznika jest teraz?

I nr licznika jeszcze

Opublikowano

Stan mamy 4km.

A numer licznika jest w załączniku txt.

8D0 913 033 PX

Opublikowano (edytowane)

Stan 0km a dzienny 4km a miało być 234500.

Nie wiem czemu, ale żaden kabel, ani wersje 1.3 czy 1.8 nie chcą czytać, jedynie k+can odczytał, to ten co na maila poszedł.


Błędów też nasiało

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 907 473 D
Component: 2,6l V6 MPFI HS D05
Coding: 00083
Shop #: WSC 06317
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Readiness: N/A
Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 8A0 959 655 C
Component: Airbag V AUDI D00
Coding: 01022
Shop #: WSC 33977
2 Faults Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 919 033 P
Component: B5-KOMBIINSTRUMENT__D11
Coding: 04162
Shop #: WSC 25700
2 Faults Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00667 - Ambient Temperature Signal
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 953 234
Component: IMMO AUZ9Z0S2276740 D76
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00750 - Warning Lamp
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
End -------------------------------------------------------
Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Dzięki wielkie.

To już jutro sprawdzimy. -2 na dworze, d*pa odmarza :P a ja jeszcze chory.

Opublikowano

Spoko :) wsad jest prawidłowy. W tych pierwszych rocznikach jest taki krotki bo tam bardzo mało informacji jest zawartych. Akurat ten nr licznika był w moim kalkulatorze wiec przebieg powinien wskoczyć :)

Opublikowano

Podejrzewałem, że może być taki skoro tam tylko kilka kanałów jest czynnych.

Opublikowano

Daj znać jutro czy poszło. Jak coś to jest jeszcze opcja zamiana bajtów to sie poprawi jak będzie coś nie tak.

Opublikowano

Bartek, chciałeś zobaczyć filmik z testu zegarów to tutaj jest. Ale nie wiem czy coś będzie widać. Jak co to może za dnia będzie lepiej...

Opublikowano

Jest git , ale czemu podczas testu olej nie wstaje ? Trzeba podłączyć ?

Opublikowano

Nie mam pojęcia dlaczego. Niby silniczek od oleju jest sprawny.

Opublikowano

Napisz do tego typa co ci taśmę robił moze powie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...