kaldziu Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 Mam problem przy wrzucaniu 1 i r biegu bardzo ciężko się go wrzuca a nieraz chodzi idealnie. Czy są jakieś sposobu usprawnienia tego czy czeka mnie większa robota . Zna ktoś może przybliżony koszt naprawy? pozdrawiam
gadi Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 Odkręć osłone pod skrzynią biegów (plastikową) i zobacz czy drążek od dzwigni do skrzyni gdzieś nie zawadza.
Szewczenko7 Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 Moze zbliza sie wymiana synchronizatorów :twisted:
sisi1977 Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 jak nie ma wycieków ze skrzyni,to po co sprawdzać stan oleju ps.mam ten sam problem jak kolega opisuje w temacie
adamq Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 jak nie ma wycieków ze skrzyni,to po co sprawdzać stan oleju A kolega kaldziu, sprawdzał czy nie ma wycieku? Nie chodzi mi tu tylko o ilość oleju, ale i o to czy np. nie zrobiły się już w nim "trociny"
adam Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Poziom oleju spradzasz odkręcając śrubę kontrolna z boku skrzyni ale ja spróbowałbym odpowietrzyć sprzęgło ten zawór z tłoczkiem na górze skrzyni:) pozdrawiam
kaldziu Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Opublikowano 11 Maja 2007 sprawdzałem olej jest ok jeżeli jade powolutku i wrzucam 1 bieg jest ok , ale jak się zatrymam to już róznie bywa raz tak jak powinno byc a nieraz to problem
schiller Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 jeżeli jade powolutku i wrzucam 1 bieg jest ok , ale jak się zatrymam to już róznie bywa raz tak jak powinno byc a nieraz to problem no to prosze pana synchronizator sie powoli ale stanowczo zegna....
woj-o Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 ja mam podobnie, ale wg mnie to raczej wysprzęglnik sie kończy a nie synchro. Po rozsprzęgleniu silnika i postoju auta synchronizator nie działa bo nie ma czego synchronizować - oba elementy - wałek sprzęgłowy i wał napędowy (czy jak to w RWD jest do półosi) sie nie kręcą. Przy klasycznym sprzęgle na linke efekt ów występował jak linka była źle wyregulowana i sprzęgło nie rozłączało do końca w efekcie własnie wałek sprzęgłowy się kręcił od silnika i był problem z 1 i R. W takich warunkach jak nie zgrzyta to właśnie plus dla synchronizatorów
bratpit Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 A ja stawiam na wysprzęglik lub zapowietrzający się układ hydrauliczny
woj-o Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 dla mnie typowo wysprzęglnik mieli płynem a nie popmpuje - ciąlge jes ttak samo - kliikukrotne podpompowanie nie pomaga więc raczej nie zapowietrzenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się