Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przycisków kiery multi na chromowane z A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jednak okazalo sie, ze przyciski w B8 sa inne (przynajmniej czesci elektroniczne) niz w B7.
Podstawowe roznice to oprucz nr. czesci to plytki elektroniczne.
W B7 prawe przyciski maja w kostce 9 pinow a w B8 maja 10 pinow.
Lewe przyciski maja w obu wersjach po 9 pinow, jednak po dokladniejszych ogledzinach obu plytek okazuje sie, ze sa znaczne roznice w zastosowanych elementach elektronichnych, co przyczynilo sie do tego, ze podmienilem srodki w zarowno prawych jak i lewych przyciskach.

Same plastiki mozna bez problemu wymienic.
Tak wygladalo przed:

5zed4cvw.jpg

Tutaj po

xufs4gdi.jpg

Kilka fotek z opisem:

tauvblum.jpg


h8itg3c4.jpg

misjavul.jpg

xd6hdmcr.jpg

tphu8xt8.jpg

knrlvd26.jpg

xj4a6ghe.jpg

Skladanie w odwrotnej kolejnosci.
Po ponownym podlaczeniu akumulatora, swici sie ESP i nie da sie pilotem otworzyc i zamknac auta.
Nalezy "przyuczyc" klucze, czyli:

kluczyk w stacyjke, trzymamy przycisk zamkniecia, przekrecamy kluczyk w pozyzje 2 (rozswietlenie tablicy+zalaczony wentylator),
trzymamy dalej wcisniety ok 20 sek (nie odpalajac auta)
Kluczyk w pozycje 0, wyciagamy i sprzawdzamy czy dziala.
U mnie bylo ok. zamykanie i otwieranie pilotem powiodlo sie. Po starcie kontrolka ESP nie swiecila sie wiecej.


Podziekowania dla kolegi Malika, za rade i obszerny opis gdzie wymienial kierownice.

Edytowane przez wrclaguna
Opublikowano

bardzo przydatny opis. Mi się czasem przycina scroll od dźwięku bo już 2x zalałem go colą :confused4: i musiałbym go wymontować i oczyścić. Dzieki za opis. :notworthy:

Opublikowano

Bardzo fajna modyfikacja.

Wzglednie nieduzo pracy a afakt cieszy, kierowce przynajmniej. Jakbys jeszcze podal, jaki numer czesci maja te przyciski od B8 to byloby latwiej szukac. Miales je z Allegro, Ebay, czy z ASO?

Dzieki

Opublikowano

Przyzyciski kupione na ebay.de

Numery to 8E0 951 527 AH WEP, 8E0 951 527 AG WEP, cena 44€+ wysylka.

Te beda chyba lepiej pasowaly (nie dam sobie reki uciac, trzeba sie we wlasnym interesie dokladniej dowiedziec)

4E0951527AH XHA

4E0951527AJ XHA

bo mozliwe, ze nie trzeba bedzie podmieniac srodkow (wtyczki sa po obu stronach na 9 pinow a nie tak jak w tych co kupilem 10 i 9 ) wiec praktycznie p&p.

Opublikowano

Moze to glupie, co napisze , ale sadzac po poczatkowym symbolu 8E0 to te Twoje juz powinny byc dostepne w B7 bo w koncu 8E0 to bylo oznaczenie modelowe B6 i B7, a te drugie 4E0 to w koncu A8, ale to nie dziwi, bo przeciez tasma kierownicza do MFSW w B7 tez seryjnie byla 4E0. Ok. Najpierw wymienie kiere, sprawdze, ze przyciski dzialaja, a potem bede myslal o zmianie obudowy. Copyrights trzeba wykupic na ten Twoj modzik :>?

Pozdrawiam

Bartas

Opublikowano

Dlatego napisalem, zeby sie upewnic samemu. :wink4:

Nie zastrzegam sobie zadnych, inaczej by sie to tu nie znalazlo :naughty:

Opublikowano

:gwizdanie:

Ja wymienilem kompletna kiere z B8 do B7 i wszystko smiga po dzis dzien. W jakim celu audi zrobilo 10 pinow :chytry:

Kiere wpasowalem P&P gdyby ktos pytal.

pzdr :hi:

Opublikowano

panowie jaka cena w serwisie jest tych gadzetów ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...