Góral.tz Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Elektroniką w środku, inne są też "silniczki" wskazówek i jager jest bardziej awaryjny czyli jak by co lepiej VDO zmontować bo i w VDO i w jaeger bede musiał robić wyświetlacz.
IDUAL Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Jager niby jest bardziej awaryjny pod względem elektroniki ale jeżeli chodzi o wyświetlacz to to samo ja kupiłem VDO a FIS mam do roboty.
Góral.tz Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 wiesz ja mam VDO na półce od anglika ale myślałem żeby kupić europejski i akurat krycha ma ale jaeger.
IDUAL Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Jakoś auto jeżdzą z licznikami JAEGER i jest dobrze fakt że naprawa jest droższa niż VDO. To pewnie jest tak jak z silnikami 2,5 TDI prawie nikt nie ma a każdy krytykuje.
Góral.tz Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 w sumie racja. a jak sprawdzic czy moje 1/2 fis to VDO czy jaeger?
IDUAL Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Z tyłu licznika powinna byc wytłoczka VDO
RafuZG Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 mam pytanie ten żółty kabel od spalania uciołem przy samej wtyczce pod kompem i nadal nie pokazuje mi spalania
Gniady Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 mam pytanie ten żółty kabel od spalania uciołem przy samej wtyczce pod kompem i nadal nie pokazuje mi spalania Miałeś żółty dopiąć do żółtego który jest w kompie -nic się nie obcina.
RafuZG Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 ale od.j.eb.ałem Czyli jeszcze raz wyjmuję z kostki żółty kabelek i dołączam go do komputera tego co jest na podszybiu, też do żółtego kabelka
Gniady Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 ale od.j.eb.ałem Czyli jeszcze raz wyjmuję z kostki żółty kabelek i dołączam go do komputera tego co jest na podszybiu, też do żółtego kabelka Ano.
15lolo Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 witam serdecznie fis działa ok :> lecz mam dwa problemy (przebieg za duży i obroty) licznik z fisem jest z v6 jak go przekodować ? czy cdif da radę jak to zrobić (czy jest gdzieś opis) a co do przebiegu czy jest możliwość przelutowania pamięci?? lub jakimś vag tacho commander?>? pozdrawiam
pablo_9 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 vagie możesz przekodować wchodzisz w 17-Instruments a później 07-Coding ustaw na 0042 lub 0142 pamięci raczej nie przelutujesz bo pewnie nie jest te samo oznaczenie w ori liczniku i w liczniku z FIS próbuj vag tacho
RonM Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Witam :> Poszukuje licznika z pełnym FISem który będzie działać pod a4 1.9 tdi AFN z 98 roku Jak ma ktoś na sprzedaż to chętnie kupię
kaju Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 vagie możesz przekodować wchodzisz w 17-Instruments a później 07-Coding ustaw na 0042 lub 0142 pamięci raczej nie przelutujesz bo pewnie nie jest te samo oznaczenie w ori liczniku i w liczniku z FIS próbuj vag tacho Nie każ mu ustawiać pierwszego lepszego kodowania, tylko niech spisze sobie kodowanie starego licznika... i wpisze wartość do nowego. Przede wszystkim niech przeczyta wątek, chociażby kilka stron wstecz, wszystko jest tam opisane, w postach moich czy kolegi vauxhall95, który mnie kierował z kodowaniem obrotów, bo też miałem ten sam problem.
pablo_9 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 to nie jest pierwsze lepsze kodowanie, ma taki sam silnik jak ja i takie kodowanie występuje w silniku 1.6 i nie tylko bo w 1.8 m.in. też
kaju Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Rozumiem, ale nie musi całego kodowania zmieniać, tylko czwartą cyfrę wystarczy że zmieni, która jest odpowiedzialna za obroty.
15lolo Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 witam dzięki za szybką odp licznik już przekodowałem zczytałem ze starego (bylo 142 tak jak pisaliście) i działa ok pozostało kupić wag tacho ,PS commander może być?? dzisiaj sprawdzałem fis działanie i nie wiem jak powinno być zdaje mi się że podświetlnie tych Czerwonych kresek fisa świecą słabiej (np jak robie test to komunikaty swiecą mocną a spalanie i temp słabiej ) także chyba fis zaczoł fiksować nieraz normalnie a nieraz słabiej podczas jazdy jaka może być przyczyna>? Dzięki za rady :)e
IDUAL Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Kolego nie mam dla ciebie dobrej wiadomości założe sie ze jak zimno jest to świeci lepiej a jak ciepło i chodzi jakiś czas to gorzej niestety to wada wyświetlaczy FIS jakieś tam kryształki sie wypalają czy coś czytałem o tym bo sam mam do wymiany wyświetlacz jeżeli bedzie bardzo słabo swiecił to tylko wymiana na nowy. Ori zdaje sie że kosztuje 600 z wymiana a Chiński 300 - 350zł. Niestety tego sie nie da naprawić tylko wymiana.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się