Góral.tz Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 i jak montujesz?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=172452.0
slepy Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 i jak montujesz?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=172452.0 negocjuje narazie na allegro od avanta, za 40zł z przesyłką, jak się nie uda to się odezwę , zbytnio mi sie nie pali, bo nie mam nawet fisa jeszcze
przemciotorun Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 musze jutro zwalic nadkole bo pekl mi przewod od spryskiwaczy szyby albo zbiornicazek jutro zobacze i przy okazji chcialbym podlaczyc czujnik spryskiwaczy bo teraz mam wylaczony w liczniku, i tak: juz po podlaczeniu czujnika odpalam vag coma, 17-Instruments (w polu soft coding wyświetli się obecne kodowanie, prawdopodobnie bedzie 00140)następnie 7-recode i do ??xxx dodac +04, czyli wpisac wartosc 04140? i bedzie oki? czy cos pokrecilem?
msuchecki90 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Koledzy mam pytanie mam zamontowany licznik od A6 jak zmienic w liczniku wartosc ilosci paliwa bo z tego co wiem A6 miala bak 72-75 litrow , a A4 ma 62 litry ,
e2rdd23 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 kolego dropsone a powiec mi bo ja tez musze sie uporać z podłączeniem tego czujnika ale nie wiem gdzie go podpiąć? to znaczy czy kostkę do czujnik sobie załatwiłem ale co dalej gdzie to wpiąć jeden do zasilania (chyba?) a drugi to gdzie?? jak możesz opisz i ewentualnie dodaj jakieś foto jak to nie problem.
przemciotorun Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 z wtyczki od fisa (20 pin) ciagniesz kabelek z pinu nr 9 do czujnika ilosci plynu, podpinasz do jednego pinu(niewazne ktorego)do czujnika a z drugiego ciagniesz kabelek do masy, ja podpiolem do srobki mocujacej pompe abs-u jakies 10 cm od czyjnika
e2rdd23 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 A ha no to już wiem Dzięki a w vagu trzeba coś zmieniać?
przemciotorun Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 ja zmienilem kodowanie z 00140 na 04140 ale nikt mi tego nie potwierdzil a mam jeszcze sporo plynu w zbiorniku
pawelwarsze Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 no to i ja sie odezwe w tym temacie a myslalem ze nie bede musial przeczytalem caly temat i albo mi to gdzies umknęło albo niebylo pacjent a4 96rok bez fisa gdzie znalezc ta dodatkowa wiazke od fisa przygladalem sie wiazce i widze ze kolory ma takie same jak 99rok. A i czy mozna poprostu uciac te kable i polaczyc je takim czyms zeby wrazie czego mozna powrocic do starych zegarow http://img827.imageshack.us/f/beztytuuvdm.jpg/
manny90 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 no to i ja sie odezwe w tym temacie a myslalem ze nie bede musial przeczytalem caly temat i albo mi to gdzies umknęło albo niebylo pacjent a4 96rok bez fisa gdzie znalezc ta dodatkowa wiazke od fisa przygladalem sie wiazce i widze ze kolory ma takie same jak 99rok. A i czy mozna poprostu uciac te kable i polaczyc je takim czyms zeby wrazie czego mozna powrocic do starych zegarow http://img827.imageshack.us/f/beztytuuvdm.jpg/ Ktoś na forum sprzedawał wtyczkę ostatnio. Możesz ją zrobić z taśm komputerowych (ATA- takie starsze do dysku twardego). Ja np kupiłem porty USB, zakończone są 5 pinową wtyczką, kupujesz 4 i masz wtyczkę 20 pin. Kable oczywiście musisz ciągnąć nowe...
pawelwarsze Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 mam wtyczki od noweych zegarow tylko zastanawiam sie jak to podlaczyc najlepiej z starymi i gdzie znalezc te dodatkowe kable od fisa
amokk Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Jeśli pytasz skąd wziasc kable to masz dwie opcje: 1. zlec to komuś, kto się na tym zna 2. przeczytaj temat od początku do końca
manny90 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Co masz na myśli mówiąc dodatkowe kable od Fisa? Musisz mieć wtyczkę bądź jej zamiennik. Każdy pin ma przypisaną funkcje, (jest rozpiska na pierwszych stronach), musisz z każdego pinu cigną ć kable do odpowiednich miejsc w samochodzie. Nie ma gotowej instalacji... Tak jak amokk napisał... Przeczytaj ten wątek od początku do końca.
ic3ek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 mam wtyczki od noweych zegarow tylko zastanawiam sie jak to podlaczyc najlepiej z starymi i gdzie znalezc te dodatkowe kable od fisa Co masz na myśli mówiąc dodatkowe kable od Fisa? Musisz mieć wtyczkę bądź jej zamiennik. Każdy pin ma przypisaną funkcje, (jest rozpiska na pierwszych stronach), musisz z każdego pinu cigną ć kable do odpowiednich miejsc w samochodzie. Nie ma gotowej instalacji... Tak jak amokk napisał... Przeczytaj ten wątek od początku do końca. Tak jak koledzy napisali wczesniej. Do srodkowej wtyczki FIS trzeba ciagnac nowiutenkie kable. Do bocznych słupków i do kompa od spalania.
ic3ek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Bocznych słupków? Do krancówek dzwi przednie pasażera w lewym słupku "pod nogami" tył po prawej stronie.
manny90 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ja nic takiego nie ciągnąłem... Masz fis z komunikatem o otwartych drzwiach?
ic3ek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ja nic takiego nie ciągnąłem... Masz fis z komunikatem o otwartych drzwiach? No i tu wlasnie trzba jeszcze rozróznic dwie opcje, sa z powiadomieniem o otwartych kazdych dzwiach i sa bez te starsze roczniki. No ale jesli ktos czyta ten temat to powinien to wiedziec , bo na samym poczatku jest rozpiska pinów.
e2rdd23 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 a powiecie mi po czym poznać czy bedzie pokazywało otwarte drzwi czy nie ja mam 99 r po lifcie i nie wiem własnie a powoli zaczynam wymieniac licznik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się