HeresR32 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam ile litrow oleju miesci sie w tej skrzyni? Koszt oleju w aso to okolo 70zl/l? JBB (VI.2006-V.2007), KEZ (VI.2007-III.2009)
Bart-S Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Bartku mam do ciebie małe pytanie, jak mógłbyś zerknąć na ta fotke i powiedzieć mi czy ta bieżnia jeszcze sie nadaje pod nowy łańcuch? Wedlug elsy sprawdza sie bieżnie paznokciem ale jak sprawdzałem w ten sposób to nigdzie paznokieć sie nie zahacza więc chyba sie nada ale wiem że masz doswiadczenie wiec sie pytam czy to normalne ślady użytkowania po 200 tys km. Dodam ze skrzynia nie nadawała sie do jazdy po wrzuceniu biegu samochód nie chciał jechać wydawało mi sie że slizgał sie łancuch. Nieciekawie wygląda ale skoro uszkodzenie nie jest wyczuwalne - trochę szkoda nowego łańcucha. Brak przeniesienia napędu to na pewno nie od tego... Witam ile litrow oleju miesci sie w tej skrzyni? Koszt oleju w aso to okolo 70zl/l? JBB (VI.2006-V.2007), KEZ (VI.2007-III.2009) 5L do wymiany statycznej - koszt 1L to 94zł.
lunio666 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Jaka jest szerokosć nowego łańcucha? U mnie jest 38,1mm i jak krecilem jedną bieżnia to na drugiej łańcuch sie slizgał.
Fr0styyy. Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Mimo wszystko może lepiej by były te rysy spolerować? Co o tym sądzisz Bart?
HeresR32 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam ile litrow oleju miesci sie w tej skrzyni? Koszt oleju w aso to okolo 70zl/l? JBB (VI.2006-V.2007), KEZ (VI.2007-III.2009) 5L do wymiany statycznej - koszt 1L to 94zł. Teraz patrze ze ja mam w wlepce JOG ponieważ to jest A6, myslalem ze skrzynia jest przywiazana do silnika JOG ma taka sama pojemnosc jak JBB i KEZ ?
Bart-S Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam ile litrow oleju miesci sie w tej skrzyni? Koszt oleju w aso to okolo 70zl/l? JBB (VI.2006-V.2007), KEZ (VI.2007-III.2009) 5L do wymiany statycznej - koszt 1L to 94zł. Teraz patrze ze ja mam w wlepce JOG ponieważ to jest A6, myslalem ze skrzynia jest przywiazana do silnika JOG ma taka sama pojemnosc jak JBB i KEZ ? Tak. Mimo wszystko może lepiej by były te rysy spolerować? Co o tym sądzisz Bart? Trudno powiedzieć - nie widzę tego i nie mogę sprawdzić. Na fotce wygląda kiepsko...
Fr0styyy. Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Kurde ale dzisiaj sobie stracha narobiłem... Jechałem na pasie startowym (na lotnisku ) jakieś 100-150 metrów z zaciągniętym ręcznym (fajnie d*pa odjeżdżała ) i po tym dystansie zapaliła się żółta kontrolka od ABS więc ręczny szybko off i sprawdzam, czy ABS działa... Nie działał, przydusiło silnik i zgasł a ja się jeszcze toczyłem na D Oczywiście jak najszybciej zahamowałem (wtedy chyba nie ma smarowania skrzynia ?), poczekałem i odpaliłem znowu. Kontrolka ABS zgasła po przejechaniu 20 metrów a skrzynia działa normalnie tak jak zawsze.. Ale się wtedy strachu najadłem Nie polecam tego robić
mr.mark1 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Mam prośbę do posiadaczy AVF z CVT. Możecie podać swoje wyniki dot. spalania w trasie? Interesuje mnie 140km/h z zapiętym tempomatem (tylko bez oszustw - podawajcie realne dane, to bardzo ważne). U mnie przy 140km/h jest 2300obr, spalanie 7,0 - 7,4l/100 opony 195/65/R15.
lunio666 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 U mnie przy 140km/h jest 2120obr, spalanie 6,8 - 7,2, opony 195/65/R15 temperatura 8'C climatronic na ECO.
