bakuś Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 forge 007 robisz tak ze wyciagasz DV to jest ten nadole i wkladasz Forge... chyba ze sie myle to niech mnie ktos poprawi No dokładnie, one nawet z wyglądu/kształtem są podobne.
domjenick Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 ...ale nikt mnie nie sluchal,jak mowilem o tym,ze czasem,silnik nie zassie odpowiedniej dawki paliwa poprzez intercooler,co skutkuje falowaniem obrotow,lub calkowitym zgasnieciem silnika-mozna odpiać DV i zamontowac go tylko na rurze cisnieniowej(tej od IC)-efekt bedzie taki ,jak przy zamontowaniu BOVa.....-nie kazdy 1,8T bedzie wspolgral z BOVem i to jest tego przyklad...
boniu Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 dom ja Cie sluchalem tzn czytalem ... Ale forge to nie bov
domjenick Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 dom ja Cie sluchalem tzn czytalem ... Ale forge to nie bov chodzi mi o zaslepienie tego wlotu do dolotu i upuszczenie całej kompresji w atmosfere-jeden silnik bedzie jezdzil,a inny juz nie pojedzie i bedzie kaszlal i gasł...bez wzgledu na to,czy zamontujemy BOVa i cisnienie bedzie upuszczane z BOVa w atmosfere, czy DV,ale jeden z kroćców bedzie podpiety w rure,od IC-a drugi "wolny",ze tak powiem, a otwor tez bedzie zaslepiony,jak w przypadku BOVa-układ zamkniety jest w jakimś celu,tym celem jest zatrzymanie nadmiaru kompresji w dolocie,a nie upuszczenie w atmosfere...owszem,pojedyncze przypadki beda jezdzic,ale to tylko pojedyncze sztuki...
zaku9999 Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 wiecie co zdjolem ten oryginalny zawor , i on ma wejscie i wyjscie tzn dwie gumy na niego trzeba zalozyc, a na froga 007 jest jedno wejscie na gume , nie mam na nim takich samych wejsc jak na orginalnym zaworze
Dev Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 wiecie co zdjolem ten oryginalny zawor , i on ma wejscie i wyjscie tzn dwie gumy na niego trzeba zalozyc, a na froga 007 jest jedno wejscie na gume , nie mam na nim takich samych wejsc jak na orginalnym zaworze wrzuc foto
zaku9999 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 zamawialem z tej strony ktora mi podaliscie, mam ten czarny frog tylko tak jak patrzysz na obrazek to nie mam tego wylotu z lewej strony, jest zaslepiony nakretka, czyli jest chyba niekompletny ????
domjenick Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 [/url] zamawialem z tej strony ktora mi podaliscie, mam ten czarny frog tylko tak jak patrzysz na obrazek to nie mam tego wylotu z lewej strony, jest zaslepiony nakretka, czyli jest chyba niekompletny jak zamawiales z tej stronki-to zaszla pomylka z ich strony-to co jest na zdjeciu to splitter,do silnikow z zamknietym obiegiem-jak nasze 1,8T,a ten z zaslepionym wylotem to nie jest splitter,tylko BOV-moze dzialac,ale nie musi...
Buba Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 zamawialem z tej strony ktora mi podaliscie, mam ten czarny frog tylko tak jak patrzysz na obrazek to nie mam tego wylotu z lewej strony, jest zaslepiony nakretka, czyli jest chyba niekompletny ???? moze sie pomylili w pakowaniu zamowienia. tak dla upewnienia zrob zdjecie tego co masz. napewno zamowiles 007? moze zwyklego BOV'a.
MARIO-KASTA Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 haha ale jajca Poprostu przyslali ci forge splitter ale bez gwizdka tzn masz zaslepiony nakretka tak jak pisales.Czyli splitera zaklada sie na odwrot niz standardowego DV,a u gory masz regulacje od zera do 50 klikniec.Najlepiej jak sprawdzisz to pod autem zamieniajac kierunki.Daj znac co i jak
domjenick Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Mariusz-przeciez masz Splittera-jak go załozyłes?chodzi mi o kierunkowość-choc to nie ma wiekszego znaczenia,bo mozna na dwie strony i tak bedzie syczeć
MARIO-KASTA Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 no wlasnie ma znaczenie,bo musisz go zalozyc na odwrot do fabrycznego.Jesli go zalozysz jak orginal beda klopoty z praca silnika.Ja mam wszystko ok ustawione na 25klikniec czyli optymalnie i czasami na wolnych obrotach ma minimalne skoki,ale zadko sie to zdarza,a jak psyczy to slyszales
domjenick Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 bo musisz go zalozyc na odwrot do fabrycznego zasysa lewe powietrze?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 22:14_________________________________________________ a jak psyczy to slyszales
zaku9999 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 czyli juz nie wiem o co chodzi ,dobrego mam tego froga , jak jedna strona jest zaslepiona czy nie ?
domjenick Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 czyli juz nie wiem o co chodzi ,dobrego mam tego froga , jak jedna strona jest zaslepiona czy nie ? a zrobisz wreszcie fotke i wrzucisz? szklanej kuli tu nikt nie ma,a i zgadywac sie nikomu juz nie chce-jak to wyglada-zrob fotke,wrzuc ,my reszta sie zajmiemy i powiemy,czy to BOV,czy Splitter
zaku9999 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 no to tak wlasnie wyglada pozdrawiam
domjenick Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 to jest spliter a nie forge 007 to nie jest Splitter tylko BOV-splitter ma dwa wyloty,jak DV,tylko obok ma "gwizdek",zeby czesc powietrza uchodzila z ssykiem-tak wyglada splitterhttp://www.postimage.org/image.php?v=Tseu3w9 na zdjeciu od zaku9999 dokladnie widac,ze nie ma powrotu do dolotu powietrza-jest to miejsce zaslepione nakretka-uniwersalny BOV-odkrecajac te nakretke i wkrecajac kruciec-masz Splittera-to jest znaczaca roznica pomiedzy BOVem,a Splitterem-splitter upuszcza czesc kompresji w atmosfere,a reszta powraca do dolotu,a BOV upuszcza calosc w atmosfere
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się