Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie miałem okazji zerknąć pod EXEO ale wszystko wskazuje na to - że to ta sama skrzynka i generacja a zatem... Nie ma się czego bać. Olej wymieniaj co 60 000km i będzie gitara.

Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie - czy w tej skrzyni w okresie gwarancyjnym coś się robi (jakieś przeglądy albo coś w tym stylu), czy jest bezobsługowa? Pytam dlatego, bo jeśli są potrzebne jakieś przeglądy to nie wiem, czy ASO Seata sobie z tym dobrze radzi - w końcu to dla nich rzadko spotykane i nietypowe auto...

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie miałem okazji zerknąć pod EXEO ale wszystko wskazuje na to - że to ta sama skrzynka i generacja a zatem... Nie ma się czego bać. Olej wymieniaj co 60 000km i będzie gitara.

Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie - czy w tej skrzyni w okresie gwarancyjnym coś się robi (jakieś przeglądy albo coś w tym stylu), czy jest bezobsługowa? Pytam dlatego, bo jeśli są potrzebne jakieś przeglądy to nie wiem, czy ASO Seata sobie z tym dobrze radzi - w końcu to dla nich rzadko spotykane i nietypowe auto...

Spróbuję się czegoś dowiedzieć bezpośrednio od Seata... Zobaczymy jakie mają oficjalne stanowisko odnośnie interwałów serwisowych.

Opublikowano

Witam kolegów. Od 2 lat jeżdżę audi a4 b5 1,8 ADR ze skrzynią automatyczną 4-biegową DFG z 1996r. Wcześniej było dobrze ale od jakiegoś czasu przy zmianie biegów w górę jak dodam więcej gazu jest lekkie szarpnięcie i czasami słychać pisk. Co może być tego przyczyną? Czy może ktoś mi podpowiedzieć jaką skrzynię automat mógłbym podłączyć do mego ADR-a. Pozdrawiam

Opublikowano

Chyba nie ten temat

Opublikowano

Mam prośbę... Od tygodnia w mojej okolicy są problemy z nadajnikiem sieci komórkowej Plus - w związku z tym bardzo ciężko się do mnie dodzwonić... Jeśli Wam się nie udaje (a nie wiem jak długo jeszcze potrwa taka sytuacja) piszcie SMSy (lub pw/e-mail).

Opublikowano

To dlatego zawsze jak do ciebie dzwoniłem to tak rwało, a myślałem, że to u mnie :whistling:

btw. coś się ruszyło w mojej sprawie?

Opublikowano
To dlatego zawsze jak do ciebie dzwoniłem to tak rwało, a myślałem, że to u mnie :whistling:

btw. coś się ruszyło w mojej sprawie?

Tak - dorwałem bieżnie. Ale korpusu nadal nie mam.

Opublikowano

Jakiś progres jest :decayed:

Kurde, że to tyle czasu zajmuje :kwasny:

Opublikowano
To dlatego zawsze jak do ciebie dzwoniłem to tak rwało, a myślałem, że to u mnie :whistling:

btw. coś się ruszyło w mojej sprawie?

Tak - dorwałem bieżnie. Ale korpusu nadal nie mam.

Pawła pytaj :wink:

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie - czy w tej skrzyni w okresie gwarancyjnym coś się robi (jakieś przeglądy albo coś w tym stylu), czy jest bezobsługowa? Pytam dlatego, bo jeśli są potrzebne jakieś przeglądy to nie wiem, czy ASO Seata sobie z tym dobrze radzi - w końcu to dla nich rzadko spotykane i nietypowe auto...

Spróbuję się czegoś dowiedzieć bezpośrednio od Seata... Zobaczymy jakie mają oficjalne stanowisko odnośnie interwałów serwisowych.

Witam ponownie,

Chciałem zapytać, czy coś się udało dowiedzieć od Seata, czy na razie jeszcze za wcześnie?

Opublikowano

A zapomniałem zapytać wcześniej, przed nowym rokiem się wyrobim? :grin::decayed:

Opublikowano
mam multitronic w swoim audi 6 biegowy , który padł. ma może ktoś do sprzedania taką skrzynke na którą da mi gwarancje?

Ze skrzynią bez trybu sport będzie problem. A co padło?

Opublikowano

Witam, jestem nowy na forum dlatego nie wiem czy w dobrym miejscu opisuje problem. Posiadam Audi A4 sedan 2.0 multitronic 2004 rok. Od jakiegos miesiąca mrógają wszystkie literki na wyswietlaczy komputera. Myślałem że to nic wielkiego dopóki nie zacząłem czytac tego forum.

Opis problemu:

Skrzynia zachowuje się tak jak przed zapaleniem sie literek (Audi posiadam 2 lata), nie szarpie, nie zamula. Problemem jest to jakbt nie wiedziała na jakim biegu aktualnie sie znajduje. Np. gdy rano jadę do pracy literki mrógają, po przejechaniu 500m, przestaja mrógac i na wyswietlaczu komputera pokazuje "D". Po przejechaniu kolejnych 500m, sama zmienia sobie na "S" (na lewarku zmiany biegów dalej mam "D") i do momentu kiedy nie włacze na chwile "N", bedzie trzymała na "S". Po zmianie lewarka na pozycje "N" znowu zaczynają mrógać wszystkie literki a skrzynia zachowuje sie tak jak w trybie "D" (przy mrógających literkach nie zmienia sie sama na "S"). Druga sprawa to wsteczny. Przy przełaczeniu na "R" nie ma juz piknięcia czujników parkowania i nie zapalaja mi się światła wsteczne. Na początku napisałem że nic nie szarpie, ale teraz po przemyśleniu, przypomniałem sobie że czuje delikatne szarpniecie gdy wrzucam bieg na pozycję "R". Z jazdą do przodu nie mam żadnych problemów.

Dodam że podłączyłem Audi do znajomego do Boscha KTS 650. Błędy na zdjeciu. Czy czeka mnie naprawa sterownika? Pozdrawiam wszystkich.

1hh0.jpg

antk.jpg

Opublikowano

Sterownik do naprawy. Podobny temat przerabiałem w swoim audi dwukrotnie; objawy usterki identyczne jak u Ciebie.

Opublikowano

Chodzi o sterownik elektryczny.

Przy okazji wymiany/naprawy sterownika, gdy nie znasz historii auta i nie wiesz kiedy ostatnio olej był wymieniany, bezwarunkowo zalej skrzynię nowym olejem (zalecana wymiana oleju w skrzyni co 50-60 tys.km).

Opublikowano

Gdzies czytalem ze jeden sterownik znajduje sie przy skrzyni biegow a drogi pod nogami pasazera i to on jest narazony najczesciej na wilgoc. Nie znam sie dlatego pytam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...