Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) Jednak okazalo sie, ze przyciski w B8 sa inne (przynajmniej czesci elektroniczne) niz w B7.Podstawowe roznice to oprucz nr. czesci to plytki elektroniczne.W B7 prawe przyciski maja w kostce 9 pinow a w B8 maja 10 pinow.Lewe przyciski maja w obu wersjach po 9 pinow, jednak po dokladniejszych ogledzinach obu plytek okazuje sie, ze sa znaczne roznice w zastosowanych elementach elektronichnych, co przyczynilo sie do tego, ze podmienilem srodki w zarowno prawych jak i lewych przyciskach.Same plastiki mozna bez problemu wymienic.Tak wygladalo przed: Tutaj po Kilka fotek z opisem: Skladanie w odwrotnej kolejnosci.Po ponownym podlaczeniu akumulatora, swici sie ESP i nie da sie pilotem otworzyc i zamknac auta.Nalezy "przyuczyc" klucze, czyli:kluczyk w stacyjke, trzymamy przycisk zamkniecia, przekrecamy kluczyk w pozyzje 2 (rozswietlenie tablicy+zalaczony wentylator),trzymamy dalej wcisniety ok 20 sek (nie odpalajac auta)Kluczyk w pozycje 0, wyciagamy i sprzawdzamy czy dziala.U mnie bylo ok. zamykanie i otwieranie pilotem powiodlo sie. Po starcie kontrolka ESP nie swiecila sie wiecej.Podziekowania dla kolegi Malika, za rade i obszerny opis gdzie wymienial kierownice. Edytowane 1 Stycznia 2017 przez wrclaguna
ArkadiuS Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 bardzo przydatny opis. Mi się czasem przycina scroll od dźwięku bo już 2x zalałem go colą i musiałbym go wymontować i oczyścić. Dzieki za opis.
Madbar Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Bardzo fajna modyfikacja. Wzglednie nieduzo pracy a afakt cieszy, kierowce przynajmniej. Jakbys jeszcze podal, jaki numer czesci maja te przyciski od B8 to byloby latwiej szukac. Miales je z Allegro, Ebay, czy z ASO? Dzieki
Muskel1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Opublikowano 2 Listopada 2009 Przyzyciski kupione na ebay.de Numery to 8E0 951 527 AH WEP, 8E0 951 527 AG WEP, cena 44€+ wysylka. Te beda chyba lepiej pasowaly (nie dam sobie reki uciac, trzeba sie we wlasnym interesie dokladniej dowiedziec) 4E0951527AH XHA 4E0951527AJ XHA bo mozliwe, ze nie trzeba bedzie podmieniac srodkow (wtyczki sa po obu stronach na 9 pinow a nie tak jak w tych co kupilem 10 i 9 ) wiec praktycznie p&p.
Madbar Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Moze to glupie, co napisze , ale sadzac po poczatkowym symbolu 8E0 to te Twoje juz powinny byc dostepne w B7 bo w koncu 8E0 to bylo oznaczenie modelowe B6 i B7, a te drugie 4E0 to w koncu A8, ale to nie dziwi, bo przeciez tasma kierownicza do MFSW w B7 tez seryjnie byla 4E0. Ok. Najpierw wymienie kiere, sprawdze, ze przyciski dzialaja, a potem bede myslal o zmianie obudowy. Copyrights trzeba wykupic na ten Twoj modzik :>? Pozdrawiam Bartas
Muskel1 Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Dlatego napisalem, zeby sie upewnic samemu. Nie zastrzegam sobie zadnych, inaczej by sie to tu nie znalazlo
ZuKeRs Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 :gwizdanie: Ja wymienilem kompletna kiere z B8 do B7 i wszystko smiga po dzis dzien. W jakim celu audi zrobilo 10 pinow Kiere wpasowalem P&P gdyby ktos pytal. pzdr
Dzo-Dzo Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 panowie jaka cena w serwisie jest tych gadzetów ?
Muskel1 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 W ASO zaplacisz majatek, szukaj uzywek. http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ 4E0951527AH XHA 4E0951527AJ XHA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się