Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Alternatywa dla chip/remappingu w silnikach benzynowych - porady i doświadczenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam prośbę. Gdyby ktoś wiedział gdzie można kupić wtryski z silników 225 HP Audi TT, Seat Cupra BAM,AMK lub S3 BEA to proszę dać znać. Oznaczenie tych wtryskiwaczy to : Bosch 0280156063 lub 064, Audi 06A 906 031 BC.

Opublikowano

wiem,że trochę drogo,ale tylko takie znalazłem :wink4:

Opublikowano

Miałem na myśli używki... . Jutro zapytam, ile by kosztowały nowe u moich dostawców.

daj znać :good:

Opublikowano

Wtryski od silnika 225 HP BAM 380 cm3 o numerze 0 280 156 063 ( 06A906031BC) oryginał Bosch nowe mogę mieć w przyszłym tygodniu w cenie 250,00 z Vat-em za sztukę. Pasują p&p do silników w których oryginalnie są zamontowane 0280156065 (280 cm3) i 0280156061 (320 cm3) , czyli do silników BFB, AWT,AWM,AVJ,AMB,AUQ i BEX ( nie wiem, czy wszystkie wymieniłem).

Opublikowano

a czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy opłaca się kupować nowe wtryski, chodzi mi o to czy te elementy się zużywają, bo jeśli nie to może lepiej szukać używanych, 1000zł za wtryski to troche sporo, używane można znaleźć za jedną trzecią tej ceny, gdzieś słyszałem że wtryski 380 są praktycznie nie zniszczalne więc nie wiem.

Opublikowano

Sam szukam używek już dłuższy czas. Niestety, bez efektu. 01.04.2010 jestem umówiony u Rogala na program. Do tego czasu muszę się zastanowić, czy zostawić wtryski od BEX-a, czy założyć 380 cm3.

Opublikowano

A może ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników podpowie czy do k 04 nie wystarczą przypadkiem 320 bo je jest już łatwiej dostać

Opublikowano

Zależy do jakiej K04 bo jest ich trochę :gwizdanie:

Opublikowano

Zależy do jakiej K04 bo jest ich trochę :gwizdanie:

k04-15 chyba jeden jak i drugi kolega ma taką

Opublikowano

seryjne też wystarczą :naughty:

ale optymalnie zakłada się 380 żeby mieć zapas :wink4:

Opublikowano

No tym bardziej że moje seryjne już nie wydalaja, podobno, znalazłem od ttki. Może się uda kupić, czy jak będę je miał nas ręku to mogę je jakoś sprawdzić ? A turbo 015 oczywiście

Opublikowano

mogę je jakoś sprawdzić ?

chodzi o wydajność,czy ogólną sprawność?
Opublikowano

Sprawność,

Opublikowano

podpinasz w miejsce tych,które są i Vagiem robisz test w sterowniku silnika-ECU po sprawdzeniu wszystkich czujników jak N75,pompy paliwa,itp,przejdzie do wtryskiwaczy--będzie pozostawiał je w pozycji zamkniętej-na Vagu będzie napisane" short to ground",będzie słyszalne "cyk" :wink4:

Opublikowano

Podziękował :good:

A tak wogole to niezłe ot się zrobiło w twoim temacie :embarrassed:

Opublikowano

A tak wogole to niezłe ot się zrobiło w twoim temacie :embarrassed:

alternatywa i porady-żaden OT :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...