Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz rację ten sam błąd :decayed:

O czym to świadczy?

Uszkodzony sterownik pewnie :eusathink:

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie na 100% ale od tego bym zaczął.

Opublikowano

Bart-s naprawiasz może takie sterowniki?

 

Opublikowano

Tak. Skontaktuj się na priv.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, mam pytanie do Pana Bart-S.

Mianowicie, kupiłem niedawno a4b6 1.8t Cabrio z multitronic.

W samochodzie padł sterownik, zregenerowali i przez 60km było dobrze.

Aż samochód stanął, nie chciał ruszać, ledwo się toczył i śmierdziało ATF.

Odstawiony na reklamacje.

Zweryfikowali, że to mechatronika.

Zamówili zregenerowana, zamontowali.

Samochód jeździ dobrze (chyba) mam wrażenie że słabo się odpycha ale mniejsza o to.

Wszystko jest podczas jazdy OK.

Aczkolwiek gdy już pojadę powyżej prędkości "parkingowej" gdy chce się zatrzymać, na światłach itd samochód nie wysprzegla i próbuje ciągnąć dalej aż zgaśnie, śmierdzi wtedy w środku atf.

Aktualnie jeżdżę tak że przed światłami włączam neutral I wtedy gdy władze D mogę normalnie ruszyć.

Adaptacje były robione wiele razy, nic nie pomaga, błędów brak.

Proszę o pomoc.

Opublikowano

Ja bym reklamował zakupioną "regenerowaną" jednostkę hydrauliczną. Na jakich parametrach zostaje zapisana adaptacja?

Opublikowano (edytowane)

Nie za bardzo wiem o jakie parametry chodzi.

Dodatkowo, niestety auto kupiłem z drugiego końca Polski brak odzewu o reklamację. Nie wiem czy kupować mechatronike i spróbować czy przekładkę na manual zrobić 

Edytowane przez A4cabrioo
Opublikowano

W stopce masz mój nr. Zadzwoń wieczorem.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

 

Panowie postaram się opisać problem który mnie spotkał od pary dni. Pacjent a4 b7 1.8t BFB Skrzynia Multi 01J

Powstał hałas typu szumu w momencie puszczeniu gazu podczas jazdy prędkość nie ważna ale im wyższe obroty silnika to hałas jest mocniejszy.

Teraz dodatkowo sprawdziłem i że stojąc i wrzucając R zaczyna stukać jakby koło dwu masowe. Jak dam na D to nie ma takiego odgłosu.

Co jeszcze to jak klime włączę to tez cos na po dobie stukania jak na wstecznym.
Teraz pytanie czy jest jakaś szczelina żeby zajrzeć do koła żeby zobaczyć cos albo jakiś pomysł na diagnozę??

 

Czy ktoś udokumentował zdejmowanie skrzyni w tym modelu??

 

Dodałem jeszcze bloki pomiarowe ale raczej bloki są OK @Bart-S Lukniesz może i coś doradzisz?

 

No to dalsza aktualizacja. 

Doszło ze jak wrzucam na R i próbuje ruszyć na siłę (ręczny zaciągnięty) to zaczyna cos przeskakiwać (strzelać), do przodu nie ma takiego efektu i nie ma żadnych szumów jest cicho i przyjemnie.

 

Dodatkowo jaka powinna być temperatura oleju w skrzyni po jeździe cykl miejski bo u mnie dobiło do 100 stopni. Czy to jest OK nie  za gorąco??

 

IMG20250521205622.jpg

Edytowane przez H3llGat3e

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...