R Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 piszemy tutaj tylko nt problemow technicznych z moca BRD stosujemy sie do tematu, wyraznie w nim jest napisane: utrata mocy i kompetencji w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 piszemy tutaj tylko nt problemow technicznych z moca BRD stosujemy sie do tematu, wyraznie w nim jest napisane: utrata mocy i kompetencji w ASO Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
campos Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Jakiś czas temu wymienialem rozrząd w ASO i po wymianie wyraznie spadla dynamika auta. Moyliwe ze jest to spowodowane tym ze wcześniej byl taki jaki zostal założony w fabryce ? w każdym razie pewien niesmak pozostal nawet jesli tak ma byc. :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 yatkhai jak cos sie ruszylo w temacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 piszemy tutaj tylko nt problemow technicznych z moca BRD stosujemy sie do tematu, wyraznie w nim jest napisane: utrata mocy i kompetencji w ASO piszemy tutaj tylko nt problemow technicznych z moca BRD stosujemy sie do tematu, wyraznie w nim jest napisane: utrata mocy i kompetencji w ASO Dokładnie to jest dzial techniczny a nie pudelek im wiecej bzdur tym pozniej trudniej komus bedzie znalezc sens tego watku, a chyba nie po to mamy watki techniczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yatkha Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 yatkhai jak cos sie ruszylo w temacie ? Po zmianie 'czapki' zrobiłem już ok 1Mm z czego 700km na trasie. Poprawa mniejsza niż się spodziewałem, ale nie ma już nagłych, nieprzewidywalnych zaników mocy. Auto jest zdiagnozowane i wydaje się być w stanie seryjnym. Umówiłem się 23.10 na wirusa. Ciekawe jak będzie... PS a jak Twoje zmagania? decydujesz się na program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 PS a jak Twoje zmagania? decydujesz się na program? no pewnie , jednak nie teraz bo jestem jeszcze tylko dwa dni w PL , wiec bedzie na wiosne. Witak mnie namawial do usniecia PDF ale zrobie raczej sam program albo wywalajac PDF zastapie go katem bo boje sie ze u mnie auto nie przjdzie przegladu bo norwedzy maja nie rowno pod sufitem na punkcie ekologii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yatkha Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Zapraszam na epilog mojej historii: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_brd_wykres_po_modyfikacji_u_witka-t100392.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Zapraszam na epilog mojej historii: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_brd_wykres_po_modyfikacji_u_witka-t100392.0.html wszystko fajnie, tylko jak zakończyła się ostatnia wizyta w serwisie audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 przeczytałem tego posta w linku i okazuje się że auto nadal dużo pali tak więc nie wiele zrobili i chyba gość sobie juz darował dalsze utarczki z serwisem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 przeczytałem tego posta w linku i okazuje się że auto nadal dużo pali tak więc nie wiele zrobili i chyba gość sobie juz darował dalsze utarczki z serwisem nie o to chodzi. przeczytaj tego od poczatku........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 czytałem o spalanie gosciowi wogole nie chodziło ale ... Jak się kupuje taką fure to nie po to by tyle łykała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yatkha Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 wszystko fajnie, tylko jak zakończyła się ostatnia wizyta w serwisie audi? Po zmianie 'czapki' zrobiłem już ok 1Mm z czego 700km na trasie. Poprawa mniejsza niż się spodziewałem, ale nie ma już nagłych, nieprzewidywalnych zaników mocy. Auto jest zdiagnozowane i wydaje się być w stanie seryjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 tylko czy seryjne Audi tyle palą. To ja wole starego i poczciwego ASZ-ta który w trasie przy prędkości o 160 km/h nie brał więcej jak 6 litrów, a nawet mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 wszystko fajnie, tylko jak zakończyła się ostatnia wizyta w serwisie audi? Po zmianie 'czapki' zrobiłem już ok 1Mm z czego 700km na trasie. Poprawa mniejsza niż się spodziewałem, ale nie ma już nagłych, nieprzewidywalnych zaników mocy. Auto jest zdiagnozowane i wydaje się być w stanie seryjnym. no patrzac na wykresy to po ich naprawie mialo juz nawet gifty , na wikresie wydac ze roznica jest bardzo duza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos* Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 tylko czy seryjne Audi tyle palą. To ja wole starego i poczciwego ASZ-ta który w trasie przy prędkości o 160 km/h nie brał więcej jak 6 litrów, a nawet mniej Kolego tylko zauważ ,że tu jest mowa o napędzie Quattro,więc spalanie musi być trochę większe.Najważniejsze ,że po wizycie u Witka auto zaczęło poprawnie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 tego nie doczytałem, ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 yatkha i masz zamiar cos zrobic z ta niekompetencja ?? czy juz nie masz sily i olewka ? bo moze jednak by bylo warto sprawe naglosnic jak juz znamy final, jakis list do centrali audi z pelna dokumentacja i żądac zadoscuczynienia od nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tklimczak Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 z dwa tygodnie temu w TVN Turbo w programie Turbo Kamera był silnik 170KM ale z passata, gościu opowiadał o identycznych objawach jak Twoje (nagła utrata mocy), przepychanki trwają tam ostre bo gościowi właśnie kończy się gwarancja no ale temat rozpoczął przed jej końcem. ASO powiedziało mu, że to wina "jakiejś nadmiernej eksploatacji auta"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się