Bart-S Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 OK - póki co mamy 4 pomiary... lunio: 140km/2120rpm, 6.8-7.2 [195/65/15"] m.mark: 140km/2300rpm, 7.0-7.4 [1295/65/15"] smoku: 140km/2300rpm, 7.3-7.7 [205/55/16"] // -11'C carpa: 140km/2200rpm, 7.5-7.7 [205/55/16"] // -4'C Tomku Ciebie póki co nie wpisuję ale dane zapisuję w notatniku Na początek AVF-y (potrzebuję więcej danych - piszcie temperatury i przypominam - NIE NACIĄGAMY DANYCH ODCZYTANYCH Z DIS!!!). Jako ciekawostkę podam Wam, że "katologowo" AVF Avant z CVT na 205/55/15" powinien spalać: - 7.5-7.6 miasto - 4.7-4.8 trasa - 5.7-5.8 średnia * dla sedana odejmijcie 0.1 od dolnej granicy. ...oczywiście w tym przypadku chodzi o średnie spalanie na 100km/h więc prędkości testowe są mniejsze i warunki bardziej optymalne niż test o który prosiłem
smoku666 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Jako ciekawostkę podam Wam, że "katologowo" AVF Avant z CVT na 205/55/15" powinien spalać: - 7.5-7.6 miasto - 4.7-4.8 trasa - 5.7-5.8 średnia 7.5 po Wrocławiu.... nie uwierzę puki nie zobaczę kiedyś śmigając wieczorem po pustym Wrocławiu miałem 6,5 ale to był chyba cud Bart pamiętaj że może mieć znaczenie (choć nie musi) czy ktoś ma virusa lub śmiga na ori sofcie
Magdalenah Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 szkoda że nie wiedziałam, bo tez bym sprawdziła a teraz to nie ujadę więcej niż 70/godz ale sprawdzę jak gdzieś się wybiorę za miasto
HeresR32 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 szkoda że nie wiedziałam, bo tez bym sprawdziła a teraz to nie ujadę więcej niż 70/godz ale sprawdzę jak gdzieś się wybiorę za miasto Ale coś mi sie widzi że nie masz AVF
carpa84 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Dobra wymówka dla męża żeby wybrać się za miasto
Bart-S Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 szkoda że nie wiedziałam, bo tez bym sprawdziła a teraz to nie ujadę więcej niż 70/godz ale sprawdzę jak gdzieś się wybiorę za miasto Niedługo się widzimy więc będzie okazja aby sprawdzić auto na A2
Magdalenah Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Kurde ale dzisiaj sobie stracha narobiłem... Jechałem na pasie startowym (na lotnisku ) jakieś 100-150 metrów z zaciągniętym ręcznym (fajnie pupa odjeżdżała ) i po tym dystansie zapaliła się żółta kontrolka od ABS więc ręczny szybko off i sprawdzam, czy ABS działa... Nie działał, przydusiło silnik i zgasł a ja się jeszcze toczyłem na D Oczywiście jak najszybciej zahamowałem (wtedy chyba nie ma smarowania skrzynia ?), poczekałem i odpaliłem znowu. Kontrolka ABS zgasła po przejechaniu 20 metrów a skrzynia działa normalnie tak jak zawsze.. Ale się wtedy strachu najadłem Nie polecam tego robić Wariat jesteś ja bym nawet nie próbowała :>[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 12:21_________________________________________________ szkoda że nie wiedziałam, bo tez bym sprawdziła a teraz to nie ujadę więcej niż 70/godz ale sprawdzę jak gdzieś się wybiorę za miasto Ale coś mi sie widzi że nie masz AVF a co mam ? [br]Dopisany: 10 Luty 2012, 12:21_________________________________________________ szkoda że nie wiedziałam, bo tez bym sprawdziła a teraz to nie ujadę więcej niż 70/godz ale sprawdzę jak gdzieś się wybiorę za miasto Niedługo się widzimy więc będzie okazja aby sprawdzić auto na A2 no baaaa teraz czas myśleć o 7 lamelach
Fr0styyy. Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 A mi coś skrzynia ostatnio zaczęła poszarpywać... Gdy chcę dynamicznie ruszyć i obroty trzymają się na 2 tyś to nie jest to takie płynne przyśpieszenie, jakbym jechał po jakieś falującej jezdni, czy coś... :/ Sprawdzałem i MVB 10 jest 0.280 A a w MVB 11 0.260 A, czyli wszystko łokej..
Bart-S Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 szkoda że nie wiedziałam, bo tez bym sprawdziła a teraz to nie ujadę więcej niż 70/godz ale sprawdzę jak gdzieś się wybiorę za miasto Niedługo się widzimy więc będzie okazja aby sprawdzić auto na A2 no baaaa teraz czas myśleć o 7 lamelach Ile km masz teraz przejechane? A mi coś skrzynia ostatnio zaczęła poszarpywać... Gdy chcę dynamicznie ruszyć i obroty trzymają się na 2 tyś to nie jest to takie płynne przyśpieszenie, jakbym jechał po jakieś falującej jezdni, czy coś... :/ Sprawdzałem i MVB 10 jest 0.280 A a w MVB 11 0.260 A, czyli wszystko łokej.. Telefon masz w pierwszym poście - podłacz VAGa i dzwoń (potrzebuję więcej danych).
Fr0styyy. Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 No Bartku, lapka wczoraj oddałem więc nie prędko to sprawdzę... Dodam, że to są takie minimalne drgania/pływanie, które tylko kierowca jest w stanie wyczuć. I jeszcze jedno, jak np. rano odpalam samochód to obroty są 1200, czyli "ssanie". Jak przy takich obrotach wrzucę R albo D to obroty spadają na 1000, ale jak wrzucę znowu na P to i tak zostają na 1000. Zawsze tak mam. Jeszcze jedna sprawa, jak jadę sobie normalnie i hamuje to między 1200 a 800 obrotów mam taką jakby przerwę, zresztą właśnie w tym przedziale są takie jakby największe szarpnięcia jak się toczę powiedzmy 15 km/h i dodaje gazu to zaczyna szarpać (jakbym strzelał ze sprzęgła) ale przyśpieszenie jest płynne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się