tomac Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Nie miałem okazji zerknąć pod EXEO ale wszystko wskazuje na to - że to ta sama skrzynka i generacja a zatem... Nie ma się czego bać. Olej wymieniaj co 60 000km i będzie gitara. Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie - czy w tej skrzyni w okresie gwarancyjnym coś się robi (jakieś przeglądy albo coś w tym stylu), czy jest bezobsługowa? Pytam dlatego, bo jeśli są potrzebne jakieś przeglądy to nie wiem, czy ASO Seata sobie z tym dobrze radzi - w końcu to dla nich rzadko spotykane i nietypowe auto...
Bart-S Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 Nie miałem okazji zerknąć pod EXEO ale wszystko wskazuje na to - że to ta sama skrzynka i generacja a zatem... Nie ma się czego bać. Olej wymieniaj co 60 000km i będzie gitara. Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie - czy w tej skrzyni w okresie gwarancyjnym coś się robi (jakieś przeglądy albo coś w tym stylu), czy jest bezobsługowa? Pytam dlatego, bo jeśli są potrzebne jakieś przeglądy to nie wiem, czy ASO Seata sobie z tym dobrze radzi - w końcu to dla nich rzadko spotykane i nietypowe auto... Spróbuję się czegoś dowiedzieć bezpośrednio od Seata... Zobaczymy jakie mają oficjalne stanowisko odnośnie interwałów serwisowych.
tom3k31 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam kolegów. Od 2 lat jeżdżę audi a4 b5 1,8 ADR ze skrzynią automatyczną 4-biegową DFG z 1996r. Wcześniej było dobrze ale od jakiegoś czasu przy zmianie biegów w górę jak dodam więcej gazu jest lekkie szarpnięcie i czasami słychać pisk. Co może być tego przyczyną? Czy może ktoś mi podpowiedzieć jaką skrzynię automat mógłbym podłączyć do mego ADR-a. Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 Mam prośbę... Od tygodnia w mojej okolicy są problemy z nadajnikiem sieci komórkowej Plus - w związku z tym bardzo ciężko się do mnie dodzwonić... Jeśli Wam się nie udaje (a nie wiem jak długo jeszcze potrwa taka sytuacja) piszcie SMSy (lub pw/e-mail).
Fr0styyy. Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 To dlatego zawsze jak do ciebie dzwoniłem to tak rwało, a myślałem, że to u mnie btw. coś się ruszyło w mojej sprawie?
Bart-S Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 To dlatego zawsze jak do ciebie dzwoniłem to tak rwało, a myślałem, że to u mnie btw. coś się ruszyło w mojej sprawie? Tak - dorwałem bieżnie. Ale korpusu nadal nie mam.
Fr0styyy. Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Jakiś progres jest Kurde, że to tyle czasu zajmuje
H4mm3R Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 To dlatego zawsze jak do ciebie dzwoniłem to tak rwało, a myślałem, że to u mnie btw. coś się ruszyło w mojej sprawie? Tak - dorwałem bieżnie. Ale korpusu nadal nie mam. Pawła pytaj
tomac Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie - czy w tej skrzyni w okresie gwarancyjnym coś się robi (jakieś przeglądy albo coś w tym stylu), czy jest bezobsługowa? Pytam dlatego, bo jeśli są potrzebne jakieś przeglądy to nie wiem, czy ASO Seata sobie z tym dobrze radzi - w końcu to dla nich rzadko spotykane i nietypowe auto... Spróbuję się czegoś dowiedzieć bezpośrednio od Seata... Zobaczymy jakie mają oficjalne stanowisko odnośnie interwałów serwisowych. Witam ponownie, Chciałem zapytać, czy coś się udało dowiedzieć od Seata, czy na razie jeszcze za wcześnie?
Fr0styyy. Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 A zapomniałem zapytać wcześniej, przed nowym rokiem się wyrobim?
krystian_9595 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 mam multitronic w swoim audi 6 biegowy , który padł. ma może ktoś do sprzedania taką skrzynke na którą da mi gwarancje?
Bart-S Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 mam multitronic w swoim audi 6 biegowy , który padł. ma może ktoś do sprzedania taką skrzynke na którą da mi gwarancje? Ze skrzynią bez trybu sport będzie problem. A co padło?
martiniza12 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam, jestem nowy na forum dlatego nie wiem czy w dobrym miejscu opisuje problem. Posiadam Audi A4 sedan 2.0 multitronic 2004 rok. Od jakiegos miesiąca mrógają wszystkie literki na wyswietlaczy komputera. Myślałem że to nic wielkiego dopóki nie zacząłem czytac tego forum. Opis problemu: Skrzynia zachowuje się tak jak przed zapaleniem sie literek (Audi posiadam 2 lata), nie szarpie, nie zamula. Problemem jest to jakbt nie wiedziała na jakim biegu aktualnie sie znajduje. Np. gdy rano jadę do pracy literki mrógają, po przejechaniu 500m, przestaja mrógac i na wyswietlaczu komputera pokazuje "D". Po przejechaniu kolejnych 500m, sama zmienia sobie na "S" (na lewarku zmiany biegów dalej mam "D") i do momentu kiedy nie włacze na chwile "N", bedzie trzymała na "S". Po zmianie lewarka na pozycje "N" znowu zaczynają mrógać wszystkie literki a skrzynia zachowuje sie tak jak w trybie "D" (przy mrógających literkach nie zmienia sie sama na "S"). Druga sprawa to wsteczny. Przy przełaczeniu na "R" nie ma juz piknięcia czujników parkowania i nie zapalaja mi się światła wsteczne. Na początku napisałem że nic nie szarpie, ale teraz po przemyśleniu, przypomniałem sobie że czuje delikatne szarpniecie gdy wrzucam bieg na pozycję "R". Z jazdą do przodu nie mam żadnych problemów. Dodam że podłączyłem Audi do znajomego do Boscha KTS 650. Błędy na zdjeciu. Czy czeka mnie naprawa sterownika? Pozdrawiam wszystkich.
Darek62 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Sterownik do naprawy. Podobny temat przerabiałem w swoim audi dwukrotnie; objawy usterki identyczne jak u Ciebie.
martiniza12 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Chodzi o sterownik elektryczny czy hydrauliczny?
Darek62 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Chodzi o sterownik elektryczny. Przy okazji wymiany/naprawy sterownika, gdy nie znasz historii auta i nie wiesz kiedy ostatnio olej był wymieniany, bezwarunkowo zalej skrzynię nowym olejem (zalecana wymiana oleju w skrzyni co 50-60 tys.km).
martiniza12 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Gdzies czytalem ze jeden sterownik znajduje sie przy skrzyni biegow a drogi pod nogami pasazera i to on jest narazony najczesciej na wilgoc. Nie znam sie dlatego pytam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się