Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 Avant 2.0 TDI 170KM S-line Q - projekt zakonczony str. 1 i 15


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

a widzisz a ja mam jeden. Chodzi o ten wentylator za chłodnicą.

Nie wiem jak jest w benzynach ale w 2.0 tdi na europe srodkową szedł jeden wentyator (w niejscu gdzie Ty masz grugi ja mam "żaluzje"). Dwa były pod warunkiem że auto szło w wesji "ciepły klimat" lub miało właśnie hak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, tak sobie czytam co wy tu wypisujecie i jestem pelen podziwu jak wy sie znacie na B7 :) RESPECT.

Turdzi: Jak prezentuje sie cos takiego? Zrobilem mala konfiguracje dla Ciebie :)

Audi A4 Avant 2.0T FSI 211HK 6-GIR quattro

Briljantsort (A2A2) - nie wiem jaki chcesz kolor

Reszta to cos ala moja konfiguracja i troche tego co mnie brakuje..

Interiør: 4097,-

S-Line sportsinteriør skinn/perforert alcantara

- Seter: Sort/Sort - Instrumentbord: Sort-Sort

- Matter: Sort - Innvendig tak: Sort

Forutsetter S-Line Sportspakke (WQS) (N7K QE)

Ekstrautstyr:

Varme i forsetene (4A3) 0,-

S-Line komplettpakke

S-Line Sportspakke fra quattro qmbH (WQS)

S-Line Eksteriørpakke fra quattro qmbH (PQD)

----------- 22939,-

- Xenon Plus nær- og fjernlys (PX1)

- Inklusiv LED posisjonslys foran og bak

- Lyspakke (QQ1)

----------1514,-

Audi Hill Hold Assist (UH2) - 596,-

Aluminiumsfelg Audi Exclusive 8,5J x 19 - 5964,-

Adaptive Xenon Plus frontlys (PX1/8Q5) - 10139,-

Svart optikkpakke (4ZM)- 3257,-

Open Sky - Panorama soltak (3FU) - 10093,-

Avtagbart tilhengerfeste (1D2) - 5964,-

Oppbevaringspakke (QE1) - 918,-

Rullegardiner for siderutene bak (3Y4) - 918,-

Multifunksjonsratt i skinn (3-eker) (1XW) - 918,-

Elektrisk manøvrerbare framseter (PV1) - 4771,-

Elektrisk bakluke (4E9) - 1973,-

Advanced Key (4F2) - 4542,-

Lysassistent med Lys- og regnsensor (8N7) - 1835,-

Audi Handsfree (9ZX) - 2340,-

Lydpakke - 4588,-

-Bang&Olufsen Sound System (9VK)

-Digitalradio (DAB) (QV3)

Teknologipakke Plus 17938,-

- Navigasjonssystem Plus (PNG),

- Audi parkeringssystem foran og bak (7X4),

- Audi Music Interface (UF7) inkludert kabler for både iPod og USB

Ekstra utstyr i forhold til norsk standardutstyr

Dette er også inkludert i prisen:

Automatisk avblending av innvendig speil (4L6)

-- El.innfellbare sidespeil

-- Lysassistent

-- Lys- og Regnsensor

Midtarmlene foran (6E3)

- Inkl. 2 stk 12V uttak i midtkonsollen

Klimaanlegg Plus (9AQ)

- 3 soner

Alarm (7AL)

Servotronic - progressiv servostyring (1N3)

Førerinformasjonssystem i farger (9Q4)

Cruisecontrol med minne (8T1)

Tyverisikre hjulbolter (1PD)

Dekorinnlegg i aluminium - Hologram (5TE)

Plassbesparende reservehjul (1G5)

Lys- og regnsensor (8N6)

Autko gotowe i zarejestrowane w Drammen dla Ciebie - "Totalt overslag 675972NOK"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz a ja mam jeden. Chodzi o ten wentylator za chłodnicą.

