rich Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 witam, moze to glupie ale jestem laikiem w tej kwestii ale co oznaczaja przy rodzajach silnikow te trzy literki?? spotkalem sie ze silnik 140km 2,0 tdi ma rozne oznaczenia-szukalem wyjasnienia w necie i na stronce forum ale nie udalo mi sie znalez odpowiedzi ktoraby mnie satysfakcjonowala. jezeli bylibyscie tak mili i podzielili sie wiedza to bede wdziecznym :> pozdrawiam
A4 AVANT S-line Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Silniki mają swoje oznaczenia np: AVF, AWX itd. . Jest to napisane przy tematach żeby było wiadomo o jaki silnik chodzi i ułatwia to szukanie, jak będziesz wiedział jakie masz oznaczenie swojego silnika to łatwiej będzie Ci szukać jak będziesz miał jakiś problem dotyczący danego silnika.. [br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 17:47_________________________________________________a bardziej dokładnie Ci nic nie powiem bo sam jeszcze nie wiele wiem.. Pozdr..
ALBINEK Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Może to troche pomoże ,silnki 2.0 TDI 140KM niby takie same ale jednak różne.Mają inne rozwiązania konstrukcyjne np.BLB ma lipny napęd pompy olejowej i do tego kiepski wynalazek pod wałem korbowym w postaci wałków wyrównoważających.Silnik BKD 2.0 TDI 140KM montowany w VW jest pozbawiony tego wynalazku dzięki czemu jest lepszy.Po drobnych zmianach pasuje do Audi.
rich Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 thx wielkie jak rozwijam liste na forum to wlasnie silniki z ta sama pojemnoscia a roznymi oznaczeniami i tu zonk wielki dla mnie bo nigdzie indziej nie znalazlem tych oznaczen o kurcze a ja sadzilem ze to montowane w audi 2,0tdi jest oki, czyli to jedyne tdi 140konne w audi a4 b7?? pozdrawiam serdecznie i thx za pomoc