Nie wiem jak jest w benzynach ale w 2.0 tdi na europe srodkową szedł jeden wentyator (w niejscu gdzie Ty masz grugi ja mam "żaluzje"). Dwa były pod warunkiem że auto szło w wesji "ciepły klimat" lub miało właśnie hak.

To o czym ja pisałem, to podobno bardziej rozbudowany tych chłodzenia niż sam dodatkowy wentylator. Chodzi głównie o nie żyłowanie silnika i turbiny przy ciągnięciu przyczepy. Człowiek odnosił się konkretnie do Q5 z hakiem fabrycznym, ale podobno w innych modelach jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz a ja mam jeden. Chodzi o ten wentylator za chłodnicą.

Nie wiem jak jest w benzynach ale w 2.0 tdi na europe srodkową szedł jeden wentyator (w niejscu gdzie Ty masz grugi ja mam "żaluzje"). Dwa były pod warunkiem że auto szło w wesji "ciepły klimat" lub miało właśnie hak.

Ja mam dwa wentylatory i auto bez haka :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzales, czy ten drugi sie porusza? :naughty:

Oba się kręcą jak muszą :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_Makki_ no wyglada wiecej niz fajnie , dobra setke tansze niz odpowiadajace auto u Mollera.Kto to sprowadza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_Makki_ no wyglada wiecej niz fajnie , dobra setke tansze niz odpowiadajace auto u Mollera.Kto to sprowadza ?

dinbilpartner.no

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz a ja mam jeden. Chodzi o ten wentylator za chłodnicą.

Nie wiem jak jest w benzynach ale w 2.0 tdi na europe srodkową szedł jeden wentyator (w niejscu gdzie Ty masz grugi ja mam "żaluzje"). Dwa były pod warunkiem że auto szło w wesji "ciepły klimat" lub miało właśnie hak.

Ja mam dwa wentylatory i auto bez haka :gwizdanie:

masz multitronic, moze auto było na hiszpanie albo coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz a ja mam jeden. Chodzi o ten wentylator za chłodnicą.

Nie wiem jak jest w benzynach ale w 2.0 tdi na europe srodkową szedł jeden wentyator (w niejscu gdzie Ty masz grugi ja mam "żaluzje"). Dwa były pod warunkiem że auto szło w wesji "ciepły klimat" lub miało właśnie hak.

Ja mam dwa wentylatory i auto bez haka :gwizdanie:

masz multitronic, moze auto było na hiszpanie albo coś...

No nie bardzo z grzanymi stołkami :decayed: jak włączam klime to oba wiatraki ruszają :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo tak to działa. To są wentylatory od klimy i od chłodnicy. U mnie jest tak samo tyle że mam jeden[br]Dopisany: 08 Listopad 2010, 21:23_________________________________________________

a widzisz a ja mam jeden. Chodzi o ten wentylator za chłodnicą.

Nie wiem jak jest w benzynach ale w 2.0 tdi na europe srodkową szedł jeden wentyator (w niejscu gdzie Ty masz grugi ja mam "żaluzje"). Dwa były pod warunkiem że auto szło w wesji "ciepły klimat" lub miało właśnie hak.

Ja mam dwa wentylatory i auto bez haka :gwizdanie:

masz multitronic, moze auto było na hiszpanie albo coś...

No nie bardzo z grzanymi stołkami :decayed: jak włączam klime to oba wiatraki ruszają :gwizdanie:

sprawdziłem w ETCE. Wszystkie automaty mają dwa wentylatory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo tak to działa. To są wentylatory od klimy i od chłodnicy. U mnie jest tak samo tyle że mam jeden[br]Dopisany: 08 Listopad 2010, 21:23_________________________________________________

a widzisz a ja mam jeden. Chodzi o ten wentylator za chłodnicą.

Nie wiem jak jest w benzynach ale w 2.0 tdi na europe srodkową szedł jeden wentyator (w niejscu gdzie Ty masz grugi ja mam "żaluzje"). Dwa były pod warunkiem że auto szło w wesji "ciepły klimat" lub miało właśnie hak.

Ja mam dwa wentylatory i auto bez haka :gwizdanie:

masz multitronic, moze auto było na hiszpanie albo coś...

No nie bardzo z grzanymi stołkami :decayed: jak włączam klime to oba wiatraki ruszają :gwizdanie:

sprawdziłem w ETCE. Wszystkie automaty mają dwa wentylatory

:wink4::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty no nie zle........ :shocked: ale czemu u nich tak tanio

Dlatego ze:

1. Oni sami importuja albo ze Szwecji albo z Danii.

2. Ceny pakietow i wyposazenia sa tam nizsze. (Møller bierze kase za wszystko, czasami 3 razy wiecej niz wyposazenie dodatkowe kosztuje

w niemcowni)

3. Nie zarabiaja tyle na autach z duza moca/duzym silnikiem. Im wiekszy silnik i moc tym wieksza roznica miedzy DinBilPartner a Møller.

W moim przypadku przed rabatami bylo to ponad 100000kr. Po koncowym targowaniu i rabatach roznica zmniejszyla sie do okolo 30000kr. Od tego mozna by bylo jeszcze odjac to co dostalem gratis, m.in grill 3.0TDI itp..

4. Kiedys mieli tylko 2 lata gwarancji tak jak w Niemczech i Polsce. Teraz juz maja 3 lata gwarancji tak jak Møller.

5. Kupujac przez nich nie masz tzw "5års reklamasjonsrett" bo auto jakby nie jest kupione w Norwegii. Z tego co pamietam prawo do reklamacji w Szwecji to 3 lata w Danii 2 lata. Ale to co innego niz gwarancja bo gwarancja jest na calym swiecie.

6. Jak to moja zona mowi, cytujac reklame tv: "W Norwegii nawet powrot do domu nie jest latwy" czy jakos tak... hehe

No i wiesz, dla wielu norkow to jest jakies podejrzane itp. Obsluga klienta przez internet i chat. A u dealera to mozesz sobie pojsc i dotknac auto, powachac skore i dymek z rury :) polizac felgi itp :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty no nie zle........ :shocked: ale czemu u nich tak tanio

Dlatego ze:

1. Oni sami importuja albo ze Szwecji albo z Danii.

2. Ceny pakietow i wyposazenia sa tam nizsze. (Møller bierze kase za wszystko, czasami 3 razy wiecej niz wyposazenie dodatkowe kosztuje

w niemcowni)

3. Nie zarabiaja tyle na autach z duza moca/duzym silnikiem. Im wiekszy silnik i moc tym wieksza roznica miedzy DinBilPartner a Møller.

W moim przypadku przed rabatami bylo to ponad 100000kr. Po koncowym targowaniu i rabatach roznica zmniejszyla sie do okolo 30000kr. Od tego mozna by bylo jeszcze odjac to co dostalem gratis, m.in grill 3.0TDI itp..

4. Kiedys mieli tylko 2 lata gwarancji tak jak w Niemczech i Polsce. Teraz juz maja 3 lata gwarancji tak jak Møller.

5. Kupujac przez nich nie masz tzw "5års reklamasjonsrett" bo auto jakby nie jest kupione w Norwegii. Z tego co pamietam prawo do reklamacji w Szwecji to 3 lata w Danii 2 lata. Ale to co innego niz gwarancja bo gwarancja jest na calym swiecie.

6. Jak to moja zona mowi, cytujac reklame tv: "W Norwegii nawet powrot do domu nie jest latwy" czy jakos tak... hehe

No i wiesz, dla wielu norkow to jest jakies podejrzane itp. Obsluga klienta przez internet i chat. A u dealera to mozesz sobie pojsc i dotknac auto, powachac skore i dymek z rury :) polizac felgi itp :))

no racja , przejade sie do nich w sobote zeby zobaczyc jak to wogle wyglada , ceny faktycznie maja niezle i faktycznie im drozsze auto to wieksza roznica.Wiem na razie ze chca 10% zaliczki przy podpisaniu umowy i malo jest jakich kolwiek opinii w internecie na ich temet.Jak to sie mowi pozyjemy zobaczymy :wink4:[br]Dopisany: 09 Listopad 2010, 17:00_________________________________________________podlubalem troche w necie i........

Er i tvil om foretaket er seriøst eller ikke. Fikk ikke et veldig godt inntrykk når jeg snakket med de, men har ikke gjennømført noen handel.
Dagen etter fikk jeg en telefon fra den dagen før så hygelige norske bilforhandler hvis navn du sikkert kjenner. Da jeg spurte han hvorfor jeg skulle betale han avanse for en bil som er tilgjengelig å kjøpe for alle, kom det trusler om at den prisen jeg får ikke var like bra som hans, og at uansett ville ikke den svenske forhandleren selge til meg direkte. Alt var bare sprøyt selvfølgelig, svenskene selger til de som betaler, og til samme pris. Satt igjen med dårlige vibber overfor han du vet.

kurcze no sam nie wiem , na razie roznica to ok 30 K NOK na takim wyposazeniu jak ja bym chcial w stosunku do cienkiej oferty od Mollera.Mysle ze u Mollera z dyszka jeszcze do urwania.

Tak jak pisalem chca zaliczke 10% a wiec dosc sporo kasy , no i nie daj boze trafie auto z poniedzialku i niby gwaracja jest ale inaczej sie wymaga jak kupiles auto w ASO a inaczej jak maja zrobic laske bo auto u nich nie kupione no ale ma gwarancje wiec zlaski musza zrobic........

Sam nie wiem temat do solidnego przemyslenia , najgorsze jest to ze ja po prostu nie ufam handlarzom samochodowym ( bez znaczenia czy nowymi czy uzywanymi ) bo na koniec i tak zawsze ci zrobia w ch...... w mniejszym lub wiekszym stopniu. :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy sie o cos pytal po po samej rozmowie ze odnousl pozytywnego wrazenia ,

a ten wiekszy cytat , to koles opisuje jak wyzej wymieniona firma handlowala jeszcze uzwyanymi samochodami firma wskzala mu samochod ktory pozniej on sam znalzl w szweckim ogloszeniu , a oni chcili od niego prowizje za skontaktowanie go ze sprzedawca.Kolo zaczal sie pytac dlaczego oni chca prowizje za samochod koty jest dostepny dla wszystkich , na to gosc juz mniej przyjemnie ze szwecki dealer i tak go mu nie sprzeda to do byla tylko cena dla nich

No nie wiem niby maja na stronie duzo opini ludzi kupujacych u nich i sa to prawdziwi ludzie ( to w NO mozna latwo sprawdzic ) i zawsze znajdzie sie tez kogos kto jest niezadowolony ,....... zobaczymy.

Najpierw musze zobaczyc jaki rabat moge dostac od oficjalnego importera , potem sprwadzeu dwoch niejszych ( Moller bil ma 95% rynku na handel VAG ) , jak roznica bedzie mniejsza niz 25 -30 tys koron to mi sie nie bedzie chcialo ryzykowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi, _Makki_, przybliżcie jako ciekawostkę, jak wygląda sprawa zakupu auta w NO, rozumiem, że z nowymi autami nie ma większych problemów, po za abstrakcyjnymi cenami.. czy są jakieś cyrki :decayed:

a jak to wygląda jeśli chodzi o auta używane?

sa jakieś podatki uzależnione od pojemności, mocy, wieku?

bo jak Turdzi zrezygnował z ukochanego Gt'ka to coś w tym musi być :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol poza cenami to reszta jest bajka.

Np: ubezpieczenie , Makki placi za auto o wartosci 300 tys pln jakies 3,5k pln rocznie. Przy tutejszych zarobach to jakies grosze.W pl bys zaplacil 30K :rolleyes: do tego dochpdzi podatekdrogowy ok 1,8k pln i wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...